Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 20 %

    • Nesedia im skladové zásoby, 3x som robil objednávku, pri ktorej mi pri platbe vždy nejaké produkty označili ako nedostupné
    • Po zaplatení objednávky v nasledujúci deň poslali správu, že 3 položky sú nedostupné
    • Nedostupné položky nahrádzajú podla vlastného uváženia inými, ktoré nemôžete odmietnuť inak, ako u kuriéra, čo znamená, že položky, ktoré mi chceli dať ako náhradu, ktoré nechcem a ktoré vozili pol dňa v aute, pravdepodobne dostane iný zákazník
    • Na podpore sa pani venovala viacerým zákazníkom naraz
    • U konkurencie som v prípade problémov s nákupom dostal kompenzáciu, tu nič.

    Edit: Odpoveď “kontaktujte nás na linke…”, kde zamestnávate hoci milé, ale zmätené slečny, ktoré na moje otázky odpovedať nevedia, nie je prekvapivá. Nech sa páči, číslo objednávky 1104770628. Som zvedavý, kedy mi odpoviete na môj e-mail, nakoľko ste mi stále nevrátili rozdiel medzi zaplateným tovarom pri dokončení objednávky a vyfakturovaným tovarom po doručení (už je to druhý deň a len pre info - konkurencia mi tento rozdiel uvoľní hneď po doručení nákupu).


    Úroveň tejto služby je celkovo mizerná, nákup je potrebné robiť naozaj rýchlo, inak Vám položky budú miznúť z košíka ako nedostupné (samozrejme až pri platení to zistíte). Ale ani po úspešnom ukončeníobjednávky nemáte istotu, že tovar dostanete. Nedostupné položky potom nahrádzajú podľa vlastného uváženia, tento náhradný tovar môžete odmietnuť až u kuriéra. Tajne dúfam, že odmietnuté položky prevážané pol dňa v aute nejdú naspäť do predaja.

    Pani na podpore milá, ale venuje sa naraz viacerým zákazníkom, čo považujem za neslušné a zhodiť to na kapacitné problémy nie je môj problém, ale problém firmy.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly.

    Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k Vašemu profilu. Rádi bychom celou situaci prověřili, prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email [email protected].

    Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala.

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 40 %

    • Příjemné chování kurýrů
    • Pečivo - koláčky makové a tvarohové byly staré, cereální kaiserky gumové, dalamánky gumové, toto pečivo nebylo evidentně čerstvé ! Brambory loupané vakuově balené spotřeba do druhého dne! Většina potravin s velmi krátkou dobou trvanlivosti.

    Za mě velké zklamání. Domnívala jsem se, že pečivo bude čerstvé, jinak bych si ho neobjednávala na svátek, ale koupila bych si ho v obchodě den před tím. Ponaučení alespoň pro mne, lepší je nákup nakoupit v obchodě, kde si ohlídám čerstvost a trvanlivost potravin. Jinak ovoce a zelenina na jedničku.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace, které nastaly.

    Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k Vaší reklamaci. Pokud máte problém s objednávkou na eshopu Košík.cz, určitě nás kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email [email protected]. Obratem s Vámi reklamaci dořešíme a poskytneme Vám patřičnou kompenzaci s vrácením finančních prostředků.

    Uděláme vše pro to, aby se podobná situace již neopakovala.

    Děkujeme Vám a přejeme krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • Delmart
    • dobrá vejce z volného výběhu (prodávané pod značkou Authentic)
    • neustále něco v objednávce chybí
    • rozbité zboží

    S Košíkem to jde od deseti k pěti. Nakupuji tam už jen vejce a Delmart. Jinak vše nakoupím na Rohlíku. Když si konečně vymyslím, co přidám k jedné jediné věci, kterou z Košíku chci, abych tam mohla uskutečnit objednávku, vína mi nedorazí, aniž bych o tom dostala od kurýra zprávu, takže to zjistím až doma, džem je (prý) rozflákaný a pytel s těstovinami roztržený. Ne, opravdu, za tohle mi ta vejce z volného výběhu nestojí. I pod svou vlastní značkou Authentic začali prodávat samé podřadné výrobky plná éček. Sortiment velice omezený, nebýt Delmartu, není tu prakticky co koupit. Maso horší než z pouličních řeznictví. Košík se evidentně vůbec nesnaží obstát v konkurenci. Neumí nabídnout žádný program s výhodami, relevantní dopravné a o sortiment se nestará… Inu kdo chce kam…

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vaše nákupy provázely takové komplikace. Bohužel neznáme okolnosti, z jakého důvodu Vám nebylo zboží doručeno. Rádi bychom se na to podívali a nabídli Vám za způsobené potíže nějakou kompenzaci. Napište nám prosím na email [email protected]. Vše projdeme a zajistíme, aby se podobná situace již neopakovala.

    Pokud přijede pan řidič dříve a zákazníkovi se dřívější doručení nehodí, je kurýr povinný vyčkat do začátku časového okna.

    Co se týče čerstvých produktů, tak rozvážíme nyní i ve spoustu regionech a chystáme spuštění dalších nových skladů, abychom dostupnost čerstvého zboží umožnili co nejvíce zákazníkům. Přesný termín a detailnější informace Vám zatím k tomuto tématu poskytnout bohužel nemůžeme.

    Vaše dotazy či námitky ke konkrétním produktům Vám rádi zodpovíme na naši zákaznické podpoře. Potřebujeme k tomu znát Vaši doručovací adresu, abychom mohli předat zpětnou vazbu na konkrétní sklad.

    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme krásný den.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 50 %

    • Vlastní řada zajímavých a kvalitních výrobků
    • Nižší cena dopravy než konkurence
    • Přestali uvádět informaci o trvanlivosti
    • Na chatu naprosto scestně odpovídá nějaký automat, takže se s ničím neporadíte
    • V přehledu cen dopravy se nic nedozvíte, ukazuje to jen cenu k aktuálnímu nákupu, ale nedozvíte se kolik přidat apod.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí, že jste s naší službou nebyli zcela spokojeni.

    Trvanlivost produktů Vám rádi ověříme na naši zákaznické lince, bohužel není z hlediska logistika systémově možné u každého výrobku uvádět trvanlivost na webu.

    Jakmile se spustí chat, je zákazník nejprve odbavován naším chatbotem. Jestliže si zákazník přeje přepnout přímo na operátora, stačí požádat chatbota o přepojení a do pár vteřin se Vám již věnuje zkušený pracovník.

    Můžete nám prosím zaslat bližší informace ohledně dotazu na cenu dopravy na email [email protected]? Rádi bychom se na to podívali a celou situaci s Vámi vyřešili.


    Děkujeme Vám a přejeme krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • Vyšší poplatky za dopravu než konkurence
    • Vyšší minimální částka pro dopravu zdarma než konkurence
    • Narozdíl od konkurence nemá 15 minutová okna
    • Narozdíl od konkurence nedoručuje nákup ve znovupoužitelných taškách
    • Nákup často dorazí se zpožděním (pokud vůbec)
    • Omezené výběr platební metody v případě, že nákup objednáváte v den doručení

    Rád bych potenciální zákazníky varoval, že nákup objednaný v tomto obchodě vám může běžně dorazit i s více než hodinovým zpožděním. Je s tím tedy třeba počítat při plánování dne.

    Dle mé zkušenosti je ale třeba počítat i s tím, že vám potenciálně nedorazí nákup vůbec. Jednoho krásného dne jsem nákup samozřejmě jako obvykle ani po hodině zpoždění nákup stále nedostal. To mě nepřekvapilo. Co mě ale překvapilo, bylo, že mi přesto na email přišla faktura za nákup s dotazníkem spokojenosti. Do konce dne se už kurýr neukázal. Nakonec jsem zjistil, že se mi rozbil telefon a kurýr se mi tedy nedovolal když nedokázal podle instrukcí otevřít domovní dveře (což zřejmě vyžaduje IQ > 70).

    Jiné zkušenosti zahrnují mimo jiné nákup se zpožděním, s chybějícím zbožím, se špatným telefonním číslem na kurýra. Další nevýhody jsem shrnul výše.

    Celkově jsem rád za snahu poskytovat skvělou službu pro zákazníky. V tomto případě však zřejmě snaha neústí v kvalitu.

    Doufám, že nějaký podnikavec zkusí vstoupit na trh s internetovými obchody s potravinami. Existuje jediná seriózní konkurence, a tou není Košík.cz.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vaše nákupy provázely takové komplikace. Bohužel neznáme okolnosti, z jakého důvodu Vám nebyla objednávka doručena. Pokud máte nefunkční telefon, kurýr Vás bohužel nemá jak kontaktovat, jestliže nemáte popsaný zvonek se jménem.

    Co se týče znovupoužitelných tašek, nepřijde nám to v rámci hygieny jako dobré řešení. Zákazník nevidí, jak s tím obchodník nakládá a zda řádně splňuje hygienická opatření, nehledě na pandemickou dobu. Naši kurýři od zákazníků rádi tašky vybírají a vyrábíme z nich papírové obaly na vejce, tudíž se jedná taktéž o znovupoužití.

    Rádi bychom se na to podívali a nabídli Vám za způsobené potíže nějakou kompenzaci. Napište nám prosím na email [email protected]. Vše projdeme a zajistíme, aby se podobná situace již neopakovala.

    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme krásný den.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    Už chápu proč je Rohlik.cz nejlepší. Nákup nám kurýr nechtěl vůbec vydat...díky za nevečeři.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Váš nákup provázely takové komplikace. Bohužel neznáme okolnosti, z jakého důvodu Vám nebyla objednávka doručena.

    Rádi bychom se na to podívali a nabídli Vám za způsobené potíže nějakou kompenzaci. Napište nám prosím na email [email protected]. Vše projdeme a zajistíme, aby se podobná situace již neopakovala.

    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme krásný den.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 40 %

    • Dodání až do domu
    • Kurýr ochotný
    • Vezme jakoukoliv lahev
    • Když nejsem doma,tak Vám zboží druhý den už nedovezou,protože všechny termíny jsou obsazené
    • Vyšší ceny
    • doprava zdarma je až od 1.300 Kč
    • Polovinu zboží stejně nemají,takže musíte stejně jít do obchodu. Nebo Vám jej nahradí podobným produktem....
    • Když si chcete posunout doručení,tak to nejde.
    • Vaši nevyzvednutou objednávku dávají prý do odpisu
    • Nemožnost cokoliv reklamovat.

    Na košíku jsem byla spokojená až do dnešního dne,kdy jsem zjistila,že doprava zdarma je až od 1.300 Kč. Mají vyšší ceny,než v kamenném obchodě. Je před Silvestrem a nejsou schopni dodat veky na chlebíčky,takže jsem je musela z objednávky vyndat. :-/ Polovinu věcí,které chcete stejně nemají,takže před Silvestrem stejně budu muset jít ještě do obchodu pro spoustu věcí,které na košíku nemají. Většinou dodají věci,které mají krátkou dobu minimální trvanlivosti,takže je buď musíte sníst nebo je dát do mrazáku. :-/ Bohužel jsem tenhle měsíc u Vás na košíku nechala poměrně dost peněz a nejste schopni ani dodat veky,i když je máte uvedené v nabídce na internetu a to nejsou jenom veky :-/ Ty už bohužel nemáte dlouhodobě.
    Chválím pana kurýra :-) Sásová
    P.S. Hotovky jsou nepoživatelné (zkyslé brambory a tuhé maso)
    Zelenina hrůza (plesnivá cibule,květák ovadlé listy a česnek nevonící)
    Musela jsem reklamovat.
    Už nikdy více,nemožnost cokoliv do objednávky ještě přidat. Několikátou objednávku jsem již musela reklamovat hlavně hotovky(tuhé maso,tvrdé těstoviny a zkažené brambory) Kredity nepřipočítali,i když jsem reklamovala 6 hotovek a vrátili mi kredity pouze za jednu :-/ Plechovky mattoni poškozené.....

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, paní Sásová,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace, které Vaši objednávku provázely.

    Velmi nás mrzí, že pečivo již nebylo na našem webu dostupné. Doprava je zdarma při objednávce nad 1200 korun, ve Vašich posledních objednávkách, jsme započítanou částku za dopravu nikde nezaregistrovali.


    Pokud máte v některé objednávce, která přesáhla částku 1200 korun dopravu započítanou, rádi se na to s Vámi podíváme. Zavolejte prosím na naši linku 226 220 500, která funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email [email protected].



    Děkujeme Vám za pochopení.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 40 %

    • ceny
    • vyber
    • krabice se hodi na jine veci
    • vahove omezeni nakupu
    • opakovane nedodrzeny termin dodani

    prvnich par nakupu dobre - dobry vyber, ok ceny, krabice ve kterych veci prisly se hodily.

    nakup je vahove limitovany z nejakeho duvodu

    posledni dva nakupy doslo k nedodrzeni dodani v domluveny den - opravdu neprijemne pokud s vecmi pocitate a potrebujete je. pri stiznosti to kosik svadi na dopravce a dopravce zase zpatky na kosik, takze se duvod nedozvite a omluvy nejspis taky nedockate.

    za me asi posledni nakup pokud nebude opravdu zoufalo.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, pane Nedomo,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky.

    Rozvážíme po celé republice, nicméně ne do všech oblastí jsme schopni dovážet našimi auty a kurýry. Proto využíváme služeb externího přepravce WEDO. Mrzí nás, že jsme nebyli schopni dodržet termín dodání a zásilka je tak doručena se zpožděním.
    Váhové omezení je nastaveno z důvodu kapacity a limitů přepravce WEDO.

    Na Váš zákaznický účet jsme připsali omluvné kredity, které můžete využít jako slevu na další nákup, pokud se rozhodnete dát nám ještě šanci. Uděláme maximum pro to, abyste s další případnou objednávkou byl spokojen.


    Děkujeme Vám za pochopení.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • ceny
    • rychlost doručení

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, Tomáši,

    děkujeme Vám zpětnou vazbu.
    Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojen a uděláme vše pro to, aby tomu bylo tak i nadále.


    Přejeme Vám krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 20 %

    Zboží mělo dorazit včera, odpoledne prisla sms, že z kapacitních důvodů bude balík doručován následující dny, dnes nic a zitra je svátek, jelikož jsme v izolaci, na balík opravdu spěcháme, příště mám ponaučení

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, paní Geigerová,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky.

    Rozvážíme po celé republice, nicméně ne do všech oblastí jsme schopni dovážet našimi auty a kurýry. Proto využíváme služeb externího přepravce WE/DO. Mrzí nás, že ačkoliv jsme jim zásilku předali včas, nebyli schopni dodržet termín dodání a zásilku doručili se zpožděním.

    Na Váš zákaznický účet jsme připsali kredity. Ty můžete využít jako slevu na další nákup, pokud se rozhodnete dát nám ještě šanci. Uděláme maximum pro to, abyste s další případnou objednávkou byla plně spokojena.


    Děkujeme Vám za pochopení.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • Představa o pohodlném nákupu

    Naprosto otřesné!
    Nedoporučuji.
    V pátek nám měl přijet nákup na celý víkend.
    Ve 14:00 telefon, že nákup bohužel nepřijde z důvodu zapomenutí předat kurýrovi. Bylo to velmi nepříjemné, ale stát se samozřejmě může. Pokud by bylo zboží doručeno hned v pondělí, neřešila bych.
    V pondělí mi nepřišla celý den žádná zpráva, že mi budou nákup doručovat. V 16:00 už mi to bylo divné a volala jsem na linku. Tam mi bylo řečeno, že nakup nebyl ještě ani vyskladněn, natož předán dopravci.
    Takže už nikdy !

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, paní Chludová,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace, které Vaši objednávku provázely.

    Rozvážíme po celé republice, nicméně ne do všech oblastí jsme schopni dovážet našimi auty a kurýry. Proto využíváme služeb externího přepravce WE/DO. Mrzí nás, že ačkoliv jsme jim zásilku předali včas, nebyli schopni dodržet termín dodání.

    Jako omluvu Vám kolegové připsali kredity, které můžete využít jako slevu na další nákup, pokud se rozhodnete dát nám ještě šanci. Uděláme vše pro to, abyste byla s další případnou objednávkou spokojena.


    Děkujeme Vám za pochopení.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 100 %

    • Zboží přišlo nepoškozené
    • Kvalita zboží
    • Ochotný kurýr
    • Nic

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, Petře,

    děkujeme Vám zpětnou vazbu.
    Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojen a uděláme vše pro to, aby tomu bylo tak i nadále.


    Přejeme Vám krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • Nízká cena
    • Zboží neodpovídalo popisu.
    • Zboží bylo poškozené.
    • Zboží bylo nevhodně zabaleno.

    Moje zkušenost je bohužel rýže negativní. Objednal jsem si vibrátor do betonu, u kterého prodejce uváděl výkon 1400 W. Dorazil mi vibrátor, který vypadal poněkud jinak než na obrázku v nabídce prodejce a No ním pll ll výkon 850 W. Hadice byla navíc poškrábaná a celá zásilka zcela nevhodně zabalená, takže se příliš malá a tenká krabice rozpadla hned jak jsem rostrihnul izolepu, která ji držela zavřenou. Poté co jsem prodejce kontaktovat s tím, tě zboží neodpovídá a je poškozené, odpověděl, že to je chyba ve štítků na spotřebiči a k vadě se nevyjádřil. Zboží jsem zaslal zpět. Přestože zásilka byla podle pošty prodejci předána již před několika dny, nemám od prodejce žádnou zprávu ani mi dosud nebyly vráceny peníze. Prodejce rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, Michale,


    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Bohužel zboží, které uvádíte, nemáme u nás v nabídce. Jsme online obchod s potravinami, nejspíš jde tedy o omyl.

    Pokud máte problém s objednávkou na eshopu Košík.cz, určitě nás kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email [email protected].

    Děkujeme Vám za pochopení.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 80 %

    Nákup přijel včas, dobré ceny, bohužel jsem nebyla moc spokojená se zeleninou (“její vzhled”), jinak velký výběr, milý kurýr, jsem spokojená a brzy zase objednám. Mohu jedině doporučit

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám zpětnou vazbu.
    Jsme rádi, že jste s nákupem byla spokojená. Uděláme vše pro to, aby tomu bylo tak i nadále.

    Jakékoliv připomínky k zelenině nám určitě můžete poslat na email [email protected]. Rádi se na to podíváme a budeme celou věc řešit s dodavateli.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 100 %

    Veliká spokojenost , zboží objednáno ve večerních hodinách v neděli a v pondělí v cca 12hod zboží doma ( veliká objednávka - téměř 5 tis.) Hezky zabaleno .

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám zpětnou vazbu.
    Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojeni a vše proběhlo podle Vašich představ.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • E-shop zdá se funguje
    • služba jako taková evidentně nefunguje

    Sháněl jsem internetový obchod, kterým bych mohl mojí babičce v jiném kraji v době vládních opatření zajistit nákupy. Naštěstí jsem první nákup vyzkoušel na sobě.
    14.3. jsem učinil a zaplatil objednávku. Nejbližší doba doručení byla v úterý, tedy dnes. Časové rozmezí 8-18. Řeknete si, že to nevadí, že Vám v daný den dojde sms (nebo aspoň email) s nějakým časovým upřesněním. Chyba.

    Stále nevadí. Čekáte. Čekáte vlastně celý den. Od 8:00 do 18:00. Marně. V 18:15 vám to nedá, a napíšete do skvělého chatu košík.cz. Robot Vás po vtipné průpovídce nakonec přepojí na člověka. Operátorku Věrku. Ta popřeje hezký večer, a zeptá se na číslo objednávky. Vy jí ho dáte, a čekáte. A po chvíli vás Věrka poprosí o chvíli strpení, protože řeší hovor. S více důležitým zákazníkem? Asi. Tak či tak, vypne chat. Můžete si ho opět zapnout, a začít od Markétbotky.

    Ale nakonec proč? Věrka přeci Vaše číslo objednávky má. Může vám podle něj sama zavolat, nebo napsat sms či email. Nebo ne? Uvidíme. Teď je 19:30 a já jsem s naší 4letou dcerou celý den doma, a čekám nákup.

    Báječná úspora času při nakupování.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace, které Vaši objednávku provázely.

    Teprve nedávno jsme začali rozvážet po celé republice, nicméně ne do všech oblastí jsme schopni dovážet našimi auty. Proto využíváme služeb externího přepravce WE/DO. Mrzí nás, že nebyli schopni dodržet termín dodání.

    Jako omluvu Vám kolega po včerejší komunikaci připsal kredity, které můžete využít jako slevu na další nákup, pokud se rozhodnete dát nám ještě šanci. Uděláme vše pro to, abyste byl s další případnou objednávkou spokojen.


    Děkujeme Vám za pochopení.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 30 %

    • První nákup proběhl bez problémů, vše jak mělo být. Poté mi 2x volali ze zákaznického centra nejprve zda jsem byla spokojená a zda je co vylepšit, spokojená jsem byla, vylepšení mne nenapadly.
    • Druhý nákup tragédie. Měla jsem objednaný nákup na 21:00-22:00 hod ve 21:54 hodin mi přišla zpráva o zpoždění 74 minut, ve 22.28 mi přišla SMS, že řidič se již blíží a budue mi volat.... o hodinu později stále nic.. ve 23:56 mi přišla SMS, že mne bohužel nemohli zastihnout ať zavolám na zákaznickou linku. Tak jsem také učinila. Paní byla vcelku nezúčastněná, vysvětlovala mi, že neví co bylo s řidičem, že si mlže něco vymýšlet, ale že neví proč nedorazil, že nemůže mluvit za práci jiných lidí... tak kdybych se ptala na vrátnici tak tomu argumentu rozumím, ale na zákaznické lince?? nemluvě o tom, že v informační SMS jasně stálo ať na zákaznickou linku zavolám .
    • Jsem schopná pochopil leccos, kdyby nehoda, kdyby prasklá pneumatika, kdyby jakékoliv vysvětlení, ale bez udání důvodu o půlnoci zaručit objednávku ?? nikdy více
    • Nemluvě o tom, že po prvním nákupu následovaly 2 telefonáty. První zda bylo vše v pořádku a druhý zda je vše v pořádku, že jsem dlouho neobjednala.. v tu chvíli jsem si říkala, že není v pořádku po jednom nákupu 2x zákazníkovi volat, kdyby toto dělal každý obchod tak asi jen volám a říkám, kde je co v pořádku.

    Shrnuto - s rohlik.cz žádnou takovou zkušenost nemám a to jsem objednávala x-krát. ráda se k němu zase vrátím.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Váš druhý nákup provázely takové komplikace.

    Rádi bychom se na to podívali a nabídli Vám za způsobené potíže nějakou kompenzaci. Napište nám prosím na email [email protected]. Vše projdeme a zajistíme, aby se podobná situace již neopakovala.

    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme krásný den.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 80 %

    • Okamžité řešení reklamace
    • Pohodový, příjemný řidič

    Objednala jsem si poprvé velký nákup a celkem jsem spokojená až na roztržený sáček s kořením, což se může stát, spíš jsem byla zklamaná z plesnivého česneku, hned jsem půlku vyhodila. A i kdyby nebyl plesnivý, tak je už vyšeptaný.
    Musím zde ale podotknout, že obchod se mi hned ozval a nabídl vrácení peněz, nebo slevové kupóny. Za to teda děkuji a chválím.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za krásné hodnocení.

    Mrzí nás, že jste v nákupu měla nekvalitní zboží. Jsme ale rádi, že se situaci podařilo ihned vyřešit ku Vaší spokojenosti.

    Máme radost, že jste s našimi službami spokojená. Uděláme vše pro to, aby tomu bylo tak i nadále.


    Přejeme Vám krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 100 %

    • Široký výběr produktů
    • Příjemní řidiči

    Kvůli tomu, že jsme s přítelkyní v karanténě, vyzkoušeli jsme služby košík.cz. Zatím jsme velmi spokojení, vyberete ze široké škály produktů, pokud chcete kvalitnější, mají i farmářské produkty a velký výběr masa.

    Zatím jsme objednávali 2x, vše v pořádku, u druhé objednávky nám řidič zapomněl dát chleba. Zjistili jsme to asi po hodině, zavolal jsem řidiči a vše bylo bez problémů napraveno. Stane se, jsme jen lidé, je mi jasné, že podobné služby teď frčí a šoféři se musí otáčet.

    Zalíbilo se nám nechodit do obchodu, budeme služby využívat i v budoucnu.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,


    děkujeme Vám za krásné hodnocení a projevenou důvěru.
    Máme radost, že jste s našimi službami spokojena. Uděláme vše pro to, aby tomu bylo tak i nadále.


    Přejeme Vám krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 100 %

    • Doručení na čas, velký výběr potravin
    • Vždy příjemní řidiči

    Objednávám zde už velmi dlouho a vždy vše v pořádku. Vždy velice ochotní řidiči, ani jednou se mi nestalo, ze by přijel někdo nepříjemný. Doručení v uvedeném čase,. Potraviny čerstvé.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, Moniko,


    děkujeme Vám za kladné hodnocení a projevenou důvěru.
    Máme opravdu radost, že jste s našimi službami spokojena.


    Přejeme Vám krásný víkend!

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz