Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Komunikace s prodejcem po telefonu, je katastrofa, arogantní muž, který Vám oznámí, že na dokladu nelze nic měnit a ať si stěžujeme třeba na nádraží. Objednávku jsem zrušil a koupil zboží jinde, jak to asi vypadá, když chcete něco reklamovat ?
Nedoporučuji zde cokoli kupovat.Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý debm
děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí negativní hodnocení.
Kolega z oddělení zákaznické péče se pouze držel našich obchodních podmínek, kdy máme jasně v obchodních podmínkách zaneseno, že po vytvoření závazné objednávky již nelze měnit fakturační údaje, které jste požadoval zpětně od kolegy změnit.
Váše hodnocení tedy není zcela podstatněno, nakolik se snažíme zákazníkům vyjít maximálně ve všem vstříc samozřejmě v souladu s našimi obchodními podmínkami.
Mrzí nás, že jste s našimi službami nebyl spokojen.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
- NEDOPORUČUJI
- Zboží označené rozbalené bylo několik týdnů používané! Ještě bylo částečně nefunkční.
Nedoporučuji!!!!!
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí, vaše špatná zkušenost.
Omlouvám se za vzniklé komplikace s doručeným produktem, nakolik po vzájemné domluvě aktuálně řešíme možné dořešení vzniklé situace nakolik nejste spokojeni s kvalitou zboží které nabízíme a které Vám bylo doručeno.
Věřím, že společně vše vyřešíme k vzájemné spokojenosti a budete moci náš obchod doporučit.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Objednal jsem si u Vás duální nabíječku 5V 2.1A / 5V 1A. Po rozbalení jsem zjistil že jste mi poslali nabíječku 5V 3.1A která je pro mě naprosto nepoužitelná.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení i když nás mrzí, že je nagativní.
Omlouvám se za vzniklé komplikace s doručeným zbožím, nakolik bohužel od vás enevidujeme žádnou informaci o špatně doručeném zboží.
Nakolik je pro nás spokojenost zákazníků na prvním místě, spojí se s Vámi naše Zákaznické oddělení a dořeší vzniklou situaci k vaší spokojenosti.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Pomale dodání
- Poslali absolutně nefunkční produkt
- Platba dopravy asi 159 Kč za vracení
Jsem velice nespokojen s celou objednávkou. Objednal jsem si schválně rozbalené zboží, a ne použité, tak aby mi nedošlo rozbité zboží. Zboží stejně dorazilo nefunkční a musel jsem platit za dopravu zpět ikdyž to nebyla má chyba. Příště bych zde už nic nekupoval. Nedoporučuji.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
mrzí nás problémy se zakoupeným zbožím. Rozbalené zboží může nést i menší defekty vizuálního charakteru, jak máme uvedeno na našich stránkách - nemají však vliv na funkčnost. Mrzí nás tedy, že zboží bylo přímo vadné. Vzhledem k tomu, že bylo nakoupeno o víkendu (tj. v době kdy je sklad uzavřen), tak byla uvedena o něco delší dodací lhůta - informaci jsme měli však před nákupem předem řádně uvedenou. Z Vaší strany bylo zvoleno vrácení zboží formou Odstoupení od smlouvy. Soukromou emailovou zprávu od Vás ohledně vrácení zboží (nebo jiného navrhovaného postupu) neevidujeme, takže se není možné blíže vyjádřit.
I přes uvedenou nespokojenost s tímto nákupem přesto věříme, že změníte názor a někdy u nás opět nakoupíte (např. s ohledem na ceny zboží, rozsah sortimentu) a že příště bude již panovat naopak spokojenost. Děkujeme každopádně za zpětnou vazbu a komentář.
S pozdravem
Petr Juránek -
Nedoporučuje obchod
Stromeček mi nedorazil kompletní. Budu reklamovat.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
tak toto nás mrzí. Děkujeme za zpětnou vazbu. Zatím od Vás neevidujeme bližší soukromou zprávu. Naše zákaznická podpora je pro Vás v pracovní dny k dispozici pro vyřešení vzniklého problému. Věřím, že najdeme společně uspokojivé řešení.
S pozdravem
Petr Juránek -
Nedoporučuje obchod
- nízké ceny
- zboží dorazilo poškozené již ze skladu
- neodstatečná komunikace při reklamaci
- jak se poškozené zboží vrátí jsem řešila skoro 14 dnů každý den
- zboží je nekvalitní
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Za vzniknuté komplikácie sa veľmi ospravedlňujeme. Mali ste objednaný nový tovar, a podľa poskytnutej foto dokumentácie sa môže jednať o chybu z výroby.
Bola Vám z našej strany ponúknutá výmena tovaru za nový kus, s čím ste súhlasili. Taktiež sme Vás informovali, že proces výmeny môže trvať niekoľko dní. Boli Vám z našej strany poskytnuté všetky potrebné informácie týkajúce sa procesu výmenny. Je nám preto veľmi ľúto, že uvádzate , že komunikácia s nami bola nedostatočná.
Veríme, že aj napriek tejto negatívnej skúsenosti na náš eshop nezanevriete a v budúcnosti nás opäť radi navštívite.
S prianím pekného dňa,
Kristína Blašková -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Poslali rozbitý nefunkční výrobek. Obal neporušený, takže byl už rozbitý zabalen!
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Bohužiaľ, k tejto situácii sa nemôžeme konkrétnejšie vyjadriť, pretože neevidujeme žiadnu e-mailovú komunikáciu, že váš tovar Vám bol dodaný poškodený.
Samozrejme, budeme vás kontaktovať, aby sme situáciu vyriešili k vašej spokojnosti.
Spokojnosť našich zákazníkov je našou prioritou a o to viac nás mrzí vaša negatívna recenzia.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Rychlá doprava
- Zboží jsem kupovala jako zánovní, s tím že bylo nějakou dobu vystavené a bude chybět originální krabice. Přišla mi krabice v hrozném stavu, možná chyba pošty, ale co už nebylo chybou pošty, je to jak bylo zboží zabalené. Objednávala jsem si kávovar, tudíž se předpokládá, že bude důkladně zabalený(zafixovaný) v krabici tak, aby při přepravě sebou neházel ze strany na stranu. V krabici byli nějaké kousky polyesteru, čtverečky 10×10, a dvě igelitové folie. Asi se předpokládalo, že tohle nějak kávovar zachrání, ale ne. Byly odlomené kusy plastu a spodní deska byla ruplá. Nakonec jsem ho vrátila, uvidím jestli mi ještě bez problému vrátí peníze.
- Nedoporučuji.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Bohužiaľ, k tejto situácii sa nemôžeme konkrétnejšie vyjadriť, pretože neevidujeme žiadnu e-mailovú, ani tel. komunikáciu, ohľadne vašich spomenutých nedostatkoch, tak ako tu uvádzate.
Váš tovar nám zatiaľ doručený nebol.
Verím, že sa nám, ale podarí celú záležitosť vyriešiť k celkovej vašej spokojnosti v čo najkratšom čase.
S prianím pekného dňa,
Kristína Blašková -
Nedoporučuje obchod
- Špatná komunikace se zástupci obchodu.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Vášmu hodnoteniu vôbec nerozumieme. Vašu objednávku ste nás požiadali stornovať z vlastnej iniciatívy, čomu Vám bolo z našej strany vyhovené.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Nedoporučuje obchod
- Rozbitý ovladač a zastrčka
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
mrzí nás problémy se zakoupeným zbožím. Neevidujeme však od Vás zatím žádnou jinou zprávu. Z tohoto důvodu se zde k Vašemu komentáři nemáme možnost blíže vyjádřit. Postup pro vrácení vadného zboží je uveden v obchodních podmínkách a reklamačním řádu. Na zákaznické lince jsme Vám k dispozici pomoci pokusit se problém vyřešit.
Věřím, že vhodný postup vyřešení najdeme.
S pozdravem
Petr Juránek -
Nedoporučuje obchod
- Špatná komunikace ve smyslu chybějícího doplatku za dopravu a po týdenním čekání a uhrazení bylo zjištěno, že zboží není již na skladě.
Raději u konkurence za plnou cenu s dodáním do druhého dne.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení i přesto, že je negativní
Po vytvoření objednávky, jste nás informoval, že jste měl technické problémy při platbě, nicméně jste se poté rozhodl platbu odeslat jiným způsobem, než jste měl vybráno při tvorbě objednávky.
Poté jsme také zjistili, že jste sice platbu poslal ,ale ne úplnou, proto tedy bylo nutné vyčkat ještě na doplatek a to samozřejmě zpracování objednávky pozdrželo.
Píšete, že byla špatná komunikace, nemůžu s Váma souhlasit, od samého začátku se Vám kolega věnoval a snažil to vyřešit k Vaší spokojenosti o to víc nás Vaše hodnocení mrzí.
S pozdravem
Raková Michaela -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Rychlé dodání
- Komplikovaná reklamace
Zboží dorazilo druhý den, ale bylo poškozené. Ihned jsem informovala obchod o vadném výrobku. Tři týdny trvalo dopisování s obchodem, aby si zboží vyzvedli a vyměnili - další náklady na dopravu jsem odmítla hradit (599kč). Trvalo celkem měsíc, než vrátili peníze za vadné zboží.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení i přesto, že je negativní
Poškozené zboží nás samozřejmě velice mrzí, bohužel se občas může stát , že dojde k poškození při přepravě, což nejsme schopni ovlivnit, každopádně celou záležitost jsme s Váma řešili od samého začátku .
Píšete, že jste odmítla platit 599 kč, což tomu nerozumím, protože jsme Vám ihned nabídli objednání svozu, který jsme samozřejmě hradili my a v žádném případě jsme po Vás nechtěli doplácet žádnou částku.
Peníze jsme Vám řádně vrátili, tak jak bylo domluveno .
S pozdravem
Raková Michaela -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Zboží bylo doručeno POŠKOZENÉ, nikoliv přepravcem, neodpovídalo deklarovanému stavu!
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení i když nás mrzí že je negativní.
Za vzniklé komplikace s doručeným zbožím se Vám velmi omlouváme, nakolik dle emailu vidím, že již celý případ řešíte z kolegy ze zákaznické péče a jste aktuálně domluveni na svozu zboží na zpět k nám pro dořešení situace.
Věřím, že vše bude rychle vyřízeno k vaší spokojenosti a že i po této komplikaci na náš obchod nezanevřete a znovu u nás nakoupíte, nakolik spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
- Dostala jsem pouzdro už rozbitý, a posílala reklamaci zpátky poštou a ono stálo ještě dražší a v konce nemám nic????
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení i když nás mrzí, že je negativní.
Omlouváme se za vzniklé komplikace s doručeným zbožím.
Následně po tom co jste nás kontaktovala s poškozením jsme Vám zaslali instrukce pro reklamaci zboží dle naší domluvy a vaší žádosti, že chcete reklamovat zboží.
Aktuálně tedy probíhá proces reklamace a jakmile bude vyřízen budeme vás opět kontakotvat s vyřešením, kdy věříme, že bude vše vyřešeno k vašá spokojenosti.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
Chtěl jsem si zde koupit telefon Samsung Galaxy S23, který byl ve stavu "Rozbaleno". V popisku však nikde nebylo uvedeno, z jaké distribuce telefon pochází. Zeptal jsem se e-mailem a dostal jsem odpověď, že jim dodavatel tuto informaci neposkytl. Hmm, asi je problém zvednout sluchátko a zeptat se. Dle mého názoru je toto zásadní informace. Jestliže by telefon nepocházel z české distribuce, není možné v ČR v případě potíží reklamovat. Objednávku jsem proto zrušil a raději koupil u ověřeného obchodu, kde je jasné deklarováno, z jaké pochází distribuce. Děkuji za pochopení.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení.
Mrzí nás, že Vám kolegové ze zákaznické podpory neposkytli adevátní infromaci na váš dotaz, kdy tuto infromaci běžně zákazníkům poskytujeme.
Samozřejmě jsme kolegy již na vše upozornili a věříme, že se již tato chyba nebude opakovat.
Vám se znovu omlouvám a věřím, že vás tato zkušenost neodradilaa znovu na naše stránky zavítáte a nakoupíte.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
- Ačkoli jsem si s e-shopem domluvil změnu dopravy a platby, nakonec mi nevyhověli.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí, že je negativní.
Dle vašeho požadaku jsme vaši objendávku upravili na platbu dobírkou a doručení na Vámi zvolenou Balíkovnu.
Následně jsme od vás dnes dostali požadavek na zrušení objednáky, nakolik již nemáte zájem o objednávku o to víc nás mrzí vaše hodnocení, kdy jsme se vašemu požadavku snažili vyjít maximálně vstříc.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Obdržela jsem jine zboží
- Problemy s reklamací
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení i když nás mrzí, že jste s doručeným zbožím nebyla spokojena.
Mrzí nás vzniklé komplikace s doručenžým zbožím, nakolik pro vyřízení reklamace jsme Vás prosili o zaslání fotografie doručeného zboží pro prověření vaší reklamace, kteér jste nám do dnešního dne neposkytla a z těchto důvodů jsme zatím nemohli řádně prověřit vaši reklamaci.
Prosím, aby jste nám poslala zprávu na náš email a vše s Vámi znovu prověříme a dořešíme k vaší spokojenosti.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
- Objednala jsem zanovni gramofon a prisel zcela nefunkcni gramofon. Takove zbozi bych ja nikdy nikomu nenabizela, ale tento obchod ano.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za zaslané hodnocení, i když nás mrzí negativní zkušenost, kterou jste měla.
Omlouvám se za vzniklé komplikace s doručeným produktem, kdy zboží nám kontroluje externí firma a zboží tedy mělo být plně funkční tak jak jsme avizovali v popise zboží. O to víc nás mrzí, že zboží které Vám bylo doručeno nebylo funkční.
Za tuto chybu se znovu omlouvám, již dle komunikace kterou vedete s našim zákaznckým centrem vidím, že jste domluveni na odstoupení od KS společně s bezplatným svozem od nás a věřím, že vše proběhněv pořádku a bude dořešeno k vaší spokojenosti.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
Poslali jiný rozměr než jsem si objednal.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu a za komplikácie sa znovu ospravedlňujeme.
Prišlo v tomto prípade k chybe od nášho dodávatela, kedy nám poskytol nepresné informácie ohľadne rozmeru vášho zakúpeného tovaru.
Situáciu sme s Vami riešli od samého začiatku, ihneď ako ste nás informovali. Tovar ste sa rozhodli si ponechať a situáciu ste mali záujem vyriešiť voucherom na budúci nákup, v čom sme Vám samozrejme radi plne vyhoveli.
Veríme teda, že Váš budúci nákup už prebehne bez akýchkoľvek komplikácii.
S prianím pekného dňa,
Kristína Blašková -
Nedoporučuje obchod
- Protože od pondělí čekám, teprve to vyexpedovali ze zkladu.To jest v pátek.Volal jsem tam Do Zlín 3krat.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za spätnú väzbu a za dlhšiu dobu doručenia sa ospravedlňujeme. U vašej objednávky sme Vám v útorok na vašu žiadosť upravovali spôsob platby. Aktuálnu doručovaciu dobu máme cca 2-3 pracovné dni. Snažíme sa samozrejme termín doručenia vždy dodržať, ale pri väčšom počte nárastu objednávok, môže prísť k menšiemu omeškaniu. Vaša objednávka je aktuálne v preprave a v najbližšom čase Vám bude doručená. Verím, že aj napriek menšiemu avizovanému omeškaniu doručenia vašej objednávky, na náš e-shop nezanevriete a v budúcnosti nás opäť radi navštívite.
S prianím pekného dňa,
Kristína Blašková