Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Sleva pro členy RB clubu
    • Vstřícné jednání
    • Se zákazníkem v případě problémů komunikují a snaží se najít řešení
    • Nedostatečná pozornost věnovaná balení zboží do tašek, několikrát přišlo pomačkané
    • Nedořešená přeprava mraženého zboží, přišlo rozmražené, a to při venkovních teplotách kolem 15 stupňů - čili žádný extrém.

    Dokud budou poskytovat 10% slevu pro členy RB klubu tak je to pro mě zajímavé, v opačném případě bych se asi obrátil jinam.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • kvalitní zboží za dobré ceny, stále se zlepšující sortiment, už se přestaly objevovat chyby dodávky proti objednávce
    • některé zboží je nabízeno pouze ve větším balení, takže pro single je nedostupné (např. u masa); absurdní cena za nedělní máslo Madeta
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • špatné balení ovoce a zeleniny, nahňácáno v jedné tašce švestky s bramborami,nektarinky s cuketami apod.Kupovat aviváže a tekuté prací prostředky nedoporučuji, vždy je odlito, jak si to asi na skladu odlévají, vždy chybí, je třeba, aby byli pracovníci skladu prohlíženi při odchodu, co odnášejí, např. u rohlik.cz k tomuto nedochází. i když mají jiné chyby.
    • Při reklamaci drze žádají fotografie, tak ať dávají kurýrovi sebou foťák!!!Já to nebudu svou technikou fotit a ukládat do počítače a spotřebovávat svou elektrickou energii a vykonávat práci pro kosik.cz,nejsem jejich zaměstnanec, to at si zapíšou za uši !!!!!!!! Je to práce !!!!!!!!!!!
    • Kurýr nemá foťák, aby mohl pracovat pro blaho firmy,toto vyžadují po zákazníkovi, nebetyčná drzost !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že Vaše objednávka neproběhla v pořádku.
    Pokud nemáte fotografie nekvalitního zboží, nic se neděje. Kolegyně Vám nepsala nic o tom, že je vyřízení reklamace podmíněno doložením fotek. Pouze je lepší je k emailu přiložit. Mohou sloužit jako zpětná vazba na sklad, případně pro dodavatele.

    Omlouváme se Vám za veškeré komplikace a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz