Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - popis stavu zboží neodpovídá kategorii, ve které je inzerováno
    • - velmi špatná komunikace a nevstřícnost při řešení problémů

    Dávejte si pozor, v kategorii rozbaleno je i zboží, které nese jasné známky používání.

    Pozor také na neférové jednání ze strany tohoto obchodu!!! Když jsem přebíral zboží, byl jsem ubezpečen, že mohu do dvou týdnů vrátit. Po bližším ohledání jsem zjistil, že koupený objektiv má malé škrábance na skle (na první pohled při přebírání vypadaly jako nečistoty) a také že uvnitř objektivu je prach (jasná známka delšího používání). Chtěl jsem vrátit ještě ten den, ale bylo mi řečeno, že jsem nakupoval na firmu a na vrácení nemám nárok – v rozporu s jejich předchozí informací!!

    Navíc mi bylo sděleno, že zboží je zlevněné kvůli tomu, že není ve 100% stavu. Což je v zásadním rozporu s informacemi u produktu kategorie „rozbaleno“ – zboží vrácené do čtrnácti dnů, 100% stav. Chtěl jsem po obchodu alespoň prodloužení záruky na dva roky a ani v tom mi nebylo vyhověno, při nákupu na firmu prostě více, než rok nedají. Je tedy vidět, že za kvalitou nabízeného zboží si nestojí. Dostal jsem symbolickou slevu 2000,- na objektiv za 39 000,- a žádné z mých argumentů nebyly vyslyšeny.

    Podle jiných recenzí se zdá, že dokud obchod nemusí řešit problémy, tak vše funguje v pořádku. Pokud se ale problém vyskytne, můžete se setkat s velmi nepříjemnou zkušeností. Buďte tedy při nákupu na tomto obchodu opatrní.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    mrzí nás negativní udělení hodnocení.

    Zboží z kategorie ROZBALENO může nést drobné vizuální defekty - tuto skutečnost máme na eshopu uvedenou, a to i se vzorovým obrázkem.

    Lhůta pro vrácení zboží - tedy Odstoupení od KS (14 dnů) platí jen pro spotřebitele, nikoliv na firemní objednávky na IČO - což je řádně uvedeno v obchodních podmínkách. V reklamačním řádu máme řádně uvedeno, že při nákupu na IČO platí zkrácená záruka po dobu 12 měsíců.

    Byla Vám poskytnuta nakonec sleva ve výši 2 000 Kč, kterou jste od nás přijal.

    Vše jsme s Vámi řešili řádně přes email a poslali jsme Vám podrobné vyrozumění.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi přišlo rozbité. Po domluvě s obchodem Jsem čekala na výměnu rozbité nádoby, po vyzkoušení celého kávovaru jsem zjistila že kávovar nefunguje. Když jsem odstoupila od smlouvy a požadovala peníze zpět arogantní jednání paní Klátilové Z reklamačního oddělení nebere konce. Doteď mi nevrátili peníze celkem 7199 Kč za Nefunkční kávovar, Který jsem údajně použila a nevyčistila. O použití kávovaru jsem se ale domluvila s obchodem po telefonu když jsem řešila rozbitou nádobu. Vše jsem předala na pojišťovnu Axa která za mě tuto záležitost bude řešit ale čekám že se to potáhne dlouho. Arogantní zaměstnanec na reklamačním oddělení, Vůbec nehájí zájmy spotřebitele, Ale zájmy obchodu který odesílá použité a rozbité zboží

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    mrzí nás negativní udělené hodnocení.

    Posílali jsem Vám náhradní nádobku, protože původní se poškodila dopravou. Vzhledem k tomu, že kávovar byl i přes doposlání náhradní nádobky nefunkční, zařídili jsem Vám odvoz na naše náklady.

    Zboží jste nám však vrátili použité a mokré. V rámci 14 denní lhůty pro Odstoupení od smlouvy, je nutno zboží vrátit v původním stavu, jak Vám bylo i napsáno. Posílali jsem Vám i fotodokumentaci znečištění, v jakém byl od Vás přijat. Za uvedení do původního stavu jsme Vás informovali o částce, která by byla stržena z celkové vrácené částky.

    Byla Vám ale nabídnuta také varianta zahájení reklamačního řízení - v souladu s reklamační řádem a obchodními podmínkami.

    Záležitost s Vámi řešíme.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží mělo dorazit 12.6, dnes 17.6 není stále odesláno.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    mrzí nás negativní udělené hodnocení.

    Vaši objednávku jsme za pouhý jeden den ode dne vytvoření zpracovali a vyřídili. Zboží bylo vyexpedováno ze skladu - posílali jsme o tom emailem i sledovací číslo.

    Na základě Vaší zprávy necháme však zásilku u dopravce prověřit a zaurgovat.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nejhorší obchod za celý můj život
    • místo bílé lednice dorazila černá
    • výrobek nemá žádný návod

    Objednali jsme si bílou lednici na chalupu v neděli 2.6, před odesláním objednávky byl uveden dodací termín úterý 4.6., jinak bychom objednávku neodesílali. Potřebovali jsme dodání o den pozdeji 5.6., což nebývá problém. Manžel si musel vzít dovolenou. V pondělí dopoledne jsem volala IPrice, abych si situaci ověřila bylo mi řečeno, že středa určitě klapne. Ani v úterý večer nebyl ádná zpráva o dodání, tak jsem volala opět ve středu ráno Iprice, abych se dzvěděl, že oni v úterý výrobek předali dopravci. Volala jsem dopravce, ten řekl, že to není pravda, že výrobek dostali až ve středu a tudíž rozhodně ve středu nedodají. Chyba prý na straně obchodu. Obchod íkal, že to není pravda, že oni v úterý 9.07 měli připraveno, proč si dopravce nepřevzal, neví, ověří u manažerky dá vědět. Samozřejmně nic. Dál to nebudu popisovat, klasický ping-pong na téma naše chyba to není. Celkem dobře 3 hodiny mého času. Když slíbili, že se ozvou, nikdy se neozvali. Kontakt na vyššího managera prý dávat nesmí, takže pořád řešíte s nějakými operátory, pokaždé s jiným, šílený. Pro nás je de facto jedno, kdo chyboval, manžel ujel 200km, vyplácal den dovolené a lednice nikde. Chtěla jsem objednávku stornovat, ale bylo mi řečeno, že na IČO to nelze. Tak jsem o víkendu běhala po vesnici a sháněla někoho, do by byl schopen to převzít. Průměrný věk v obci cca 70 let. Lednice váží 90kg, měří 2 metry. Tak jsem chtěla alespoň po dopravci, telefon na řidiče, zda by to za úplatu nenastěhoval do domu, aby na lednici venku nepršelo. Ten jsem získala až v pondělí ráno a pán byl naštěstí ochotný. Přesto skončila ve stodole, protože se sousedem 77 let do schodů se nedala vynést. S manželem by to bylo bez problémů. Dnes se manžel vrátil ze zahraničí a se syny lednici umístil, vybalil a ejhle třešinka na dortu této anabáze: je ČERNÁ!!!!!!
    Na faktuře je samozřejmně bílá.
    Tady si fakt nic nekupujte!

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    mrzí nás udělení negativní hodnocení a za vzniklou záměnu objednaného zboží se Vám omlouváme.

    Co se termínu dodání týká, tak jsme před nákupem však uváděli termín doručení orientační. Závazný termín, do kdy Vám bude zboží doručeno, je uveden v obchodních podmínkách.

    Vzniklá záměna nás velmi mrzí - máme od Vás již fotodokumentaci a případ je v řešení. Věříme, že najdeme uspokojivé řešení.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Po 9 dnech používání sonického katráčku Eta sonetic přestala fungovat nabíjecí stanice. Jelikož jsme měli stejný typ, kde rovněž přestala ( ale po mnohem delší době) fungovat nabíjecí a dezinfekční základna a nabíjecí stanice, používali jsme původní kartáčky (NÁSTAVCE). Při vrácení zboží jsem stanici i tělo kartáčku vyčistil hadříkem , zabalil do původního obalu a spolu s nepoužitými a nevybalenými kartáčky odeslal zpět. K mému překvapení mi obchod sdělil, že zboží přišlo : "silně znečištěné" .
    Tímto silným znečištěním byly stopy po zubní pastě na hřídelce kartáčku.
    Na to konto si obchod strhne 200,-Kč ze zaplacené částky. To považuji za velice neseriozní jenání, jelikož po 9 dnech používání k žádnému silnému znečištění ani dojít nemohlo. Snad ještě podotknu, že kartáček jsem v nabíjecí stanici ani nabít nestačil, jelikož fungoval s původním nabitím od výrobce.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení i přesto, že je negativní.

    Velice mě mrzí celá záležitost, pravdou však je , pokud zákazník vrací zboží ve 14 denní lhůtě, nesmí být odesláno znečištěné, tak jak Vám napsala kolegyně z reklamačního oddělení, takové jsou podmínky při odstoupení od smlouvy.
    Dále Vám uvedla možné varianty řešení a to také možnost uplatnění reklamace, čili snaží se to s Vámi řešit a problém dát co nejrychleji do pořádku.

    S pozdravem
    Raková Michaela

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo jiné zboží a poškozené

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslaný email.
    Mrzí nás vaše negativní zkušenost z naším eshopem.
    Bohužel fotodokuemntaci o kterou jsme vás prosili k prověření vzniklé situace a možnosti navrhnutí vhodných řešení jste nám nezaslali a zboží odeslali zpět k odstoupení od KS.
    Aktuálně je již vaše objednávka zrušena a byly předány podklady k vrácení částky, tedy již v brzké době budete mít částku uhrazenou za objednávku zpět na účet.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doporučili byste obchod IPRICE.CZ svým známým? Ne. Varuji před ním. Moje objednávka č. 3021122552 zněla: Odvlhčovač vzduchu De'Longhi AriaDry Light DNS65 / 520 W / bílá/černá / ROZBALENO !!! (samozřejmostí je, že se jedná o naprosto funkční výrobek) DNS65BC/ROZBALENO Rozbalené, vrácené zboží do 14-ti dnů, vyzkoušené, 100% stav, originální balení a záruka 24 měsíců. Na dobírku 6948 Kč
    V popise je uvedeno, že byl výrobek vyzkoušen. S tímto nesouhlasím. Vada, kterou výrobek má je naprosto zřejmá a hodnocení nefunkční výrobek sedí. I naprostý laik (ne odborník) zjistí, že po zapnutí neběží hlavní ventilátor a po krátkém čase el. ochrana výrobek vypne a signalizuje vadu. Vada je v řídícím bloku. Není opravitelná bez ND a montážní dokumentace.
    Při reklamačním řízení je možné, že nebudu mít, jak peníze, tak zpět odeslaný vadný výrobek. Na uváděném telefonickém čísle sedí pouze cizí (UA) žena, která má problémy s češtinou, tj. vám nepomůže.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    mrzí nás problémy se zakoupeným zbožím.

    Pokud je zboží vadné, tak máte právo řešit jeho vrácení, a to v souladu s obchodními podmínkami a reklamačním řádem, které máme pro zákazníky řádně zveřejněny - např. právě zaslání do zmiňovaného reklamačního řízení.

    Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici jak na telefonu, tak i na emailu pro upřesnění postupu. Vaše tvrzení o tom, že na telefonickém čísle sedí pouze cizí (UA) žena, která má problémy s češtinou, však není pravdivé.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefér přístup, klamání zákazníka: v objednávce jsem zaškrtl a zaplatil, možnost platby "dobírkou" bohužel až u výdejního boxu a telefonu na centrálu mi bylo vysvětleno že se musí platit online... že to tak dělají?! a poplatek za "dobírku"? no to taky tak děláme...?!

    Nefér přístup, nemožnost platby dobírkou i když si za ni připlatíte!

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.
    Mrzí nás vaše negativní recenze, která bohužel není založena na pravdě, kdy již při vytvoření obejdnávky a volbe GLS výdejního místa při zakliknutí alzabpxu je vždy červeným písmem upozornění že u takto zvolené platby nelze platit na dobírku ale pouze předem přes Gopay a nebo uhradit dopředu nám.
    Následně Vám na naší lince bylo toto znovu objasněno a vysvěteno, že tohle je podmínka dopravce, kdy zásilky z alzaboxu lze vyzvednout po předem provedené platbě, nelze zaplatit přímo na alzaboxu.
    Mrzí nás vaše negativní zkušenost, ale při vytváření objednávky je potřeba vše řádně a pečlivě číst, případně pokud není cokoliv jasné lze zavolat na naši linku, kde vám vždy rádi poradíme a pomůžeme.
    Věříme, že i přes problémy s vyzvednutím zásilky jste se zbožím od nás spokojen.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • poskozene zbozi

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí, že je negativní.
    Pokud bylo zboží doručeno s poškozením, nebo se vyskytují nějaké problémy, tak nás velmi tyto komplikace mrzí, bohužel od vás neevidujeme žádnou telefonickou ani emailovou zprávu o doručení poškozeného zboží, takže se blíže nemůžeme k tomuto hodnocení vyjádřit.
    Pokud je se zbožím tedy něco v nepořádku, prosím aby jste tedy následně kontaktovali naše zákaznické centrum, abychom vše mohli společně dořešit k vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Стоката Ви която получих не работи.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    bohužel Vaší zprávě nerozumíme. Komunikujeme v českém jazyce. Pokud máte se zakoupeným zbožím nějaké problémy, máte právo řešit jeho vrácení či reklamaci podle obchodních podmínek, na základě kterých byla kupní smlouva uzavřena.

    Pokud budete potřebovat s něčím poradit, můžete se obrátit na naši zákaznickou podporu.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nedostal jsem celou objednávku. Jenom atibakteriální houbičky, ale cenu na zaplacení jako i za mikrovlnku. Tak jsem je nepřebral. Po urgenci nikdo nevěděl kde mikrovlnka je.Druhý den přivezla kurýrka bez oznámení mikrovlnku bez objednaných houbiček ,ale cenu jsem zaplatil i za ně.Navíc mikrovlnka je poškozená.Zmatek na zmatek. Nepochopitelné.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.
    Mrzí nás vaše negativní zkušenost z naším eshopem, kdy bohužel došlo k chybnému zaslání zboží na dva štítky, kde špatně byla nastavena dobírková částka. za tuto chybu jsme se Vám omluvili. Následně další den byla doručena již objednaná mikrovlnná trouba, kdy jste nám telefonicky nahlásil, že v balení chybí objednané houbičky. Následně jsme vás požádali a součinost v podobě poskytnutí fotografií pro prověření vzniklé situace abychom následně chybějícíc zboží mohli obratem doposlat. Tuto součinost jste nám odmítl, kdy jste nám telefonicky nahlásil, že zboží mikrovlnná trouba má závadu v podobě menší promáčkliny, ale že pokud bude funkční tak tuto chybu nebudete řešit. Opakovaně jsme vás v telefonu vyzvali aby jste nám poskytl součinost vše řádně nafotil a poskytl nám, abychom vše mohli dořešit k vaší psokojenosti.
    Několikrát jste nás odmítl, že součinnost poskytovat nebudete, že nemáte čas tyto věci řešit.
    Samozřejěm jsme cybějící houbičky obratem nechali doposlat na vaši adresu a znovu jsme vás poprosili v případě poruchy na doručeném zboží, aby jste nás kontakotval a mohli jsme vše řádně dořešit k vaší spokojenosti.
    O to víc nás mrzí, že s námi nekomunikujete, abychom vše mohli dořešit.
    Pokud budete mít zájem o dořešení vzniklí situace prosím tedy, aby jste se nám případně ozval telefonicky případně na email.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Koupila jsem si zánovní žehličku, takže jsem nečekala žádný velký zázrak, ale překvapilo mě balení. Žehlička byla v polorozpadlé krabici zamotaná do bublinkové fólie. Ale tak špatně, že polovina žehličky vlastně vůbec nebyla chráněna. Dost se divím, že vůbec funguje. Žehlilo se s ní asi dost. Ale po vyčištění vypadá, jako nová. Tak jsem to jednou zkusila a příště už si koupím jen nové...

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za vaše hodnocení.
    Mrzí nás, vzniklé komplikace s doručeným zbožím,za které se omlouváme.
    U produktu v kategorii zánovní uvádíme i v popise, že zboží může být baleno v nahradním obalu ( nemusí být originální krabice). Bohužel ke stavu žehličky se nedokáži přesně vyjádřit, nakolik od vás neevidujeme žádnou emailovou komunikaci ohledně Vámi popsané komplikace.
    Jsme však rádi, že jste se zbožím spokojeni a věříme, že Vám bude skvěle sloužit.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Chybou systému nabízí zboží, které již není skladem, což je zklamání.
    Peníze vrátili v zákonem stanovené lhůtě.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení

    velice nás mrzí tato technická chyba, která bohužel nastala, samozřejmě naši programátoři dali tento problém ihned do pořádku.
    Peníze jsme Vám poté poslali zpět na účet.

    Ještě jednou se omlouváme

    S pozdravem
    Raková Michaela

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Koupil jsem u vás fén, funguje 2 minuty, pak se vypne. Uběhne nějaký čas a znovu ho zapnu, funguje 2 minuty a vypne se. Takto sušit vlasy je nemožné.
    prosím o pomoc s tímto problémem. jak vystavit vratku?

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.
    Velmi nás mrzí vaše negativní zkušenost s doručeným produktem. Bohužel jsme od vás nezaevidovali žádný emailový ani telefonický kontakt týkající se popisovaného problémů.
    Protože spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě již jsme vás kontaktovali a věřím, že vše vyřešíme k vaší spokojenosti dle vašeho požadavku.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hruza mel to byt darek k narozeninam a takova ostuda jedna soucastka chybi druha rozbitá a to nevime jestli to vubec funguje Adamkova

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí že nás nemůžete doporučit.
    Za vzniklé komplikace s doručeným produktem se Vám omlouváme a již s Vámi řešíme možnost doposlání poškozeného dílu. Co se týká chybějícího příslušenství, zakoupili jste však zboží z kategorie zánovní, které dle našeho popisu může nést již známky použití nakolik se jedná o krátkodobě použité zboží.
    Je také potřeba pečlivě číst popis z obsahem balení, kde jednotlivé položky které jsou součástí vypisujeme, aby zákazník měl o zakoupeném zboží v kvalitě kterou si vybral přehled.
    Věřím však, že se společně dohodneme a dořešíme vše k vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • pozor na rozbalené zboží

    Objednal jsem si autokameru Mio 826 wifi. Obchodník uváděl že se jedná o rozbalené zboží. Po obdržení a rozbalení bylo zcela zjevné že se jednalo o již použité zboží. Kamera měla již sejmuté veškeré ochranné fólie, včetně nalepovací části pro upevnění na čelní sklo, tato oboustranná 3M nálepka, byla nahrazena amatérsky jinou oboustrannou nálepkou. Jinak kamera byla funkční. Po této zkušenosti u mě e-shop ztratil důvěru za uvedené evidentně klamné informace.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i když nás mrzí, že je negativní.
    Velmi nás mrzí, že nejste s kvalitou popisu zboží v kvalitě rozbaleno spokojen, nakolik v popise uvádíme, že zboží rozbaleno je např. vrácené zboží ve 14-ti denní lhůtě, vyzkoušené, cž samozřejmě může znamenat že budou ochranné folie již odlepeny a následně nahrazený případně novými foliemi, nebo náhradními. Zboží je však plně funkční jak uvádíme v našem popisu ( zboží je před odesláním otestováno).
    O to víc mě mrzí tato vaše slova, kdy jsme žádné klamné informace u produktu neuváděli a vše máme popsáno jak u zboží tak následně v podrobném popisu jednotlivých kvalit zboží.
    Věříme, že i přes nespokojenost s popisem u našeho zboží jste jinak s produktem spokojeni.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Byla dobrá komunikace při vrácení/odstoupení od smlouvy. Rychle vrácené peníze
    • Zboží bylo popsáno jako zánovní, ale v realitě bylo zboží dost použité a jeden z komponentů byl nefunkční
    • Při odstoupení od smlouvy jsem platila sama poštovné, při vrácení peněz nebyl započítán poplatek za platbu dobírku

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu. Za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme. Objednali ste si tovar v kvalite "zánovní" tovar, ktorý už bol použitý a tento tovar môže vykazovať známky použitia ako sú škrabance, oderky a podobné estetické závady. Samozrejme tovar musí byť funkčný. Čo sa týka vrátenia platby bola Vám vrátená čiastka za tovar a dopravu. Učtovanú čiastku za platbu dobierku nepreplácame, jedná sa totižto o nadštandartnú platobnú metódu, ktorú si zákazník volí sám pri vytvorený objednávky.
    Veríme, že aj napriek tejto skúsenosti na náš eshop nezanevriete a v budúcnosti nás opäť radi navštívite.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková