Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    .

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Vážená zákaznice,

    srdečně Vám děkujeme za Vaše 100% hodnocení našeho e-shopu JMBonline.cz. Vaše plné ohodnocení 5 hvězdiček z 5 nás nesmírně těší a jsme za něj opravdu vděční. Vaše spokojenost je pro nás tou nejlepší odměnou a potvrzením, že se ubíráme správným směrem.

    V JMBonline.cz se neustále snažíme poskytovat našim zákazníkům prvotřídní služby, a Vaše pozitivní hodnocení nás motivuje k dalšímu zlepšování. Jsme rádi, že jsme mohli splnit Vaše očekávání, a doufáme, že i Vaše budoucí zkušenosti s námi budou stejně pozitivní. Vážíme si Vaší důvěry a děkujeme, že jste si pro svůj nákup vybrala právě náš e-shop. Pokud byste kdykoliv potřebovala naši pomoc nebo měla jakékoliv dotazy, jsme Vám plně k dispozici. Těšíme se na Vaši případnou další návštěvu.

    S pozdravem a přáním příjemného dne,
    Michal, zákaznický servis JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše skvělé

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Vážená zákaznice,

    srdečně Vám děkujeme za Vaše vynikající 100% hodnocení a krásnou zpětnou vazbu na platformě Heureka.cz. Vaše slova "Vše skvělé" nás nesmírně těší a jsme rádi, že jsme mohli splnit Vaše očekávání ve všech ohledech.

    V JMBonline.cz se snažíme, aby každý aspekt nákupu - od výběru zboží přes objednávku až po doručení - byl pro naše zákazníky co nejpříjemnější. Vaše spokojenost je pro nás potvrzením, že naše úsilí má smysl. Velmi si vážíme Vaší důvěry a Vašeho pozitivního hodnocení. Je pro nás motivací i nadále poskytovat špičkové služby a neustále se zlepšovat. Děkujeme, že jste si pro svůj nákup vybrala právě náš e-shop. Těšíme se na Vaši případnou další návštěvu a jsme připraveni Vám opět poskytnout skvělý nákupní zážitek. Pokud byste kdykoliv potřebovala naši pomoc nebo měla jakékoliv dotazy, jsme Vám plně k dispozici.

    S pozdravem a přáním krásného dne,
    Michal, zákaznický servis JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nákup obratem.

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku,

    srdečně Vám děkujeme za Vaše skvělé hodnocení a pozitivní zpětnou vazbu na platformě Heureka.cz. Jsme rádi, že jste byl spokojen s rychlostí celého nákupního procesu na našem e-shopu JMBonline.cz. Vaše slova "Nákup obratem" nás velmi těší. Je pro nás důležité, aby každý zákazník mohl nakoupit rychle a bez zbytečných komplikací. Vaše zkušenost potvrzuje, že se nám daří tento cíl naplňovat.

    Snažíme se neustále zlepšovat naše služby, aby nakupování u nás bylo pro všechny zákazníky co nejpříjemnější a nejefektivnější. Vaše spokojenost je pro nás tou nejlepší motivací pokračovat v tomto úsilí. Děkujeme, že jste si pro svůj nákup vybral právě náš e-shop. Vážíme si Vaší důvěry a těšíme se na Vaše případné další návštěvy. Pokud byste měl jakékoliv dotazy nebo přání, jsme Vám vždy k dispozici.

    S pozdravem a přáním příjemného dne,
    Michal, zákaznický servis JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobré ceny, rychlost dz

    Skvělý obchod, doporučuji všem

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku,

    jsme nesmírně vděční za Vaše vynikající hodnocení a krásná slova o našem e-shopu JMBonline.cz. Vaše spokojenost s cenami, rychlostí doručení a celkovou kvalitou našich služeb nás skutečně těší.

    Snažíme se neustále zlepšovat ve všech aspektech našeho podnikání a Vaše pozitivní zpětná vazba je pro nás důkazem, že naše úsilí přináší ovoce. Je pro nás ctí, že nás považujete za skvělý obchod a dokonce nás doporučujete ostatním. Tato důvěra je pro nás nesmírně cenná. Vaše doporučení je tou nejlepší odměnou, jakou můžeme dostat. Ujišťujeme Vás, že budeme i nadále pracovat na tom, abychom si udrželi Vaši důvěru a poskytovali stejně kvalitní služby všem našim zákazníkům.

    Děkujeme, že jste si pro svůj nákup vybral právě JMBonline.cz. Velmi si vážíme Vaší podpory a těšíme se na Vaše budoucí návštěvy našeho e-shopu. Pokud byste kdykoliv potřeboval naši pomoc nebo měl jakékoliv dotazy, jsme Vám plně k dispozici.

    S úctou a přáním všeho nejlepšího,
    Michal, zákaznický servis JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé jednání

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Josefe,

    srdečně Vám děkujeme za Vaše 100% hodnocení a pozitivní zpětnou vazbu. Jsme skutečně potěšeni, že oceňujete naše rychlé jednání.

    V JMBonline.cz se snažíme, aby každý nákup byl pro naše zákazníky co nejpříjemnější a nejefektivnější. Vaše spokojenost s rychlostí našeho servisu je pro nás potvrzením, že jdeme správnou cestou. Vážíme si Vaší důvěry a jsme rádi, že jsme mohli splnit Vaše očekávání. Ujišťujeme Vás, že i nadále budeme pracovat na tom, abychom poskytovali stejně kvalitní a rychlé služby všem našim zákazníkům.

    Děkujeme, že jste si pro svůj nákup vybral právě náš e-shop. Těšíme se na Vaši další návštěvu a jsme připraveni Vám opět poskytnout prvotřídní servis. Pokud byste měl jakékoliv dotazy nebo přání, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás.

    S přátelským pozdravem a přáním příjemného dne,
    Michal, zákaznický servis JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost doručení, příznivé ceny.

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku,

    velice si vážíme Vašeho skvělého hodnocení a děkujeme za Vaši opakovanou důvěru v náš e-shop JMBonline.cz. Je pro nás ctí, že jste si nás zvolil již několikrát a že jste s našimi službami spokojený.

    Vaše pozitivní zpětná vazba ohledně rychlosti doručení a příznivých cen nás nesmírně těší. Jsou to přesně ty oblasti, na které se snažíme klást důraz, abychom našim zákazníkům poskytli co nejlepší nákupní zážitek.
    Jsme rádi, že se nám daří naplňovat Vaše očekávání, a ujišťujeme Vás, že budeme i nadále pracovat na tom, abychom udrželi vysokou kvalitu našich služeb.

    Děkujeme, že jste věrným zákazníkem JMBonline.cz. Vaše spokojenost je pro nás tou nejlepší odměnou a motivací k dalšímu zlepšování. Těšíme se na Vaše další nákupy a jsme tu pro Vás, kdybyste cokoliv potřeboval.

    S přátelským pozdravem a přáním příjemného dne,
    Michal, zákaznický servis JMBonline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno v ČR,reklamace je třeba posílat do SR.

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Dušane,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyl s naším e-shopem JMBonline.cz spokojen. Rádi bychom vysvětlili situaci ohledně dodání zboží a reklamačního procesu.

    Naše společnost využívá síť skladů v rámci EU, abychom mohli našim zákazníkům nabídnout co nejrychlejší dodání a minimalizovat náklady na přepravu. V případě Vaší objednávky bylo zboží dostupné ve Slovenském skladu, což umožnilo rychlejší doručení na Vaši adresu. Co se týče reklamací, je pravda, že je nutné je zasílat na adresu skladu, z kterého byla objednávka expedovaná. Toto opatření nám umožňuje efektivně zpracovávat všechny reklamace a zajistit jejich rychlé vyřízení. Pokud máte jakékoliv další dotazy ohledně reklamačního procesu, jsme Vám plně k dispozici.

    Naším cílem je vždy zajistit spokojenost našich zákazníků a jsme připraveni udělat vše pro to, abychom Vaši zkušenost s naším e-shopem zlepšili. Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá se neustále zlepšovat. Pokud byste chtěl svou zkušenost s námi prodiskutovat podrobněji, neváhejte nás kontaktovat.

    S přátelským pozdravem
    Michal, zákaznický servis JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku,

    srdečně Vám děkujeme za Váš nákup v našem e-shopu JMBonline.cz a za Vaše pozitivní hodnocení na Heureka.cz. Velmi si vážíme Vašeho plného 5hvězdičkového hodnocení.

    Jsme rádi, že jste ocenil rychlost našich služeb. Vaše stručné, ale výstižné hodnocení "rychlost" nám potvrzuje, že se nám daří plnit jeden z našich hlavních cílů - poskytovat našim zákazníkům efektivní a rychlé služby. Snažíme se, aby celý proces od objednávky až po doručení byl co nejrychlejší, a těší nás, že jste s tímto aspektem našich služeb spokojen. Vaše pozitivní zkušenost nás motivuje k tomu, abychom i nadále udržovali a zlepšovali úroveň našich služeb. Vážíme si Vaší důvěry a doufáme, že Vás mezi našimi spokojenými zákazníky přivítáme i v budoucnu. Pokud byste kdykoli potřeboval naši pomoc nebo měl jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit.

    Ještě jednou Vám děkujeme za Váš nákup a pozitivní hodnocení. Přejeme Vám příjemný den a těšíme se na Vaši případnou další návštěvu.

    S přátelským pozdravem
    Michal, zákaznický servis JMBonline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod nestíhá doručit zboží dřív než za čtyři pracovní dny resp. po čtyřech pracovních dnech od objednávky, akorát vám to řekne až když zaplatíte. Pokud objednáte a zaplatíte v úterý, zboží máte nejdříve následující týden v pondělí, pokud se poštěstí. Komunikace obchodu naprosto za čarou - jakýsi pan Konečný Vám napíše, že to je přece jasné a samozřejmé, asi ho neučili, jak se komunikuje se zákazníkem a navíc to samozřejmě jasné a samozřejmé není. Moc dobře ví, že pokud by napsali jak se věci s doručením mají narovinu, hodně lidí by si nakoupilo jinde. Podotýkám, že zboží uváděli jako skladem. Doprava dost předražená, ale řidič Rabenu ochotný profesionál, což byla moje jediná pozitivní zkušenost s tímto nákupem.

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Tomáši,

    v první řadě bychom Vám chtěli upřímně poděkovat za Vaši zpětnou vazbu a za čas, který jste věnoval sdílení Vaší zkušenosti s nákupem v našem e-shopu JMBonline.cz. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a jsme zklamáni, že jsme nesplnili vaše očekávání.

    U všech produktů máme poznámku "Skladem, odeslání do 48 hod.", protože i když máme všechny produkty skladem, množství objednávek a objednání paletového dopravce RABEN se může posunout o 1 den. Když jste si objednal zboží 9. července, my jsme měli zboží připravené 10. července, bohužel dopravce si vaši paletu odvezl až 11. července (to je přesně zmíněná informace odeslání do 48 hod, kterou jsme naplnili), a proto vám byla objednávka doručena až 15. července.

    Chápeme, že informace ohledně doručení mohou být matoucí a omlouváme se, pokud naše komunikace nebyla dostatečně jasná. Snažíme se co nejpřesněji informovat naše zákazníky, ale uvědomujeme si, že vždy je co zlepšovat. Co se týče dopravy, naše ceny se snažíme udržovat co nejnižší, ale bohužel nemáme plnou kontrolu nad dodacími termíny přepravců. Vaše zpětná vazba nám pomůže lépe komunikovat tyto detaily našim zákazníkům. Děkujeme za upozornění na problémy v komunikaci. Budeme pracovat na zlepšení naší zákaznické podpory, aby byla vstřícnější a jasnější.

    Omlouváme se ještě jednou za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za vaši trpělivost. Pokud budete mít další dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Doufáme, že nám dáte v budoucnu šanci napravit Váš dojem z našich služeb.

    S přátelským pozdravem a přáním příjemného dne,
    Michal, zákaznický servis JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku,

    srdečně Vám děkujeme za Váš nákup v našem e-shopu JMBonline.cz a za Vaše pozitivní hodnocení na Heureka.cz. Velmi si vážíme Vašeho plného 5hvězdičkového hodnocení.

    Jsme rádi, že jste ocenil rychlost našich služeb. Vaše jednoslovné hodnocení "rychlost" jasně vyjadřuje, co pro Vás bylo klíčové, a těší nás, že jsme v tomto ohledu splnili Vaše očekávání. Snažíme se, aby celý proces od objednání až po doručení byl co nejrychlejší a nejefektivnější. Vaše spokojenost nás utvrzuje v tom, že jdeme správným směrem, a motivuje nás k dalšímu zlepšování našich služeb.

    Vážíme si Vaší důvěry a doufáme, že Vás mezi našimi spokojenými zákazníky přivítáme i v budoucnu. Pokud byste kdykoli potřeboval naši pomoc nebo měl jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Ještě jednou Vám děkujeme za Váš nákup a pozitivní hodnocení. Přejeme Vám příjemný den a těšíme se na Vaši případnou další návštěvu.

    S přátelským pozdravem
    Michal zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychle dodání a vyřízení objednávky.
    • Nic

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku,

    srdečně Vám děkujeme za Váš nákup v našem e-shopu JMBonline.cz a za Vaše pozitivní hodnocení na Heureka.cz. Velmi si vážíme Vašeho plného 5hvězdičkového hodnocení a Vaší zpětné vazby.

    Jsme potěšeni, že jste ocenil rychlost dodání a vyřízení Vaší objednávky. Snažíme se, aby celý proces od objednání až po doručení byl co nejefektivnější, a Vaše hodnocení nám potvrzuje, že se nám to daří. Naším cílem je poskytovat našim zákazníkům co nejlepší služby, a rychlost je jedním z klíčových faktorů, na které se zaměřujeme. Vaše spokojenost nás motivuje k tomu, abychom i nadále udržovali vysokou úroveň našich služeb. Vážíme si Vaší důvěry a doufáme, že Vás mezi našimi spokojenými zákazníky přivítáme i v budoucnu. Pokud byste kdykoli potřeboval naši pomoc nebo měl jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit.

    Ještě jednou Vám děkujeme za Váš nákup a pozitivní hodnocení. Přejeme Vám příjemný den a těšíme se na Vaši případnou další návštěvu.

    S přátelským pozdravem
    Michal zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Jsem spokojená. Zboží došlo v pořádku.

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Evo,

    srdečně Vám děkujeme za Váš nákup v našem e-shopu JMBonline.cz a za Vaše pozitivní hodnocení na Heureka.cz. Velmi si vážíme Vašeho plného 5hvězdičkového hodnocení a Vaší zpětné vazby.

    Jsme rádi, že jste s nákupem spokojená a že zboží k Vám dorazilo v pořádku. Naším cílem je zajistit bezproblémový průběh celého nákupního procesu, od objednávky až po doručení, a Vaše hodnocení nám potvrzuje, že se nám to daří.
    Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a motivuje nás k dalšímu zlepšování našich služeb. Doufáme, že zboží, které jste si u nás pořídila, splní Vaše očekávání a bude Vám dobře sloužit.

    Vážíme si Vaší důvěry a těšíme se, že Vás mezi našimi spokojenými zákazníky přivítáme i v budoucnu. Pokud byste kdykoli potřebovala naši pomoc nebo měla jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Ještě jednou Vám děkujeme za Váš nákup a pozitivní hodnocení. Přejeme Vám příjemný den a budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu.

    S přátelským pozdravem
    Michal zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost a rozumná cena

    Spokojenost

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku,

    srdečně Vám děkujeme za Váš nákup v našem e-shopu JMBonline.cz a za Vaše pozitivní hodnocení na Heureka.cz. Velmi si vážíme Vašeho plného 5hvězdičkového hodnocení a Vaší zpětné vazby.

    Jsme potěšeni, že jste ocenil rychlost našich služeb a rozumnou cenu našeho zboží. Vaše spokojenost je pro nás tou nejlepší odměnou. Snažíme se vždy nabízet kvalitní produkty za konkurenceschopné ceny a zajistit co nejrychlejší vyřízení objednávek. Vaše pozitivní zkušenost nás motivuje k tomu, abychom i nadále zlepšovali naše služby a udržovali vysokou úroveň spokojenosti našich zákazníků.

    Vážíme si Vaší důvěry a doufáme, že Vás mezi našimi spokojenými zákazníky přivítáme i v budoucnu. Pokud byste kdykoli potřeboval naši pomoc nebo měl jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Ještě jednou Vám děkujeme za Váš nákup a pozitivní hodnocení. Přejeme Vám příjemný den a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    S přátelským pozdravem
    Michal zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    rychlé dodání,komunikace,cena-vše ok

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku,

    srdečně Vám děkujeme za Váš nákup v našem e-shopu JMBonline.cz a za Vaše pozitivní hodnocení na Heureka.cz. Velmi si vážíme Vašeho plného 5hvězdičkového hodnocení a Vaší zpětné vazby. Jsme rádi, že jste byl spokojen s rychlostí dodání, komunikací a cenou. Vaše hodnocení "vše ok" nás utvrzuje v tom, že se nám daří plnit očekávání našich zákazníků ve všech důležitých aspektech nákupního procesu.

    Naším cílem je poskytovat kvalitní služby za konkurenceschopné ceny, s rychlým dodáním a efektivní komunikací. Vaše pozitivní zkušenost nás motivuje k dalšímu zlepšování našich služeb. Vážíme si Vaší důvěry a doufáme, že Vás mezi našimi spokojenými zákazníky přivítáme i v budoucnu. Pokud byste kdykoli potřeboval naši pomoc nebo měl jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit.

    Ještě jednou Vám děkujeme za Váš nákup a pozitivní hodnocení. Přejeme Vám příjemný den a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    S přátelským pozdravem
    Michal zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Děkuji. Velmi rychlé doručení.

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Evo,

    velice Vám děkujeme za Váš nákup barvy v našem e-shopu JMBonline.cz a za Vaše 100% pozitivní hodnocení na Heureka.cz. Jsme potěšeni, že jste byla spokojena a ocenila jste naše služby plným počtem 5 hvězdiček. Zvláště nás těší, že oceňujete rychlost doručení.

    Snažíme se, aby naši zákazníci dostali své objednávky co nejdříve, a jsme rádi, že se nám to v tomto případě podařilo. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a motivuje nás k dalšímu zlepšování našich služeb. Doufáme, že Vás mezi našimi zákazníky přivítáme i v budoucnu. Ještě jednou děkujeme za Vaši důvěru a přejeme Vám příjemný den.

    S přátelským pozdravem
    Michal, zákaznický servis JMBonline.cz

    • Zásilkovna mě 2x oddálila doručení do Z-Boxu tudíž zásilka by byla doručena pozdě.Zásilku jsem zrušila.

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Vážená zákaznice,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu na platformě Heureka.cz. Velice nás mrzí, že jste měla negativní zkušenost s doručením Vaší objednávky. Rádi bychom Vás informovali, že Vaši objednávku, kterou jste zadala v pátek 21.6., jsme zpracovali co nejrychleji a již v pondělí 24.6. ráno jsme balík předali Zásilkovně. Bohužel, následné zpoždění a odklady doručení do Z-Boxu byly mimo naši kontrolu.

    Chápeme Vaše zklamání a frustraci z opakovaného odkladu doručení. Upřímně nás mrzí, že tato situace vedla ke zrušení Vaší objednávky. Momentálně jsme v kontaktu se Zásilkovnou a čekáme na výsledky šetření této situace.
    Rádi bychom Vás ujistili, že děláme vše pro to, abychom podobným situacím v budoucnu předešli. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a tato zkušenost nám pomůže zlepšit naše služby.

    Pokud byste měla zájem objednat si zboží znovu, neváhajte nás kontaktovat, rádi Vám nabídneme určitou kompenzaci za způsobené nepříjemnosti. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé potíže a děkujeme za Vaši trpělivost. Pokud máte jakékoli další otázky nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat.

    S přátelským pozdravem
    Michal, zákaznický servis JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    super

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za Vaše stručné, ale výstižné hodnocení "super" a za udělení plného počtu 5 hvězdiček. Jsme rádi, že jste s SLOVAKRYL univerzální barvou na dřevo, kov a beton spokojen. Vaše pozitivní zpětná vazba nás těší a je pro nás potvrzením, že nabízíme kvalitní produkty. Doufáme, že barva splní Vaše očekávání při použití a přinese Vám požadované výsledky.

    Pokud byste měl jakékoli dotazy ohledně použití barvy nebo potřeboval další rady, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme. Ještě jednou děkujeme za Vaši důvěru a podporu. Těšíme se na Vaši případnou další návštěvu našeho obchodu.

    Ještě jednou děkujeme za Vaši důvěru a hodnocení. Přejeme Vám úspěšné dokončení Vašeho projektu.

    S přátelským pozdravem
    Michal zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost vyřízení objednávky

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Jiří,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a za to, že jste si vybrali náš obchod. Jsme rádi, že oceňujete rychlost vyřízení objednávky. Omlouváme se za nedorozumění ohledně dokladu o zaplacení dopravy. Rádi bychom Vás informovali, že daňový doklad od dopravce byl již vystaven a odeslán na Váš e-mail. Pokud jste ho v e-mailové schránce nenašel, prosím, zkontrolujte složku s nevyžádanou poštou nebo nám dejte vědět, rádi Vám ho pošleme znovu.

    Mrzí nás, že tato situace ovlivnila Vaši celkovou zkušenost s naším obchodem. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a bereme Vaši zpětnou vazbu vážně. Použijeme ji ke zlepšení našich procesů, abychom v budoucnu předešli podobným situacím. Pokud byste měl jakékoli další otázky nebo potřeboval další pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. Vážíme si Vaší důvěry a doufáme, že budeme mít příležitost poskytnout Vám v budoucnu ještě lepší služby.

    S přátelským pozdravem
    Michal zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    rychlost, komunikace ,vše ok

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku,

    velice si vážíme Vaší pozitivní zpětné vazby a krátkého, ale výstižného hodnocení na Heurece. Je pro nás potěšením vědět, že jste byl spokojen s rychlostí doručení objednaného zboží a naší komunikací během celého procesu objednávky.

    Vždy usilujeme o to, abychom poskytovali co nejlepší možný zákaznický servis a Vaše spokojenost pro nás znamená mnoho. Budeme se i nadále snažit udržovat vysoký standard a doufáme, že využijete naše služby i v budoucnu.

    Ještě jednou děkujeme za příjemnou spolupráci a přejeme hezký zbytek dne.

    S přátelským pozdravem,
    Michal zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Rychlé dodání do 3 dnů na adresu.

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Vážený zákazníku,

    velice děkujeme za úžasné 100% pozitivní hodnocení a udělení nejvyšší možné známky 5 hvězdiček z 5 na portálu Heureka.cz. Jsme potěšeni, že jste byl spokojen s rychlostí dodání objednávky do 3 dnů na Vaši adresu.

    Rychlost doručení je pro nás klíčovým faktorem, protože víme, jak důležité je pro naše zákazníky získat objednané zboží v nejkratším možném termínu. Proto klademe velký důraz na efektivní logistiku a plynulé procesy vnitřních operací, abychom mohli expedovat objednávky neprodleně. Vaše pozitivní slova dokládají, že se nám daří udržovat krátké dodací lhůty. Je skvělé, že jste měl objednávku doručenou do pouhých 3 dnů. Takto rychlé dodání je naší velkou prioritou a motivací pokračovat v naší snaze.

    Ještě jednou děkujeme za Vaši důvěru a milou zpětnou vazbu. Budeme se nadále snažit poskytovat prvotřídní služby na vysoké úrovni, abyste byl spokojen i při svých dalších nákupech.

    S přátelským pozdravem,
    Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz