Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Hned druhý den po objednání byla uhrazena zálohová faktura, ale potvrzení o zaplacení jsem obdržel až na moji výzvu po týdnu od zaplacení. Samotné zboží dorazilo až po 12 dnech.

    Reakce obchodu Krbylevně.cz

    Dobrý den,
    potvrzení o zaplacení (například zálohové faktury) odesíláme po obdržení platby do emailu, který zadáváte při vytvoření objednávky.
    Po prověření této funkce vše funguje. Doporučujeme zkontrolovat nevyžádanou poštu ve Vaší emailové schránce.

    Za Krbylevne.cz | Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 7 dnů objednáno, vše skladem a nic nepřišlo, tak jsem to zrušil.

    Reakce obchodu Krbylevně.cz

    Dobrý den Jane,
    ano, zboží svítilo na webu, že je skladem. Objednal jste si však větší množství než jsme skladem měli a proto nemohla být Vaše objednávka obratem odeslaná.
    Zde se omlouváme, ale není v našich silách odeslat zboží, které nemáme v požadovaném množství skladem.

    Za Krbylevne.cz | Martin

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Doprava zdarma
    • Dodání
    • Komunikace obchodu

    Krbová kamna, která měla být skladem jsem objednala 28. 12. 2020, vzhledem k probíhajícím svátkům jsem předem počítala s doručením po Novém roce, 6.1. mi z e-shopu volali, že kamna vlastně skladem nejsou a dodavatel je doručí až 18.1., jelikož jsem doma měla rozbité topení dost jsem na objednávku spěchala a domluvili jsme se, že pokud seženu jinde kamna s dřívějším doručením tak objednávku zruším. Zhruba o dvě hodiny později další hovor: kamna má dodavatel připravená, objednávání převoz, v pátek budou na skladě, v pondělí odesíláme a nejpozději do středy 13.1. je mám doma. Objednávku jsem tedy nezrušila a čekala. V úterý 12.1. volám na infolinku, že kamna stále nebyly odeslány, pán se omluvil a slibuje, že odeslány budou ještě ten den, nejpozději den následující. Ve středu odpoledne opět volám jelikož stále nemám informaci o odeslání, jaké to překvapení, že k odeslání ještě nedošlo a ten den ani nedojde jelikož kapacita dopravce již byla naplněna. Poslední hovor proběhl ve čtvrtek, kdy kamna byla po mé opětovné urgenci v odpoledních hodinách předána dopravci. Zpočátku výborná komunikace a urychlení termínu dodání, následně naprosté zklamání z neustálých změn a odsouvání termínu dodání.

    Reakce obchodu Krbylevně.cz

    Dobrý den,
    prověřil jsem celý průběh Vaší objednávky. Objednaná krbová kamna měla dorazit z důvodu pozastavení firmy výrobce (Covid) až 18.1 o čemž jsme Vás informovali. Následně však potom, jsme obdrželi informaci, že sklady otevřeli a že kamna výrobce vyexpeduje dříve a že budou doručena k nám 12.1. Kamna dorazila, 13.1. jsme je zkontrolovali a připravili k expedici. Ano, z důvodu, že počet zásilek i díky situaci jaká nyní v celé ČR je, došlo k tomu, že se Vaše kamna spolu s dalším nevešli na návěsy přepravních společností a byla naložena až 14.1.

    Za Krbylevne.cz | Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Uvedené telefony nefungují, na email nereagovali. Zboží nebylo kompatibilní s mým zařízením

    Reakce obchodu Krbylevně.cz

    Dobrý den Eriku XY,
    na základě krátkého telefonického hovoru s Vámi, než jste z důvodu, že Vám mrzne ruka položil, jsme se dozvěděli pouze následovné:
    - Nelíbí se Vám místo vyzvánění hudba, když jsou naše linky obsazené.
    - To, že linky nefungují není pravda, protože jste s námi hovořil, když Vám operátor volal na zmeškaný hovor.
    - Email na který jsme Vám měli odpovědět jsme neobdrželi.

    To, že jste si objednal špatné zboží není přeci naše chyba. Je možné ho do 30-ti dnů bez udání důvodu vrátit. Vrátili bychom Vám peníze.

    Za Krbylevne.cz | Martin Hrábek

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Musel jsem se dotazovat obchodu jak je to s objednávkou.
    Načež mi na napsali, že zboží bude až na nových rok.
    Tak jsem objednávku zrušil

    Reakce obchodu Krbylevně.cz

    Dobrý den,
    vaše nespokojenost nás velice mrzí. Objednal jste si zboží, kterého výrobce měl uzavřenou výrobu a my tak nebili schopni dříve zboží dodat. Věříme, že je nyní vše v pořádku a všichni výrobci a dodavatelé fungují tak, jak mají a tato záležitost se již opakovat nebude.

    Za Krbylevne.cz | Martin

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Ač bylo avizováno doručení následující den (nejpozději další), bylo do výdejny dodáno až za 12 dní! Vím, že byla vánoční doba, ale objednával jsem 10,12,2020 a dispozice u objednávky byla taková jak uvádím výše.

    Reakce obchodu Krbylevně.cz

    Dobrý den,
    vaši nespokojenost bereme na vědomí. Objednal jste si krbové nářadí, které se stalo hitem letošních Vánoc...aspoň u nás. Popravdě jsme na toto nářadí obdrželi tolik objednávek, že jsme nebyli schopni naskladňovat. Nyní je vše v pořádku, a minimálně si do dalších Vánoc vezmeme ponaučení o naskladněném množství ;-).

    Za Krbylevne.cz | Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výhoda žádná

    Zboží mají jako skladem, ale ve skutečnosti je u výrobce. Dokonce se omylem přiznali i v odpovědi na můj email. Objednal jsem kamna. Pořád se nic nedělo tak jsem psal a bylo mi řečeno, že mi je do konce týdne pošlou. Za týden se nic nedělo. Na email nikdo neodpovídal. Volal jsem a bylo mi řečeno, že kamna budou až za měsíc, ale na internetu je mají STÁLE skladem. Nechápu jak můžou mít pečeť dobrého nákupu. Někde je něco špatně.

    Reakce obchodu Krbylevně.cz

    Dobrý den,
    vaše nespokojenost nás velice mrzí a za vzniklé problémy se velice omlouváme. Jsme přesvědčení o tom, že se nám dostupnost zboží podařilo na webu opravit a naskladnit zboží tak, abychom ho mohli co nejrychleji odeslat k Vám.

    Za Krbylevne.cz | Martin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • KATASTROFÁLNÍ KOMUNIKACE
    • LŽIVÉ INFORMACE NA ESHOPU
    • ROZHODNĚ NEDOPURUČUJI COKOLI Z TOHOTO ESHOPU OBJEDNÁVAT

    Pokud si chcete ušetřit nervy a čas, rozhodně zde nic NEOBJEDNÁVEJTE.
    12.11. jsem si objednal kamna a ZAPLATIL s tím, že jsou skladem (max 14 dní doba dodání). Nejen že mi nepřišlo žádné potvrzení o zaplacení, ale jen info, že se doba dodání prodlouží (nový termín dodání 11.12) a dali mi 2 000 Kč slevu s tím, že jim nenapíšu negativní recenzi o těchto praktikách. Je 15.12. peníze mají na účtě, na eshopu jsou lživé informace STÁLE. 3x jsem volal na jejich čísla a ani jedno nedostupné. Ptám se v 9:11 na chatu, jaký je stav objednávky a do 14:00 mi nikdo nebyl schopen odpovědět, jen že zjišťuji stav objednávky u dodavatele (u zboží skladem!). Takže ve 21. století není nikdo schopen mi říct stav u jedné jediné objednávky? S nervy v kýblu jsem zažádal o vrácení peněz a už bych si u nich nekoupil ani rohlíky.

    Reakce obchodu Krbylevně.cz

    Dobrý den pane Kozáku,
    omlouváme se a Vaše nespokojenost nás velice mrzí. Nicméně objednal jste si krbová kamna u kterých nám náš dodavatele a výrobce prodloužil dobu dodání z důvodu, že nestíhají a pracují díky situaci jaká všude je na 50%. O tomto posunutí termínu dodání jsme Vás informovali. Omlouvám se, ale slevu jste obdržel za delší termín dodání, nikoliv za nějaké praktiky jak popisujete. Ano, ráno jste nám na chat psal a my Vám odespali, že prověříme a dáme Vám vědět. Celý den čekáme na vyjádření od výrobce, jak to s kamny vypadá, abychom Vám mohly tuto informaci podat. Tuto informaci jsme do této doby neobdrželi a proto jsme Vám ani nevolali.

    Vaše rozhodnutí bereme na vědomí a objednávku stornujeme.

    Za Krbylevne.cz | Martin

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedoporučuji. Komunikace špatná, zboží se stratilo.

    Reakce obchodu Krbylevně.cz

    Dobrý den Marie,
    zde se velice omlouváme, ale jakmile předáme zboží přepravní společnosti, nejsme "defacto" , schopni nic dělat. Ano, můžeme dopravu na základě informace od našich zákazníků urgovat a v případě, že se dozvíme o ztracené či poškozené zásilce toto obratem řešit.

    Za vzniklé komplikace se velice omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Za Krbylevne.cz | Martin

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    Dodnes jsem neobdržel fakturu, zboží bylo doručeno na půl, nikdo se mnou nekomunikuje .

    Reakce obchodu Krbylevně.cz

    Dobrý den,
    faktury zasíláme automaticky po expedování zboží na email, který zadáváte při vyplňování Vaší objednávky. Nikoliv spolu se zásilkou.

    Za Krbylevne.cz | Martin

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.