Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo rychle, ale ventilátor je brak

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    V jednom obchodě za 6200 mi napsali že je nemají a v druhém za 7000 kč mi ani neodpověděli natož by mi něco poslali. jsem zvyklá platit hned ale
    v tomto případě jim za to asi nestojím.Je mi 72 a chtěla jsem je na zahradu-to není problém jak se dohodnout-adresa tam byla. tak neví jestli odepíší hned. Nebo si je objednám jinde . Zatím tady je to marné. Jana Šťastná

    Reakce obchodu Krbylevně.cz

    Dobrý den paní Šťastná,
    Vaše nespokojenost nás velice mrzí :-(. Problém je, že jste si 29.11. objednala krbová kamna Wamsler, která nejsou skladem a u kterých je dostupnost až začátkem roku 2022. S kamny je v této době obrovský problém a termíny dodání od výrobců jsou obrovské :-(. Dnes Vás budeme kontaktovat telefonicky a pokusíme se Vám doporučit kamna podobná a skladem... aby jste si na zahradě mohla zatopit ;-).

    Za Krbylevne.cz | Martin Hrábek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží skladem, které nemají a nedokáží ho sehnat ani za několik měsíců

    Reakce obchodu Krbylevně.cz

    Dobrý den pane Zdeňku,
    objednal jste si kamna v době, kdy všichni výrobci nestíhají vyrábět a kamna, která jsme ani my v době objednání neměli skladem. O tomto jsme Vás před objednáním (před 6-ti dny) i po uplynutí několika dnů informovali. Dostupnost některých kamen je v této nelehké době i několik měsíců.

    I když se nám urážení od zákazníků jako z Vaší strany nelíbí, tak i tak, přeji hezký den a mějte se fajn | Martin Hrábek

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedoručené zboží
    • bez komunikace

    Reakce obchodu Krbylevně.cz

    Dobrý den pane Ladislave,
    zde se velice omlouváme za prodlevu v odeslání objednaného zboží. Po kontrole opravdu nastal problém na naší straně, kdy díky obrovskému zájmu o toto zboží skladníci nestíhají balit. Tento problém máme v této době již vyřešen a zaručujeme, že se nebude opakovat.

    Děkujeme

    Za Krbylevne.cz | Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic mne nenapadá
    • Nulová komunikace. Po vytvoření a elektronickém potvrzení přijetí objednávky se nikdo neozval, nikdo nezvedal ani telefon uvedený v kontaktech. Když se po delší době ozvali, pouze konstatovali, že zboží není. Navrhli, že mi zkusí doporučit náhradu za nedostupný produkt a už se ani neobtěžovali tento slib splnit.

    Jděte jinam a najděte si někoho spolehlivého.

    Reakce obchodu Krbylevně.cz

    Dobrý den Stando,
    objednal jste si krbovou vložku, která byla ve výprodeji a již nebyla skladem. Z tohoto důvodu nebylo možné Vám ji již dodat... někdo rychlejší si ji ve výprodeji objednal dříve než-li vy :-(. Krbová vložka byla za super cenu a proto chápeme i Vaše rozhořčení. Co se týče nulové komunikace, tak zde s Vámi nesouhlasím. Pokud jste nám volal, není možné, aby Vám obratem někdo z našeho Call centra nevolal ihned zpět.

    Za Krbylevne.cz | Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodano v termínu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jsem nucen ze 4 součástek jednu reklamovat

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží od 19.10.zaplaceno a ůdajně připraveno k odeslání,ale ještě nepříšlo.

    Reakce obchodu Krbylevně.cz

    Dobrý den,
    zde se velice omlouváme, ale objednal jste si zboží, které nebylo skladem a kterého doba dodání byla a je 2-3 týdny. Tuto informaci jsme Vám podali ihned při objednání. Z tohoto důvodu nás Vaše hodnocení, které jste nám po týdnu po objednání udělil, velice mrzí :(.

    Za Krbylevne.cz | Martin

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží bylo deklarováno s dodací lhůtou cca 14 dní, nepospíchal jsem s doručením...po 14 ti dnech stále žádné info, tak jsem obchod kontaktoval - odpověď byla, že zboží není a nebude, možná až v roce 2022;
    proč je zboží inzerováno a nabízeno...? to obchodník neví, že je nemá skladem ani u dodavatele..., proč mne nekontaktovali (zaplaceno předem - potvzení o zaplacení od nich došlo), že prostě zboží nedokážou sehnat - až po mé urgenci oznámili dodání někdy v roce 2022, obj. jsem stornoval. Komunikaci se zákazníkem bych si představoval jinak.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zmena zajine drazssi zbozi bez upozorneni slibili poukaz na dalsi nakup za 500 jako omluvu a stale nic nedorazilo

    Reakce obchodu Krbylevně.cz

    Dobrý den,
    tomuto se mi nějako nechce věřit. Není možné, abychom zboží zaměnili za jiné (dražší), bez informování. Celou tuto záležitost prověřím na našem obchodním oddělení. Následně napíšu vyjádření co se vlastně stalo. Za případné vzniklé komplikace se velice omlouvám.

    Za Krbylevne.cz | Martin Hrábek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Chybí upínací díl do vrtačky

    nelze použít

    Reakce obchodu Krbylevně.cz

    Dobrý den Václave,
    zde se velice omlouváme, ale objednal jste si sadu tyčí pro čištění komínu, které součástí není ani nemá být popisovaný díl k upnutí do vrtačky. Jedná se o sadu k ručnímu čištění komínu... což nakonec také píšeme v popisu.

    Vaše nespokojenost nás sice velice mrzí, ale z naší strany nevidíme ani malé pochybení.

    Za Krbylevne.cz | Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po 14 dnech zaplacené zboží nedodáno. Obchod nereaguje na e mail ani neberou telefony
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • myslel jsem že cena ale dá se nakoupit i levněji
    • dodací lhůta, kvalita dopravy, zmatky v objednávce, laxní přístup zaměstnanců.

    Po objednání jsem dostal pouze potvrzení o obdržení objednávky, následně jsem 2 týdny volal, abych znal alespoň přibližný termín doručení.... nic. nakonec strašné fiasko s nedodanými díly, a následným znovu chybným odesláním. Po 3 týdnech nesmyslného nahánění zboží konečně vše pod střechou. Ve finále obchod nebyl ani schopný zaslat správnou fakturu. Příště si pro to do Polska dojedu osobně a ušetřím propadlou zálohu za dohodnutou firmu.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.