Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • ceny
    • rychlost doručení

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, Tomáši,

    děkujeme Vám zpětnou vazbu.
    Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojen a uděláme vše pro to, aby tomu bylo tak i nadále.


    Přejeme Vám krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • VELKOU VELIKANSKOU nevýhodou obchodu je: Ze POKUD JA, SE SVOU KREDITNI kartou, kterou již mam pres 20 let (!!) chci platit ON LINE = tak my osob NA WEBU napíše, již po zadaní bych 4 cisel me credit card.., TAK my to oKAMZITE NAPISE, ze tuto kartu naprijima !! ma kreditní karta, je jako ja australská.. :(

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že se Vaše objednávka neobešla bez komplikací.
    Bohužel ČSOB platební brána neakceptuje zahraniční platební karty. Lze jí ale zaplatit přímo na místě panu kurýrovi.

    Uděláme vše pro to, abyste příště byli spokojeni.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodávky, dovoz do bytu, velká nabídka
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Výhoda je, že nemusím nikam chodit jsem po operaci obou kolen a tak pro mne je to velice fajn že nikam nemusím chodím o holích .Takto přivezou zaplatím a je to.

    Nevýhodou je, že třeba si objednám maso nebo něco s čím počítám že mi to přivezou ,čekám na to a pak to už bylo vyprodané a nemůžu se na to spolehnout že s tím na sto procent mohu počítat, nebo pro mnoho objednávek řidič nestíhá rozvést v určený čas.mají někdy i hodinové zpoždění .Ale věřím že časem se to zlepší,Už jsem tento způsob nákupu doporučila léařům ,i známým kteří toho času také moc nemají chodit po nákupech. Takže určitě již u vás objednávají též.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dlouhé čekání
    • Není úplně kvalitní zboží

    První nákup a hned velké zklamání!

    Objednávka měla být doručena mezi 18 a 19 h. Ve finále jsem ji měla cca ve 20:30! Neuvěřitelně! Když člověk objednává na přesný čas tak se s tím počítá. Jídlo bylo objednáno na oslavu narozenin ...hosté dorazili dřív než jídlo.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, paní Anastázie,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace, které jsme Vám způsobili.
    Jako kompenzaci za zpoždění jsme na Váš zákaznický profil připsali kredity. Mají neomezenou platnost a lze je využít jako slevu na další nákup.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • rychlá objednávka, dobré doručení, vše dobře zabaleno
    • nemožnost zvolit si přesný čas dodání, musím se podřídit nabídnutým časům
    • velmi často již není čerstvé pečivo a je nabízeno pouze balené s dlouhou trvanlivostí...

    Snadné objednání nákupu, dodání v dobré kvalitě a dobrém stavu, dobře zabalené, jsem spokojena.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, spolehlivost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlý a extremně spolehlivý
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Kvalita, přesnost a spolehlivost

  • Doporučuje obchod

    60 %

    většinou vše dorazí, občas něco nedorzí. Naposledy to byla vajíčka. Když jsem ihned po doručení sms, že mnou vybrané vejce nejsou (celý nákup byl o věcech na pečení) volala operátorovi, zda by mohl na seznam dát jiná vejce, bylo mi řečeno, že kurýr s mým nákupem již jistě odjel (bez podrobnějšího zjišťování). Od kurýra jsem nicméně zjistila, že odjel až za 40 minut poté, co jsem tam volala. Spolehlivost doručení nákupu je tedy pochybná.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nakupy chodily pravidelne s pul hodinovym zpozdenim. Casto bylo vymeneno zbozi za jine z duvodu vyprodani ovsem u posledniho nakupu vymena neprobehla a chybely dve potraviny, takze jsem stejne musela do obchodu, cemuz se s miminem prave diky teto sluzbe snazim vyhnout. Navic misto pekingskeho zeli jsem dostala rimsky salat. Je mi lito, ale na tohle nejsem zvedava a nehodlam to vicekrat opakovat.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, paní Kateřino,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Za komplikace s nákupem se Vám velice omlouváme.
    Na Váš zákaznický profil jsme připsali jako kompenzaci za zpoždění kredity. Kredity mají neomezenou platnost a lze je využít jako slevu na další nákup.
    Za zaměněné pekingské zelí se Vám také omlouváme, bohužel od Vás ale neevidujeme žádnou reklamaci. Tu lze provést emailem na [email protected] a nebo telefonicky na čísle 226 220 500, kde jsme denně od 7:00 až do 23:00.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • spokojnosť
  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé dodání objednaného zboží

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dostupnost, kvalita, rychlost, serioznost, až na určité produkty i relativně velký výběr zboží. Zatím mi taky doručili vše, co jsem si objednal a v pořádku. Doručovatelé všichni slušní až milí, až tedy na jednoho. Rozhodně doporučuji, jsem absolutně spokojen, nakupuji tam opakovaně po dobu nemoci a nemám výhrady, až na jednu jedinou otázku.
    Jediná menší větší věc je, že nemají v rámci ceny dopravy nebo za malý poplatek (25/50kč) nebo aspon pro stálé zákazníky službu, kdy do nějaké váhy (5/10kg) donese doručovatel automaticky a garantovaně nákup až k vám do bytu. Ano, většina to udělá automaticky, ale garantované to není a někteří potíže dělají, což je hlavně pro starší lidi, invalidy, nemocné problém. A ti ostatní by to jistě taky rádi ocenili a nemuseli řešit.
    Právě u služby tohoto typu bych tento nadstandard očekával.
    A protože ho nenabízejí ani jiní konkurenti, Košík by se konkurenci kvalitou ještě více vzdálil a osobně bych to opravdu dost ocenil. Je nepříjemné pokaždé nevědět, jestli doručovatel půjde do druhého patra sám nebo bude tahat člověka před barák. Jen kvůli tomu např. do objednávky radši nedávám žádné lahve s pitím a další těžší věci, aby to nebylo pro některé mladé kluky "moc těžké" (jakmile jsem tam dal jednu dvě, už byl problém). Jinak super služba a jsem moc rád, že existuje. Každému skutečně doporučuju, Košík funguje v praxi výborně.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dřívější dodávky byly v pořádku, občas minimální zpoždění.
    • Poslední dodání zboží zpožděno o hodinu a půl a nedoručeny všechny objednané položky.

    Výhodou je, že nemusíte nikam chodit a zboží je vám doručeno až do domu. Výhodou je i platba kartou u kurýra.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost ve vsem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • ochota, spolehlivost
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Při objednávce ze sekce zeleniny se opakovaně stalo, že nebylo dodáno objednané zboží (více položek)...takže člověk stejně musí do obchodu.....

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží si vyberu a promyslím v klidu doma a ještě mi je doručeno až na práh domova.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za krásné hodnocení. Máme radost, že jste s našimi službami spokojeni a uděláme vše pro to, aby tomu bylo tak i nadále.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz