Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Nedostupnost zboží
    • Komunikace s obchodem

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí, že jste s naší službou nebyli spokojeni.

    Můžete nám prosím zaslat bližší informace ohledně nedostupnosti zboží a komunikace na email [email protected]? Rádi bychom se na to podívali a celou situaci s Vámi vyřešili.


    Děkujeme Vám a přejeme krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 100 %

    • Doručení
    • Oddělené potraviny
    • Milý kurýr

    První nákup a super zkušenost, určitě nakoupím znovu, měla jsem objednaný nákup na hodinu mezi 10-11 a kurýr přijel přesně v 10 hodin.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, Petro,


    děkujeme Vám za krásné hodnocení a projevenou důvěru.
    Máme radost, že jste s našimi službami spokojena. Uděláme vše pro to, aby tomu bylo tak i nadále.


    Přejeme Vám krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 100 %

    Po přečtení níže uvedených recenzí jsem si říkala, zda-li objednávám u stejné firmy. Vůbec se mi nechtělo věřit, že tolik lidí má tak špatné zkušenosti. Na Košíku totiž objednávám již spoustu let a pravidelně a jsem velice spokojená se všemi službami, dopravou, kurýrem atd. Tento E-SHOP mi velmi ulehčuje život, rozhodně za sebe 100% doporučuji!

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, Simono,


    děkujeme Vám za krásné hodnocení.
    Máme radost, že jste s našimi službami spokojena. Uděláme vše pro to, aby tomu bylo tak i nadále.


    Přejeme Vám krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 20 %

    • Katastrofální přepravce.

    Zboží doručeno dva dny po termínu bez oznámení o zpoždění.
    Neochota kurýra donést zboží k dveřím bytu i když to byla požadavka v objednávce z důvodu imobility.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, pane Onbekende,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace, které Vaši objednávku provázely.

    Mrzí nás, že přepravce WE/DO nedodržel termín pro dodání objednávky, a že Vám kurýr nechtěl donést zboží až ke dveřím bytu. Rádi bychom zjistili, co se stalo a celou situaci ohledně zpoždění s Vámi dořešili. Zavolejte prosím na naši linku 226 220 500, která funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email [email protected].

    Děkujeme Vám za pochopení.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • Sileny zpozdeni
    • Ani se neozvali
    • Obchodni podminky

    Obednali sme si nakup, meli priject pozde vecer, meli 2h zpozdeni (tzn prijeli pred pulnoci), smska ze prijedou pozde prisla asi 45minut po konci doby dodani (a az potom co sme volali co se deje, nevim jestli to byl duvod proc prisla nebo ne). Nikdy vic. Hledal sem jestli je mozny v tomhle pripade zbozi neprijmout (nemam chut podporovat firmy co se takhle chovaj + jsem na ne nechtel cekat), nejde to protoze maj v obchodnich podminkach ze pote co se obednavka zaplati online tak uz nejde stornovat, pokud je na ceste (coz netusim jak se kamaradi se zakonama CR, mel sem pocit ze cokoliv koupeny pres net clovek muze neprijmout, ale nejsem pravnik a je mozne ze potraviny maj v tomhle vyjimku a je mozne toto napsat do obchodnich podminek).

    Nikdy vic, rozhodne nedoporucuju od nich cokoliv kupovat

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, pane Pusi,

    děkujeme Vám za hodnocení. Mrzí nás, že jste s našimi službami nebyl spokojen.

    Za zpoždění se velice omlouváme. SMS s informací o posunutí dodání by měly v pořádku chodit před koncem zvoleného termínu. Je možné, že nastaly nějaké technické komplikace.

    Rádi bychom zjistili, proč k tomu došlo a připsali Vám nějakou kompenzaci. Zavolejte prosím na naši linku 226 220 500, která funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email [email protected].

    V případě zpoždění je možné objednávku zrušit. Stačí zavolat na naši zákaznickou linku, kde Vám kolegové poradí a vyjdou vstříc.

    Věříme, že pokud se rozhodnete dát nám ještě šanci, bude Vaše objednávka naprosto v pořádku. Uděláme pro to maximum.


    Přejeme Vám krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 20 %

    Objednávala jsem poprvé a zkušenost katastrofální . Nákup měli přivézt v pátek od 8:00 do 18:00, takže má člověk celý den zabitý, ale do po 18:00 zásilka nikde. Po 18:00 se rovněž nikam nedovoláte, protože přes víkend tam nikdo není. Následně mi bylo oznámeno že mi zásilku doručí v pondělí. S kurýrem komunikace bez problému ale než jsem stihla dojít před dům nechal zásilku přede dveří (nezvolila jsem bezkontaktní doručení) a byl pryč. Za mě nikdy více.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, paní Leibnerová,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace, které Vaši objednávku provázely.

    Mrzí nás, že přepravce nedodržel termín pro dodání objednávky. Rádi bychom zjistili, co se stalo a celou situaci ohledně zpoždění s Vámi dořešili. Zavolejte prosím na naši linku 226 220 500, která funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email [email protected].

    Děkujeme Vám za pochopení.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 100 %

    • Vše doručili a včas
    • Příjemný kurýr, co mi s nákupem pomohl
    • Za první nákup doprava zdarma a 2x čokoládka na uvítanou
    • Maximálně to, že mi mrkev od hlíny dali do tašky s mléčnými produkty a já měla na všem hlínu.

    Podle recenzí jsem se bála, ale všechno proběhlo v naprostém pořádku. Přišla mi v předstihu sms, že to kurýr asi o 17minut nestíhá, ale nakonec to stihl:).

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, paní Černá,

    děkujeme Vám za krásné hodnocení.
    Máme radost, že jste s našimi službami spokojena. Uděláme vše pro to, aby tomu bylo tak i nadále.

    Za hlínou poškozené produkty se Vám velice omlouváme. Rádi bychom zjistili, proč k tomu došlo a připsali Vám nějakou kompenzaci. Zavolejte prosím na naši linku 226 220 500, která funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email [email protected].


    Přejeme Vám krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • doručení až ke dveřím bytu
    • nemožnost stanovit si bližší hodinu v rozmezí 8.00 až 18.00
    • poskytnut chybný telefonický kontakt na kurýra, taže nemožnost se jakkoli hodinu či přibližný odhad dozvědět
    • nedodržení dohodnutého dne dodání bez jakéhokoli kontaktu ze strany obchodu
    • v našem regionu není v nabídce ani jeden sýr

    Už nikdy více.
    A hlavně mi, prosím, nepište, že se mi budete snažit pomoci. Už mi, prosím, nepomáhejte.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že jste s naší službou nebyli spokojeni a velice se omlouváme za způsobené komplikace.

    Teprve nedávno jsme začali rozvážet po celé České republice. Bohužel zatím nemáme kapacity na to, abychom mohli do všech oblastí dodávat veškerý sortiment. Právě proto spolupracujeme se službou IN TIME, která nákupy rozváží. Jelikož auta této společnosti nejsou uzpůsobena pro přepravu chlazeného či mraženého zboží, nemůžeme jej pro Vaši lokalitu nabízet. S tím se pojí i rozvozové okno 8:00 - 18:00, které přepravce nabízí.

    Mrzí nás, že IN TIME nedodržel termín pro dodání objednávky, za to se velmi omlouváme. Rádi bychom zjistili, co se stalo a celou situaci ohledně zpoždění s Vámi dořešili. Zavolejte prosím na naši linku 226 220 500, která funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email [email protected].


    Děkujeme Vám za pochopení.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • Nic
    • Vsechno

    Nedoporučuji obchod,na zboží jsem čekala 3 dny, když přišla informace,kdy zboží přijede.nespolehlivost,některé zboží nahrazeno jiným,bez upozornění.uz bych nikdy nakoupila.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, paní Němečková,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste s poslední objednávkou nebyla spokojena.

    Rádi bychom zjistili, co se stalo a celou situaci ohledně zpoždění a náhrad s Vámi dořešili. Zavolejte prosím na naši linku 226 220 500, která funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email [email protected].

    Budeme se snažit Vám maximálně pomoci.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • milá paní řešící reklamace
    • Jen trvanlivé zboží v místě, kde jiní doručují i zmrzlinu
    • den doručení další týden
    • nelze vybrat čas doručení
    • nedodržují termíny doručení
    • jejich kurýři nekomunikují
    • nedodržují ani opravu opravy termínu (opravdu by si měli nasmlouvat jinou společnost na doručování) Nic neobjednávejte přes in-time
    • jako omluvu vám nabídnou kredity, které můžete využít na další nákup. To neni žádná omluva, to je marketing.

    Zjistila jsem, že kromě konkurenčního rohlíku k nám doručuje i košík. Tak jsem se rozhodla je zkusit.
    Že mají jen trvanlivé zboží bych jim nějak odpustila, alespoň na nákup vod a drogerie by byli dobří. Ačkoliv je zajímavé, že pro ně jsme daleko a konkurence nám ráda doveze i jednu krabičku nanuků, když jsme dobří zákazníci.
    Že se dá vybrat čas jen na další týden a ještě k tomu jen den a ne hodina, to jsem také nějak překousla. Ačkoliv po možnosti vybrat si na zítra na určitou hodinu se mi zastesklo.
    Ale v den kdy mělo zboží přijít začala ta pravá komedie.
    První den mi přišel email a smska s hodinou doručení. Sedím doma, čekám a když už byla hodina H pryč, přišlo mi to divné a kouknu se na trasování. S překvapením hledím, že chvilku po té co mi přišel email, bylo doručování zrušeno a přesunuto na další den. Nikdo nedal vědět. Na kurýra nedovolatelno. Košík mi dal 100 kreditů a že to přijde zítra, nebyla kapacita. (Když není kapacita, nezačnu doručovat a nepošlu emaily. A když se něco zadrhne, sám se ozvu. To doručovací službu asi nenapadlo.) Nejvíc mě naštvalo, že mi nikdo nedal vědět a já seděla tři hodiny doma jak kačena.
    Druhý den nic. Podle trasování se opakoval včerejší scénář. Já píšu košíku. Košík odepisuje, že zaurguje a omlouvá se a určitě zítra.
    Třetí den přišel mail a smska. Podle trasování ale doručování zrušili. Píšu košíku. Do trasování přibyl řádek že objednávku ztratily. Přijde mail tvářící se jako jiná doručovací společnost s odkazem na stejné trasování. Do trasování se přidá řádek, že doručování zrušeno a odloženo na další termín. Takže kdybych se nekoukala na trasování, čekám půl dne doma. (No, pracuju doma, takže tu stejně čekám i dnes :D) Nakonec zavolá milá paní z košíku, že už je z toho zoufalá. A požádá mě ještě den vyržet. Povolím (když se někdo sám ozve, je slušný a požádá mě, tak je to hned jednodušší)
    Jestli zítra nic nedorazí, ruším objednávku a už u nich nikdy nic nekoupím. Kredity si můžou nechat, to mě fakt nezajímá. K čemu by mi byli kredity od společnosti s takhle tragickým doručováním. Pokud zítra dorazí, možná je za měsíc zkusím zase. Až budu mít masochistické choutky.

    Dodatek:
    Ani dnes nic nebude. Volala mi paní z košíku, že to zkoušela urgovat, ale bohužel. Paní byla moc milá a potěšilo mě, že se ozvala sama. Ale in-time je bohužel tragedie. Takže storno první zkušební objednávky.
    Dokud u nich bude rozvážet tato externí firma, já už to zkoušet nechci.

    Dodatek 02:
    I přes storno mi objednávka další den dorazila. :D Tím končí tato tragikomická pohádka.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, paní Herbricková,


    děkujeme za Vaše hodnocení. Za veškeré nepříjemnosti s nákupem se velice omlouváme.

    Teprve nedávno jsme začali rozvážet po celé České republice. Bohužel zatím nemáme kapacity na to, abychom mohli do všech oblastí dodávat veškerý sortiment. Právě proto spolupracujeme se službou IN TIME, která nákupy rozváží. Jelikož auta této společnosti nejsou uzpůsobena pro přepravu chlazeného či mraženého zboží, nemůžeme jej pro Vaši lokalitu nabízet.

    Mrzí nás, že IN TIME nedodržel termín pro dodání objednávky, za to se velmi omlouváme. Celou věc jsme předali na příslušná oddělení k řešení.

    Věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, budete s nákupem spokojena. Uděláme pro to maximum.

    Děkujeme Vám za pochopení.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    Jak Košík.cz těží z momentální situace lidí uvězněných doma v karanténě
    Karanténu trávíme u přítele v Milovicích, kde ani jeden nemáme nikoho, kdo by nám mohl dojet nakoupit. Objednáváme tedy Košík.cz. Poprvé nám nepřivezli jedno pivo, tak jsem nad tim mávla rukou - stávat by se to nemělo, ale dá se to pochopit. Stejně tak dárky k nákupu, to mě netankovalo. Pak nám poslali zkažený maso. Volám na podporu, vysvětluju situaci a navrhuju, aby nám teda přidali maso do objednávky vytvořené na další den. To prý udělat nejde, protože už nemůžou nic dělat s hotovou objednávkou. Takže mi pán z infolinky doporučil zrušit svoji objednávku a vytvořit ji znovu, že časy tam jsou, byl milej, nahrál mi ji znovu na účet, abych ji nemusela klikat podruhé, super. Bohužel už mi ale nešla dokončit, že prej některé položky jsou již nedostupné. Volám na podporu a prej si tam mám naklikat jiný.
    Do té chvíle jsem to ještě zvládala s úsměvem.
    Dneska přijede kurýr. Má mimo jiné přivézt 12 Magnesií. Dal nákup za dveře, počkala jsem až odejde, beru nákup a vody nikde. Kontroluji svoji objednávku - fakt jsem je objednala. Volám kurýrovi, jestli se ještě vrátí s těma vodama a on že ne, že nemá v autě jedinou vodu a ať si zavolám do Košíku. Tak volám, paní mi nahraje kredity na účet - jenže pak mi dojde, že zase budu muset udělat nákup minimálně za 500 Kč a znovu zaplatím za dopravu, a to všechno jen proto, že oni udělali chybu. Tak volám zpět na Košík.cz a tam mi řeknou, že s tím prostě nemůžou nic dělat, že mi to nepřivezou jen tak, i když byla chyba na jejich straně a dopravu zdarma mi taky nedají a jestli teda pro mě můžou něco udělat.
    To je, myslím, skvěle zvládnutej obchodní model. Prostě lidem posíráte objednávky a oni objednávaj dál a dál a dál a za tejden nakupování maj možná doma konečně všechno, co chtěli.
    Ať žije Košík.cz a jeho otřesnej neprozákaznickej přístup. Už se těším do Prahy na rohlik.cz.
    #teroristizkosiku

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, paní Raudová,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste s nákupem nebyla spokojen.

    Za nekompletní objednávky se velice omlouváme. Jako kompenzaci za způsobené komplikace jsme na Váš zákaznický profil připsali kredity. Ty můžete využít jako slevu na další nákup, pokud se rozhodnete dát nám ještě šanci. Uděláme vše pro to, abyste s dalším nákupem byla maximálně spokojena.

    Celou věc jsme také předali na příslušná oddělení, aby se podívali, kde nastala chyba a zamezili tak jejímu opakování.

    Děkujeme Vám za pochopení.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 20 %

    Dne 23.10. jsem obdržel objednávku,která byla z poloviny nekompletní,místo zboží,které jsem měl objednáno,došlo zboží zcela jiné,11 věcí mi v objednávce chybí,místo toho mám zboží,které mi nepatří,myslel jsem,že kurýrka prohodila tašky a že si tašky akorát prohodíme,nicméně po kontaktování zákaznické linky,mi bylo řečeno,že se chyba stala při kompletaci objednávky,čili někdo splete 11 položek? Jediné co mi bylo nabídnuto je vrácení peněz na účet do dvou až pěti pracovních dní,když jsem se ptal zda by bylo možné chybějící zboží doposlat,bylo mi řečeno,že to bohužel nejde,a že se kurýrka pro věci,které mi přišli aniž by měli,do hodiny vrátí...o nějaké kompenzaci za chybu ani nemluvím...člověk v této době chce ven chodit jen minimálně,proto jsem využil této služby,nicméně v tomto případě Vaše služba smysl nemá,když do toho obchodu stejně budu muset jít...

    Unger.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, pane Ungere,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že jste s objednávkou nebyl spokojen.

    Za nekompletní nákup se Vám velice omlouváme. Bohužel opravdu došlo k chybě při kompletaci objednávky na skladě.
    Jako omluvu za způsobené nepříjemnosti jsme na Váš zákaznický profil připsali kredity. Pokud se rozhodnete dát nám ještě šanci, můžete je využít jako slevu na další nákup.

    Uděláme vše pro to, abyste byl s další případnou objednávkou maximálně spokojen.

    Děkujeme Vám za pochopení.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 100 %

    • rychlost dodání
    • velký sortiment
    • příznivé ceny
    • doprava zdarma nad určitou hodnotu
    • velmi ochotný, milý personál
    • dárky a slevové kódy pro další nákupy
    • poprodejní péče zákaznického servisu

    S košíkem.cz jsem naprosto spokojená, kurýr vždy přijel přesně na čas a byl velmi milý a ochotný. Nemám co vytknout, maximálně to velké množství tašek, které se mi doma kupí, ale to je drobnost.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, paní Bednářová,


    děkujeme Vám za krásné hodnocení.
    Máme radost, že jste s našimi službami spokojena. Uděláme vše pro to, aby tomu bylo tak i nadále.

    Co se týče tašek, ty můžete při dalším nákupu vrátit panu kurýrovi. Odveze je zpět na sklad, kde dojde k jejich recyklaci.


    Přejeme Vám krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 70 %

    • Rychlost doručení (většinou)
    • Nedělají obštrukce s kompenzacemi
    • Solidní výběr
    • Konkurenceschopní
    • Občas se zkrátka něco nepovede - něco je prasklé, není přesný počet, atd. Vždy ale vyřešeno kladně ze strany kosik.cz (tedy patří to i do výhod)
    • Chování webu jde vždy ještě vychytat
    • Poslední dobou dostanu SMS, že řidič přijíždí a 10 vteřin na to mi volá řidič, že čeká před domem. Tohle dříve fungovalo lépe, tedy SMS s předstihem. Dokonce tuším i s přibližným časem doručení. Nebo ještě lépe - zavolá mi řidič, že je před domem a za 30 vteřin mi přijde SMS, že přijíždí.
    • Občas se zkrátka něco nepovede - něco je prasklé, není přesný počet, atd. Vždy ale vyřešeno kladně ze strany kosik.cz
    • Ke zboží nelze na webu přidávat komentáře / hodnocení
    • Nekoupíte rozumně některé zboží, které si potřebujete prohlédnout a ohmatat osobně.
    • Pokud se v průběhu zpracování objednávky stane, že některé zboží není k dispozici, dozvíte se to až když Vám zboží přivezou, resp. část nepřivezou a případně se snaží zalepit náhradním zbožím, o které ale nemáte zájem. Pokud tedy např. pečete a potřebujete všechny objednané suroviny, není 100% jistota, že Vám je kosik.cz přiveze.
    • Ano, zaznamenal jsem poslední dobou občasnou nedostupnost některého běžného zboží (citróny, aj.)
    • Chtělo by to lépe signalizovat při nákupu situaci, kdy nelze zboží doručit v den, kdy je ještě možné doručit daný produkt. Tedy např. není možné doručit dnes a zítra, až pozítří, ale to zase blokuje produkt, který pozítří již nelze doručit. To řešíte až před platbou.
    • 18.10.2020 - 52 Kč za dopravu - takže hledám jinde

    Čtu tady tolik negativních hodnocení, že jsem musel přidat své pozitivní. Jsem rád, že tu tato služba kosik.cz existuje a běží. A to i v C-19 situaci. Obzvláště v C-19 situaci (ne nemyslím tím pneumatiky). Fandím Vám, ale budu vždy přísný. Se službou jako takovou jsem více méně spokojený. Pokud je nějaký problém, refundace pomocí kreditů nebyl nikdy problém. Když si omylem koupíte v krámě kýbl prasklého jogurtu, pravděpodobně Vám jej nikdo nenahradí, a to s tím musíte jít zpět do krámu. Když Vám jej přiveze Košík, dostanete náhradu.
    Co je na zamyšlenou je blokace částky při váženém zboží a dorovnání částky až po zvážení zboží. Tam bych rád viděl odpovědnost na straně prodejce. Tedy předem jasná cena a minimální váha. Co je nad, jde ve prospěch kupujícího. Tedy má proklientská představa.
    Rád bych také znal alespoň přibližné datum spotřeby nakupovaného zboží (ne jen u zlevněného).
    Minimální limit obj. 500 Kč a k tomu účtování 10 Kč za dopravu je na pováženou. Alespoň "eko" doprava by mohla být motivována neúčtováním poplatku.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za cennou zpětnou vazbu. Velice si jí vážíme a předáme ji dál na příslušná oddělení.

    Pokud máte v nákupu nějaké zboží na váhu a platíte online předem, peníze na kartě se nejprve zablokují. Zpravidla se zablokuje vyšší částka jako rezerva kvůli váženému zboží. Po dodání se peníze uvolní z blokace a strhne se pouze částka totožná s fakturou.
    V případě, že Vám dodáme nějaké zboží se znatelně vyšší hmotností, než jste si objednal, neměl byste nám za něj hradit nic navíc.

    Na datum spotřeby se kdykoliv můžete zeptat, kolegové na zákaznické lince Vám rádi odpoví. Kontaktovat nás můžete na emailu [email protected], nebo denně od 7:00 do 23:00 na chatu a na
    telefonu 226 220 500 .

    Když nastane situace, že je nějaké Vámi objednané zboží nedostupné a nelze jej doručit, vždy Vás o tom v den dodání informujeme formou SMS. Pokud máme k dispozici adekvátní náhradu, nabídneme Vám ji. Samozřejmě ji ale nemusíte přijmout. Tento fakt stačí nahlásit panu kurýrovi, který náhradu odebere z nákupu a poníží Vám cenu objednávky.

    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • Zaplacenou (ne zrovna malou) objednávku mi v domluveném termínu nikdo nepřivezl, ani se nikdo neozval s nějakým vysvětlením. Po urgování z mé strany mi stejně nikdo nebyl schopný říct, kdy a jestli vůbec objednávku dostanu.

    Objednala jsem si včera kolem poledne zboží za cca Kč 5000,-. Doručeno mi mělo být dnes mezi 08.00 a 18.00 hod. Předchozí objednávky mi vždy vozila spedice Intime - jakmile převzali balík, poslali e-mail, a v den doručení SMS s upřesněním času, kdy řidič dorazí. Včera žádný e-mail od Intime nepřišel, dnes ani žádná SMS, nicméně čekala jsem stejně celý den doma s mobilem v ruce (na stránkách Košíku v přehledu objednávek byla informace, že už je zboží na cestě ke mně). Myslela jsem si, že se Košík rozrostl a objednávky zaváží už i do vesnic, kde lišky dávají dobrou noc, vlastními auty. Čekala jsem marně. O půl sedmé večer mi to nedalo a napsala jsem do chatu - operátor mi řekl, že dnes už mi rozhodně nikdo nic nepřiveze, nebyl ani schopný říct, jestli to klapne zítra. Prý došlo k ojedinělé chybě. Podle recenze paní přede mnou to nejspíš nebyla ojedinělá chyba, ale Košík prostě logisticky nestíhá. Bohužel za celý den se nikdo z Košíku neuráčil mi alespoň zavolat nebo napsat e-mail s vysvětlením. Nevadilo by mi, kdyby nákup doručili třeba až za dva nebo tři dny, ale v domluveném termínu. Pokud Košík nestíhá, tak ať na stránkách nenabízí volný termín hned na druhý den, protože to je nefér k zákazníkovi. Málokdo může celé dny sedět doma s mobilem v ruce a z okna vyhlížet kurýra. Pokud zítra zboží nedorazí, objednávku zruším. Každopádně si od Košíku už stejně nic neobjednám. Škoda, a tak to zezačátku hezky fungovalo, člověk měl radost, že konečně někdo zaváží i k nám na vesnici, a ne jen do měst.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, paní Svobodová,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Váš nákup provázely takové nepříjemnosti.
    Bohužel vlivem výpadku, který minulý týden nastal, byly zásilky doručované společností IN TIME zpožděny.
    Kontrolovali jsme Váš nákup a ten měl být v pořádku doručený následující den. Také jsme Vám zaslali omluvnou SMS a připsali jako malou kompenzaci kredity. Ty můžete využít jako slevu na další nákup, pokud se rozhodnete dát nám ještě šanci. Uděláme maximum pro to, abyste byla spokojená.

    Děkujeme Vám za pochopení.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • Nic
    • Objednaný nákup nebyl doručen
    • Neobtěžují se informovat o problémech s dopravou, které dle operátorky řeší již od rána

    Naprostá katastrofa, moje první zkušenost dnes vygradovala v absolutní zklamání. V úterý jsem si objednala nákup, který měl dorazit dnes, 8.10. Po 18 té hodině jsem zavolala na zkz linku, kde mi bylo sděleno, že nastal problém s dopravou, ať už objednávku nečekám, vzhledem k tomu, že jsem těhotná a v pracovní neschopnosti, je pro mě celkem problém zajít do obchodu, proto jsem spoléhala na online nákup. Chápu, že mihou nastat komplikace a objednávky se mohou zpozdit, rozhodně ale nechápu, proč o tomto nejsou zákazníci informováni s předstihem. Objednávku jsem zrušila, objednala jsem poprvé a rozhodně naposledy. Neskutečný přístup k zákazníkovi

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, paní Weidlichová,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Za veškeré nepříjemnosti s nákupem se velice omlouváme.
    Bohužel minulý týden nastaly nečekané komplikace, vlivem kterých se nákupy doručované společností IN TIME opozdily.
    V SMS, která Vám měla dorazit, jsme Vás informovali o omluvných kreditech. Ty jsme připsali na Váš zákaznický profil jako kompenzaci za nastalou situaci.

    Věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, budete s nákupem spokojena. Uděláme pro to maximum.

    Děkujeme Vám za pochopení.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 100 %

    • Rychlost
    • Ochota
    • Čerstvost
    • Kvalita
    • Dáreček
    • Žádná

    Musíme říci že to byl náš první nákup na košíku a byli jsme s přítelem spokojeni. Přivezli vše co bylo objednáno. A budeme objednávat už pořád. Moc děkujeme. Řidič byl ochotný a milý . Rohlíky a zelenina byla pěkná a rohlíky jsou také čerstvé. Moc děkujeme. A budeme vaší zákazníci i nadale

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za krásnou zpětnou vazbu.
    Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojená a uděláme vše pro to, aby tomu bylo tak i nadále.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    Chronický nedostatek bio zeleniny a ovoce. Je to jeden z důvodů proč musíme nakupovat jinde!

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že s nabídkou BIO ovoce a zeleniny nejste spokojeni. Pokud máte jakýkoliv návrh na rozšíření sortimentu, určitě nám jej napište na chat nebo email [email protected], případně zavolejte na naši linku 226 220 500.
    Rádi vše předáme na příslušné oddělení k řešení.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 100 %

    • Rychlost doručení
    • Skvělá komunikace
    • Kvalita potravin

    Naprostá spokojenost, vřele doporučuji!

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, Evo,

    děkujeme Vám za krásnou zpětnou vazbu.
    Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojená a uděláme vše pro to, aby tomu bylo tak i nadále.


    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 70 %

    • Celkem slušný výběr
    • Dovoz až domů
    • Garance spokojenosti neexistuje. Když vznesu námitku, vyžadují důkazy a obtěžují nesmyslnými otázkami tak dlouho, až se na reklamaci radši vyprdnu. Místo toho, aby si informace ověřili z vlastních zdrojů. Například tím, že si převáží zboží které mají na skladě.
    • Tímto stylem budete vždy až za rohlíkem.

    Kvalita zboží je většinou v pořádku. Většinou ani nic nechybí. Nevím jak to dělají, ale jednou za čas je prostě všechno špatně. U poslední dodávky chybělo asi 13 produktů z 26 objednaných. Při opakovaném dodání jich z 13 chybělo 5. To člověk opravdu nechápe.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste s poslední objednávkou nebyli spokojeni.

    Rádi bychom zjistili, co se stalo a celou situaci s Vámi dořešili. Zavolejte prosím na naši linku 226 220 500, která funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email [email protected].

    Budeme se snažit Vám maximálně pomoci.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz