Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 100 %

    Několik let jsem nakupovala u konkurence a musím říct, že jsem mile překvapena širokým sortimentem. Kurýr rovněž profesionální. Mohu doporučit.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za krásné hodnocení na naše služby.

    Vážíme si vaší spokojenosti a budeme se těšit na vaše další objednávky.

    S přáním krásného dne

    Lukáš, Tým Košík.cz.

  • 20 %

    Z celkové objednávky mi kurýr nedoručil 16 položek! Košík mě sice po několika hodinách kontaktoval a navrhl že mi doručí chybějící položky druhý den, avšak druhý den mi opět přivezli nekompletní nákup. Chybělo stále 5 položek. Jsem neuvěřitelně zklamaná a rozčarovaná. Nikdy více! Plánovala jsem péct a vařit a nedoručili mi základní ingredience které jsem k tomu potřebovala.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zaslanou recenzi.

    Chápeme vaší situaci a moc se omlouváme za jakékoliv nepříjemnosti, které jsme vám způsobili.

    Věřte, že nám na spokojenosti zákazníků moc záleží. Rozumíme tomu, že se to tentokrát nepovedlo a jsme připraveni se z toho poučit.

    S přáním pěkného dne,

    Lukáš
    Tým Zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • Levnější než rohlík
    • Možnost doručení nákupu ten samý den
    • Časté pozdní dodání
    • Mylné informace o možnostech reklamace

    Byla jsem zákazníkem od 2021. Od naprosto perfektních služeb za pěkné ceny, nyní totální rozčarování.
    Už se mi v minulosti stalo, že byla sem tam nějaká položka prohozena nebo ne v úplné top kvalitě. Kurýr často jezdí pozdě. Ale beru, že sem tam se něco nepovede a provoz člověk neovlivní.

    Ale tentokrát.... Pozdní dodání, nepříjemný kurýr, poškozené zboží
    Třetina putovala do popelnice (omačkané ovoce, prasklé kelímky od mléčných výrobků (obsah vytekl), rozmražené nanuky). Online reklamace nebyla uznána z důvodu nedoložení fotodokumentace (nepadlo mě jí pořídit).

    Udělala jsem chybu, že jsem nákup převzala a přistoupila na to, že vyreklamuji pouze dotknuté zboží.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zaslanou recenzi, za nepříjemnosti se moc omlouváme.

    Mrzí nás to, ale bohužel díky anonymitě neznáme bližší podrobnosti k vaší objednávce.

    Budeme rádi, když se obrátíte na náš e-mail [email protected] a rádi vám veškeré dotazy zodpovíme pro vaši maximální spokojenost.

    Vaší přízně si velmi vážíme a budeme se těšit na případnou odpověď.

    S přáním krásného dne

    Lukáš
    Tým Zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    Na portalu heureka inzerovane kapsle ariel za 390 kc 72ks. Po prepnuti do obchodu 720kc. Myslim, ze vic netreba dodavat...

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zaslanou recenzi na naše služby.
    Košík využívá více skladů v různých regionech a každý sklad má právo vytvářet si vlastní akce. Akce Ariel Gelové kapsle Color 72 ks za 389,90 je platná pro region Střední Čechy do 16.4. Věřím, že v jiných regionech vás zaujmout zase jiné speciální akce na jiné zboží.

    S přáním hezkého dne
    Milena
    Tým Zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • Výhodu měli donedávna, dokud nezvýšili ceny a doručovali i k nám do vesnice. Jednou jsem u nich nakoupil a byl jsem spokojen se zbožím, s cenami i s dodáním.
    • Nestojí o zákazníka a dávají to všemožným způsobem najevo.

    Napsali nám před dvěma týdny, že na naši adresu již nedoručují (na vesnici), a navíc se u nich dost podstatně zvýšily ceny. Už tam nenajdu nic, co bych v supermarketu nekoupil levněji. Když jsem zkusil zadat moji druhou adresu v blízkém městě, tak mi přišlo oznámení, že tam bude doručení bez problémů. Jenže už nemám zájem v tomto e-shopu něco nakupovat, a to nejen kvůli navýšení cen. S tím, že již doručují jen do okresního města a ne do deset km vzdálené vesnice, se stávají nepoužitelným e-shopem. Ve městě si každý může nakoupit v supermarketu sám a levněji, takže tato služba ztrácí význam.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za váš zájem o nakupování na Košíku, vaší zpětné vazby si moc vážíme.

    Mrzí nás to, ale bohužel díky anonymitě neznáme bližší podrobnosti k vaší doručovací adrese. Budeme rádi, když se obrátíte na náš e-mail [email protected] a rádi vám veškeré dotazy zodpovíme.

    Vaší přízně si velmi vážíme a budeme se těšit na případnou odpověď.

    S přáním krásného dne

    Kristýna
    Tým Zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • online
    • nevyřizují reklamace

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, pane Khole,

    děkujeme vám za zaslanou recenzi na naše služby.

    Mrzí nás, že nejste spokojený. Vaše reklamace byla vyřízena obratem a souběžně s vámi komunikovali naši specialisté zákaznické podpory. Pokud máte k vyřízení reklamace další dotazy, neváhejte se obrátit na náš e-mail [email protected], jsme tu pro vás.

    Budeme se těšit na případnou zprávu a přejeme vám hezký den.

    Kristýna
    Tým Zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    Nespolehlivý obchod, v objednávce 30.12.2023 zapomněli na chlebíčky což je před silvestrem hodně nemilé,vzhledem k tomu,že jsem na tento obchod spoléhal promarnil jsem možnost objednat jinde u konkurence abychom nebyli na silvestra bez chlebíčků,všude vyprodáno,nemožnost objednávky, není divu k tomuto datu
    Fráze typu je nám líto,uděláme vše proto aby se to neopakovalo mi chlebíčky na stůl nepřinesou,jinak žádné adekvátní řešení nenabídnuto. Za mě už nikdy více!

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, pane Pokorný,

    děkujeme vám za zaslanou recenzi.

    Chápeme vaší situaci a moc se omlouváme za jakékoliv nepříjemnosti, které jsme vám způsobili.

    Věřte, že nám na spokojenosti zákazníků moc záleží. Rozumíme tomu, že se to tentokrát nepovedlo a jsme připraveni se z toho poučit.

    S přáním pěkného dne,

    Kristýna
    Tým Zákaznické podpory Košík.cz

  • 100 %

    Příjemný a vstřícný kurýr, p.Filip, dovezl a poté donesl nákup podle objednaného času a ještě mi popřál s úsměvem příjemný večer. V dnešní době to rozhodně není samozřejmost. Spokojenost, určitě si nemůžu na nic stěžovat. K. Vary

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za krásné hodnocení.

    Vaší pozitivní zpětné vazby si moc vážíme a jsme moc rádi, že jste byla spokojená s panem kurýrem Filipem, který vám nákup doručoval. Vaši pochvalu předáme na oddělení dopravy, věříme, že kurýrovi udělá vaše zpráva radost.

    Těšíme se na vaše další nákupy.

    Přejeme krásný den.

    S pozdravem

    Kristýna
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • Nic
    • Dovoz objednán na 19:00 - 20:00. 21:38 přijde sms, že budou mít zpoždění, super.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, pane Antoniči,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu.

    Omlouváme se za nepříjemnosti spojené se zpožděním objednávky. Celá situace nás velmi mrzí a zpětnou vazbu směřujeme na vedení skladu i dopravy.

    Věříme, že s dalšími nákupy bude vše v pořádku.

    Děkujeme vám a přejeme krásný den.

    S pozdravem

    Kristýna
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 20 %

    • Mají EveryDay
    • Nic
    • Doručují poškozené zboží
    • Doručují vyměněné zboží
    • Mají hodně zboziho označené že je vyprodané

    Stornovala jsem objednávku emailem a přesto byla doručována. Nešlo mi na eshopu objednat si boruvkove koláče, měli je tam označené, že jsou vyprodané a neslo je přidat do košíku. Stáhla jsem si jejich aplikaci a tam mi boruvkove koláče objednat šli, ale až na druhý den. Večer jsem chtěla přiobjednat římský salát a nešel mi přidat, že je vyprodaný, mají označeny skoro všechny saláty, že jsou vyprodané, krůtí prsa a jich cca polovina produktů, které nabízejí k prodeji, mají označené že jsou vyprodané. Když chci nakoupit více za méně tak to mají označené že je to prodané, mají označené koláče, že jsou vyprodané, nevěřím, že mají tolik zboziho vyprodaneho. Kurýři volají Když ještě nejsou před domem, že doručují objednávku, když je požádám, aby zavolali až budou před domem tak pošlou SMS váš nákup je před domem. Kdyz kurýr zvoní tak se nepredstavi a neřekne ze je kuryr z Košík a veze objednávku. Mražené zboží není zabaleno tak jak by mělo být, jablka doručují vybalena že sáčku a natlučený, jablka pro děti, které byli zabaleny tak, aby nešli poškodit vůbec nevidím. Když jsem stáhla aplikaci tak jsem viděla mrazene zboží, které jsem na eshopu neviděla.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu.

    Omlouváme se za nepříjemnosti spojené s objednávkou. Celá situace nás velmi mrzí a zpětnou vazbu směřujeme na vedení skladu i dopravy.

    Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k vašemu zákaznickému profilu na Košíku. Rádi bychom celou situaci prověřili a dořešili k vaší spokojenosti. Kontaktujte nás prosím telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email [email protected].

    Děkujeme vám a přejeme krásný den.

    S pozdravem

    Kristýna
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    • žádná není
    • nákup slíbily v pátek a nic a ještě Vám dají číslo na dopravce ať si to vyřídíte....
    • nikdy více

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu.

    Velice se vám omlouváme za komplikace, které nastaly.

    Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k vašemu zákaznickému profilu na Košíku. Rádi bychom celou situaci prověřili, prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email [email protected].

    Děkujeme vám a přejeme krásný den.

    S pozdravem

    Kristýna
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    Hrůza.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu.

    Velice se vám omlouváme za komplikace, které nastaly.

    Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k vašemu zákaznickému profilu na Košíku. Rádi bychom celou situaci prověřili, prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email [email protected].

    Děkujeme vám a přejeme krásný den.

    S pozdravem

    Kristýna
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 10 %

    Můj doposud největší nákup zrušený ze strany obchodníka bez jakékoliv omluvy či kompenzace završen arogantní slečnou na lince. Takže zpět na Rohlík. Díky.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den, vaše zkušenost nás moc mrzí. Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k vašemu zákaznickému profilu na Košíku, rádi bychom celou situaci prověřili a situaci napravili. Prosím napište nám email [email protected].
    Milena
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 100 %

    • zboží přišlo v pořádku
    • příjemný kurýr
    • zboží přišlo v pořádku v dohodnutém čase
    • Nákup z pohodlí domova

    První nákup a naprostá spokojenost.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Krásný den,

    děkujeme vám za hezkou recenzi na služby Košíku, těší nás, že jste s Košíkem takto spokojená.

    Vaší přízně si moc vážíme a vaši chválu předáváme na oddělení, která na objednávkách pracují. Pochvalu předáme i našim kurýrům.

    Těšíme se na vaše další nákupy a přejeme vám hezký den.

    Kristýna
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 100 %

    • zboží přišlo v pořádku
    • milí kurýr
    • časově jak bylo domluvené ráno v SMS
    • doruční po celé ČR
    • není na výběr pečivo a mražené produkty ( doruční bylo na chatu)

    Zboží přišlo v pořádku. Doruční mezi 8-18h mě úplně nevadilo. Jen mě překvapilo, že zboží předávají jinému přepravci než jsou oni, přepravě Wedo. Mohli by aspoň o tom informovat. Snad v budoucnu budou doručovat pečivo i mražené zboží (doruční bylo na chatu).

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zaslanou recenzi na služby Košíku.

    Vaší přízně si moc vážíme a vaši zpětnou vazbu předáváme na oddělení skladu.

    Těší nás, že jste byl spokojený i s doručováním prostřednictvím externího dopravce We Do a budeme dělat maximum pro to, aby byla nabídka sortimentu do budoucna rozšířena.

    Těšíme se na vaše další nákupy a přejeme vám hezký den.

    Kristýna
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 100 %

    • Nemusím nosit těžké tašky z obchodu
    • Rychlost doručení
    • Nákup z pohodlí domova

    Zatím u Košíku cz nakoupeno 3krát, z toho 2 nákupy v naprostém pořádku, poté u jednoho nákupu nebylo dodáno jedno zboží, ale reklamace byla vyřízena bleskově. Peníze vráceny. Takže za mě naprostá spokojenost. Vše bylo krásně uloženo v taškách, nic nebylo např. pomačkané nebo prošlé. Kurýři jsou velice příjemní, slušní. Za mě teda 1* Doporučuji

    Reakce obchodu Košík.cz

    Krásný den, paní Strakošová,

    děkujeme vám za milou recenzi na služby Košíku, těší nás, že jste s Košíkem takto spokojená.

    Vaší přízně si moc vážíme a vaši chválu předáváme na oddělení, která na objednávkách pracují.

    Těšíme se na vaše další nákupy a přejeme vám hezký den.

    Kristýna
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 80 %

    • Doručí včas, zboží v pořádku, v případě reklamace bezproblémové řešení a komunikace
    • Vyprodané zboží

    S obchodem jako takovým problém nemám. Zatím jsem tam nakoupila vždy vše, co jsem potřebovala. Nicméně jedno ALE, které mě tedy dost trápí je to, že mi mizí zboží z košíku z důvodu vyprodání.
    Chápu, kdybych tam měla zboží několik dní, tak ho blokují ostatním.
    Ale kolikrát se mi stalo, že jsem si dala zboží do košíku a než jsem neklikala zbylé položky, u placení jsem zjistila že mi něco vyprodali... Což když je například maso nebo jina "stěžejni" položka,tak je dost neprijemne... Přeci když jdu fyzicky do obchodu, tak se mi v nákupním košíku taky nikdo nehrabe. Toto by tedy stálo za zlepšení.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu.

    Těší nás, že jste obecně s nákupy spokojená. Zboží není v nákupním košíku rezervováno a dostupnost je tedy ovlivněna objednávkami, které zákazníci mezitím vytvoří. Naprosto chápeme vaši situaci. Stejně jako v kamenném obchodě je tedy možnost, že o podstatné zboží stojí i jiný zákazník. Váš podnět na rezervaci zboží v nákupním košíku rádi předáme na naše obchodní oddělení a budeme pracovat na tom, abyste byla maximálně spokojená.

    V případě podobných dotazů nebo podnětů nás můžete kontaktovat telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email [email protected]. Všemi podněty se zabýváme.

    Děkujeme vám a přejeme krásný den.

    S pozdravem

    Kristýna
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 50 %

    • Vajíčka dorazí rozbita pokaždé když objednávám

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu.

    Velice se vám omlouváme za komplikace, které nastaly.

    Bohužel nemáme k dispozici bližší informace k vašemu zákaznickému profilu na Košíku. Rádi bychom celou situaci prověřili a zboží vám kompenzovali, prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email [email protected].

    Vaši zpětnou vazbu jsme předali kolegům ze skladu i dopravy a budeme pracovat na tom, aby se přeprava vajíček i nadále zlepšovala.

    Děkujeme vám a přejeme krásný den.

    S pozdravem

    Kristýna
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 100 %

    • Rychlost z pohodlí domova

    Nákup z domova, když se nechce do obchodu za přijatelnou cenu.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za milou zpětnou vazbu na služby Košíku.

    Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojeni a uděláme vše pro to, aby tomu bylo tak i nadále.

    Moc se těšíme na vaše další nákupy.

    Přejeme vám krásný den.

    S pozdravem
    Tým zákaznické podpory Košík.cz

  • 20 %

    Jsem z Liberce a naučila jsem se u Vás nakupovat loni před Vánoci a přišlo mi super objednat si v sekci Zachraň mě, dále značky jako Alnatura, Kaufland, Tchibo, atd. Bohužel teď musím konstatovat, že asi už další nákupy dělat nebudu a raději přejdu k Rohlíku.

    Reakce obchodu Košík.cz

    Dobrý den,

    mockrát vám děkujeme za zaslanou recenzi.

    Jsme si vědomi toho, že změna doručování zboží z bližšího skladu s sebou nese i změnu sortimentu, a to může být pro zákazníky, kteří přišli o své oblíbené produkty, nepříjemné. Tato změna však s sebou přináší i výhody, které jsme vám dosud nemohli nabídnout, hlavně rychlejší doručení, možnost držet ceny za doručení na rozumné úrovni a nové MAKRO značky.

    Mezi nimi najdete jak prémiové produkty pro pravé fajnšmekry, tak i základní, cenově dostupné, a přitom kvalitní potraviny značek ARO nebo Fine Life. Všechny novinky jsme představili na této stránce: www.kosik.cz/stranky/makro-znacky. Zkuste je omrknout a pevně věříme, že mezi nimi najdete novou inspiraci.

    V případě dotazů či podnětů nás prosím kontaktujte telefonicky na čísle 226 220 500, linka funguje každý den od 7:00 do 23:00, nebo napište na email [email protected].

    Veškeré podněty na zařazení produktů do sortimentu sledujeme na denní bázi a budeme i nadále dělat vše pro to, aby se kvalita služeb Košíku zlepšovala.

    S přátelským pozdravem

    Tým zákaznické podpory Košík.cz