Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží zatím nebylo dodáno, proto nelze hodnotit-

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, pane Jiří,
    mrzí nás, že takto negativně hodnotíte objednání lamelového roštu s termín výroby do 4 týdnů, který vyprší v tomto týdnu. Rošt nám výrobce dodal v pátek min. týden a chystáme jej do závozů zboží, které budeme plánovat v tomto týdnu, takže výroba proběhla v termínu, který výrobce uvádí a i my na našich stránkách. Věříme, že i přesto budete s dodáním roštu a jeho kvalitou spokojený a snad se budete na nás a naše služby dívat více pozitivněji :).
    S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz
    Pavlína

  • Objednávka 25.11.,dodání 2-4 týdny,zboží zatím nedorazilo,obchod informoval o dodání až během měsíce ledna

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, paní Miroslavo,
    Vámi objednané zboží bude výrobce dodávat po znovu otevření výrob a skladů v následujících dnech a týdnech. Bohužel jste si již Váš regál objednala po uzavření výroby pro rok 2023, kdy již nebylo v silách výroby zboží nejen vyrobit, ale i včas dodat tak, abychom Vám jej ještě v minulém roce dokázali s ohledem na všechny dřívější objednávky napříč celou republikou dovést.
    Každopádně věříme, že s dodaným zboží budeme spokojená a že splní všechna Vaše očekávání.
    Za Tým klik-nabytek.cz
    Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    velmi dlouhá čekací doba............ objednávala jsem 16.1.2023 a do dnešního dne tj. 23.1.2023 zboží nemám

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, paní Dobroslavo,
    v první řadě se omlouváme, že Vám tento dotazník přišel ještě před termínem dodání roštů.
    Rošty jste objednala 16.1.2023, dodací lhůtu jsme uváděli 2-4 týdny, což jsme Vám i potvrdili do potvrzení přijetí objednávky.
    Nechápeme tudíž Vaši recenzi, kdy popisujete velmi dlouhou dodací lhůtu již 23.1..
    Rošty se Vám budeme samozřejmě snažit dodat co nejrychleji. Jakmile nám rošty z výroby přivezou, obratem Vás budeme kontaktovat, abychom se s Vámi domluvili na přesném termínu a čase dodání, což děláme u každého závozu zboží k zákazníkovi.
    Budeme doufat, že i přes tuto malou nesrovnalost na náš obchod nezanevřete a s důvěrou se na nás opět obrátíte :)
    Přejeme, ať Vám rošty dlouho a dobře slouží.
    S přáním pohodového dne za Tým klik-nabytek.cz
    Kamila

  • Objednáno 5.11.2022 zboží zatím nedorazilo , není informaci o stavu objednávky .

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den paní Iveto,
    Vaše hodnocení objednávky židlí nás velice mrzí. Již při přijetí objednávky jsme Vás informovali, že termín dodání bude 2-4 týdny + 2-3 týdny na zakázkové čalounění. Nicméně židle jsme v tomto týdnu naskladnili a budeme Vám je i v tomto týdnu dodávat. Věříme, že s židlemi budete spokojená.
    S přáním pohodového předvánočního času za Tým klik-nabytek.cz
    Kamila

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    stolek mi byl doručen,jenže je špatně vykolíkovaný,křivý,vyvrtaný,no hrůza.

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, pane Milane,
    je nám líto, že se o Vaší nespokojenosti se stolkem dozvídáme až z Vaší recenze. Stolek jsme Vám dodávali minulý týden, ale dodnes nepřišla žádná reklamace. Pokud se nám ozvete, rádi Váš problém se stolkem vyřešíme u výrobce.
    S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz
    Kamila

    • Obchod vůbec nekomunikuje, neodpovídá na zprávy.

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den paní Jitko a pane Marku,
    tak, jak Vám volal včera kolega po odeslání Vaší recenze, je možné, že jsou 3 emaily od nás (potvrzení objednávky, informace o zpracování objednávky a zadání objednávky do závozových plánů) odeslány v pořádku, pokud je email, který jste uvedli Váš. Je možné, že máte všechny zprávy ve spamovém koši. Od Vás jsme žádný jiný email, než Objednávku z eshopu neobdrželi, takže nás mrzí, že tu uvádíte, že nekomunikujeme a neodpovídáme na zprávy. Za nás je všechno v pořádku, protože objednávku jste odeslali 3.8. v čase 10:07, informační email byl od nás odeslán 10:26 a už v 10:30 Vám kolegyně odepisovala, že jsme objednaný rošt přeskladnili pod Vaší objednávku a že jej budeme do 10ti prac. dní doručovat dle závozových plánů a dotazovala se, zda chcete v případě rychlejšího dodání odeslat rošt ještě ten den na Vaši adresu. Bohužel neumíme a nemůžeme nahlížet do počítačů našich zákazníků, takže pokud nám nepřijde zpráva, že je emailová adresa v objednávce chybná, bereme to tak, že je vše v pořádku a emaily Vám chodí tak, jak všem ostatním zákazníkům.
    Věříme, že po včerejším telefonátu jste všechny emaily od nás dohledali.
    S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz
    Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost při objednání zboží
    • V úterý to již bude 7 týden od objednání a židle ještě nedorazily, a zatím ještě nevím, kdy budou doručeny?

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den pane Pavle,
    věříme, že i přes menší zpoždění v dodávce masivních dubových židlí, jste s jejich podobou a kvalitou spokojeni a že se Vám na židlích pohodlně sedí .) Ještě jednou se za delší termín dodání omlouváme, ale bohužel se řada výrob potýká v tomto roce s "náhradou / výměnou" svých dodavatelů vstupního materiálu a dubový masiv patřil mezi jedny z nejhůře dostupných.
    Pohodové dny přeje za Tým klik-nabytek.cz
    Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Křivé zaclony. Museli jsme je stříhat a presivat.

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, paní Librová,
    upřímně nás mrzí, že jste nás po dodání záclony nikterak neinformovala a nyní píšete do hodnocení, že je dodaná záclona "křivá", aniž bychom měli k dispozici jakoukoliv fotografii, apod.. Těžko můžeme nyní s výrobou cokoliv řešit a to hlavně i z toho důvodu, že jsme nikdy neměli na záclony nebo závěsy jakoukoliv reklamaci a nikdo si nikdy na dodané zboží nestěžoval. Jste první, kdo něco takového uvádí.
    Každopádně, pokud bylo se záclonou cokoliv špatně, mrzí nás, že jste se nám neozvala telefonicky nebo neposlala email a nedoložila fotografii. Záclonu by Vám výroba určitě vyměnila.
    S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz
    Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod s objednávkou nepracuje, celých 60 dní nedává o sobě vědět, odpovídá pouze na otázky v mailu.

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den paní Rybníčková,
    Vaše recenze nás upřímně mrzí, protože posíláte hodnocení k číslu objednávky, kterou jste stejně jako druhou objednávku stornovala (zaslány 15:49 a 16:50 a to 12.2.2022), protože jste si spletla typy polic, atd., což jste nám napsala, my Vám odpověděli a objednávky ručně stornovali. Za další týden jste si poslala další objednávku a to 18.2.2022, která je do dnešního dne platná. Na každou objednávku chodí automatický email, pokud si zákazník nezadá špatně emailovou adresu (což se v případě příchozí zprávy, že email nelze doručit, snažíme obratem min.telefonicky řešit) a poté další písemné potvrzení od některého z kolegů, který objednávku zpracuje, zadá ji u daného výrobce do výroby, atd.. Jestli Vám email přišel do spamových emailů, to bohužel ovlivnit nemůžeme a není v naší moci, abychom se ptali zákazníků, zda potvrzení objednávky evidují, což ve Vašem případě jsou min. 2 emaily po doručení objednávky. Nastavení antiv. programů bohužel u klientů také neovlivníme. Dne 21. 02. 2022 v čase 09:02 Vám bylo kolegyní Kamilou písemně odesláno, že se bude police 6-8 týdnů vyrábět.
    Není v našich silách, pokud se u výrobce cokoliv termínově nezmění, abychom Vám po 5 týdnech, kdy jste se nám ozvala a dotazujete se na dodání police (a že jsem Vám objednávku nepotvrdili), psali všech zákazníkům emaily, že bude jejich objednávka ještě 2-3 týdny ve výrobě. Termíny, které uvádí výrobci a které máme pod objednávkami uvedeny vždy průběžně s výrobci komunikujeme, abychom věděli, kdy a do jakého závozu zboží tu danou zakázku přiřadit.
    Pokud by zboží přišlo dříve, tak jeho expedici z naší strany určitě nezdržujeme a expedujeme co nejdříve to je jen možné.
    Mrzí nás to, ale opravdu není možné, abychom se dotazovali zákazníků, zda a jak mají nastaveny své emailové schránky/počítače/tablety, aj., protože potvrzení objednávek zákazníkům chodí. Pokud se velmi výjimečně stane, že potvrzující email klienti neevidují, tak napíší nebo zavolají a to pár dní po objednání a email vždy ve svých schránkách najdou.
    Celkem máme i se storny objednávek s Vámi vyměněno 12 emailů a to do konce výrobního termínu zbývají ještě 2 týdny.
    Věříme, že po dodání police bude s jejím zpracováním a podobou spokojená a bude Vám sloužit k max. spokojenosti dlouhé roky.
    Za tým klik-nabytek.cz
    Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejhorší eshop všech dob. Zboží jsem objednávala koncem prosince roku 2021, slíbená doba dodání byla 3-4 týdny. Zboží došlo dnes tzn. 18.3.2022. Co se týče komunikace s eshopem, naprostá hrůza, veškeré emaily jsem musela iniciovat sama, vždy v odpovědi slíbili, že pokud se něco změní, ozvou se. Toto se nikdy nestalo. Při telefonických rozhovorech výsměch a arogantní chování. Stále nechápu, jak eshop může nabízet zboží, které nemají fyzicky na skladě a nekomunikovat s výrobcem, který dané nabízené zboží dodává, toto mi přijde jako jedna velká záhada.

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, paní Tačová,
    už několik dní za celou naši firmu přemýšlím, jak nejméně emocionálně odpovědět na to, co ve své recenzi uvádíte, protože se velmi těžko zapomíná min. na Váš výstup vůči kolegyni, která přišla do kanceláře, usmívá se nad tím co ji říkal zákazník, kterého obsluhovala, mezitím co nám říkala čemu se smáli volala na zmeškané hovory, Vy ji zavoláte potom, co jste položila telefon po dlouhém hovoru s kolegou a ona, než se stihne nadechnout, tak se předtím pousmála a Vy, aniž byste se představila nebo ji nechala říci „dobrý den“ jste po ní začala doslova řvát, že se Vám vysmívá a co je to za arogantní chování a že na ní pošlete kontrolu z ČOI a za co, paní Tačová, že má člověk díky lidem kolem sebe dobrou náladu a že není celý den „naštvaný“ na celý svět kolem?... Nestihla ani promluvit, natož aby věděla kdo volá a co potřebuje a to Vás vytočilo natolik, že nenecháte člověka ani říct, proč se dle Vás pousmál?! Kdyby kolem ní nestálo 5 lidí, kteří doslova ztuhli, protože to co jste paní Tačová dokázala říct, v podstatě řvát do telefonu, to si opravdu dovolí málokdo! Když opomenu, že mě jediné, jste se před 14ti dny za svoje slovní útoky, naprosto zbytečné vyhrožování a výlevy omluvila a to Vám upřímně řeknu, že jsem po těch 10-15 min. Vašeho "řvaní" neměla už chuť Vám vůbec telefon zvedat, protože takto s námi nikdo nikdy nemluvil! Telefony i psaný text snese hodně, ale vše má své meze a nevidím důvod, abyste komukoliv z nás říkala věci, které dokážete říct a ještě tu uváděla "naprosto zkreslené výjevy". Vaši omluvu jsem přijala, ale v podstatě potom, co jste i říkala kolegovi do telefonu, a jak jste překroutila moje emaily, které jsou jednoznačné a nebylo v nich nic, co bychom nedodrželi a že nechápete, že když pro urychlení dodání domluvíme s výrobou, že Vám stůl vyexpedují přepravní společností v pátek hned po dokončení z výroby, tak Vám stůl nikdo ten den nedodá a vy z toho vytvoří sérii lží a řvaní a vyhrožování! Lituju toho, že jsme s výrobou cokoliv x-krát řešili, pokoušeli se vyjednat urychlení a také expresní dodání! Neznám přepravní společnost, která vezme balík u odesílatele a hned přes celou republiku jede s balíkem k zákazníkovi. Vždy se balíky svezou do depa daného přepravce, roztřídí a následně plánuje jejich dodaní v té dané lokalitě a že po pátku je víkend, tak to se omlouváme, ale tyto dny z kalendáře vyškrtnout neumíme. Kdyby stůl vezla výroba k nám, tak bychom Vám jej dodávali min. o x dní déle, protože zboží k nám výroba vozí cca do poloviny týdne a i my pečlivě plánujeme závozy zboží do jednotlivých částí republiky, takže ani my bychom stůl nevezli teď hned.
    Paní Tačová, máme s Vámi vyměněných 15 emailů a to i ty, kde nám děkujete za vstřícnost a ochotu a potom toto?! Sama jste v lednu uvedla, že pokud se něco na domluveném termínu výroby stolu do poloviny března něco změní, že se máme ozvat, ale nic se nezměnilo, výroba měla stůl vyroben do poloviny března tak, jak avizovala v lednu a jak slíbila a následně jsme Vám jej měli v nejbližším závozu vést! Tak proč uvádíte, že s Vámi nikdo nekomunikoval?
    Většinu nábytku musí někdo vyrobit a málokterá výroba drží laminovaný nábytek např. ve 13ti dekorech skladem, takže vždy se zboží vyrábí a následně dodává na adresu zákazníka a komunikace s výrobami je věřte nebo nevěřte každodenní chléb a to i včetně připomínání se, že jsme nedostali odpovědět nebo je odpověď neurčitá, popř. žádosti, když se cokoliv na slíbeném změní, abychom dostávali včas informace a mohli tak informovat ty, kterých se to týká a to jsou zákazníci.
    Moje chyba byla, že jsem ve svém volnu mezi Vánočními svátky a koncem roku šla do práce (ač jsme měli všude uvedeno, že je do konce roku zavřeno a že budeme zakázky řešit po inventuře v Novém roce), abych zpracovala objednávky zákazníků, kterých se během svátků nahromadila velká spousta a min. jsem se pokusila odeslat co nejvíce objednávek náhradních dílů na rošty, aby si měli zákazníci prostor opravit své postele a začínali rok s funkční a kompletní postelí. Objednávky jsem zpracovávala tak, jak je zpracovávají kolegyně celý rok a věřte, že kdyby mě jen ve snu napadlo, že stůl, který měl výrobce v ten daný den v dekoru olše skladem a skladem není, tak bych Vám na Vaši objednávku neuvedla termín 3-4 týdny místo 8-12 týdnů, jak má nastaven výrobce a který jsme u výrobku také uváděli. To, že při inventuře v lednu výroba zjistila, že stůl není, tak jsme řešili, aby po rozplánování chodu firmy na další týdny upřesnili, kdy budou tento stůl vyrábět a mezitím jste se ozvala, takže jsme Vás o této skutečnosti informovali, Vy jste souhlasila, že na stůl počkáte, ohledně termínu výroby (né dodání) jste byla informována a vše bylo v pořádku. To, že nyní tvrdíte opak, to nás upřímně mrzí a budeme velmi rádi, až na to, co jste nám dokázala říct a co tu píšete všem i nezúčastněným stranám zapomeneme.
    Jen poslední co nás mrzí, že Vám kolega v Pá 18.3., kdy jsme věděli, že máte stůl dodán, zavolal, aby se zeptal, zda je vše v pořádku a jste spokojeni, tak jste ho odbyla, že nemáte čas se s ním bavit a telefon jste mu položila. Nevím co více jsme pro Vás mohli udělat. Kdybychom nezavolali, bylo by to špatně, zavolali jsme a bylo to také špatně.
    Jen Vám přejeme a to upřímně, aby se k Vám lidi ve Vašem okolí nebo Vaši zákazníci nechovali tak, jak jste se chovala Vy k nám.
    S pozdravem za celý kolektiv
    Pavlína Černá

  • co mám hodnotit, zatím nic nedošlo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nábytek se nedal sestavit, byly dodány krátké dna šuplíků, věc jsem oznámil obchodu. Poslali po týdnu jedno dno, přesto že bylo potřeba 4 ks. Znovu jsem volal, slíbili okamžitou nápravu. Když se týden nic nedělo, zavolal jsem potřetí atd.atd. celkem jsem čekal s rozdělaným nábytkem 3 týdny

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, pane Václave,
    omlouváme se, ale my do balíků od výroby "nevstupujeme" a zboží dodáváme přesně tak, jak nám je doručeno a i reklamovaná sololitová dna Vám odesílala přímo výroba, takže jsme neměli možnost zkontrolovat obsah balíku, který Vám byl po pár dnech od reklamace výrobou zaslán. Pokud došlo při výrobě k chybě, což se bohužel vlivem lidského faktoru a shonu před Vánoci mohlo a může stát a není to u tohoto výrobce zvykem, spíše naopak, tak se snažíme vždy vykomunikovat co nejrychlejší vyřízení reklamace. Každopádně má každý výrobce bez rozdílu na vyřízení reklamací lhůtu 30 dní a tento termín výrobce určitě dodržel.
    Chod výroby se řídí jinými faktory, než množství telefonátů od zákazníka k nám nebo od nás směrem do kanceláří výrobce a pokud nám je slíbeno, že se budou reklamací zabývat hned, jak to jen bude možné, musíme čekat a nejde diktovat, aby to bylo "teď hned", ač chápeme, že je nepříjemné mít doma rozmontovanou skříňku.
    Celá záležitost nás mrzí, ale vyřizovat reklamace "obratem" do pár hodin není možné a neznáme žádného výrobce, který by do 2-3 dní expedoval chybějící/poškozené díly, pokud je nutné je vyrobit nebo strojově upravit.
    Za tým klik-nabytek.cz
    Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    v popisu zboží bylo napsáno, že se jedná o český výrobek a u zboží napsáno
    výrobce Španělsko

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod nekomunikuje ani se zákazníkem ani z výrobcem. Slibuji dodání 1-3 týdny.. Po třech týdnech po urgenci mi řekli, že se spojili s výrobcem a ten oznámil výpadek. Keci v kleci. Pokud slibům zákazníkovi 1-3 týdny,tak po týdnu se spojíme s výrobcem a podám zákazníkovi informace. Kdo zaměstnává takové slibotechny na infolinkach?

    Zdání klame

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, pane Nedvídku,
    věřte, že bychom si naši práci rádi představovali tak, jak píšete. To, že nekomunikujeme není naprosto žádná pravda. Sám moc dobře víte, že jste do objednávky uvedl špatné telefonní číslo, takže jsme po x marných pokusech, kdy telefon zvedala občanka cizí národnosti, Vám posílali email, abyste nám zaslal správné telefonní číslo. Kolegyně se Vám po domluvě s výrobou snažila nabídnout náhradu v typově stejných a skladových matrací, které jsou o 2 cm nižší, ale ty jste odmítl s tím, že na matrace počkáte. Bohužel jiné matrace ve stejném provedení a za tak nízkou cenu v nabídce nemáme.
    Nevíme, v jakém oboru pracujete Vy, ale u zboží, které víme, že není skladem( k dodání obratem), není možné, abychom do výrob posílali po týdnu od objednání emaily a snažili se vyzískat přesný termín dodání, jak píšete. Každé zboží je specifické a každé zboží potřebuje jinou délku k výrobě a naplánování chodu výrobou.
    Komunikace s lidmi není a nebyla nikdy lehká a věřte, že všude pracují lidé, kteří mají své „kapacity“ a upřímně budeme šťastní, když se na stranách všech výrobců a dodavatelů najdou lidé, kterým bude záležet na vzájemné spolupráci a tím i zákazníkovi, budou se s dostatečným předstihem informovat o případných problémech, pokud nastanou a nebudou čekat na to, že se budeme doptávat a následně si nechat od zákazníků nadávat. Vždy se snažíme vyjít vstříc, ale zázraky dělat neumíme.
    A na větu "Kdo zaměstnává takové slibotechny na infolinkach?", pokud to mělo být směřováno na adresu mých kolegů, nebudeme raději reagovat...
    Každopádně děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Za Tým klik-nabytek.cz Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nemohou hodnotit zboží které nedorazilo

  • Obchod spolupracuje se špatným dodavatelem.To vědět dříve, nic bych neobjednával.

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, pane Šedivý,
    omlouváme se, ale výrobce dodává vždy tak, jak je dáno a bohužel během měsíce srpna, kdy došlo k nadměrnému nárůstu objednávek, byla výrobce posunuta doba dodání zboží na 4-6 týdnů. Vaši poličku VIKI v dekoru olše jsme dodávali do 6ti týdnů od objednání. Bohužel, ač se jedná o položku "malou" a to s ohledem k objednávkám postelí, skříní, aj. kousků a sestav nábytku, postupuje výrobce vždy v pořadí, ve kterém byly objednávky zaslány, takže jejich pořadí při výrobě nemění. Bohužel termín dodání 2-4 týdny je poslední rok u většiny výrobců naprosto nereálný, takže termín 4-6 týdnů je pro nás velmi "luxusním termínem" dodání, který navíc tento výrobce opravdu dodržuje a nestává se, že bychom měli problém s tím, že je zboží dodáno za dalších x týdnů nebo měsíců, takže bych se touto cestou ráda ohradila, ale o "špatného dodavatele" se určitě nejedná.
    I tak věříme, že po 14ti denní prodlené oproti původně avizovanému termínu dodání jste s poličkou spokojený a dobře slouží svému účelu.
    Za tým klik-nabytek.cz
    Pavlína

  • Obchod uvádí ze je zboží skladem bohužel přijde zpráva,ze zboží bude tak do 14dnu

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, paní Knapová,
    omlouvám se, ale Vaše reakce nás velmi mrzí. Konferenční stolek jste si objednala v pondělí 2.8., kdy vyřizujeme všechny víkendové objednávky, tzn. objednávky, které přišly časově a termínově před Vaší objednávkou a již během dopoledne jsme stolek rezervovali na objednávku ze So 31.7. pro zákazníka z Jižních Čech. Skladem jsme tak na prodejně měli už pouze dekor Přírodní a Olše, jak uvádíme v poznámce u konf. stolku K07. Proto jsem Vám při zpracování objednávky osobně hned psala, že naštěstí mají tento stolek u výrobce v hnědém dekoru skladem, takže jej budeme mít na prodejnu dodán nejpozději 10.8. a poté jej budeme schopni expedovat na Vaši adresu. Přiznám se, že nevím, jak rychleji je možné vyjít zákazníkovi vstříc a vykrýt jeho objednávku, než tak, jak jsme se snažili my. Skladem nemůžeme držet 10tky kusů od každého zboží, takže vždy se může stát, že několik stejných objednávek nebudeme schopni vykrýt hned. Závoz Vašeho stolku máme naplánován na tento čtvrtek.
    Od loňského roku se řada výrobců potýkala s kapacitními problémy díky nedostatku zaměstnanců ve výrobě x karantény nebo z nedostatku materiálu potřebného k výrobě, takže řadu zboží bylo možné výrobně vykrýt i po 2-3 měs. od objednání a zákazníci na zboží v 99% počkali a byli za něho rádi. Díky široké škále odstínů a potahových látek není možné mít většinu zboží skladem, takže o to víc nás mrzí, že jsme se rozhodli a na sklad naskladnili x položek, abychom nejčastěji prodávané stolky mohli expedovat do 10ti dní od objednání, popř. dle závozových plánů dříve, jak uvádíme v našich obchodních podmínkách a i tak je to viditelně málo :/.

    Opravdu se přiznám, že nás Vaše hodnocení velmi mrzí, protože si nemyslím, že jsme udělali něco tak závažného, čímž bychom si tuto reakci zasloužili.

    S pozdravem a přáním hezkého týdne za Tým klik-nabytek.cz
    Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • objednání 21.6.2021 do současné doby zboží nedorazilo 29.7.2021

    zboží nedorazilo, špatná komunikace, nezájem cokoliv řeši nebo informovat, iniciativa musela být vždy z mojí strany

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, pane Zdeňku,
    dlouze jsem za náš tým přemýšlela, jak na Vaše recenze na všech dostupných portálech reagovat... Nemá význam rozebírat, jak se během letních měsíců ve všech firmách střídají zaměstnanci na dovolených, jak někoho na dané pozici, se kterým celoročně komunikujete, zastupují jeho kolegové a to často i z jiného oddělení, kteří Vám nejsou za výrobu schopni dát přesné informace a telefonujete a píšete si s nimi x emailů, aby předchozí email s informací "v tomto závozu postel není", doplnili přesným termínem, protože toto předpokládáme, že nebyla informace, kterou byste chtěl obdržet. Bohužel během léta po extrémním navýšení objednávek výrobce změnil ze dne na den termíny dodávání ze 2-4 týdnů na 4-8 týdnů a věřte, že jsme hned, jak jsme se toto dozvěděli, dávali všech zákazníkům vědět, ač jsme tuto informaci získali až po urgenci Vaší zakázky, protože do té doby probíhalo dodání od výrobce tak, jak bylo vždy potvrzeno. Mrzí nás, že si myslíte, že jsme "nic nedělali", ale není v našich silách vydupat si vždy dodržení termínu dodání, pokud nám výrobce oznámí, že prostě není schopen termín dodržet, ale tyto informace potřebujeme mít. Každá firma a výroba funguje jinak a my se musíme všem těmto "postupům" přizpůsobit i při naší práci.
    Chápeme, že jste se po 3 týdnech od objednání dotazoval, kdy postel bude dodána a že je chyba kolegyně, když nedostávala po urgencích přesné údaje, aby Vás i ona před svou 1,5 týdenní dovolenou informovala, že od výrobce nemá stále přesné termínové upřesnění dovozu postele a že vše řešíme a urgujeme.
    Tak i tak věříme, že jste s postelí spokojeni a že splnila Vaše očekávání.
    Za Tým klik-nabytek.cz
    Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Povlečení mělo jiný odstín než nabízíte !

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, paní Mikulenčáková,
    omlouvám se, ale fotografie poskytuje výrobce a v popisu je uvedeno, že se jedná o cihlové odstíny v kombinaci s hnědou a béžovou barvou. Nevím s jakou barvou nejste spokojena, ale min. pojem "cihlová" je velmi široký a to od světle "oranžové" po výraznější tóny do "oranžovo-červené". Přesné tóny určuje výrobce látky.
    Těchto povlečení "Ložní povlečení bavlněné Cihly (LS269)" jsme prodali celou řadu a nikdo si na barevnost povlečení nestěžoval. Je možné, že Váš počítač nebo telefon má jiné nastavení, takže se barvy, tak jak uvádíme v popisu, mohou od skutečných barev lišit, ale tuto poznámku uvádí na svých stránkách jak výrobce, tak i my.
    U tohoto výrobce jsme nikdy problém s fotografiemi a realitou neměli - fotografie jsou foceny fotografem a nejedná se o grafické vyzobrazení, které by bylo zkreslené. Každopádně máte možnost povlečení vrátit a to ve 14ti denní lhůtě tak, jak zákon udává.
    Každopádně děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, ale nemyslím si, že je naší chybou, že se Vám povlečení barevně nelíbí. Uvádíme v popisech a ve fotografiích přesně to, co výrobce požaduje, takže si nemyslím, že by bylo pochybění na naší straně, abychom si zasloužili hodnocení "nedoporučuji obchod" :/, což nás mrzí.
    S pozdravem za tým klik-nabytek.cz
    Pavlína

  • zboží nemám

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, paní Aleno,
    omlouváme se, ale min. týden, kdy jste nám volala a dotazovala se na termín závozu, tak jsme Vám potvrdili, že máme Vaši objednávku zařazenu na závoz na tento týden. Kvůli Vašemu požadavku na dodání zboží v "omezené" pracovní době jsme museli celý předchystaný rozvozový plán na VČ a SČ kompletně přepracovat, abychom Vám časově vyšli vstříc a bohužel to není otázka pár minut. Rozvoz jsme tak měli přepracovaný v Út 8.6., kdy jsme Vám odpoledne volali jako všech dalším zákazníkům a upřesňovali čas dodání. Mrzí nás, že i přes naši domluvu jste nám poslala hodnocení, které vypadá, že se na naši domluvu nedá spolehnout .-/, což nás upřímně mrzí.
    Zboží jsme Vám dodali dnes, tj. 10.6. dopoledne, takže věříme, že je vše v pořádku a že s kvalitou TV stolku od firmy Mikulík budete spokojeni.

    Hezký zbytek týdne Vám přejeme.

    S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz
    Pavlína