Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 40 %

    S obchodem jsme byli velmi spokojeni. Zboží chodilo včas a ve výborném stavu až do chvíle, kdy v jedné z dodávek chybělo několik již zaplacených produktů. Po okamžité reklamaci došlo k přislíbení kreditů, jako kompenzace na dalším nákupu. Zůstalo pouze u slibu a to i po dalších urgencích, buď následuje další slib, nebo dotaz na již zodpovězené a nebo nulová odezva a takto to trvá již přes týden. Mrzí nás, že při celkovém součtu objednávek za cca 35 000 Kč tato firma nedokáže vyřešit reklamaci za 200Kč.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, pane Šimandle,


    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste měl s nákupem takové komplikace.

    Poslední email, který jsme Vám zasílali, byl s návrhy možností reklamace - vrácení peněz za zboží zpět na bankovní účet, nebo formou kreditu. Na tento email jste nám bohužel neodpověděl, proto jsme nemohli reklamaci dořešit.

    Kredity jsme nyní zadali k připsání, během chvíle se zobrazí na Vašem zákaznickém profilu.

    Děkujeme Vám za pochopení.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 20 %

    • snad jen to,že je dovoz domů
    • - mražené zboží absolutně rozteklé a povolené (zmrzliny,maso,ryby nekupujte v létě)
    • - anglické slaniny zkažené (evidentně nedostatečně chlazené auto)
    • - řidič přijede daleko dříve než v plánovaném čase,ani předem nezavolá
    • hotová jídla Authentic Košík-nedovařené,nepoživatelné
    • řada potravin trvanlivost jen do 2. dne (to tedy opravdu nesním!Nejsem Otesánek)

    Tento obchod vřele nedoporučuji

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, Královi,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste s poslední objednávkou nebyli spokojeni.
    Rádi bychom zjistili, co se stalo a celou situaci s Vámi dořešili. Napište nám prosím na email [email protected] nebo zavolejte na naši linku 226 220 500, která funguje každý den od 7:00 do 23:00. Budeme se snažit Vám maximálně pomoci.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • Včasné dodání

    Dobrý den,
    objednala jsem si mimo jiné pistacie z Delmartu za 169,-Kč. Přišla mi otevřená a poloprazdna krabicka!!!!!!!!!!!!!!!!!! Asi někdo ze zaměstnanců už to hlady nevydržel. Občasné reklamace typu propichnuteho a dokonce i plesniveho kelímku jsem přešla, ale tohle už je vrchol . Při minulé objednávce jsem neřešila ani poloplesnive brambory, dnes ani nahnilé banány. Nemám slov.

    Jak to můžete zákazníkovi takto doručit!!!!!!!!!! To to nikdo nekontroluje!!!!!!?????? Nebo to mate tak hladové a drze zaměstnance??????

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, Simono,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste s poslední objednávkou nebyla spokojena.

    Za poškozené pistácie se velice omlouváme. Peníze Vám dle dohody s kolegyní budeme vracet zpět na účet. Jako kompenzaci za způsobené nepříjemnosti jsme na Váš zákaznický profil nahráli kredity. Ty můžete využít jako slevu na další nákup, pokud se rozhodnete dát nám ještě šanci.

    Uděláme vše pro to, abyste příště byla spokojena.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 90 %

    • Dodání včas dle objednaného termínu
    • Zelenina a ovoce čerstvé
    • Nabízí i zboží bez obalu na váhu
    • Rychlé řešení reklamací
    • Ceny trošku vyšší
    • Velké množství papírových tašek

    Musím uznat, že obzvlášť s malým dítětem občas ocením dovoz nákupu až ke dveřím. Již jsem využila víckrát a vždy doručeno včas a až ke dveřím bytu, takže bez tahání do schodů s dítětem v náručí

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, Pavlo,

    děkujeme Vám za milou zpětnou vazbu.
    Máme radost, že jste s našimi službami spokojena a uděláme vše pro to, aby tomu bylo tak i nadále.

    Papírové tašky můžete při dalším nákupu vrátit panu kurýrovi. Odveze je zpět na sklad, kde dojde k jejich recyklaci.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 60 %

    • Do včerejšího dne jsem zatím byla vždy spokojená. Jak se zbožím tak i s kurýrem. Ikdyz je pravda že jednou jsem si objednala nákup na 7-8 večer a nakup mi dorazil až ve třičtvrtě na 10. Kurýr byl ale příjemný a mě ani tolik nevadilo to spozdeni.
    • Včera jsem si objednala nákup který přišel jen tak tak na čas, a když jsem si dovolila pro něj jít kurýr vypadal naštvaný že si jdu pro nákup, že jsem nevěděla jestli mi ho vůbec dá. Když jsem si nákup převzala, odnesla domu a koukla jsem se na rohlíky tak jsem nevěděla jestli je to vtip nebo jestli někdo dostal strašný hlad, ale půlka jednoho rohlíku byla snědena. Takže přemýšlím zda někdy ještě vůbec budu chtít na košíku něco objednávat, ale spíš už asi nikdy víc.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste s poslední objednávkou nebyli spokojeni.
    Rádi bychom zjistili, co se stalo a celou situaci s Vámi dořešili. Napište nám prosím na [email protected] nebo zavolejte na naši linku 226 220 500, která funguje každý den od 7:00 do 23:00. Budeme se snažit Vám maximálně pomoci.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 50 %

    Nejprve budu řešit reklamaci zbozi

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, paní Černá,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že nákup neproběhl v pořádku.
    Za způsobené komplikace se velice omlouváme. Peníze za reklamované zboží Vám byly odeslány zpět na účet.

    Věříme, že se Vaše další objednávka obejde bez takových nepříjemností. Uděláme pro to maximum.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    Naprosto katastrofalni servis. Objednala jsem si doruceni mezi 18.-19. hodinou. Dostala jsem SMS v 17:17, ze tu bude kuryr za chvilku. Profesionalni to neni, ale byla jsem doma, tak proc ne. Nicmene, nikdo mi nevolal, v 18:51 jsem volala na zakaznicky servis, kde mi bylo sdeleno, ze objednavka byla zrusena, protoze se mi kuryr i slecna ze zakaznickeho servisu snazila pry nekolikrat dovolat. Jiste! Byla jsem na telefonu celou dobu a nikdo nevolal, slecne jsem volala ze stejneho cisla! Z Kosiku jsem objednavala asi potreti, kuryr vzdy dorazil driv a hlavne v tomto pripade se mi nikdo ani neobtezoval dovolat ci napsat SMS ohledne storna objednavky!!! Neskutecne! Priste uz jenom Rohlik, neni idealni, ale lepsi, nez tohle divadlo!!

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, Kristyno,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vaše objednávka nebyla doručena.
    Kontrolovali jsme Váš nákup. Na telefonní číslo, které jste uvedla, se Vám kolegové ze zákaznické linky pokoušeli dvakrát dovolat. Poprvé to bylo v 17:51:44, podruhé v 18:00:06. Společně s nimi se Vás snažil kontaktovat i pan kurýr. Jelikož na hovory nikdo nereagoval, pan kurýr čekal do 18:05, poté označil nákup jako nedodaný a pokračoval k dalšímu zákazníkovi. Bohužel nemohl déle čekat, jelikož by nabral zpoždění na trase.

    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • absolutně katastrofální řešení reklamací

    Několikrát jsem objednávala a bylo vše v pořádku, obchod jsem doporučovala svým známým. Poslední nákup jedním slovem HRŮZA !! Řidič přijel o hodinu dříve než měl, nákup nechal u sousedky. Dobře beru... logicky jsem ještě byla v práci. Po vybalení jsem zjistila, že chybí veškerá zelenina a ovoce, ihned jsem volala na zákaznickou linku, kde mi bylo řečeno, že řidič už má po pracovní době a ani druhý den to nejde....peníze mi sice vrátí, ale to že budu muset stejně na nákup mi nikdo nevynahradí. Pracovník mi řekl, že by zbytek nákupu musel být za 200 Kč, spočítala jsem, že v této hodnotě to bude, na to mi pracovník řekl, že to najednou musí být 250 Kč a že to jde jen po Praze.... takže jinými slovy udělali jsme chybu, ale máte smůlu, tak kde to jsme ....

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, Nikolo,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste s nákupem nebyla spokojena.
    Za způsobené komplikace se Vám velice omlouváme. Na Váš zákaznický profil jsme připsali 100 kreditů s neomezenou platností jako kompenzaci za nepříjemnosti, které Váš nákup provázely.

    Věříme, že pokud se rozhodnete dát nám ještě šanci, budete s další objednávkou spokojena.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • KATASTROFÁLNÍ OBCHOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • JSOU NESPOLEHLIVÍ, ZAMĚSTNÁVAJÍ ŘIDIČE Z ULICE. Nevracejí peníze za reklamace. Nejdříve se snaží a pak vás zcela bezostyšně okradou!!!!!
    • Zákaznická podpora vůbec nefunguje, je vidět, že spadají pod Mall. cz.
    • Už jedině ROHLÍK, tam je vše bez problému.

    Začněte je bojkotovat, na trhu nemají co dělat.
    Jakmile dáte negativní recenzi, přestože jste přihlášeni, napíšou, že jste anonym. Já Jsem Daniel, bydlím na hranici Prahy 6.
    Víte proč to Heuréka dělá, no protože patří úplně stejným lidem jako Mall a Košík.cz.
    PS: proto nikdy nenajdete na Heuréce recenze ani na Alzu, jejího největšího konkurenta.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, Danieli,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste s naším obchodem nebyl spokojen.
    Rádi bychom zjistili, co se stalo a situaci s Vámi dořešili. Napište nám prosím na [email protected] nebo zavolejte na naši linku 226 220 500, která funguje každý den od 7:00 do 23:00. Budeme se snažit Vám maximálně pomoci.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 20 %

    • Někdy dovážejí
    • Kdyz nemají problém, tak mají i zbozi
    • Malo zbozi
    • V této situaci nestíhaji
    • Moc prace v praze, vesnice počkají
    • Drahé

    Ráda bych si objednala, ale nejen, že k nám nevozi, ale nepřijdou ani tam, kde obvykle není problém. Nemají zboží a jsem fakt zklamaná z toho, jak to dneska vypadá. Obzvlášť po jejich vystoupení v tv.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za hodnocení.
    Mrzí nás, že jste s nákupem nebyli plně spokojeni. Bohužel jsme měli velký nápor objednávek, termíny i zboží byly opravdu ihned po uvolnění vyprodané.
    Nyní se situace zlepšila, závozová okna jsou dostupná a zboží postupně doplňujeme.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 40 %

    • Dodání až do bytu
    • Přehledný web
    • Většinou pěkné ovoce a zelenina
    • Absence řazení položek dle abecedy, oblíbenosti, atd.
    • Velmi omezený sortiment (například Hollandia BIO jen 2 příchutě namísto 5-6, atd.)
    • Ceny jsou pocitově vyšší, než v Globusu, kam chodíme běžně nakupovat
    • Dostupnost dopravy na Ústecku není snad nikdy do druhého dne
    • I po vložení položek do nákupního košíku se občas v průběhu nákupu vyprodají, přestože jsem je měl rezervované!
    • Pokud se navíc vyprodá nějaká položka, i když jsem jí měl v košíku, e-shop je poté natolik "blbý", že položku ani neumí sám odstanit před zaplacením

    V e-shopu nemohu filtrovat dle potřeby (abeceda, oblíbenost, prodejnost), ale jen dle nejlevnějšího nebo nejdražšího. Navíc v průběhu nákupu se mi položky, které jsem vložil do nákupního košíku, objeví jako NEDOSTUPNÉ (je s podivem, že Košík.cz neobsahuje tak primitivní nástroj, jako je blokace položek v nákupním košíku) & jako bonus když jdu poté k pokladně, mezitím se opět nějaké položky vyprodají, a já je pak musím SÁM ODSTRANIT z nákupního košíku (jednou se mi dokonce stalo, že dvě položky jsem z nákupního košíku odstranil a mezitím vypadla zásoba další položky, tak jsem musel zase zpátky odstranit i tuto třetí položku = NESKUTEČNĚ STRESUJÍCÍ NÁKUP, NEBOŤ POLOŽKY SE VYPRODÁVAJÍ, I KDYŽ JSOU V MÉM KOŠÍKU!!! Na e-shopy není zalistovaná celá řada položek, především doplňkových příchuti (Hollandia BIO jen dvě příchutě, Lipánek jen Maxi, atd.).

    Jedná se o zkušenosti z ledna, kdy jsem Košík CZ dvakrát zkusil, ale vrátil se ke Globusu. Nyní s ohledem na Covid-19 jsme se ke Košíku.cz dočasně vrátili, ale všechny výše uvedené komplikace jsou jen výrazně horší (například včera jsem čekal do půlnoci, neboť všechny závozová okna na 5 dnů jsou vybraná + mezitím jen postupně odstraňoval položky z nákupního košíku, protože se měnila jejich dostupnost, ABYCH PAK V 00:02 OPĚT ZJISTIL, ŽE I DALŠÍ DEN BYL ZA 2 MINUTY VYPRODANÝ...).

    Samozřejmě chápu, že Košík.cz to má v těchto dne velmi těžké, ovšem i tak má před sebou ještě dlouhou cestu...

    Přeji všem hlavně zdraví, Covid-19 bude snad brzy za námi;)

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a pochopení.
    Mrzí nás, že jste s nákupem nebyl plně spokojen. Bohužel jsme měli velký nápor objednávek, termíny i zboží byly opravdu ihned po uvolnění vyprodané.
    Nyní se situace zlepšila, jsou dostupná dřívější závozová okna, nemusíte čekat na jejich uvolnění pozdě v noci.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 100 %

    • Kvalitní zboží (čerstvá zelenina i ovoce)
    • Perfektní zákaznický servis
    • Bleskové vyřízení reklamace

    Košík.cz byl vždycky skvělý obchod, ale teď - když díky karanténním opatřením nevědí kam skočit - jeho zaměstnanci opravdu ukázali jaká esa to jsou! Sice jsem si chvilku promačkávala F5, než jsem chytila volný termín, ale zboží přivezli do druhého dne, na čas a drobné komplikace (pochopitelné s ohledem na situaci) blekurychle vyřešil vstřícný zákaznický servis. Jak si zaměstnanci Košíku dokážou i nyní zachovat tak prozákaznický přístup fakt nevím. Za mě opravdu velký palec nahoru!

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za krásnou zpětnou vazbu.
    Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojeni a uděláme vše pro to, aby tomu bylo tak i nadále.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 100 %

    • kvalita zboží
    • trvanlivost zboží
    • výběr produktů
    • při nákupu nad 1200 Kč doprava ZDARMA
    • velice ochotný řidič
    • dárečky
    • oproti kamenným obchodům (jiné řetězce) mi přišlo málo akcí

    Objednávala jsem poprvé, jsem velice spokojená. Řidič přijel o hodinu dříve, to se ale může stát, když jede z Prahy do Pardubic(s dalšími zastávkami). Kvalita ovoce a zeleniny úplně super a trvanlivost u jogurtů, balené šunky a sýrů dostatečná - toho jsem se bála, zda nebudou třeba výrobky, kde končí trvanlivost do tří dnů například. Řidič naprosto super, sympatický, ochotný. Celková spokojenost.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, Lucie,

    děkujeme Vám za krásné hodnocení.
    Máme radost, že jste s našimi službami spokojena a uděláme vše pro to, aby tomu bylo tak i nadále.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • VELKOU VELIKANSKOU nevýhodou obchodu je: Ze POKUD JA, SE SVOU KREDITNI kartou, kterou již mam pres 20 let (!!) chci platit ON LINE = tak my osob NA WEBU napíše, již po zadaní bych 4 cisel me credit card.., TAK my to oKAMZITE NAPISE, ze tuto kartu naprijima !! ma kreditní karta, je jako ja australská.. :(

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že se Vaše objednávka neobešla bez komplikací.
    Bohužel ČSOB platební brána neakceptuje zahraniční platební karty. Lze jí ale zaplatit přímo na místě panu kurýrovi.

    Uděláme vše pro to, abyste příště byli spokojeni.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 80 %

    • Rychlost
    • Příjemné jednani
    • Hnusné flaksovite maso hovězí akorát na polévku. Těžko se kontroluje vakuové balení.
    • Již objednavat nebudu, vyjádřila jsem emailem čekám na reakci, třeba prekvapi

    Maso nebrat. Flaksa za 181 Kč, díky nechci. Upravuji recenzí, velmi rychlá reakce. Za maso vrátili peníze. Díky

  • 10 %

    • Nedodané zboží

    Nedodaná objednávka - hostina pro šest lidí, objednaná několik dní dopředu. Dva dny čekání na zboží, které musím na poslední chvíli stejně běžet s horečkou nakoupit do kamenného obchodu..

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, Terko,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že se Vaše objednávka neobešla bez komplikací.
    Pokud byl s nákupem jakýkoliv problém, určitě nás neváhejte kontaktovat pomocí emailu na [email protected], nebo telefonicky na čísle 226 220 500. Zákaznická linka je dostupná každý den od 7:00 do 23:00. Situaci s Vámi rádi dořešíme.

    Uděláme vše pro to, abyste příště byli spokojeni.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • privezou zbozi k domu
    • casto privazeji zbozi s hodinovym i vetsim spozdenim
    • nedostatecne informovani zakaznika pri vzniklych potizich
    • chyby ze strany Kosiku.cz pri online platbe kartou

    To ze Kosik.cz nedokaze dorucit zasilku v ramci objednane a stanovene hodiny je uz klasika.

    Ale to, ze pri platbe online kartou udelaji chybu, takze nedojde k platbe (o ktere samozrejme nejste okamzite informovani) a pak vas nahani po 2 mesicich od nakupu, to uz je dost hrube poruseni jakehokoliv vztahnu obchod/zakaznik. Jejich omluva trapne minimalni. Jejich vysvetleni co se stalo nedostacuji. Takze jedine co mi zbylo bylo kontaktovat moji banku a prosetrit co se udalo.

    Vyjadreni banky: ''Transakce na částku xxxxx CZK od obchodníka Košík.cz byla v blokovaných částkách, a to po dobu 14 dní. Následně se automaticky blokace uvolnila a finanční prostředky se přičetly zpět k disponibilnímu zůstatku. Karetní blokace se uvolnila z důvodu, že obchodník nezaslal tuto částku do vyúčtování.''

    Nikdy se mi nestalo, ze by online platba kartou mela jakekoliv problemy. Tleskam Kosiku.cz za toto krasne prvenstvi.

    Nikdy vic!

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, Veroniko,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že se Vaše objednávka neobešla bez komplikací.
    Pokud byl s nákupem jakýkoliv problém, určitě nás neváhejte kontaktovat pomocí emailu na [email protected], nebo telefonicky na čísle 226 220 500. Zákaznická linka je dostupná každý den od 7:00 do 23:00. Situaci s Vámi rádi dořešíme.

    Co se týče platby online kartou, za to se velice omlouváme. Bohužel nastaly nečekané technické komplikace, kdy se peníze, které byly v blokaci, bohužel po dodání nákupu nezaúčtovaly. Po nějaké době se automaticky uvolnily z blokace.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 20 %

    • Prijemny kuryr
    • Zpozdeni
    • Nekompletni nakup
    • Nekvalitni zbozi

    Kdyz nakup dorazi misto mezi 21:00 a 22:00 az kolem 23:00 uz je vazne trochu pozde, hlavne v pripade, ze vam to nabourava dalsi casovy harmonogram. Nakup ani nebyl kompletni, ale penize si kosik z meho uctu bez problemu strhnul i za nedorucene polozky. O kvalite jablek uz ani nemluvim.
    Jedine plus, ktere ale nepatri ani tolik kosiku.cz, byl velmi slusny a prijemny kuryr.
    Nikdy vic.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, Miso,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že se Vaše objednávka neobešla bez komplikací.
    Pokud byl s nákupem jakýkoliv problém, určitě nás neváhejte kontaktovat pomocí emailu na [email protected], nebo telefonicky na čísle 226 220 500. Zákaznická linka je dostupná každý den od 7:00 do 23:00. Situaci s Vámi rádi dořešíme.

    Uděláme vše pro to, abyste příště byli spokojeni.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodávky, dovoz do bytu, velká nabídka
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Výhoda je, že nemusím nikam chodit jsem po operaci obou kolen a tak pro mne je to velice fajn že nikam nemusím chodím o holích .Takto přivezou zaplatím a je to.

    Nevýhodou je, že třeba si objednám maso nebo něco s čím počítám že mi to přivezou ,čekám na to a pak to už bylo vyprodané a nemůžu se na to spolehnout že s tím na sto procent mohu počítat, nebo pro mnoho objednávek řidič nestíhá rozvést v určený čas.mají někdy i hodinové zpoždění .Ale věřím že časem se to zlepší,Už jsem tento způsob nákupu doporučila léařům ,i známým kteří toho času také moc nemají chodit po nákupech. Takže určitě již u vás objednávají též.