Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Cena
    • Komunikace
    • Dodací lhůta

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za pozitívní hodnocení na platformě Heureka.cz. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s cenou našeho zboží, kvalitou naší komunikace a dodací lhůtou. Snažíme se nabízet konkurenceschopné ceny a zároveň udržovat výbornou komunikaci s našimi zákazníky. Rychlá dodávka je pro nás také důležitá, a proto se snažíme zasílat objednávky co nejrychleji. Vaše pozitivní hodnocení nám dává potvrzení, že jdeme správným směrem.

    Děkujeme za Vaši podporu a doufáme, že brzy budeme moci znovu uspokojit Vaše nákupní potřeby.

    S pozdravem,
    Michal zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Rychlá reakce a zaslání
    • Při objednávce lze zadat dopravu až po zaplacení. Proč?

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši objednávku a za Vaši zpětnou vazbu ohledně výběru způsobu dopravy v rámci našeho e-shopu.

    Omlouváme se za jakékoliv zmatky, které vznikly v souvislosti s výběrem místa pro vyzvednutí v případě typu dopravy Zásilkovny. Způsob, jakým je tato služba naprogramovaná, nám neposkytuje možnost ovlivnit zobrazení místa pro vyzvednutí před dokončením platby. Jedná se o technický aspekt, který je mimo naši kontrolu, neboť využíváme externí aplikaci Zásilkovny.

    Pokud budete mít další otázky nebo požadavky ohledně dopravy nebo jakéhokoli jiného aspektu našich služeb, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu, abychom Vám pomohli a vyřešili veškeré nejasnosti.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a za to, že jste si vybrali naši firmu.

    S pozdravem,
    Michal zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    perfektní a rychlá spolupráce

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše skvělé hodnocení a slova chvály na heureka.cz! Jsme velmi rádi, že jste s našimi službami spokojeni. Vaše podpora a spokojenost jsou pro nás velkým povzbuzením a motivací pokračovat v poskytování perfektní a rychlé spolupráce.

    Děkujeme ještě jednou a těšíme se na Vaši příští návštěvu!

    S pozdravem,
    Michal zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nepřišel mi faktura

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu ohledně faktury. Rádi bychom Vám objasnili náš proces ohledně fakturace.

    Náš systém okamžitě generuje fakturu pro každou objednávku a zasílá ji na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při objednávce. Fakturu byste měli obdržet téměř ihned po potvrzení objednávky. Možná se stala chyba v doručení e-mailu a faktura může být ve spamové složce, nebo na nějakém jiném místě ve Vaší e-mailové schránce. Provedli jsme kontrolu našeho systému a historie objednávek nám potvrdila, že faktura byla zaslána na Váš e-mail ihned po potvrzení objednávky.

    Pokud stále nemáte fakturu, rádi Vám ji znovu zašleme. Prosíme, zkontrolujte svoji složku s nevyžádanou poštou (spam) a zkontrolujte, zda není faktura tam. Pokud ji naleznete, neváhejte nás kontaktovat na e-mailove adrese [email protected] a rádi Vám s vyřešením pomůžeme.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a za to, že jste si vybral(a) naši firmu.

    S pozdravem,
    Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Rychle doručení

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za pozitívní hodnocení na Heurece.cz! Jsme rádi, že jste byl spokojen s rychlým dodáním Vaší objednávky. Ještě jednou Vám děkujeme za podporu a těšíme se na Vaši další návštěvu na JMBonline.cz.

    S pozdravem,
    Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vstricni poradit, nemuzu nic vytknout

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za vaše pozitivní hodnocení na platformě heureka.cz a za vaši pochvalu ohledně naší ochoty a poradenství. Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a těší nás, že jste s našimi službami spokojen.

    Ještě jednou Vám děkujeme za podporu a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    S pozdravem,
    Michal zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost dodání objednaného zboží

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za pozitívní hodnocení na Heurece.cz! Jsme rádi, že jste byl spokojen s rychlým dodáním Vaší objednávky. Ještě jednou Vám děkujeme za podporu a těšíme se na Vaši další návštěvu na JMBonline.cz.

    S pozdravem,
    Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Vše ok

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši pozitivní zpětnou vazbu na platformě Heureka.cz. Jsme potěšeni, že jste s nákupem byli spokojeni a vše proběhlo v pořádku. Vaše spokojenost je pro nás prioritou.

    Ještě jednou Vám děkujeme za podporu a těšíme se na Vaši další návštěvu na JMBonline.cz.

    S pozdravem,
    Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlý a bezproblémový průběh.

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši pozitivní recenzi naší služby na platformě Heureka.cz. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s rychlým a bezproblémovým průběhem vašeho nákupu. Těší nás, že nám dáváte takovou pozitivní zpětnou vazbu. Budeme se snažit udržet tuto úroveň servisu i nadále.

    Ještě jednou Vám děkujeme za podporu a těšíme se na Vaši další návštěvu na JMBonline.cz.

    S pozdravem,
    Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo do Parcel Shopu. Když jsem jej vyzvedával zjistil jsem, že obal je poškozený a uniká obsah (barva). Zboží v takovém stavu jsem nemohl převzít a převzetí jsem odmítl. O situaci jsem ihned informoval JMBonline. Do dnešního dne mi nikdo neodpověděl. Odkaz na reklamace ze stránek obchodu je nefunkční (Eror). V tomto obchodě podruhé nenakoupím.

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu ohledně vašeho nákupu. Velice nás mrzí, že došlo k poškození obalu dopravcem a že došlo k nedorozumění ohledně kontaktního formuláře a reklamace.

    Veříme, že situaci se nám ke vzájemné spokojenosti podařilo vyřešit. Elektronický formulář jsme obratem opravili, aby se podobné problémy v budoucnosti nestaly. Vaše názory a zpětná vazba jsou pro nás velmi cenné.

    Děkujeme za trpělivost a za to, že jste si vybral naši firmu.

    S pozdravem,
    Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, vstřícnost.

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za pozitívní hodnocení na Heurece.cz! Jsme rádi, že jste byl spokojen s rychlým dodáním Vaší objednávky. Ještě jednou Vám děkujeme za podporu a těšíme se na Vaši další návštěvu na JMBonline.cz.

    S pozdravem,
    Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Příznivá cena, rychlé dodání

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Aleši,

    děkujeme Vám za pozitivní zpětnou vazbu na heurece.cz! Jsme rádi, že jsme pro Vás byli nejen rýchlým, ale také cenově výhodným výběrem.

    Ještě jednou Vám děkujeme za podporu a těšíme se na Vaši další návštěvu na JMBonline.cz.

    S pozdravem,
    Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále čekáme na dodání zboží.

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu na platformě Heureka.cz! Jsme rádi, že jste si našli čas na jej sdílení, protože vaše zkušenosti jsou pro nás důležité.

    Rádi bychom objasnili průběh vaší objednávky. Vaši objednávku jsme přijali dne 18.09. a hned následující den, 19.09., jsme ji předali dopravci, který měl povinnost ji doručit do 24 hodin. I když nemáme přímý vliv na činnosti našich dopravců, děláme vše, co je v našich silách, abychom pomohli s řešením této situace a zajistili, aby se zásilka dostala k Vám co nejdříve.

    Pokud budete mít další otázky nebo budete potřebovat další informace, neváhejte nás kontaktovat.

    Děkujeme za Vaši trpělivost.

    PS. Vedení společnosti již podniklo veškeré kroky na výměnu zmíněného dopravce, aby se podobné záležitosti s nedoručenými objednávkami neopakovali.

    S pozdravem,
    Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    V pondělí 11.9. jsem si z obchodu objednala zboží. Moje objednávka byla rychle vyřízena a 12.9. byla předána dopravci. Na zboží stále čekám a to je dnes 23.9. !!! Dopravce nereaguje na telefony ani na emaily, takže vůbec nevím, kde je má zásilka. Po telefonu s obchodem mi bylo řečeno, že ze zákona mi zboží dopravce musí doručit, jen se neví kdy. S obchodem je dobrá komunikace, pán se za dopravce omlouval, vím, že za to obchod nemůže. Nezbývá mi nic jiného než čekat a doufat, že se zásilky brzy dočkám.

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a za pozitivní hodnocení našeho obchodu na platformě Heureka.cz!

    Rádi bychom Vás ujistili, že i když nemáme přímý vliv na činnosti našich dopravců, děláme vše, co je v našich silách, abychom pomohli s řešením této situace a zajistili, aby se zásilka dostala k Vám co nejdříve. Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které jste kvůli tomu zažila.

    Pokud budete mít další otázky nebo budete potřebovat další informace, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro Vás a budeme dělat vše pro to, abychom tuto situaci vyřešili co nejrychleji a uspokojivě.

    Děkujeme za Vaši trpělivost.

    PS. Vedení společnosti již podniklo veškeré kroky na výměnu zmíněného dopravce.

    S pozdravem,
    Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • ok

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za kladné hodnocení na Heurece.cz! Jsme rádi, že jste byl spokojen s našími službami.

    Ještě jednou Vám děkujeme za podporu a těšíme se na Vaši další návštěvu.

    S pozdravem,
    Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • JSME NAPROSTO NADŠENI a skutečně vřele doporučujeme !!! Balíky, byť těžké, byly v naprostém pořádku, precizně zabalené, v maximálně tvrdých a kvalitních kartonech, nic nepoškozeno, odesláno, jako křehké, byť jsme příplatek za tuto službu neplatili. Zboží čisté, parádní !!! Obchod komunikuje na 100%, neváhají ani sami zavolat, o zákazníka se opravdu starají. Ceny super, není důvod hledat jiného prodejce, budeme nakupovat vždy jen tady.
    • Doporučujeme změnit dopravce z 123kuryr.cz na kohokoliv jiného, klidně i Českou poštu, protože i ta je při svých pofidérních službách 100x kvalitnější, než 123kuryr. Na dopravu i ta půl hvězda je moc, ale míň dát nejde :-( Délku dodací lhůty ovlivnil dopravce, jinak bychom to měli do druhého - třetího dne max. Prodejcem bylo odesláno týž den, co byla učiněna objednávka.

    Jednoznačně doporučujeme - ceny vynikající, přístup k zákazníkovi bezkonkurenční, kvalitní zboží, výborně zabaleno, takže odpadá strach z poškození zásilky, jako bonus zasláno jako křehké bez příplatku.

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den Petr,

    velice jste potěšili celý náš tým při čtení vaší nadšené recenze na JMBonline.cz na platformě heureka.cz! Velice si ceníme vašeho kladného hodnocení a toho, že jste si našli chvíli napsat tak podrobný a užitečný komentář a celkově nasdílet vaší pozitivní zkušenosti. Vaše slova nás těší a dodávají nám energii ke zlepšování našich služeb.

    Je skvělé slyšet, že jste byli spokojeni s balením, kvalitou zboží a naší komunikací. Vaše poznámky ohledně našeho týmu jsou pro nás velmi důležité a potvrzují nám, že naše úsilí o maximální spokojenost zákazníků má smysl.

    Co se týče vaší připomínky ohledně dopravce, velmi si ji vážíme. Chceme, aby vaše zkušenosti s dodávkou byly co nejlepší. Na základě vašého názoru provádime revizi našeho partnerství se zmíněným dopravcem a hledáme nové možnosti pro zlepšení. Vaše zpětná vazba nám pomáhá získat cenné informace o tom, kde a jak můžeme udělat pokroky.

    Celý tým JMBonline.cz vám ještě jednou děkuje za vaši podporu a za to, že jste si vybrali právě nás. Těšíme se na další příležitost, kdy vám budeme moci opět sloužit.

    S pozdravem,
    Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Momentálně nejlevnější kupovaný produkt

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za pozitivní zpětnou vazbu na náš produkt VERTEX R117 Perlinka armovací tkanina 145 g/m² s balením 55 m² na heurece.cz! Jsme rádi, že jsme pro Vás byli nejen kvalitním, ale také cenově výhodným výběrem.

    Ještě jednou Vám děkujeme za podporu a těšíme se na Vaši další návštěvu na JMBonline.cz.

    S pozdravem,
    Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé jednání

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za kladné hodnocení na heurece.cz! Jsme rádi, že jste byl spokojen s rychlým dodáním Vaší objednávky.

    S pozdravem,
    Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vstřícnost a rychlost dodani

    Reakce obchodu JMBonline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za pozitivní recenzi na Heurece! Jsme velmi rádi, že jste byli spokojeni s naší vstřícností a rychlostí dodání. Vaše zpětná vazba nás velmi těší a motivuje nás k tomu, abychom i nadále poskytovali vynikající služby.

    V případě, že budete mít jakékoli další otázky nebo budete potřebovat naši pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a jsme zde, abychom vám vyšli vstříc.

    Ještě jednou Vám děkujeme za podporu a těšíme se na Vaši další návštěvu na JMBonline.cz.

    S pozdravem,
    Michal ze zákaznického servisu JMBonline.cz