Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Povlečení mělo jiný odstín než nabízíte !

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, paní Mikulenčáková,
    omlouvám se, ale fotografie poskytuje výrobce a v popisu je uvedeno, že se jedná o cihlové odstíny v kombinaci s hnědou a béžovou barvou. Nevím s jakou barvou nejste spokojena, ale min. pojem "cihlová" je velmi široký a to od světle "oranžové" po výraznější tóny do "oranžovo-červené". Přesné tóny určuje výrobce látky.
    Těchto povlečení "Ložní povlečení bavlněné Cihly (LS269)" jsme prodali celou řadu a nikdo si na barevnost povlečení nestěžoval. Je možné, že Váš počítač nebo telefon má jiné nastavení, takže se barvy, tak jak uvádíme v popisu, mohou od skutečných barev lišit, ale tuto poznámku uvádí na svých stránkách jak výrobce, tak i my.
    U tohoto výrobce jsme nikdy problém s fotografiemi a realitou neměli - fotografie jsou foceny fotografem a nejedná se o grafické vyzobrazení, které by bylo zkreslené. Každopádně máte možnost povlečení vrátit a to ve 14ti denní lhůtě tak, jak zákon udává.
    Každopádně děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, ale nemyslím si, že je naší chybou, že se Vám povlečení barevně nelíbí. Uvádíme v popisech a ve fotografiích přesně to, co výrobce požaduje, takže si nemyslím, že by bylo pochybění na naší straně, abychom si zasloužili hodnocení "nedoporučuji obchod" :/, což nás mrzí.
    S pozdravem za tým klik-nabytek.cz
    Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    zboží nemám

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, paní Aleno,
    omlouváme se, ale min. týden, kdy jste nám volala a dotazovala se na termín závozu, tak jsme Vám potvrdili, že máme Vaši objednávku zařazenu na závoz na tento týden. Kvůli Vašemu požadavku na dodání zboží v "omezené" pracovní době jsme museli celý předchystaný rozvozový plán na VČ a SČ kompletně přepracovat, abychom Vám časově vyšli vstříc a bohužel to není otázka pár minut. Rozvoz jsme tak měli přepracovaný v Út 8.6., kdy jsme Vám odpoledne volali jako všech dalším zákazníkům a upřesňovali čas dodání. Mrzí nás, že i přes naši domluvu jste nám poslala hodnocení, které vypadá, že se na naši domluvu nedá spolehnout .-/, což nás upřímně mrzí.
    Zboží jsme Vám dodali dnes, tj. 10.6. dopoledne, takže věříme, že je vše v pořádku a že s kvalitou TV stolku od firmy Mikulík budete spokojeni.

    Hezký zbytek týdne Vám přejeme.

    S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz
    Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nebylo doposud doručeno

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, pane Romane,
    omlouváme se, ale v dílně, která vyráběla a vyrábí některé typy koster na křesla, ať pevná, s polohováním a nebo pohupem, zemřel její majitel, který měl veškerou výrobu ve svých rukou a jeho "rodinný nástupce" se s výrobou ještě úplně nepopasovat :/ Takže křesla, která jsme z výroby dostávali do 2-4 týdnů max. se u některých typů koster bez předchozího upozornění stalo a to bohužel u Vás a ještě dalších 3 zákazníků, že na dodání kostry k načalounění čekáme :-/ U výrobce jsme se na upřesnění termínu dodání několikrát dotazovali, ale bohužel nám neměl dle svých slov "co sdělit", než že termíny zhotovení koster řeší. Předběžně nám byl slíben termín za 2 týdny, jak jste s kolegou telefonicky řešili. Pokusíme se termín dodání co nejvíce urychlit, abyste na své dvojkřeslo nemuseli dlouho čekat.
    Děkujeme za strpení a ještě jednou se omlouváme :-/ Bohužel jsme do Vaší zakázky neměli o interních problémech ve výrobě žádnou informaci.
    Hezký zbytek týdne přejeme.
    S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz
    Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka 30.3 a do dneška nic nepřišlo.. Dlouhá čekací doba..

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, paní Evo,
    omlouvám se, je to moje chyba, nedopatřením jsem asi v posledním kroku objednání zboží nezatrhla souhlas s obch.podmínkami a objednávka tak k výrobci nedorazila :/ Bohužel jsem si nepohlídala potvrzení objednávky, takže Vaše objednávka a další 3 nebyly vykryty do 2-3 dní od objednání jako standardně .-/ Mrzí nás to a za svou chybu se ještě jednou omlouvám.
    Věříme, že i tak budete s dodanými chňapkami do kuchyně spokojená.
    Hezký den přejeme.
    S pozdravem
    Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí zboží, které fyzicky nemá, čímž se prodlužuje dodací doba. Toto je kritické v případě zbozi pro speciální příležitosti.

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, paní Martino,
    omlouváme se, ale tím, že od dodavatele zboží neodebíráme jako jediní a výrobce nemá nekonečné sklady, tak po vyřízení všech objednávek před námi zaslanou objednávkou již ubrus s Velikonočním motivem doprodal. Toto nejsme schopni ovlivnit a neznám způsob, jak tomuto předcházet. O všechno zboží s jarními motivy je zájem již více jak 2 měsíce, takže objednání zboží týden před Velikonoci již nemusí znamenat, že budou všechny položky skladem ve velkých objemech. U zboží jsme měli uvedeno "dodání do 1 týdne" a né skladem, což bychom Vaše rozhořčení chápali. Omluvili jsme se Vám za nedostupnost zboží, kolegyně Vám nabídli, že Vám pošleme varianty ubrusů, které skladem jsou, takže jejich dodání do Velikonoc bude možné, ale to jste odmítla a objednávku stornovala. Nevíme co více jsme pro Vás mohli udělat.

    Přejeme hezké Velikonoční svátky.

    S pozdravem za Tým klik-nabytek.cz
    Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nikde a dotazník o spokojenosti pošlou!

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den, pane René,
    omlouváme se, že Vás zaslaný dotazník "Spokojenosti zákazníků" natolik rozhořčil, že náš obchod na základě tohoto nedoporučuje. Na našich obhajobu bychom rádi uvedli, že dotazníky neodesíláme z naší kanceláře, ale jsou zasílány centrálně systémem Heuréky a to dle zadaných parametrů u jednotlivých položek. Mrzí nás, že dotazník dorazil do Vaší emailové schránky o týden dříve, než objednané zboží a Vy jste reagoval takto.

    Objednané 2 ks jídelních židlí Paysane jsme dnes naskladnili, takže je chystáme do rozvozového plánu na př. týden, kdy jedeme rozvoz do Severních Čech, Německa, aj. lokalit. Ohledně termínu dodání Vás budeme kontaktovat nejpozději zítra odpoledne, kdy se s Vámi telefonicky domluvíme na přesném termínu a času dodání.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pohodového večera za tým klik-nabytek.cz
    Pavlína

  • Nedoporučuje obchod

    Zatím není co hodnotit. Objednávka ještě nedorazila. V e-mailu dorazila zatím jen informace, že zboží by mělo být vyrobeno a naskladněno 1-2 týden v lednu, tak budu věřit, že vše proběhne v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • Na stránkách uvádějí, že zboží je skladem a následně objednávku zruší s tím, že se zboží již nevyrábí.

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý večer, paní Michaelo,
    omlouvám se, ale Vámi uvedená reakce není pravdivá, stolek jsme inzerovali jako položku k "objednání", nikoliv "skladem", neboť se jednalo o stolek, který se prodával velmi výjimečně. Z kapacitních důvodů se výrobce rozhodl a to i u některých dalších položek, že je ze své nabídky vyjme, aby uvolnil výrobní kapacity. O interních opatřeních výrobců nejsme často do velkých detailů informování, proto jsme na nedostupnost zboží přišli v den, kdy jste odeslala objednávku. Omluvili jsme se a nabídli Vám jiné stolky a to i po Vašem následném upřesnění požadavku na konf. stolek. Na naši nabídku ještě ten den a to v počtu 6ti stolků s kolečky jste již nikterak nereagovala. Objednávku jsme zrušili 10.8.2020 z důvodů Vašeho nezájmu o náhradní řešení. Bohužel jsme nebyli schopni z naší strany více udělat. P.

    Email po zjištění nedostupnosti zboží:

    Dobrý den, paní xy,
    velmi se omlouváme, ale před chvílí jsme zjistili, že již výrobce konferenční stolek Prokol K138 doprodal a další výrobu již neplánuje :-/ takže Vám tento typ stolku nemůžeme dodat. V podobném provedení jsou k dispozici tyto stolky, pokud byste o ně měla zájem a jsou s termínem dodání: 1-2 týdny.
    https://www.klik-nabytek.cz/konferencni-stolky/konferencni-stul-emanuel-k216/

    designovější typ stolku:
    https://www.klik-nabytek.cz/konferencni-stolky/konferencni-stul-daniel-k130/ dekory Dub sonoma / Dub bordeaux / Olše / Hnědá - jsou skladem, ostatní dekory 4-5 týdnů výroba

    Prosím o zvážení, zda by jste byla ochotná vyměnit stolek Prokop za některý z výše uvedených stolků, popř. za některý jiný, který na webu máme. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Ikdyž na web stránkách nabízí zkrácení lamel , tak ve výsledku k tomu nedošlo a a lamely přišli dlouhé.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    objednal jsem lamely 3,6 cm a dorazily 5,3 cm

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Mrzí nás, že jsme omylem vyskladnili při vyřizování víkendových objednávek Vaši objednávku chybně - je to náš 3tí omyl za rok a nebyl určitě úmyslný. Jsme každopádně připraveni uhradit poštovné za vrácené zboží, kdy Vám obratem zašleme správné zboží tak.
    I my jsme lidé a bohužel, ač neradi, můžeme udělat chybu. Každopádně jsme rádi, když se cokoliv stane nebo je nejasné i při výběru náhradních dílů, když nám zavoláte a domluvíme se. Věříme, že při příštím nákupu bude vše v pořádku. Hezký den přeje tým klik-nabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé doručení zboží
    • Žádal jsem o zkrácení lamel. Obchod má v nabídce zdarma. Na žádost nebyl brán zřetel a dostal jsem lamely v plné délce.

    Reakce obchodu Klik-nabytek.cz

    Dobrý den přejeme,
    velmi se za toto nedorozumění ve zkrácení 3 ks lamel z 5ti omlouváme. Bohužel došlo k přehlédnutí, které nás o to více mrzí, neboť téměř 90% všech objednávek dodáváme ve zkrácených rozměrech, popř. jinak upravených rozměrech. Vzhledem k tomu, že jste si lamely již sám zakrátil, bychom Vám rádi nabídli kompenzaci těchto nákladů v případné příští objednávce.

    Ještě jednou se omlouváme.

    Hezký den přeje za Tým klik-nabytek
    Pavlína