Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Cena

    Objednaná vanová zástěna.. po týdnu voláno, že není skladem a fyzicky neexistuje.. vybral jsme jinou+nějaké drobnosti a objednávka dorazila nekompletní..

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i přesto, že není kladné.

    Velice nás mrzí komplikace , které nastaly s vaší objednávkou, nicméně jsme Vás informovali obratem a nikoli až týden po objednání , jak uvádíte.
    Vše jsme řešili ihned a komunikovali s Vámi, o to víc mě vaše hodnocení mrzí.

    S pozdravem
    Michaela Raková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží je nefunkční, poslala jsem elektronický vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, pokaždé odpoví někdo jiný a prosí o zaslání formuláře. Nekonečný příběh. Snad už zítra vadný kousek odvezou a vrátí peníze.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i přesto, že není kladné.

    Velice nás mrzí komplikace se zbožím, samozřejmě necháme tento problém ověřit přímo ve skladu.
    Na váš email se žádostí o odstoupení jsme ihned reagovali a také formulář poslali, uvádíte, že Vám vždy odpoví někdo jiný.
    Ano je nás na zákaznické lince více , ale na váš email bylo odpovězeno pouze jednou , proto tedy nerozumím vašemu tvrzení.

    Co se týká vrácení zboží, nabídli jsme Vám svoz, kdy si pro zboží přijedeme na vaši adresu a vyřešili v co možné nejkratší době.

    S pozdravem
    Michaela Raková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar prišiel, až po týždni a darček k narodeninám, tak doputoval, až po oslave, takže katastrofálne služby, mal som chuť zásielku neprevziať, ak je to možné vyberte si radšej inú spoločnosť.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i přesto, že není kladné.
    Začalo nám předvánoční období a dobu dodání jsme tak museli prodloužit na 4 pracovní dny, to způsobilo, že jste balík nedostal dříve.
    Děláme maximum pro to, abychom expedovali v čase, který uvádíme.
    Dále musím zmínit, že i přesto, že máme objednávku vyřízenou a nachystanou k expedici, dopravci jsou v toto období také vytížení a může se stát, že nám balík vezmou až druhý den.

    Mrzí mě Vaše hodnocení, opravdu děláme maximum.

    S pozdravem
    Raková Michaela

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vyrobek horkovzdusna friteza je vadny. Reklamace zamitnuta, zavada se udajne neprojevila. Po vraceni vyrobku a jeho zapnuti, se mi zavada projevila ihned po zapnuti.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i přesto, že není kladné.
    Naši kolegové na reklamačním oddělení vždy pečlivě překontrolují zboží a hlavně závadu, která je nahlášená.
    V tomto případě se skutečně závada neprojevila, výrobek byl testován a posuzován techniky na základě toho byla reklamace zamítnuta, fritéza plně fungovala a nebyl důvod k opravě.

    V případě, že by nastaly nějaké komplikace, můžete samozřejmě uplatnit reklamaci , kdy jsme schopni zajistit svoz a boží vyzvednou přímo na vaší adrese.

    S pozdravem
    Raková Michaela

  • Nedoporučuje obchod

    • není přiložený papír pro vracení, telefonisti nemohou komunikovat s techniky, zboží bylo nefunkční, musela jsem vracet, platit poštovné a zařizovat si s tím spojené aplikace ...

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i přesto, že není kladné.

    Co se týká formuláře k odstoupení od smlouvy, ten máme ke stažení přímo na našich stránkách a je také přiložen v příloze emailu.
    Dále uvádíte, že není možné komunikovat s techniky, ano zákaznickou linku na servise kolegové nemají, ale pokud je komunikace nezbytně nutná, naši technici si čas udělají a zákazníka kontaktují, pokud to požadují .
    V případě, že zboží vracíte z důvodu nefunkčnosti, v takovém případě zajišťujeme svoz na naše náklady.

    S pozdravem
    Michaela Raková

  • Nedoporučuje obchod

    • Složité reklamační řízení

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, negativní zkušenost s naším reklamačním řízením.
    Vždy se snažíme, aby reklamační proces byl co nejrychlejší a nejjednodušší. Proto jsme Vás požádali o zaslání fotografií doručeného zboží a podrobný popis problému, abychom vše mohli pečlivě prověřit, aniž by bylo nutné zboží ihned zasílat zpět. Cílem je, abychom problém vyřešili co nejefektivněji, bez zbytečného prodlení.
    I nadále intenzivně pracujeme na vyřešení Vaší situace a věříme, že se vše podaří vyřešit k Vaší plné spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chybně zaslané zboží, špatná komunikace, nevědí co mají skladem

    nedoporučuji

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Ospravedlňujeme sa za problémy, ktoré ste zažili pri vašich objednávkach. Pri vašom poslednom nákupe došlo k tomu, že požadovaný tovar nebol na sklade, čo bolo spôsobené chybou v našom systéme.

    Ďakujeme za pochopenie a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Ľutujeme, že ste mali negatívnu skúsenosť s naším obchodom. Vzhľadom na to, že ste nás nekontaktovali ohľadom vašich problémov, nemáme podrobnosti o tom, čo presne bolo dôvodom vašej nespokojnosti. Radi by sme vám pomohli vyriešiť akékoľvek nejasnosti alebo problémy, preto vás prosíme, aby ste nás kontaktovali na našu zákaznícku podporu a upresnili, v čom konkrétne sme neboli spoľahliví.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vaha nevazi presne!!preblikavaji cisla ,furt počítá něco..takze se s ni vazit neda!a posilat to zase zpatky na svoje naklady nehodlam!!takze i price naposled!!!nedoporucuju!!!!!!

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    je nám líto, že vyskytly problémy se zakoupeným zbožím. Pokud zakoupené zboží nefunguje správně, tak prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu ohledně postupu vhodného řešení. Máte možnost uplatnění Odstoupení od smlouvy, či možnost zaslání zboží do reklamačního řízení - v souladu s obchodními podmínkami a reklamačním řádem.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Tiskárna mi byla dodána s asi anglickou vidlicí,nelze ji zapojit do české zásuvky a správný kabel mi dodán nebyl.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám za tuto vzniklou chybu s dodaným balením tiskárny a za případné způsobené komplikace. Byli jsme o tomto již řádně informováni soukromou zprávou z Vaší strany. Zadávali jsme požadavek na doposlání příslušného náhradního kabelu. Věřím, že Vám bude již brzy ze strany dopravce dodán.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo!

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když nás velmi mrzí, že nejste se službou spokojen. Rádi bychom Vás ujistili, že jsme připraveni s jakýmkoli problémem pomoci.
    Vaši zásilku jsme předali přepravci ještě tentýž den, kdy byla objednána, a předpokládali jsme, že bude doručena v obvyklém čase. Bohužel, do dnešního dne jsme od Vás neobdrželi zprávu o případných problémech s doručením, a tak jsme nebyli informováni o vzniklém zpoždění.
    Situaci jsme ihned prověřili, a včera jsme Vám zaslali zprávu s kódem pro vyzvednutí zásilky na zvolené Balíkovně, kde je nyní připravena k odběru. Velmi nás mrzí komplikace způsobené přepravcem a delší dodací lhůtou. Věříme, že se vše podařilo úspěšně vyřešit a že jste nyní s doručením spokojen.
    Pokud byste potřeboval další pomoc nebo měl jakékoli dotazy, neváhejte se na nás kdykoli obrátit. Jsme Vám plně k dispozici a vše společně dořešíme.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Doručeno bez nabiječky.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    mrzí nás negativní udělené hodnocení. Máme přímo od Vás dotaz ohledně dodaného balení zboží a jeho obsahu - vysvětlující odpověď od nás máte v emailu.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace a zrušení objednávky

    Jsme v ČR a tedy předpokládám, že si mám koupit klávesnici českou a ne italskou, která se nabízí za zajímavou cenu. Ne každý rozumí zkratce IT je to Itálie nebo zkratka IT? Ve skutečnosti italská. Spíš si myslím, že to je chyba neúmyslná, ale dosti závažná.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i přesto, že není kladné.
    Zboží Vám nebylo doručeno, bylo stornováno na vaši žádost a zároveň jsme se Vám omluvili za popis, který Vám nebyl zcela jasný.

    S pozdravem
    Raková Michaela

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednána destidílná sada hrnců Royalty Line, zaplacena destidílná sada hrnců Royalty Line a dorazil 1x 7-litrový hrnec. Zítra by měl proběhnout svoz a pak teprve mi zašlou zpět peníze. Obchod si diktuje, jak má být balík zabalen, že musí být vypsán reklamační list/vratka....proč se o takové věci má starat zákazník, co správně objednal a zboží zaplatil. Nakoupeno poprvé a naposledy

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zároveň nás velice mrzí vzniklé komplikace. Ověřili jsme situaci a chyba vznikla v našem skladě, za což se Vám upřímně omlouváme. Jak jsme již společně dohodli, zajistili jsme bezplatný svoz zboží zpět k nám, přičemž vrácení částky se řídí našimi obchodními podmínkami – tedy částka bude vrácena po přijetí zboží. Formulář, který zmiňujete, slouží k zkvalitnění našich služeb a urychlení procesu vrácení nebo reklamace.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena objednaného přístroje (stav není znám - nedodáno)
    • je pátek a od minulé soboty čekám na dodání objednaného a zaplaceného mobilu se slíbenou dodávkou do 2 dnů
    • při objednávce nefunkční možnost splátkového prodeje
    • naprosto amatérský přístup pracovníka call centra
    • po mých několika telefonických a mailových urgencích mi přestali zvedat telefon

    Na cestu do zahraničí jsem potřeboval zakoupit mobilní telefon s podporou eSim. Bohužel jsem příliš spoléhal na spolehlivost obchodu a nehledal alternativní řešení, díky čemuž nebudu moci využívat data.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí problém s Vaší objednávkou zboží a jeho nedodáním, kdy došlo k chybě v systému. Posílali jsme Vám o tom zprávu do emailu, s možnostmi řešení, a nyní čekáme na Vaši reakci. V čase Vašeho telefonátu k nám, na zákaznickou linku, byla linka obsazena, protože již na ní probíhal mezitím hovor s jiným zákazníkem, jenž volal před Vámi.

    Omlouvám se Vám za přístup z mé strany v řešení problému, pokud nebyl dostatečně profesionální.

    Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a pomáhá nám zlepšovat naše služby.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Neúplné a zavádzajúce informácie. Pri doručení objednávky neochota riešiť problémy.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    mrzí nás negativní udělené hodnocení.

    Před nákupem byly na eshopu u zboží informace všechny a řádně uvedeny. Na Váš dotaz jsme Vám poskytli vysvětlující odpověď.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaslán jiný druh zboží a stále čekám na dodání svého.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu a úprimne sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti. Chceme vás ubezpečiť, že vašu reklamáciu už spoločne riešime a robíme všetko pre to, aby sme situáciu vyriešili čo najskôr.
    Oceňujeme vašu trpezlivosť a veríme, že sa nám podarí vyriešiť tento problém k vašej spokojnosti.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Prodejce dodal místo ZFold 3 ,telefon Z Flip
    • Nemám penize ani telefon

    Tento eshop je prokleti, nejsou schopni dodat to co si objednáte, buď dodaji jinou kvalitu , nebo zasilku nekompletni , naposled jiný typ mobilu, jediný co umějí je omlouvat se.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám ještě jednou za chybně dodaný model telefonu. Mrzí nás nesprávný dodaný kus.

    Váš případ jsme dořešili formou Odstoupení od smlouvy - následného vrácení peněz, ke kterému dojde v rámci lhůty uvedené v obchodních podmínkách. Vzhledem k tomu, že k pochybení došlo na naší straně, tak jsme Vám zařídili i bezplatný odvoz.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Děs

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    mrzí nás negativní udělené hodnocení.

    Objednávku Vašeho zboží na základě zaslané zprávy ohledně nekompletní zásilky řešíme, jak jsem Vás již informovali. Věřím, že brzy bude dořešeno a budeme mít jasno.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • katastrofální jednání zákaznického servisu

    Rozhodně tento eshop nedoporučuji,chcete-li se vyhnout probémům nic zde nekupujte

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velice nás mrzí, že došlo k této situaci. V prvním emailu jsme bohužel omylem poskytli nesprávnou informaci, za což se Vám velmi omlouváme. Jakmile jsme si chybu uvědomili, okamžitě jsme Vás kontaktovali s upřesněním a vše jsme následně řešili k Vaší plné spokojenosti.
    Vždy se snažíme poskytnout našim zákazníkům co nejlepší služby a tento případ nás velmi mrzí. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a pomáhá nám zlepšovat naše služby.
    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková