Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednal jsem Baterii na Samsung S9, pisemne jsem dostal ujisteni od obchodu, ze se jedna o originalni baterii. Nicmene ta ktera dorazila, nebyla ani originalne zabalena, ani neobsahovala samolepici vrstvu tak jako originalni kusy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neodpovida
    • cinska kvalita co po nalepeni uz nefunguje. 2x

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.
    Litujeme, že dodané LCD za 300,- pro nejlevnější model telefonu Xiaomi nesplnili Vaše očekávání, že budou vyráběny v Německu a budou lepší než originál :-)
    Displeje jsou od českého dodavatele, shodné s majoritní většinou na trhu. Jsou bezproblémové, plně funkční.
    To, že montáž a nalepení LCD není tak jednoduché, jak na ukázkových videích na youtube jste si zřejmě jako amatér vyzkoušel s negativním výsledkem. Za Vaše zkušenosti ale opravdu nést odpovědnost nemůžeme.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlost dodání
    • Firma mi poslala baterii s datem vyroby 3.Q.3019, kapacita 2450 mAh.

    Pri objednání přes internet nelze zkontrolovat zda je baterie nová....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pán na prodejně byl ochoten kabel vyzkoušet že opravdu nefunguje a vyměnit ho za nový.
    • Nikdo se asi nezabýval tím aby skusil funkčnost kabelů než ho z reklamace odešlou.

    Nefunkční datový kabel, 2x reklamované. Pani mi do telefonu při druhé reklamaci sdělila že chyba je u mne v počítači. Musel jsem si zajít 230 km do Hradce Králové na prodejnu aby mi to vyměnili.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.
    Daný originální datový kabel Xiaomi je prodáván ve velkém množství a je bezproblémový. Pokud tedy uživatel má stále shodný problém i po výměně kabelu kus za kus, kterou jsme Vám nejprve provedli, je evidentní, že jde o chybu na straně zařízení.
    Nejčastěji bývá způsobena nečistotou či oxidací na konektoru zařízení. Reklamovaný kabel byl navíc na jiném zařízení plně funkční.
    Prodejce na pobočce Vám nejen kabel vyměnil, ale odstanil i daný problém na straně zařízení, což bohužel online nelze.
    Přejeme šťasnější příští nákupy bez komplikací.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na tom obchode ten tipek byl protvinej jak nekdo jinej.
    • oriinalni baterie vypada jinak nez co jsem dostal
    • na netu pise orinalni baterie ale na uctenku nic takoveho
    • VUBEC NEDOPORUCUJI SETKAM S TIM PROTIVNEJ FIGUREM
    • POZOR NA TO CO KUPUJETE

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    zdravíme konkurenci FixMyPhone - Expresní servis Brno Nové Sady a děkujeme za recenzi.
    Sympatie se v konkurenčním boji mezi CZ a blízkým východem se evidentě nepěstují.
    Prosím příště pište recenze ve spisovné češtině.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbytečně prachy kdybych věděl objednám jinde ☝!!!!!!!!

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, ale nemáme od Vás žádný podnět, proč jste nespokojen s dodaným zbožím.
    Pokud nemáte zkušenosti s opravami a nevyznáte se v kompatibilitách dílů, doporučujeme příště komunikovat s našimi pracovníky, kteří Vám poradí se správným výběrem, aby jste zbytečně nepřicházel o prachy.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodané ochranné folie na hodinky totální šmejd, první se nepodařilo nalepit vůbec, druhá s obtížemi zatím drží, mokré hadříky na vyčištění suché a ztvrdlé.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží doručeno v pořádku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám zkušenosti,na mobilu se udělala bublinka a než jsem ji dostal pryč sklo prasklo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mají zboží, které jsem jinde nenašel
    • Ještě po týdnu nedorazila ani zpráva o přijetí kurýrem
    • Na kabel k nabíječce dost drahé

    Mobilmax bych nevyužil, kdybych nepotřeboval specifický, prodloužený kabel k nabíječce na telefon. Potřeboval jsem ho rychle, ale to u tohoto obchodu zřejmě není možné. Věděl jsem, že se jedná o velmi nespolehlivý obchod od kamarádů, kteří si z něj dříve také objednali zboží, ale bohužel nebylo na výběr.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    5 dní čekat na objednávku v roce 2023 je hrozné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rozbity displej mi přišel
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod rychle komunikuje přes email.
    • Zboží, které mi bylo doručeno bylo jiné než jsem si objednal. (konkrétně zboží: "iPhone X Lepicí Páska pro LCD" byla asi na iphone XS protože byla rozměrově větší)
    • Dalším produktem byl "LCD display Apple iPhone X + dotyková folie černý Class A". Displej funguje správně až na to že má dvakrát vyšší výšku než originál, lze ho mírně napasovat do samotného "těla" telefonu, ale nicméně vyčuhuje ven. Vadu jsem zjistil po odstranění ochranných fólií, takže reklamovat nebudu.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Matoucí označení výrobků budí dojem, že jde o oríginální příslušenství, ve skutečnosti jde ale o neznačkovou náhradu
  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží doručeno rychle
    • Vrátil jsem zboží,avšak najednou je vše zdlouhavé a problém s vrácením peněz.
    • Komunikaci si musíte vynutit,sami nereagují.

    Ačkoliv díly OK,komunikace a vrácení peněz v nedohlednu.
    Za mě NEDOPORUČUJI !!!

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den

    děkujeme za Vaši recenzi a vyjádření se k vyřízením Vaší objednávky.
    Vámi vrácený díl nesplňoval obchodní podmínky, jevil jasné známky použití.
    I přes toto porušení jsme Vám vrácení vyřídili kladně.
    Díl ale bylo nutné přetestovat, zda nedošlo k poškození, proto nemohla být tato záležitost vyřízena ihned.
    Vše z naší strany proběhlo ve lhůtách, jak úkládá zákon a Vámi odsouhlasené obchodní podmínky.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Baterie byla vybitá a ani nabíjením se stav nezměnil.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi.
    Před prvním použitím baterie musíte sejmout ochrannou samolepku z kontaktů nové baterie.
    Přes tuto Vám baterie opravdu fungovat nebude.
    Prosíme příště se nejdříve ozvěte a informujte, když nejste technicky zdatný, nežli vynesete rozsudek v recenzi.

    Team MOBILMAX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento e-shop nedoporučuji. Když vše proběhne hladce, bude to ok. Ale ve chvíli, kdy budete potřebovat něco řešit, nebo zboží vrátit, narazíte.....

    Objednala jsem omylem špatný typ pouzdra na mobil. Místo na Redmi 7A mě vyhledávač pinknul na Redmi 7. Nezkontrolovala jsem si to už a rovnou objednala. Moje chyba.
    Balík jsem doma rozbalila, všimla si, že je pouzdro velké a nesedí ani výřez na foťák. Vrátila jsem ho tedy zpátky do obalu a napsala e-shopu omluvný e-mail s tím, že bohužel musím vrátit. Hned druhý den jsem pouzdro odeslala. Balík převzali 1. března (doklad z pošty). Vše v zákonné lhůtě 14.dnů.

    Dnes máme 22. března. Dodnes nemám peníze na účtu. Byť měly být vráceny do dvou týdnů.

    Z nepochopitelných důvodů putovalo pouzdro na reklamační oddělení. Tady na něm nejdříve našli jakési černé ťupky. Za pár dní objevili a do servisního formuláře připsali ještě odlouplou zlatou barvu (nesmysl. Během těch pár vteřin, co jsem měla obal v ruce, se nic z toho stát nemohlo). Celé to na mě působí dojmem, že si tam vyrábí závady, aby nemuseli vracet plnou částku. Pokud vůbec nějakou vrátí....
    Psala jsem obchodu e-maily. Nikdo nereaguje. Zkusím tedy napsat ČOI. Věřím, že oni odpoví....

    Možná, že teď už konečně odpoví i e-shop. Očekávám nějakou jízlivou odpověď (v podobném duchu už tady odpovídali některým zákazníkům). Poslužte si. Je to vaše vizitka....

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,
    omlouváme se za zdržení s vrácením peněz za zboží. Došlo zde k chybě, kdy si kolegyně všimla mírného poškození pouzdra a tím pádem předala toto zboží na reklamační oddělení. Jak bylo patrné a také jste uvedla, pouzdro jste vybalila a zkoušela na telefonu.
    Bohužel se také stává, že zboží někdy poškodí sami zákazníci, proto kolegyně zvolila tento postup. Z důvodu nemoci a dovolené jsme nebyli schopni tuto reklamaci vyřídit okamžitě, ale až nyní i tak v zákonné lhůtě 30 dnů.
    Dnes jsme Vám vystavili opravný doklad a očekávejte vrácení kupní častky za zboží.
    Aleš Fajgl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při reklamaci nefunkční baterie se čeká měsíc na vyjádření

    Než tento shop tak raději nic!Po zakoupení baterie nejde spustit mobil za 23000kč.

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,
    zaslal jste nám k reklamaci 2 ks baterií, kdy jedna z nich byla poškozená, (pomačkaná izolační vrstva, vrypy, zbytka lepidla na baterii). Uváděl jste stejnou vadu u obou kusů, což nebývá standardní. Z tohoto důvodu jsme obě baterie zaslali k prověření funkčnosti dodavateli. Pokud zboží nenese známky poškození, řešíme téměř vždy reklamace výměnou zboží ihned. Vaši reklamaci jsme vyřídili v co nejkratším termínu v rámci zákonné lhůty.
    Aleš Fajgl

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Koupil jsem nahradni drzak za ucho k hendsfee. V baleni byly 2 kusy, oba kusy jsou KO protoze to po chvilce prasklo. Nekvalitni material, proste SMEJD YROBEK !!!!!

    Reakce obchodu Mobilmax

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi.
    Jste první z více než 100 zákazníků, kteří si dané příslušenství zakoupili a má s ním problém.
    S výrobkem tedy evidentně problém není. Jde tedy o to, s jakým typem HF jste jej použil, zda s kompatibilním či nikoliv.
    Bohužel jsme od Vás zatím neobdrželi informaci ohledně uvedeného problému.

    Team MOBILMAX