Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodaný Tv-přístroj neodpovídá informacím při nákupu
    • informace na IPrice tel. čísle nebyly správné

    Doprava velikým nákl. vozem bez náležitého zabezpečení, televizor se samovolně posouval. Ale i přesto přístroj funguje?

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že nejste zcela spokojen s nákupem. Bohužel si nejsme jisti, v čem přesně se informace o produktu neshodují s tím, co jste obdržel, jelikož jsme doposud nezaznamenali žádný kontakt ohledně těchto problémů. Velmi nás také mrzí způsob, jakým bylo zboží doručeno. Bohužel však nejsme schopni ovlivnit, jak doručovací společnost nakládá se zásilkami během přepravy.

    Pokud máte jakékoliv problémy s přístrojem, neváhejte prosím kontaktovat naši zákaznickou linku. Rádi s Vámi vše prověříme a najdeme řešení k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mikrovlnka bez českého návodu a bez víka v mikrovlnce

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i přesto, že není kladné.

    Velice mě mrzí , že jste nám dala negativní hodnocení bez toho , aby jste nás prvně informovala o chybějícím návodu, samozřejmě bychom vám ho obratem poslali, ale nikde jsem nenašla jedinou zprávu nebo email, že návod nebyl obsahem balení.
    Tento nedostatek ihned napravíme a návod pošleme na vaši emailovou adresu.
    Co se týká víka, objednala jste zánovní zboží u tohoto produktu víko nemělo být obsahem balení.

    Mrzí mě, že jste nás neinformovala, než jste se rozhodla nám udělit negativní hodnocení.

    S pozdravem
    Michaela Raková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    krabice byla silně promáčknutá a roztržená

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    takto toto nás mrzí. Věříme, že samotné zboží je ale v pořádku. Pokud by něco v pořádku se zbožím nebylo, tak se prosím se zaslanou fotodokumentací, včetně fotodokumentace obalu obraťte k řešení na naši zákaznickou podporu.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Postrádám návod k obsluze v češtině (podle vyjádření ČOI by měl být) a zboží z tohoto důvodu asi ve lhůtě vrátím.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za způsobené potíže.

    Omlouváme se za nedodaný návod k obsluze v češtině. Bohužel jsme nezaznamenali žádnou telefonickou ani e-mailovou komunikaci ohledně této záležitosti. Ihned jsme zajistili doposlání návodu, který Vám bude obratem zaslán.

    Pokud byste měl jakékoli další dotazy nebo potřeboval další pomoc, neváhejte nás kontaktovat.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Nedoporučuje obchod

    Kuchyňská váha, prodávaná jako nová- krabice zvláštně polepená a zadělaná oblepením izolepou. Uvnitř váha s prasklým rámečkem.. Prý mám reklamovat u České Pošty, která si ani nemyslím, že by za to mohla.. od začátku ta krabička působila divně.. Pak mám zaslat jim ve čtrnácti denní lhůtě zpět, ale na vlastní náklady. Takže dostanu poškozené zboží a ještě jako bonus mohu platit poštu. To se mi ta váha opravdu vyplatí

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    stav dodané zásilky nás mrzí. Byly Vám poslány instrukce ohledně postupu reklamování zboží u dopravce a ohledně postupu uplatnění Odstoupení od smlouvy.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nejhorší nákupní zkušenost v mém životě – tento obchod rozhodně nedoporučuji!


    Zakoupil jsem klimatizaci od tohoto obchodu, a už při doručení mě šokovalo, že výrobek přišel znečištěný. Přesto jsem jej použil, ale po necelém týdnu se objevily DVĚ VADY. Okamžitě jsem je nahlásil e-mailem, a když jsem s obchodem hovořil telefonicky, mi bylo sděleno, že jde o skutečné vady.


    Odstoupil jsem od smlouvy v rámci 14denní lhůty a zboží vrátil. 

Místo toho, abych obdržel zpět celou částku, obchod mi oznámil, že mi strhne 1 900 Kč za znečištění omyvatelného filtru. Po mé nespokojené reakci tuto srážku ale snížili na 537 Kč, což je stále nepřijatelné. Podle mého názoru fotografie, které obchod zaslal jako důkaz, vůbec neodpovídají skutečnému stavu filtru, jaký jsem zdokumentoval před odesláním zboží zpět.


    Je pro mě naprosto NEPOCHOPITELNÉ, jak si může obchod dovolit poslat zákazníkovi znečištěný výrobek, který navíc vykazuje vady, a poté ještě uplatnit srážku za „znečištění“, které dle mého názoru ani neodpovídá realitě.


    Tento obchod podle mého názoru projevuje naprostý nedostatek profesionality a úcty k zákazníkovi. Pokud zde plánujete nakupovat, doporučuji to velmi dobře zvážit, protože vaše zkušenost může skončit stejně špatně jako ta moje.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    předem bych chtěla zmínit, že mě celá záležitost velice mrzí.

    Ano o reklamaci zboží jste nás informoval emailem, kde jste uvedl 2 závady při použití programu, ale nenalezla jsem informaci o tom, kde by bylo uvedeno , že jeden z hlavních důvodů vrácení je také znečištění, jak jste uvedl výše.
    Pokud by Vám zboží bylo doručeno silně znečištěné, myslím, že by jste nás na to upozornil také.

    Při reklamaci jsme od samého začátku s Vámi komunikovali a informovali vás o každém postupu řešení.

    Mrzí mě Vaše hodnocení

    S pozdravem
    Raková Michaela

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dodání zboží rychle, ale bez českého návodu.Telefonicky mi bylo slíbeno poslání českého návodu a dostala jsem ho až po druhé urgenci. Jednalo se o televizi. V televizi mění menu v češtině .televizi budu vracet.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Je nám ľúto, že ste mali problémy s českým návodom a že ste museli uskutočniť dve urgencie. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá, a preto sa ospravedlňujeme za akékoľvek nepríjemnosti.

    Rýchle dodanie tovaru je pre nás prioritou, ale zároveň sa snažíme zabezpečiť, aby všetky potrebné informácie boli k dispozícii a správne komunikované. Vašu spätnú väzbu si veľmi vážime a použijeme ju na zlepšenie našich služieb.

    Ak máte ďalšie otázky alebo potrebujete asistenciu pri vrátení tovaru, prosím, neváhajte nás kontaktovať. Sme tu pre Vás.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodáno rozbité zboží, zjevně nekontrolován zánovní stav zboží.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.
    Mrzí nás vzniklé komplikace s doručeným zbožím, kdy celou situaci již s Vámi řešíme a prověřujeme a věřím, že dojdeme ke spokojivému výsledku.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Tiskárna byla nabízena jako s poškozeným obalem,ale přišla použitá s rozbalenými barvami a papírem v zásobníku.Takže v obchodě bych už nic nikdy nekoupil.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.
    Mrzí nás, že náš eshop nemůžete doporučit, nakolik od vás ale nevidujeme žádnou emailovou ani telefonickou zprácu o tom že by se zbožím, nebo něčím jiným byl problém. Z tohoto důvodu se nedokážu ani přesně vyjádřit k dané problematice., nakolik nemám možnost ověřit tyto infromace.
    Pokud se vyskytl problém s doručeným zbožím, prosím aby jste nás kontaktovali na naší zákaznické lince, případně v emailu a vše samozřejmě řádně prošetříme a dořešíme k vzájemné spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • neseriozní

    -

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.
    Mrzí nás, že náš eshop nemůžete doporučit, nakolik od vás ale nevidujeme žádnou emailovou ani telefonickou zprácu o tom že by se zbožím, nebo něčím jiným byl problém. Z tohoto důvodu se nedokážu ani přesně vyjádřit jak myslíte vaše hodnocení neseriozní.
    Pokud se vyskytl problém s naším eshopem nebo doručeným zbožím, prosím aby jste nás kontaktovali na naší zákaznické lince, případně v emailu a vše samozřejmě řádně prošetříme a dořešíme k vzájemné spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Zboží přišlo nefunkční

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Toto nás mrzí. Pokud máte se zakoupeným zbožím problémy, tak se prosím obraťte k řešení na naši zákaznickou podporu. Věřím, že najdeme pro Vás uspokojivé řešení.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    • Dodací lhůta je dlouhá
    • Objednané zboží nebylo

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    za komplikace s Vaší objednávkou, kdy se bohužel zjistilo, že jedno z objednaného zboží již skladem nemáme fyzicky, se ještě jednou omlouváme.

    Věřím, že zbylé zboží dorazí v pořádku a že i přes komplikace s touto objednávkou u nás někdy opět nakoupíte.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    The product is broken

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    mrzí nás problémy s funkčností dodaného kusu. Případ máme s Vámi v řešení - jsme domluveni na vrácení zboží.

    Věřím, že případ brzy k Vaší spokojenosti dořešíme.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo špatně zabaleno a přišlo poškozené

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    mrzí nás stav dodané zásilky a omlouváme se Vám za komplikace. Máme vše od Vás řádně nahlášené. Věřím, že brzy případ dořešíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obdržel jsem naprosto nefunkční zařízení -už při prvním rozbaleníevidentní šmejd.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.
    Mrzí nás vzniklé komplikace s doručeným zbožím, kdy jste měl zakoupený nový produkt, muselo tedy dojít již k chybě z výroby za což se Vám upřímně omlouváme.
    Následně jsme se obratem dohodnuli na výměně zboží a aktuálně jsme tedy zboží již vyměnili a věříme, že je již vše v pořádku a zboží Vám bezproblémů slouží.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    Bohužel balíček který měl být dodán do ruky, nedošel a leží na poště. Jak jsem vám již minule psala, špatně chodím a tudíž je pro mne nemožné někam chodit. Bohužel tato zkušenost s poštou není první. Ruším z tototo důvodu objednávku a obracím se na jiného dodavatele, který nechce mít nic společného s Českou poštou tak jako já.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.
    Mrzí nás vzniklé komplikace s doručeným zbožím, kdy bohužel nedokážeme ovlivnit doručení zásilky, kdy podle dat Vás pošta nezastihl na adrese a následně p odomluvě s Vámi byla zásilka uložena na nejbližší poště.
    Také od vás stížnost na zvoleného dopravce neevidujeme, kdy u nás jste měli možnost vybrat z vícero dopravců, mezi tím i GLS na adresu, o to víc nás mrzí tento komentář, kdy jste si dopravce vybrali dobrovolně z naší nabídky.
    O zrušení obejndávky také zatím z vaší strany neevidujeme žádný záznam.
    Věříme, že vše bude dořešeno k oboustranné spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zboží levné a skladem
    • Ke zboží dodávají jen provizorní návod. Když mi poslali nový, tak stejně strohý.
    • Zboží které prodávají, ve většině případů není určeno pro český trh, proto nemá menu v češtině.
    • Netuším, jak to bude s případnou reklamací

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Ospravedlňujeme sa za prípadné nepríjemnosti spojené s návodom na použitie a jazykovou verziou produktu.

    Chápeme, že absencia českého menu a stručný návod môžu byť nepohodlné. Naším cieľom je zabezpečiť, aby každý zákazník mal pozitívnu skúsenosť s našimi produktmi.

    Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa používania výrobku alebo potrebujete podrobnejšie inštrukcie, neváhajte sa obrátiť na našu zákaznícku podporu. Radi Vám poskytneme potrebnú pomoc alebo dodatočné informácie.

    Čo sa týka reklamácie, naša zákaznícka podpora je pripravená Vám asistovať a zabezpečiť, aby celý proces prebiehal hladko. Prosím, kontaktujte nás, ak by ste potrebovali viac informácií alebo pomoc.

    Ďakujeme za pochopenie a za to, že nám pomáhate zlepšiť naše služby.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal a zaplatil jsem zboží nové, nerozbalené. Přišlo mi zboží rozbalené a pravděpodobně i použité.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,


    Vaše hodnocení nás velice mrzí, nenašla jsem jedinou zprávu, kde by jste nás o této skutečnosti informovala, budu Vás tedy dodatečně kontaktovat a samozřejmě dáme vše do pořádku.

    Pokud je se zbožím něco v nepořádku, je nutné nás ihned informovat, o Vašem problému jsme se dozvěděli až právě zde, což je velká škoda.

    S pozdravem
    Raková Michaela

  • Nedoporučuje obchod

    • Neprišlo

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí že je negativní.
    Mrzí nás delší doba doručení, nakolik z naší strany byla zásilka do přepravy předána 12.7. Bohužel dobu doručení od přijetí přepravcem nejsme schopni ovlivnit, nakolik byl i víkend a tím došlo k trošku delšímu doručení, o čemž jste ale byl informován již při objednání zásilky kdy jsme avizovali předběžný termín doručení v týdnu od 15.7 .
    Dle urgence u dopravce by již zásilka měla být doručována na vaši adresu a věřím, že budete se zbožím spokojen.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Děs zboží, jak to můžou vůbec prodávat. Špinavé, díra, poškrábáné

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.
    Mrzí nás vaše hodnocení a že jste s doručeným zbožím nebyli spokojeni, nakolik již s Vámi celou situaci řešíme a věřím, že vše dořešíme k oboustranné spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková