Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Než jsem začal nový displej osazovat všimnul jsem si urvaného flex kabelu k sluchátkovému audio konektoru. Říkám si no nic, sluchátka mám beztak bezdrátové, zajímá mě především displej. Displej po zkušebním osazení fungoval, dotyk ale vůbec. Po pár pokusech koukám na příčinu, je ohnutý konektor od dotyku. Takže dodaný displej měl dvě fatální závady. Odesílám ho na reklamaci - po 29 dnech přišel email : Reklamace je zamítnuta z důvodu mechanického poškození způsobeným neodbornou montáží. No tak to by mě po měsíci bádání nenapadlo, že to musel někdo urvat, jenže já to takhle už dostal !

  • Objednaný display přišel, bohužel nepoužitelný. Při instalaci jevil chyby, bohužel jsme si pozdě přečetl letáček v zásilce. Nalepil a display dělal čáry. Na své náklady poslal zpět, a čekám 30 dní na vyřízení reklamace. Koupím nové, ale hned reklamuji. Kdybych koupil hned jinde a i levněji, tak mám mobil hned funkční. Nedoporučuji, nelíbí se mi jednání obchodu. Jak jsme psal - koupím nové, ale hned reklamuji a čekám 30 dní s nejistým výsledkem
    Jiří

    • Dobrý den,

      popsaný problém není způsoben vadou dílu, ale jeho neodbornou montáží nebo chybou na konektoru.Displeje jsou vždy výrobcem testovány. Zobrazení průhů na displeji značí přerušení kontaktu na 1 pinu, tz. buď natržení flex kabelu nebo poškození konektoru. Mohl by jste nakupovat kdekoli, ale pokud to takto nainstalujete, tak výsledek bude stejný.

      Team MOBILMAX

  • Objednala jsem si tiskárnu 18.6. - na webu uvedeno skladem - dodání na pobočku do 3 dnů. 22.6. jsem volala ohledně objednávky - prý na cestě a co se divím ze to skladem nemají ale posílají od výrobce .. ze v pondělí nejdéle v úterý bude na pobočce. Dnes je úterý 26.6. - tedy 9 dni od objednávky a bylo mi řečeno ze to je na cestě termín se neví... objednávku jsem stornovala a doporucuji opravdu radši objednat jinde!!! A určitě neplatit předem ani omylem

    • Dobrý den,

      s dodáním Vámi objednané tiskárny vznikl problém u dopravce, jelikož ji velkoobchod odeslal jako samostatný balík mimo ostatní zasílané zboží.
      Dopravce nám předával nejisté informace o doručení. Tiskárna dorazila v úterý 26.6. a o dodání jsme Vás okamžitě informovali, ale převzetí jste již odmítla.
      Za problémy způsobené třetí stranou při vyřizování dané zakázky se omlouváme.

      Team MOBILMAX

  • Nejdříve balíček přišel o několik dní později, protože po odeslání objednávky mi bylo psáno, že sklo na iPhone 6s není na skladě. To jsem ještě přežila i když jsem počítala s dodávkou 2 dnů jak bylo psáno. Sklo přišlo s lehkým prasknutím. Už neobjednám.

  • Na mou recenci z 14.1.2018 ohledně vadné baterie obchod odpověděl, ať vyzkouším baterii pořádně. To jsem samozřejmě udělal. Nemohl jsemtam reagovat, tak píšu zde. Na 100% se nabila jen s vypnutým telefonem. Po zapnutí se vybíjí i s připojenou nabíječkou. Proud jsem si měřil pomocí aplikace. Obchod inzeruje kompatibilitu a originální baterií pro daný telefon. Buď to není pravda a nebo obchod dodal vadnou baterii.

  • Dobrý den,

    přijde Vám toto http://imgur.com/a/SBvOV jako "Originální Li-ion baterie pro mobilní telefon Apple iPhone 6 o kapacitě 1810mAh." od "Výrobce: Apple", jak uvádíte na svých stránkách?????????!!!!!!!!!

    https://www.mobilmax.cz/baterie-apple-iphone-6-1810mah-li-ion-bulk/d-35108/

    O balení samozřejmě nemluvím, protože očekávám "Originální výrobek zabalený v neoriginálním obalu".

    Mám tu podezření na pěknou snůšku lží, klamání zákazníka a cítím se okraden. Pokud se mýlím, vyveďte mě prosím o zmylu.

    Takže, jak to hodláte řešit?

    Děkuji.

  • Dobrý den,

    omlouváme se všem zákazníkům, kteří si objednali Nokii 222 DS Black za cenu 545,-. Telefon nelze dodat. Jednalo se o technickou chybu při importu dat na eshop.
    Děkujeme za pochopení.

    Team MOBILMAX

  • Je to hrůza, skla měla být skladem, objednáno mám od 12.7. a doteď jsem zboží nedostala... Ze mne komunikace na nule.

  • Jenom se musm zmínit k té baterii:
    Baterie Samsung EB-B600BEB
    kterou zde recenzujete.
    Píšete že byla uplně vybitá a jak tedy asi byla stará.
    Nevím jaké Vy máte znalosti, ale je téměř jisté, že jste koupil neoriginální baterii.
    Baterie se dají posoudit i dle jejich přesné váhy - já si je i vážím mikrováhou.
    No a dost dobře vím, že na Samsung se vyrábí neoriginální baterie, které jsou běžně prodávány, jako originály. Přitom jsou to ale falešné kopie.
    Je to možné poznat dle sériových čísel uvedených na baterii.
    Já než jsem si tuhle baterii kupoval, tak jsem asi 3 dny zkoumal a neustále se dotazoval různých prodejců, z jakého zdroje tu baterii mají a jak mohu věřit její originalitě.
    Jako skončilo to tak, že jsem si nekoupil zrovna tu nejlevnější, ale koupil jsem originál, za 320 kč i s dopravou, a musím si ji už půl roku jenom chválit.
    Je to totiž i dle sériového čísla opravdu originál.
    Na to vám mohu uporornit, že prodej baterií, je opravdu bezva kšeft a to zejména pro podvodníky, takže na to je třeba si opravdu dávat bacha, co kupiujete.
    Toť vše.

  • Jan Leminger: Dobrý den, prodáváme pouze oficiální CZ distribuci. Všechny námi dodané telefony tedy mají veškeré náležitosti a součásti balení dle této distribuce.
    Dodací lhůty jsou orientační, ale v cca 95% je plníme dle popisu u zboží, viz statistika na tomto portálu.

    Team MOBILMAX

  • Dobrý den, chci se zeptat zda je Samsung Galaxy S6 Edge+ 64GB opravdu z české distribuce a je opravdu nový zabalený včetně neporušených pečetí, jelikož bych nerad zaplatil 20000 za něco co takové ceně neodpovídá. Dále bych se chtěl zeptat jak je to s dodáním zda opavdu platí, že druhý den mi opravdu příjde, děkuji za případnou odpověď.

  • Vážení zákazníci,

    omlouváme se za systémovou chybu, při které dne 23.9.2015 došlo k načtení chybných cen u cca 20 položek na eshopu. Jistě spustí vlnu kritiky, ale bohužel ji zpětně odstanit nelze. Děkujeme za Vaše pochopení.

  • obchod o hovně... objednám si telefon, kde na mě bliká kolonka s dodáním do pátku, ve čtvrtek volám, řeknou mi, že to bude v pondělí, v pátek volám, řeknou, že v úterý... Nikdo není schopný ani zavolat, že se dodání zdrží .

  • Mě se stalo to, že jsem si objednal mobilní telefon, přišly mi emaily s částkou 4269Kč, ale potom mi poslali email od české pošty a tam je částka 2186Kč, takže ted nevím co mi to vlastně přijde

  • Pridavam se k nespokojenym zakaznikum, ale ze strany servisu. V tomto obchode jsem si nechala spravovat dotyk na samsung galaxy S3. 14dni jsem cekala,nez dorazilo sklo. Oprava trvala 3tydny a jeste v tomto terminu mobil nebyl opraveny. Ani zadna reakce ze strany servisu. Vubec jim nedelalo starosti ze uz je po terminu. Kdyz byl na mou urgenci mobil konecne opraven bylo po obvodu sklicko odlepeno. Mobil jsem tam nechala zase do dalsiho dne. Sice mi dali 200kc slevu, ale za sklicko jsem dala 1400,- dnes jak jsem zjistila asi bylo neco spatne, protoze mobil mi vypadl z 20cm v obalu z kabelky na parkety a byl dotyk o5rozbity. Pochybuji, ze tato prace byla provedena spravne. Nikdy bych si v tomto servisu uz nenechala nic opravit. Proto to nedoporucuji i ostatnim. Kdybych si to nechala opravit jinde tak cekaci doba jsou 2dny. Radsi bych si priplatila, nez zaplatit 1400 a za mesic a pul 2000 v jinem servisu. Na pockani cely modul 2600. Je to zkusenosz

  • Objednal jsem v pondeli Huawei Ascend G6,zbozi melo byt dodano ve stredu,prislo ve ctvrtek.To by ani tak nevadilo,kdybych po rozbaleni nezjistil ze telefon byl zu pouzity.Prodejce se ani neobtezoval vymazat data z telefonu,takze jsem zjistil ze prede mnou mela tento tel. jista Radka Polakova z Krizanova,a posledni aktualizace telefonu byla provedena 18.2.Ja jsem telefon obdrzel 26.2.
    Protoze jsem byl v casove tisni,prave jsem odjizdel do zahranici(a znami mi rikali ze z mobilmaxu stejne nic nevymuzu),telefon nevykazoval znamky vetsiho opotrebovani,zrejme byl pouzit jen velmi kratce,jsem si telefon ponechal.Zustal jen u mne pocit,ze jsem byl podveden.Objednaval jsem a ocekaval jsem zbozi nove a nepouzite.U Mobilmaxu uz v zivote nic neobjednam,a vsechny zname i nezname potencionalni zakazniky budu od Mobilmaxu odrazovat.P.S.jak jsem se z recenzi docetl Mobilmax zasila vsem dotaznik o tom jak byl kdo s nakupem spokojen.Me ho zatim neposlali.Asi si nechteji kazit recenzi v heurece,kterou kazdy potencionalni zakaznik vidi pri nakupu.

  • منبر التوحيد و الجهاد الملف الخاص بأبي أنس الشامي
    V DNEŠNÍ DOBĚ, ZAPOMEŇTE NA "ŽIDOVSKÉ" POŘEKADLO Z PRVNÍ REPUBLIKY-NÁŠ ZÁKAZNÍK, NÁŠ PÁN (PŘIBLBLEJ MORAVSKÝ BAŤA S TÍM TO NEMÁ NIC SPOLEČNÉHO).
    KDYBY SE MĚL PRODEJCE ŘÍDIT PODLE TOHOTO SMYSL NEDÁVAJÍCÍHO POŘEKADLA, MŮŽE HNED SVŮJ OBCHOD ZAVŘÍT.
    VYCHÁZET VSTŘÍC VŠEM VYČŮRANÝM ČECHŮM JEN PROTO, ABY PRODEJCE NEŠPINILI PO SOCIÁLNÍCH SÍTÍ, POMLOUVALI, UDÁVALI......TOMU SE ŘÍKÁ: VYDÍRÁNÍ!
    STÁT-SYSTÉM-OBCHODNÍ ZÁKONÍK ÚMYSLNĚ NASTAVIL A SCHVÁLIL PRODEJ PO INTERNETU TAK ABY LIKVIDOVAL PRODEJCE.
    PROTO SE NEDIVÍME, ŽE NA INTERNETU "NENARAZÍTE" NA ŽÁDNÝ E-SHOP KTERÝ BY PROVOZOVAL VIETNAMEC ČI ČÍŇAN.
    A VÍTE PROČ?
    PROTOŽE VIETNAMEC A ČÍŇAN JE CHYTRÝ, V KLIDU SI PRODÁVÁ ZBOŽÍ TŘEBA U SILNICE, NIKDY NEPŘIJÍMÁ ŽÁDNÉ REKLAMACE, NIKDY NEVYSTAVUJE DAŇ.DOKLAD, NIKDY NEMLUVÍ ČESKY I KDYŽ SE NARODIL V ČR, A HLAVNĚ VIETNAMEC NEBO ČÍŇAN "VŽDYCKY" DRŽÍ SPOLU. SPOLEČNĚ TÁHNOU ZA JEDEN PROVAZ PROTI SYSTÉMU ČR. NIKDY NEPLATÍ DANĚ ČECHŮM ALE POSÍLÁ PENÍZE DO VIETNAMU ČI ČÍNY.
    A TO JE TA VĚC CO VIETNAMCE A ČÍŇANY DĚLÁ "HODNĚ MOC BOHATÉ A NEPRŮSTŘELNÉ".

    ČEŠI BUDOU DÁL HRÁT DRUHÉ, TŘETÍ, ČTVRTÉ HOUSLE.....A VIETNAMCI SPOLEČNĚ S ČÍNOU BUDOU JEZDIT V NOVÝCH AUTECH S PROTEKČNÍMA SPZtkama A BYDLET KOLEM PRAHY VE VELKÝCH BARÁKÁCH. ČEŠI BUDOU VŮBEC RÁDI, ŽE MAJÍ BYT V PANELÁKU, KTERÝ BUDOU SPLÁCET JEŠTĚ 25 LET.
    ČEŠTÍ ZÁKAZNÍCI JSOU ŠVÁBY, KTERÉ UŽ DÁVNO ASIJSKÉ KOMUNITY PŘEŘADILI NA DRUHOU, TŘETÍ KOLEJ.

    UMĚJÍ TO, A ZE SRDCE JIM TO VŠECHNO PŘEJEME, KDYŽ ČEŠI JSOU GUMY!

    منبر التوحيد و الجهاد الملف الخاص بأبي أنس الشامي

  • V prvotnim prispevku jsem psal ze mi psal nejaky pan z vaseho obchodu 9.1.ze by melo byt k vyzvednuti,ze bude urgovat.nicmene se tak nedelo.Tak z ceho usuzujete ze jsem psal ze mi 9.1.prisel email ze je zbozi k vyzvednuti??ten mi prisel az 12.1. a v nem stalo ze odesilate zbozi na pobocku.A ano v patek ve vecernich hodinach jsem objedaavku stornoval.Presne jak jsem psal panovi z vaseho obchodu takze jestli jste v pondeli telefon poslali a vznikly vam z toho naklady(jak tvrdite) tak to je vase blbost.kdyby jste jednali na rovinu tak byste zadny naklady nemeli.a jak jsem uz jednou psal.u zbozi ktere je skladem a predpokladany datum doruceni je 7.1 a vy ho teprve 12.1. posilate??ne diky.Jeste jednou VRELE NEDOPORUCUJI.

  • Jakub Biederman:
    Dobrý den pane Biedermane,
    Vaše objednávka již byla na Vaše přání stornována.
    Z Vaší strany s nulovými náklady a řešením, z naší strany to je jiné .... budiž, stalo se.
    Veškerou korespondenci ohledně neshod zde zřejmě neodprezentujeme.
    Nicméně Vám nesedí datum o stejném mailu v posledních dvou vyjádřeních. Poprvé 9.1. a podruhé 12.1 shodný mail.
    Děkuji za Vaše názory, ač nelichotivé.

    S přáním spokojených nákupů u konkurence.
    Jiří Mizera


  • Po mých asi 8 emailech ve kterých jsem se dotazoval na vyzvednutí zboží nevěřím že by 5 dní zboží leželo na prodejně a nikdo by mi o tom nedal vědět.

    Kopie mailu 12.1.:

    [email protected] 12. 1.

    komu: mně
    Dobrý den.
    Vaše objednávka č.300272 byla vyřízena a odeslána přepravní firmou .

    Dovolte nám, ještě jednou Vám poděkovat totuto formou za důvěru v náš obchod www.mobilmax.cz, u kterého jste si v minulých dnech zakoupili zboží.

    S přáním pěkného dne team
    MobilMax
    ZONES s.r.o.
    tel. 736 220 777
    e-mail. [email protected]


    takže nejenže objednávka nebyla jak tvrdíte 9.1.v HK ale až 12.1. odeslána do HK.

    Jste lháři a nikdy už od Vás nic nekoupím ikdyby jste to prodávali za korunu.