Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo nefunkční
    • rychla dodavka
    • Prisla mi 4,5 roku stara baterie, obchodnik nekomunikuje.

    Neduveryhodny obchodnik.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Vámi objednaná baterie byla vydána na osobní odběr přímo na naší pobočce. Jak se Vám ji podařilo převzít bez komunikace s prodejcem?
    Baterie typu Li-ion mají skladovací dobu až 10 let. Baterie odpovídá stáří telefonu Lenovo, pro který je určena a není zde přímá úměrnost k její bezvadné funkčnosti.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • kamenná prodejna v Brně

    pochybná kvalita některého zboží
    obtížná reklamace

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, která se týká tvrzeného skla pro LG G7.
    Objednané sklo za 139,- je určeno na rovnou část displeje telefonu. Vzhledem k zaoblení LCD je ustoupeno od krajů. Tato vlastnost nemá co do činění s kvalitou zboží a upozornění na tuto skutečnost naleznete v textu položky.
    Reklamovat již použité sklo je "obtížné". Stačí jej vyzkoušet a případně nelepit.
    Oblečení si také nevezmete do dílny a poté nepůjdete použité vracet.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaslané úpně jiné zboží než jsem požadoval

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    zaslali jsme Vám přesně díl, který jste si zadal do objendávky. Objednávku jste ale zadával přes portál Heuréka, nikoliv na našem eshopu. Pokud tedy má Heuréka chybně popsanou položku, nemůžete vinu shazovat na nás. Záměna typů Nokia N95 a Nokia N95 8GB nenastala naší vinou.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nulová komunikace, dlouhá dodací lhúta expedice, dlouhá doba od expedice do předání dopravci

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    asi by stačilo najít si základní informace před zadáním objednávky. U zboží bylu jasně uvedeno, že je dodací lhůta do 3 pracovních dnů. Objednával jste v pátek večer v 17:30. Zboží bylo expedováno ve středu v 15:00.
    Potvvrzení a informace o objednávce jste z naší strany obdržel. Neevidujeme žádný telefonický ani mailový dotaz z Vaší strany. Proč tedy nulová komunikace?
    Jakou stranu obchodního vztahu zde vlasně receznujete.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Kapacita dodané baterie ubývá skoro stejně rychle jako u baterie staré.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    pokud by jste nám dal o daném problému vědět, bylo by jej možno i řešit. Buď půjde o vadný kus baterie a obratem bychom Vám ji vyměnili nebo je problém v zařízení, které má nadměrnou spotřebu nebo stále spuštěné skryté aplikace. Baterií BL-T5A od daného dodavatele je prodáváno cca 20ks/měsíc a problém s nimi od jiných zákazníků hlášen nemáme.
    Když s námi budete komunikovat jinak než ukvapenými recenzemi, problém lze vyřešit k Vaší spokojenosti.
    A ještě pro doplnění, pokud je baterie vadná, nevydrží zatížení, tj. třeba při 40% při hovoru vypne telefon. Jestliže se Vám baterie rychle vybíjí již od 100% a vydrží klidně i na 10%, není to stářím/vadou baterie, ale problémem v telefonu. Dalším příznakem je pak i nadměrné ohřívání telefonu.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Solární nabíječka je k ničemu, za 2 dny slunečního nabíjení mi to dalo 3% na telefonu.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    zakoupené zboží není solární nabíječka, ale powerbanka se solárním panelem. Zařízení má funkčnost powerbanky, kterou nabíjíte ze sítě a v případě cest využíváte solární panel pro oživování baterií v powerbance. Pro nabíjení telefonu čistě přes solární panely je třeba panelu s plochou nad 0,2 m2. Takové nabíječky stojí od 2000,- více a nikoliv 289,-, za které jste danou powetbanku koupil.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nefunkcni display
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná sms o vyzvednutí ani E-mail mi nedošel

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.
    Objednávka byla vyřízena ihned následující den. Pokud v ní ale uvedete chybný mail i telefonní číslo, nemůžete očekávat doručení informací.
    Nejednalo se o Váš první nákup, jistě již tedy víte, jak náš systém funguje a informace zasílá. Proč jste se např. po 3 dnech na objednávku nepřeptal, když jste běžně zasílané informace neobdržel?
    Na Vám zaslaný mail, kterým jsme reagovali na tuto recenzi nám také neodpovídáte.
    Celý problém s komunikací tedy bude spíše na Vaší straně.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obchod mi zaslal jiný datový kabel než jsem si objednal,ale neřeším to,příště si objednám jinde e-shopů je mraky..

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    evidentně to zde řešíte, ale neřešíte to s námi. Položky byly dodány přesně dle zadané objednávky.
    Ean kódy v objednávce a na zboží hlídá systém. Pokud byl v daném balení vložen jiný kabel, pak jde o chybu již na straně dodavatele.
    Pokud došlo k záměně, tak zřejmě za hodnotnější zboží, jinak by jste to řešil, že.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé doručení
    • Jeden ze dvou zakoupených produktů bych nikomu nenabízel ani zadarmo

    Rychlé zpracovaná objednávka a doručené zboží. S ochranným sklem spokojenost, bohužel chrání ve stejném eshopu zakoupený display který je i zadarmo drahý

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel s námi nekomunikujete a tak nezjistíme, proč Vám daný díl nevyhovuje, když dalších min. 50 zákazníků, kteří jej také objednali žádný problém nehlásí.
    Nevíme tak, zda jde o vadu daného kusu nebo jen nastavení ve Vašem telefonu.
    Či zda výměnu prováděl odborný servis nebo kutil Tim.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dotykové sklo nesedělo a vydrželo 5 dní, pak prasklo v horní části u fotoaparátu.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    Vaší recenzi nerozumíme.
    Objednávala jste si LCD modul, který je určen přímo pro daný typ telefonu. Těchto modulů prodáváme velké množství a používáme je i na našem servisu a jistě na daný typ telefonu pasují. Pokud jste díl špatně do telefonu usadili, pak je jisté, že dojde k jeho brzkému poškození.
    Jestliže měl díl výrobní vadu ve formě nepřesného slepení, pak jste jej do telefonu neměli montovat, ale zaslat jej k reklamaci.
    Vašimi 10% zde hodnotíte Vaši neodbornou montáž nebo že jste díl nereklamovali?
    Je těžké Vám pomoci, když o daném problému nemáme žádné informace.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mají všechno možné včetně náhradních dílů na telefony
    • dostupnost kamenných prodejen
    • dobré ceny na e-shopu
    • velký rozdíl v cenách e-shop vs. prodejna

    Dost mě překvapilo, když jsem si objednal něco na e-shopu a věděl jsem, že to v dané prodejně je skladem, že mi to na prodejně chtěli prodávat za cenu v kamenné prodejně jenom proto, že jsem si nepočkal na SMS s oznámením, že zboží je na prodejně připraveno. Tohle opravdu nemíním akceptovat. Navíc poněkud arogantní prodavač na prodejně Palackého v Brně mě přesvědčil o tom, že sem již nikdy nepůjdu.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    eshop není reklamním portálem pro pobočky. Pokud jste tak netrpělivý zákazník, že nevydržíte vyčkat na zpracování Vaší objednávky a akceptovat obchodní podmínky, pak budeme za Vaše rozhodnutí rádi.
    Pobočky nejsou výdejním skladem jako je většina eshopů a proto na toto nemají ani nastaveny skladové zásoby.
    Prodejci se chovají adekvátně k chování zákazníka.

    Team MOBILMAX.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dodáno nekvalitní zboží

    Dostal jsem displej s nalomeným (zohýbaným) přívodním kabelem k základní desce. Před stržením folií jsem displej připojil a vyzkoušel. Displej se rozsvítil a vypadal v pořádku, bohužel jsem nevyzkoušel dotyk.
    Displej jsem nainstaloval do mobilu a sundal folie. Při zapnutí se displej rozsvítil, ale nereagoval digitizér. Reklamovat jsem nezkoušel, protože v dodaném balíčku bylo uvedeno, že pro reklamaci musí být nesundané folie. Tak jsem byl nucen displej koupit v jiném kamenném obchodě, kde jsem jíž vyzkoušel i digitizér. Nyní mám opět funkční mobil.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    mrzí nás, že se o daném problému dozvídáme až tímto způsobem. Displeje pro Huawei P20 lite prodáváme ve velkém množství a problémy s nimi nejsou. Pokud došlo k ohnutí flex kabelu, zřejmě šlo o chybné vložení u výrobce do přepravního obalu. Takové poškození by ale mělo být okem patrné.
    Stačilo zaslat fotografie a vyčkat na naše vyjádření.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Poškozené zboží

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi.
    Před expedicí jsou při balení všechny LCD moduly vizuálně zkontrolovány a tato kontrola je natočena na videozáznam. Pokud Vám tedy, i přes naše trojvrstvé balení, dojde poškozený díl, je nutno ihned podat reklamaci dopravci. Ve Vašem případě tedy České poště. Jistě je dané poškození vidět i na balíku.
    V případech výrobní vady dílu, jako jsou vadné pixely či nefunkční ale nepoškozený díl jej měníme obratem za jiný kus.
    Jestliže ale dojde k poškození dílu při montáži, nemůžeme za toto nést odpovědnost.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží vůbec nedorazilo. Do obchodu se nedá dovolat.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    pokud vyplníte chybně objednávku a zvolíte u objednaného dílu platbu přes splátkový systém Cofidis. Také neuvedete celé jméno pro zaslání a na uvedeném mailu nekomunikujete, pak Vám objednávka samozřejmě nikdy nedojde.
    Eshop i pobočky jsou plně v provozu, nevím kam a kdy voláte, že se nemůžete dovolat.
    Mrkněte na naši pracovní dobu. Mimo tento čas pište maily.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nefunkční display

    Vše jsme v klidu vyřídili. Super komunikace. Škoda jen ze vadné zboží

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.
    Nejsme výrobci, ale prodejci a u dílů nelze vše opticky zjistit. Také není reálné všechny díly před expedicí testovat. Dlouhodobě je ale počet reklamací vad u LCD, které pochází z výroby pod hranicí 2%. V případě těchto vad a za splnění záručních podmínek měníme díl za jiný kus.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neodbornosť

    Objednala som si doručenie na prevádzku, nakoľko som požadovala aj nalepenie skla na telefón. Táto služba je u nich platená, preto som očakávala odborné nalepenie. Podotýkam, že telefón, na ktorý som to chcela nalepiť bol nový, nevybalený a ešte mal ochrannú fóliu na skle. Čiže jediné, čo bolo treba urobiť bolo strhnúť fóliu a ihneď nalepiť sklo. Pani však strhla fóliu, sklo utrela papierovou vreckovkou (to mi skoro oči vyleteli, veď bolo jasné, že papierová vreckovka tam zanechá nečistoty, používa sa na to predsa špeciálna handrička) a hneď na to nalepila ochranné sklo (robila to predo mnou, nešla nikam mimo, kde by mala menej prašné prostredie alebo aspoň lampu...). Keď to nalepila, zistila, že to je zle, tak na pár minút odišla vedľa do skladu k lampe, aby mi v zápätí oznámila, že je to hotové, ale keďže tam je prašno, tak tam sú bubliny (nie 1-2, ale po celom povrchu). Keď videla môj výraz, tak mi navrhla, že lepenie teda nemusím platiť

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recezni.
    Naši zaměstnanci lepí více jak 100 skel měsíčně a daná kritizovaná osoba je v oboru více jak 6 let.
    Kolik zkušeností s lepením skel již má za sebou si jednoduše spočítejte.
    Telefon je nutno před lepením očistit i když je nový a má nalepenu folii, obzvlášť pokud je aplikováno zaoblené 5D sklo.
    Nejdříve jsou odstraněny hrubé nečistoty papírovým ubrouskem a poté displej odmaštěn alkoholem napuštěnou utěrkou, která je u skla přiložena.
    Stejně tak to bylo i v tomto případě. Vzniklé malé bubliny po okrajích ihned po lepení jsou běžný jev a do 2 dnů se vstřebají.
    Vaši kritiku směřujete na službu, kterou jsme Vám ani neúčtovali vzhledem k projevu Vaší nespokojenosti již na pobočce.

    Team MOBILMAX

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Podivné praktiky personálu
    • Při vrácení zboží nebylo možno rovnou vrátit peníze - budou zaslány až za 14 dní na účet (prý potřebuje zboží zkontrolovat vedoucí, který není ten den v práci)

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    kdyby to bylo tak jednoduché, tak bychom to také tak praktikovali a peníze Vám vrátili ihned. Takto lze ale řešit pouze nákup na paragon (přímý nákup na prodejně), nikoli na fakturu. Na tu je nutné vždy vystavit dobropis a ten musí vystavovat kompetentní osoba.
    Byrokratické zatížení je dáno zákonem,a na to si musíte stěžovat jinde a ne na nás. Zákonná lhůta je 30 dní. Toto žádné podivné praktiky nejsou, ale zákonná nařízení.
    Danou věc s Vámi řešil přímo vedoucí, tedy zřejmě v práci musel být.
    Předmětěm Vaší objednávky byl díl, LCD modul. Ten při vrácení musí být překontrolován technikem, zda nedošlo poškození při montáži. Zde Vám bylo sděleno, že tento úkon nelze vykonat ihned a na počkání.
    Děkujeme za Váš názor.

    Team MOBILMAX