-
Nedoporučuje obchod
Objednavka pres eshop s vyzvednutim na pobocce nedopadla vubec. Oznameni o doruceni na prodejnu prislo, nicmene na prodejne vyrobek nebyl. Bylo mi slibeno, ze do tydne mi poslou zpravu, kdyz to prijde. Je to temer tri tydny a stale nic. Nicmene pristup v istoru byl velmi vlidny a upokojujici a nemeli problem vymyslet nahradu.
-
Doporučuje obchod
- Velmi ochotni a sikovni zamestnanci, lepeni folie na zakoupeny telefon primo excelentni
-
Doporučuje obchod
- Super
-
Doporučuje obchod
- Milí a dobre proskoleny personal
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- dobrá cena
- bez automatické komunikace
Objednávku jsem ihned uhradil a obchod tvrdil,že nedostal platbu.Celou záležitost jsem chtěl reklamovat v bance,ale obchod slíbil a nedodal potvrzení o připsání částky.
Po přijetí platby jsem dostal ujištění že odešla zásilka 31.7 což,ale také není pravda podle DPD online systému bylo předano další den odpoledne.
Obchod neposkytuje relevantní informace. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
skvělá komunikace
-
Doporučuje obchod
-dlouhá doba dodání
-
Doporučuje obchod
- Šíře sortimentu a u zboží ze sekce Výprodej v některých případech velmi dobré ceny
- O žádných nevím
Znám kamennou prodejnu v pražském OC Atrium Flora, tak se občas podívám na jejich stránky a narazil jsem zde na vhodný dárek pro příbuzného.
Zvolil jsem osobní odběr právě v Atriu Flora a následující pracovní den jsem byl informován, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Vše tedy proběhlo bez jakýchkoli problémů, i paní v prodejně byla milá, takže jsem se vším naprosto spokojen a nemám důvod obchod nedoporučit. -
Doporučuje obchod
Jen abych osvetlila nizkou komunikaci - psala jsem email a nedostala odpoved. Ale telefonicky uz jsme se pak dohodli :))
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- možnost si objednat zboží na prodejně a poté ve smluvenou dobu jej odebrat
- na žádné jsem nenarazil.... Zatím ... :-D
Vše v naprostém pořádku
-
Doporučuje obchod
- Rychly a spolehlivý
- Nema
Super
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- přehlednost, personál
snaha vyhovět
-
Nedoporučuje obchod
- Dodali
- Zbozi vypadalo, ze bylo jiz nekolikrat predvedeno/rozbaleno. Pri objednavce nevite nic nez to prijde, protoze obchod nekomunikuje.... asi prekupnici z panelaku ;)
Eshop nebrat!!! Ten je asi rizen jinou firmou!!!! Jen kamenne obchody, uplne jiny pristup a jednani!!!!
-
Doporučuje obchod
- Prodavači, co zde byli - jedním slovem HRŮZA..
- furt čumí jen do telefonu či počítače, opření o stůl.. zpomalení, když člověk po nich něco chce, tak
Prodavači, co zde jsou - jedním slovem HRŮZA..
furt čumí jen do telefonu či počítače,když jdu okolo, opření o stůl.. zpomalení, když člověk po nich něco chce, tváří se hrozně důležitě.. a ještě, když jsem jim řekla, když to nemají, že si to objednám na pobočku, tak to se tvářili ještě hůř, prý at si to objednám domů.. tak já budu platiti zbytečně poštovné kvůli jejich lenosti vyřizovat objednávky :D no šílenost - Šantovka Olomouc -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- (E-shop)
- Jednání na výborné úrovni
- Vychází vstříc
- Napravuje reputaci, viz kamenná prodejna Zlín
- (Kamenná prodejna Zlín)
- Neochotní zaměstnanci
- Neinformovaní zaměstnanci
Budu se vyjadřovat primárně ke kamenné prodejně ve Zlíně, viz slabiny. Osobně jsem zde nakoupil či doporučil jiným nákup v celkové hodnotě přesahující 150 000 Kč. V poslední době jsem však nespokojen s přístupem místních zaměstnanců. Jakékoliv byť drobně nadstandardní informace jsem si dohledal lépe sám na jejich oficiálních stránkách, než bych se je dozvěděl na místě. V čem mi nemohli (nechtěli?) vyhovět, to jsem následně úspěšně vykomunikoval s e-shopem, čímž si u mne iStores drobně napravil reputaci. Ačkoliv jsem jeden z posledních, kdo by mohl být označován za "stěžovatele", v tomto případě si postěžovat musím. Zaměstnanci v avizované kamenné prodejně by si měli uvědomit jaké zboží a v jaké cenové hladině prodávají a podle toho se i chovat, zejména být nápomocní. Jeden příklad za všechny - nepředstavuji si korektní jednání komplexně celé pobočky, že pokud je zaměstnanec dotázán na dostupnost produktu, přesune se za "produkťákem", který jednoduše odvětí, že neví. Korektní řešení by pro mne bylo, že zvedne telefon a zavolá někomu, kdo mu tuto informací předá. Aktivně, automaticky. Ne abych všechny tyto věci vykomunikovával s ochotnými lidmi na e-shopu, kterým patří dík. Ačkoliv i to je otázka zda oslavovat něco, když by se přitom tímto profesionálním způsobem měli chovat všichni zaměstnanci v řetězci resellerů Apple. ANO, iStores doporučuji, NE, již nebudu nakupovat v kamenné prodejně Zlín.
-
- Žádné !!!!!!!!!!!!!
- Nedají vám ani vědět že na vás prdí !!!!!!!
Je mi vás líto !!!!!!!!!!!
-
Doporučuje obchod
- - sortiment Apple
- - dobrá cena ve slevě
Pokud je zboží ve slevě, výhodná koupě.
-
Nedoporučuje obchod
- Doručuje jinam než je uvedeno v objednávce
Přestože jsem v objednávce uvedl "doručit na jinou doručovací adresu" a tato doručovaci adresa mi byla potvrzena i v jejich e-mailu, zboží poslali na adresu mého bydliště, kde nebyla šance být kurýrem zastižen. Nakoupil jsem pochopitelně jinde.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Rychlá a spolehlivá služba.
Spokojenost s nákupem.
-
Doporučuje obchod
- Nečekané požadavky při výdeji. Aby mi dali (předem zaplacené) zboží, nestačilo se prokázat kódem objednávky nebo ukázat občanku, jako všude, chtěli si udělat kopii občanky nebo opsat její číslo do nějakého formuláře - prý striktní nařízení managementu. Dost by mě zajímalo, co na to zákon na ochranu osobních údajů - nedává to smysl.