Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nordflam Corno, začal spadávat deflektor do ohniště, řešil to už někdo ?

  • Zákoutí jsem u tohoto obchodu krbové kamna Víctoria Vanessa.,které po jedné sezóně prohořely deflektor a nosnice které jsou držáky.Po reklamaci jsem obdržel od bulharskèho výrobce zamitajici odpověď ,že se na toto reklamace nevztahuje,že jsem topil více než je udáno.Ale žádné pokyny ke kamnům nebyly.Žadný návod.Topím jen dřevem a dřevěnými briketami.Požadal jsem tedy prodejnu o zakoupení náhradních dílů,bylo mi řečeno že se domluví s prodejcem ,ale stále čekám a nemohu topit .Jsem velice zklamán a tyto kamna nedoporučuji.

  • Po objednání vložky a rozvodů tepla v celkové hodnotě 35000 jsem čekal týden jestli mi přijde potvrzení objednávky , volám do obchodu a je mi sděleno že výrobce má výpadek materiálu. Další týden nic, volám opět a paní na lince slibuje, že zjistí a zavolá.... Odpoledne volám já abych zjistil jak to dopadlo. Opět se hledá ve skladu. Večer píšu na podporu že hodlám odstoupit od kupní smlouvy. Druhý nebo třetí den mi přijde potvrzení, že je objednávka kompletní a budou doručovat nasledujici nebo další den. Objednávka doručena bez ohlášení dopravce předem. Letím 70 kilometrů z práce abych převzal zásilku. Po rozbalení zjišťuji že část chybí a volám reklamace. Pan obratem posílá chybějící zboží. Druhý den přiveze kurýr ovšem opět jen část. Zbylá část je vrácena z důvodu špatného odeslání na dobírku ale přitom zdarma zpět prodejci. Po diskuzi co že jako budeme dál dělat dostávám informaci že odeslali ihned znovu. Druhý den stále na webu informace že kurýr převzal pouze data o zásilce.. Volám opět prodejci proč nebylo odesláno. Seběhne se opět smršť výmluv. Po 3 kalendářních týdnech mám konečně vše, co jsem objednal a zaplatil. Říkám si, teď už jen sestavit, používat a doufám že nebudu muset nikdy reklamovat. Večer mi v emailu cinkne faktura. Otevřu ji a nestačím se divit. Faktura je na 15000 a pro pana X v Nepomuku... Celý proces doprovázely jen problémy. Pokud mohu doporučit, koukněte se na stránky Baumax a koupíte jistě totéž a dnes vím že i levněji. Tomuto obchodu se zdaleka vyhněte obloukem.

  • Dne 30.8.2020 jsem si v e-shopu krbylevne.cz objednal kamna Zvezda 1B. 31.8.2020 mi z obchodu přišla informace, že kamna nejsou skladem i když při nákupu jsem zaznamenal informaci, že ano. Dohodli jsme se o náhradních kamnech ZVEZDA 101 s dodáním cca do 10 dnů. 12.9.2020 jsem se dotazoval, kdy bude expedice. Odpověď jsem obdržel až 21.9.2020 po urgenci s tím, že objednaná kamna výrobce nemá a že mají skladem původně objednané krbové kamna Zvezda 1B a že expedice po dohodě změny objednávky proběhne 22.9.2020, tedy se značným zpoždění od objednávky.
    Po dodání, když jsem úplně rozbalil kamna, zjistil jsem, že je rozbité sklo a zlomený šamot. Neprodleně jsem kamna reklamoval. Napřed telefonicky poté i písemně. Reklamoval jsem kamna podle zjištění, ještě ne úplně rozbalených kamen. Reklamace mi byla odepřena a bylo mi bylo vytýkané, že jsem kamna řádně nepřevzal od dopravce. Kamna byla zabalená velmi pečlivě. Okolo kamen byly plechy kartóny a kouřovody. Nešlo jednoduše na cestě rozbalit celou zásilku a ani po proříznutí vrstvy folie nebylo kamna vidět. Musel jsem projit spoustu bublinkové folie a kartonu jimiž byla kamna obložené a až jsem se dostal k okénku kamen, kde jsem zjistil skutečný stav úplné rozbalených kamen. To, co jsem zjistil mne šokovalo. Kamna byla zřejmě poškozena ještě ve výrobě. Čemuž nasvědčuje mechanicky poškozený díl, který byl nekvalitně přivařen a vypadl do ohniště, tudíž byl rozbit při montáži. Obchod mi tedy, dle mého úsudku, poslal již poškozená kamna a přepravce přepravil již poškozené kamna. Když jsem si procházel veškerou korespondenci s e-shopem, došlo mi to, že asi o tom, že jsou kamna poškozena museli vědět. Vzpomněl jsem si totiž na rozhovor s telefonní operátorkou, která mi na dotaz, proč ještě neodeslali zásilku, jak slibují na web stránkách, sdělila, že se omlouvá zato, že se zjistilo že kamna jsou ve skladě, ale poškozené. Poté jsme se dohodli na jiných kamnech. K tomu rozhovoru mám svědka dvou osob, které vedle mne seděli. Hovor jsem měl na hlasitý odposlech.

    Ode dne reklamace se nic podstatného nestalo. Obchod je v pozicí mrtvého brouka. Když jsem argumentoval poškozeným dílem zřejmě již ve výrobě, požádali mne o foto dokumentaci, kterou jsem 5.10.2020 zaslal a do dnešního dne se nikdo neozval. Neobdržel jsem ani odpověď po mé urgenci ze dne 12.10.2020. Mám tedy doma „levná“ krbová kamna, které mi nejsou k ničemu. Nedají se použit ani kdybych dosadil nové sklo a rozbitý šamot. Oprava není možná bez zásahu do konstrukce.
    Takový přistup prodejce jsem neočekával i když některé recenze zákazníků mne mohly varovat. Kamna jsou levná a podle toho vypadá i jejích provedení. Nikdy nekupovat levné věci.

    Jaromc

  • Rád zde odpovím na otázku vašeho obchodu..27.8.jsem si u vás objednal šamotovou maltu.Týden se nedělo nic poté jsem se vás alespoň 6xsnažil dovolat.Ani jeden z obou telefonu mi nikdo nezvedl a nebo se mi i stalo že mne někdo vypnul.Nakonec jsem se přece jen dovolal a to na číslo mobilu kde mi bylo řečeno že maltu dostanu v pondělí,nejpozději v uterý...To bylo před týdnem...Myslím,že solidní jednání by bylo kdyby jste alespoň napsali ...HELE CHLAPE,ZATÍM TU MALTU NEMÁME...sežen si ji nekde jinde...to ani nemluvím o vašich 10,max 14 dnech kdy zboží určitě dodáte...dnes je 15.9.a nikdo se mi ani neozval a zboží také nemám...