Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,velice mě mrzí,velice vysoké ceny u produktů,které máte v nabídce. :-/ Také mě mrzí,že doprava zdarma je až od 1.200 Kč (měla by být nižší). Spousta produktů je již vyprodána (veky atd.,) Takže stejně si člověk musí dojít do obchodu....
    Minulý nákup byl v pořádku,až na plesnivé ovoce....

  • Dobrý den,omlouvám se,ale velice mně mrzí,že musím svou objednávku zrušit,nejdříve se moje objednávka stratila a u druhé je požadavek zaplatit předem.byla jsem s vámi velice spokojená,ale po dnešku,jsem musela přejít na jiný obchod,kde mně bez problému objednávku přijali,né každý musí mít chytrý mobil,takže jsem ani svojí objednávku nemohla dokončit. Vaše požadavky prostě nemohu respektovat.Ještě jednou (VELICE MNĚ TO MRZÍ),Ale,jak uvádím NEMÁM CHYTRÝ MOBIL !!!.
    S POZDRAVEM FRIDRICHOVÁ JAROSLAVA
    FRANCOUZSKÁ 2464
    KLADNO

  • Dobrý den! Všichni si tu stěžujete jak je kosik.cz špatný. Tak tam nenakupujte. Já si nemohu stěžovat. Vždy když jsem objednala zboží, tak zboží dovezli v pořádku, v určitou hodinu. Já si nemohu stěžovat. Pokud mám problém, pomohou mi jej vyřešit. Mé přání bylo vždy vyslyšeno. Já si na kosik.cz nemohu stěžovat. S pozdravem.

  • Milí lidé,

    Udělejte si obrázek sami, o pracovnících Kosik.cz :
    tváří se , že nerozumí a papouškují , jak jsou proškoleni ve stylu reklamy s Issovou, Jak Vám mohu pomoci ? Chování šmejdů.Proto zde kopíruji komunikaci emailem, zákaznickou linku mají zpoplatněnou......





    Já :
    dobrý den, nebyly mi odečteny kredity
    dík za pozornost

    KOSIK:
    Dobrý den,
    děkujeme za Váš email.
    Kredity slouží jako forma slevy na Váš nákup.
    Jeden kredit je roven hodnotě jedné koruny a uplatnit je můžete ve třetím kroku nákupního košíku zaškrtnutím políčka "Použít kredity".
    Jejich platnost není omezena.
    Přejeme Vám hezký den
    Martina Melicharová kosik

    Já:
    paní Martinko,
    já jsem právě to políčko použít kredity zaškrtla
    a hodilo mne to rovnou na konec objednávky,
    mám dohodnuto dopravu zdarma od PO -ČT mimo špičku, ale
    došlo k tomu, že jsem dopravu dnes platila,tak snad by se to dalo vyrovnat,že byste mi to přidali ke kreditům na další nákup

    Kosik.cz
    Dobrý den,
    děkuji za informaci.
    Pokud nakoupíte s doručením mezi 9. a 16. hodinou od pondělí do čtvrtka vrátíme Vám peníze za dopravu v den doručení ve formě kreditů na váš účet.
    (Nevztahuje se na objednávky vytvořené na jiný den/čas doručení, než je uvedeno výše.)
    Kredity slouží jako forma slevy na Váš další nákup. Jejich platnost není omezena.
    Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den
    Martina Melicharová

    já :
    přesně tak objednávám všechny objednávky mám PO-CT 9 -16, kdybyste se laskavě podívala na
    můj účet a příliš Vás to, milostivá velkomožná paní Melicharová neotěžovalo


    je mi z toho na zvracení kosik už nikdy
    kosik má klamavou reklamu a nedodržuje Zákon o ochraně spotřebitele
    davá jakoby dárky, hnusnou čokoládu, kterou nikdo nekupuje a nestojí o ni ,pak si to naúčtuje ve formě dopravy !!!!

  • Nakoupené několikrát a vždy spokojenost.
    Levon Ter-Ghazaryan

  • Tak dneska jsem si řekla, že do třetice se snad povede, ale ne. Nákup jsem měla objednaný na 18:20, přišla sms, že se zpozdí o 30 min, kurýr přijel za hodinu. Vyzváněl na zvonek jak *píp* každé 3 vteřiny i přesto, že jsem měla v objednávce napsáno, že bydlím v 4. patře, že stačí zazvonit a chvilku potrvá než SEBĚHNU DOLŮ! Omluva za zpoždění žádná, kurýr otrávený, že nemáme výtah a musí jít na 2x. Nabídla jsem pomoc s tím, že vynesu aspoň balík vod - pohled ve stylu "To jako jenom vody, nechceš to vzít všecko?". Pardon, že narozdíl od vás vážím 50 kilo s postelí pane a ještě dělám dobrovolně vaši práci ... Když jsem ho poprosila o vrácení zálohovaných lahví, že jsem to ještě nikdy nedělala, tak mi řekl, že je to se mnou fakt těžký, že jsem je mohla aspoň spočítat. Měla jsem chuť mu vrazit, jak jsem byla po celým dni hladová. Pustila jsem se do jídla pomalu i s obalem ... Nákup jsem vybalila asi po hodině a pak jsem zjistila, že mi opět chyb několik položek! Jo sice lepší než minule, to šlo o celé 2 tašky, ale do prd ... Pochybuju, že mi peníze vrátí, protože jsem nedala vědět IHNED :/ UŽ NIKDY zde nenakoupím i kdybych měla ten nákup dotáhnout vlastnoručně na několikrát!

  • Ještě nikdy mi nedovezli kompletní objednávku a ještě mě okradli o 600Kč, i když jsem byl informován že mi peníze na účet vrátí, zloději hnusný!

    • Dobrý den,

      velice nás mrzí, že ve Vaší objednávce došlo ke komplikacím, omlouváme se za to. Peníze, které vracíme na účet odešleme během 14 dnů. Pokud je vrácení přes platební bránu, může to trvat trochu déle, ale to je v režii přímo té banky, od nás to odchází během týdne. Prosím kontaktujte zákaznickou podporu a my Vám ověříme stav reklamace.

      Děkujeme za pochopení.

      S pozdravem

      Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • Dobrý den. Dneska mi přivezli zboží, ale to, co se stalo je není možný, někdo snědl mi kinder maxi, a nechal mi v taške papír od toho, a vždy něco chybí, tentokrat chyběli borůvky. A s tím kinderem vůbec to nejde. Vždycky jich doporučovala svým známým, ale tohle, co se stalo, nejde. A to chování jako k svině, snědli a ještě nechali. A nejde o tom, ze to stojí tento kinder 18 korun, jde o chování ke svým zákazníkům. Jediné dobre, ze zákaznická linka rychlé odreagovala, ale už nikdy nechci používat Kosík. A nedoporučuju to

  • Po mnohaměsíční spokojenosti s Košik.cz začaly mít dodávky zpoždění - budiž, hodina se dá v pražském provozu pochopit. Ale že 23.12. místo dopoledního nákupu přijde SMS - zpoždění 180 minut, pak ticho, nekomunikace, neprůstřelné kontakty. Vzdali jsme s tím že ráno 24.12 skočíme někam pro to nejnutnější. V 21.30 se objevil uštvaný rezignovaný řidič vděčný za to, že se nezlobíme na něho. Přiznal, že se zbožím měl vyjet ráno v devět, vyrazil s desetihodinovým zpožděním.
    Komplikace jsou vždycky zlé, ale nekomunikací jste obchod možná pohřbili, pánové. Ty problémy postihly desítky - stovky??? - mnoho rodin. Bylo to ponižující - stačilo poslat hromadnou SMS, mail.

  • Zboží objednáno 20.12. Překvapivě mnoho volných termínů před Štědrým dnem. Vybrala jsem jeden z mnoha volných, dopolední mezi 10-11h dnes 23.12. a udělala vánoční nákup potravin, abych si ulehčila vánoční shon. Dnes ráno 23.12. v 9h sms zboží bude doručeno po 10h, za 30 min sms zboží bude doručeno s až 180 min zpožděním......poslední zprava a od té doby nic. 11 hodin čekání na vánoční nákup a 10 marných pokusů se dovolat na Košík.cz. Chtěla jsem si touto cestou usnadnit práci a zpříjemnit svátky, bohužel mi to přineslo jen komplikace. Ve 20h jsem absolvovala nákup v supermarketu večer před Štedrým dnem. A ve 20.40 se mi ozve Košík.cz, že zboží nakládají, nemají pro mě několik položek a doručí ho v jednu hodinu ráno na Štědrý den!! Jedním slovem tragédie!!! Žádná komunikace. Rozhodně zklamání

  • Kopecký: Nám se stalo podobné, jen s tím rozdílem, že nám to neoznámili. Tudíž jsme nemohli využít bonusové body a přišli jsme tak o výhodný nákup nějakého produktu. A je fakt že málo který nákup byk bez chyby. Takže stejně jako Vy: Adieu Košíku! Nikdy více!!!

  • Za víc jak půl roku pravidelných týdenních nákupů na Košík se jim povedlo jen jednou, že bylo vše v pořádku. Už jsem tady jednou psal. Teď se ale "vyznamenali" ještě víc. Přišel mail, že do naší lokality přestávají vozit. A následující den přišel mail s nabídkou zboží! Taková zhovadilost! Ale není čeho litovat. Stejně jsme se chystali začít nakupovat na iTesco. Mají lepší nabídku. Jen se nám nechtělo platit kartou. Tak teď se to urychlilo. A takové "speciality" jako rozpatlané a rozmočené zákusky (Donut) a rozlámané pečivo nás na eshopu Tesco snad potkávat nebudou. Adieu Košíku!

  • Super obchod, nákupy u nich děláme vcelku pravidelně a nikdy jsme neměli problém. Hrozně to šetří čas a vlastně i peníze, protože na nákupy můžeme využít zpětnou slevu, což se při nákupu 1 - 2 x za týden sakra projeví :) Více info tady -> https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/kosik.cz?doporucuje=katia

  • Jak vidím z posledních příspěvků, moje stále se zhoršující zkušenosti s Košík nejsou nic výjimečného. Opoždění kurýra až o 2 hodiny se asi stává běžným jevem, ale to není všechno. Horší jsou zmatky se zbožím. Komu by se líbilo, když vám místo rohlíku se slaninou za 19,90 dodají Pizza rohlík v ceně 6,50 ale účtují 19,90 Kč ? To vypadá, jako kdyby ten dražší rohlík někdo ze zaměstnanců snědl, ale zaplatil ten levný a vám naúčtovali ten drahý. Nebo jiný příklad: Dva týdny po sobě jsme objednávali DĚTSKOU SLICE COOL. Vyprodaná podle nabídky nebyla, ale nikdy ji nepřivezli. Když jsme opakovaný nedostatek reklamovali, vyřešili to svérázně - vyřadili ji z nabídky. Asi podle logiky - když se ti to nelíbí, tak nebudeš mít nic! Škoda, že se Košík tak výrazně pohoršil, nakupovali jsme tam rádi.