Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dlouhé čekání
    • Není úplně kvalitní zboží

    První nákup a hned velké zklamání!

    Objednávka měla být doručena mezi 18 a 19 h. Ve finále jsem ji měla cca ve 20:30! Neuvěřitelně! Když člověk objednává na přesný čas tak se s tím počítá. Jídlo bylo objednáno na oslavu narozenin ...hosté dorazili dřív než jídlo.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, paní Anastázie,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace, které jsme Vám způsobili.
    Jako kompenzaci za zpoždění jsme na Váš zákaznický profil připsali kredity. Mají neomezenou platnost a lze je využít jako slevu na další nákup.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nakupy chodily pravidelne s pul hodinovym zpozdenim. Casto bylo vymeneno zbozi za jine z duvodu vyprodani ovsem u posledniho nakupu vymena neprobehla a chybely dve potraviny, takze jsem stejne musela do obchodu, cemuz se s miminem prave diky teto sluzbe snazim vyhnout. Navic misto pekingskeho zeli jsem dostala rimsky salat. Je mi lito, ale na tohle nejsem zvedava a nehodlam to vicekrat opakovat.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, paní Kateřino,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Za komplikace s nákupem se Vám velice omlouváme.
    Na Váš zákaznický profil jsme připsali jako kompenzaci za zpoždění kredity. Kredity mají neomezenou platnost a lze je využít jako slevu na další nákup.
    Za zaměněné pekingské zelí se Vám také omlouváme, bohužel od Vás ale neevidujeme žádnou reklamaci. Tu lze provést emailem na [email protected] a nebo telefonicky na čísle 226 220 500, kde jsme denně od 7:00 až do 23:00.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží bylo doručeno ze spoždenim.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Za zpoždění se Vám velice omlouváme. Na Váš zákaznický profil jsme jako kompenzaci připsali kredity s neomezenou platností, které můžete využít jako slevu na další nákup.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • O neco nizsi ceny nez Rohlik
    • Zbozi dorazilo o hodinu pozdeji
    • Web neni moc prehledny

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Za komplikace se moc omlouváme. U této objednávky žádné zpoždění neevidujeme. Dle našeho systému Vám byla doručena včas.
    Za zpětnou vazbu ohledně webu Vám děkujeme. Předáme ji na naše vedení.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Větší množství nedodaných potravin
    • Pozdní příjezd

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Za nedostupné zboží se Vám velice omlouváme.
    Bohužel nedostupnost zboží bylo způsobeno chybou, která vznikla po přechodu na nový systém.
    Prosíme Vás o trpělivost. Děláme vše pro to, aby se situace co nejdříve ustálil a Vy jste mohli nakupovat tak, jak jste zvyklí.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Po cca 6ti hodinach od objednani, cca hodinu pred planovanym dorucenim, mi cast objednavky byla zrusena, cast nahrazena jinym zbozim.
    • Doruceni bylo o hodinu posunuto.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, paní Cesmino,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Za zpoždění se Vám velice omlouváme. Na Váš zákaznický profil jsme jako kompenzaci připsali kredity s neomezenou platností, které můžete využít jako slevu na další nákup.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Košík.cz zcela bez jakéhokoli varování zrušil možnost platby pomocí Twisto, kterou jsem dlouhodobě využíval. Na otázku mi bylo jen odpovězeno, že spolupráce byla zrušena. Způsob provedení považuji za extrémně nekorektní a necitlivý. Ani samo Twisto mi nedokázalo dát odpověď, proč byla spolupráce ukončena, neboť prý samo nebylo předem informováno. Chtělo by se říct, že takto si člověk poctivý obchod a vstřícnost vůči klientům v dnešní době nepředstavuje; podobné chování bylo běžné v 90. letech, ale dnes - zejména u společnosti prezentující se jako založená na nových přístupech a technologiích - je to dosti překvapivé.
    Tzv. kompenzace v řádu jednotlivých korun je směšná - ceny na Košík.cz jsou zřetelně vyšší než v kamenných obchodech a nekupoval jsem tam proto, abych ušetřil 10 Kč.
    S běžnými nákupy na Košík.cz proto končím, budu jej navštěvovat pouze v případě, že nebudu moci konkrétní zboží nakoupit v obchodech, které Twisto přijímají.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    dne 26. 9. jsme na všechny zákazníky odesílali informační newsletter, ve kterém bylo mimo přechodu na nový systém komunikováno i to, že jsme ukončili spolupráci s Twistem. Všichni zákazníci tedy byli včas informováni.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Tento obchod byl po léta skoro nejlepší.
    • Po nynějším prý "zlepšení" stránek, obrovské problémy!
    • Mnoho zboží, co vždy v minulosti bylo, už MNOHO DNÍ NENÍ DOSTUPNÉ A DALŠÍ ZBOŽÍ UBÝVÁ!
    • Lze objednat pouze na druhý den, nikoliv na třetí a pozdější JAKO VŽDY V MINULOSTI!
    • Do objednávky nelze nic přidat po objednání, ANI ZMĚNIT ČAS DODÁNÍ JAKO KDYKOLI V MINULOSTI!
    • I zobrazení výrobků je horší a mnohé další!

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Jak jsme komunikovali na našich stránkách, přecházeli jsme na nový systém. Bohužel nejde vše najednou, prvních pár dní po přechodu jsme nebyli schopni odbavit tolik objednávek. S tím souviselo i mnoho nedostupného zboží.
    Prosíme Vás o trpělivost. Děláme vše pro to, aby se situace co nejdříve ustálil a Vy jste mohli nakupovat tak, jak jste zvyklí.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Siriky sortiment
    • Nevyhovujici vyber dodavatelu zbozi, potraviny dodavane ve spinavych taskach a to bez vyjimky. Nechutne!

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste s nákupem nebyl spokojen. Bohužel od Vás neevidujeme žádnou stížnost nebo reklamaci.
    Pokud máte jakoukoliv připomínku k nákupu, určitě nám ji zašlete na email [email protected], nebo nás kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500. Rádi se na vše podíváme a případně Vám naše pochybení budeme kompenzovat.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dobrý den, vždy jsem byla se službou spokojená, ale po přechodu na nový systém čekám na zaplacené zboží již o tři hodiny déle s tím, že jste se ozvali až hodinu po původním doručení. Asi jste ten nový systém měli spustit až vychytáte chyby. Recenze běžně nepíšu, jsem prostě hladová kojící matka.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    za komplikace s doručením nákupu se Vám velice omlouváme. Bohužel bylo zpoždění způsobeno přechodem na nový systém.
    Nyní by měla být situace stabilnější. Děláme vše pro to, abychom Vám nákupy doručovali jako doposud.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel objednala sem ve špatnou chvíli... Zakliknuto dodání v 15h, přišlo info dodání cca 15:56 - 16:06 Na zboží sem čekala do 18h.....A měla dítě ve školce, která se zavírá v 17:30.... Kdyby jej nevyzvedl někdo jiný, zrušila bych objednávku.
    A pokud bych měla příště čekat být 30min, zruším hned.
    Jinak zboží kvalitní a v pořádku.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Za komplikace s nákupem se Vám velice omlouváme.
    Jako kompenzaci za takové zpoždění jsme na Váš zákaznický profil připsali omluvné kredity. Mají neomezenou platnost a můžete je využít jako slevu na další nákup, pokud se rozhodnete dát nám ještě šanci.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Prošlé zboží

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Za prošlé zboží se Vám velice omlouváme.
    Po dohodě s kolegy se Vám peníze vracely zpět na bankovní účet. Dle informací, které máme k dispozici, byste je měli mít již připsané.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    První objednávka a; objednáno dva dny dopředu na ráno 8-8:50!
    První sms zpoždění 30minut.. druhá sms zpoždění 45minut, třetí sms zpoždění 70minut, čtvrtá sms zpoždění 90minut. ... ale to už jsem musel dávno odejít do práce. Proč nabízí čas doručení, když ho potom nedodrží??!
    Nikdy více.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, pane Prorocku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Za komplikace s nákupem se Vám velice omlouváme.
    Jako kompenzaci za takové zpoždění jsme na Váš zákaznický profil připsali omluvné kredity. Mají neomezenou platnost a můžete je využít jako slevu na další nákup, pokud se rozhodnete dát nám ještě šanci.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pozdni dodani a objednaval jsem vina zamerne po kartonu a doruceno v taskach, ktere nic nevydrzi...

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Za komplikace s nákupem se Vám velice omlouváme.
    Za dvacetiminutové zpoždění Vám kolegové již připisovali omluvné kredity. Bohužel ačkoliv si objednáte více kusů vín, není vždy v našich silách doručit Vám je v kartonech. Proto tuto možnost na našich stránkách ani nenabízíme.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Málo výhod. Snad jen to, že těžké zboží je mi dopraveno až domů.
    • Realita často neodpovídá lákavé nabídce.

    Je nutné velmi rozvážlivě vybírat a často nevěřit nabídce. Je to použitelné. Stačilo by málo a byl by to dobrý obchod.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, pane Čírdo,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že nejste s nákupy spokojen.
    Bohužel od Vás neevidujeme žádnou reklamaci nebo stížnost. Pokud máte jakoukoliv připomínku ohledně nereálnosti naší nabídky, určitě nás kontaktujte na email [email protected] a nebo telefonicky na čísle +420 226 220 500.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

    • chova se neekologicky

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    bohužel od Vás neevidujeme žádnou zpětnou vazbu, v čem bychom se měli chovat neekologicky.
    Můžete u nás nakoupit potraviny z projektu Budoucnost bez obalu. Tašky, ve kterých Vám dovezeme nákup, nám lze vrátit - kurýři je odvezou zpět na sklad, kde dojde k jejich recyklaci.
    Na zkvalitňování služeb nejen v tomto směru stále pracujeme. Pokud tedy máte nějaký návrh, co zlepšit, určitě nám napište na email [email protected].

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Opakované nekompletní dodávky
    • Chybějící počty zboží
    • Nevědomost řidičů o nekompletnosti např. poloviny nákupu přesto, že mají k dispozici dodací list
    • Nespolehlivost v čase doručení, pravidelné zpoždění, nutnost časové rezervy minimálně o hodinu při každém nákupu

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    za nekompletní dodání objednávky se Vám velice omlouváme. Peníze za nedodané položky jsme Vám již vraceli zpět na bankovní účet. Zároveň jsme na Váš zákaznický profil připsali omluvu za způsobené komplikace.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Auto košík mi nabouralo mé auto zaparkované před barakem!

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váše hodnocení, velice si jej ceníme. Je nám velice líto, že Vám kolega naboural auto. Ověřili jsme situaci a vidíme, že se tím už zabývají kolegové, kteří budou s Vámi v kontaktu ohledně této zálěžitosti. Věříme, že se nám podaří tuto nehodu dořešit s Vámi ku Vaší naprosté spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,

    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Bohužel parmezán je plesnivý, ačkoliv je ještě nerozbalený a prochází oficiálně až v prosinci...

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení objednávky, velice si jej ceníme. Velice se Vám omlouváme za nekvalitní položku ve Vaší objednávce. Bohužel od Vás neevidujeme žádnou reklamaci. Pokud by bylo s nákupem něco v nepořádku určitě nás kontaktujte co nejdříve telefonicky na čísle 226 220 500 a nebo emailem na [email protected].

    Děkujeme za pochopení.



    S přáním krásného dne,

    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem si objednávala do práce pro firemní akci. Neochota zaměstnance mě velmi zarazila. Měla jsem dojem, že mu opravdu vadí, že nákup musel dovést. Je pravda, že mi to donesl do 1. patra, ale s takovou neochotou, že příště Vašich služeb rozhodně nevyužiji. Mám srovnání s konkurencí a do budoucna rozhodně nákupy pouze přes konkurenci.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí, že jste s nákupem nebyli spokojeni.
    Dle našich informací se s Vámi již kolegové spojili a snažili se celou věc vyřešit. Rádi bychom se Vám ještě jednou za chování kurýra omluvili. Na zákaznickém profilu máte připsané kredity jako kompenzaci. Můžete je využít jako slevu na další nákup.

    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz