Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo . Dle sledování neodešlo ani k vyvezení z depa. Firma se nezajímala proc objednávku přepravce nedoručil na výdejní místo. Štěstí, že nebylo placeno předem

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    vaše hodnocení nás velice mrzí.
    Nemůžu s Vámi souhlasit , vaše zásilka se nám vrátila jako nepřevzatá a také jsme od samého začátku řešili přímo s poštou, proč balíček nebyl doručen do výdejny, kterou jste si zvolil.
    Tvrzení, že jsme se nezajímali není založeno na skutečnosti.

    I kdyby jste nám objednávku platil předem, nemusíte mít obavy, peníze vracíme vždy řádně v termínu.

    S pozdravem
    Michaela Raková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali mi zboží, které neodpovídá popisu. A následně druhý den už dané zboží na jejich stránkách neexistovalo.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i přesto, že není kladné.
    Zakoupil jste poslední kus, proto také nebylo již v naší nabídce.
    Co se týká nesprávného popisu, jelikož nikde nenacházím od Vás zprávu o tom, že máme chybný popis, budeme Vás kontaktovat a vyslechneme si tedy, co konkrétně je v nepořádku.

    S pozdravem
    Michaela Raková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • široký výběr
    • zdánlivě dobré ceny
    • kvalita zboží neodpovídá ani té ceně
    • drobná poškození na obou koupených kusech
    • zřejmě již někým vráceno, inzerováno ale jako nové

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen s kvalitou zakoupeného zboží a že došlo k poškození produktů. Chápeme, že to mohlo narušit vaši důvěru v náš obchod, a upřímně se omlouváme za tuto nepříjemnou zkušenost.

    Jsme rádi, že jste ocenil náš široký výběr a ceny produktů. Na vaši žádost o vrácení zboží jsme reagovali a poskytli vám veškeré informace k postupu. Vaše spokojenost je pro nás důležitá, a proto děláme maximum, aby byl proces vrácení co nejhladší.

    Vaše zpětná vazba nám pomáhá zlepšovat naše služby a kontrolu kvality. Věříme, že nám dáte v budoucnu šanci vaše zkušenosti napravit.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem zaplatil jsem a zboži nedorazilo

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Radi by sme bližšie vysvetlili situáciu. Platbu ste uhradili ako nekompletnú, na čo sme Vás následne požiadali, aby ste doplatili rozdiel na rovnaké číslo účtu a pod rovnakým variabilným symbolom.

    Bohužiaľ, tento doplatok sa nám v systéme nepodarilo napárovať, pravdepodobne kvôli chybe pri zadaní variabilného symbolu. Z tohto dôvodu došlo k oneskoreniu pri expedovaní Vašej objednávky, pretože doplatok musel manuálne dohľadať účetný tím.

    Vaša objednávka je však aktuálne v preprave a bude Vám doručená v najbližšom čase. Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží dorazilo pozdě ,nebylo to v originálním balení a CD-DVD RM SE NEHLÁSÍ A TAK BUDU VOLAT PRODEJCI.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť s naším obchodom. Zatiaľ sme neboli informovaní o žiadnom probléme z vašej strany, preto Vás prosíme, aby ste nás kontaktovali prostredníctvom našej zákazníckej podpory. Rádi Vám pomôžeme vyriešiť akýkoľvek problém s objednávkou.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na mobilu je špatný jas. Nedá se to zesvětlit...

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    mrzí nás negativní udělené hodnocení. Pokud máte se zakoupeným zbožím technické problémy, tak prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    V popisu zboží kompletní příslušenství, dodáno bez příslušenství. Žádná snaha řešit nějakou kompenzaci, pouze možnost vrácení, ale ta je daná ze zákona. Nemohu doporučit.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    jak jsme Vám poskytli vysvětlení i v soukromé zprávě: řešené příslušenství u dodaného zboží není součástí balení. Předali jsme požadavek, aby toto bylo přímo v popisu zboží řádně uvedeno. Nabídli jsme Vám možnost vrácení zboží - Odstoupení od smlouvy, i s nabídkou bezplatného odvozu balíku.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • telefonní budky byly vybaleny. jeden z telefonů byl poškrábaný (

    neradím

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    mrzí nás negativní udělené hodnocení.

    Z Vaší strany však byly telefony zakoupeny v jakosti (kvalitě) Zánovní - tedy zboží použité, vrácené - nese tedy známky použití, opotřebení - což bylo na eshopu před nákupem uvedeno.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nedostatečně zabalené zboží - kávovar přišel rozbitý

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    něco takového nás velmi mrzí. Prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu - s pořízenou fotodokumentací. Již jsme Vám posílali i soukromou zprávu. Věřím, že poté najdeme co nejrychleji nejvhodnější řešení.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrozne jednání neuvěřitelně, až desive

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    mrzí nás negativní udělené hodnocení. Omlouváme se za komplikace s poškozeným dodaným zbožím. Žádali jsme Vás o dodatečné poskytnutí kompletní fotodokumentace k řádnému prošetření ohledně Vámi navrhovaného řešení formou poskytnutí slevy, což bylo z Vaší strany však odmítnuto. Následně jste nahlásil požadavek na Odstoupení od smlouvy. Nabídli jsme Vám již i předtím bezplatný svoz zásilky.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží vracím, videotelefon je nefunkční, což zjistil při instalaci odborník, kterého jsme ovšem museli včetně dopravy zaplatit.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    je nám líto, jestli je dodané zboží vadné. Omlouváme se za komplikace. Bližší zprávu od Vás o tomto zatím neevidujeme. Pokud potřebujte poradit s procesem vrácení / reklamace tak prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Druhý den po objednání potvrzení, že se moje objednávka vyřizuje. Šestý den po objednání jsem obdržela mail, že zboží nemají a nabízí alternativu. Místo adaptéru Apple pro MacBook doporučili akumulátor na dobíjecí baterky.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí komplikace, které nastaly při vyřízení Vaší objednávky.

    Jakmile jsme obdrželi informaci ze systému o nedostupnosti objednaného zboží, ihned jsme Vás kontaktovali a nabídli alternativní produkty, které byly aktuálně k dispozici v daném sortimentu.

    Po vzájemné dohodě jsme následně objednávku zrušili. Rádi bychom se Vám ještě jednou omluvili za nepříjemnosti a doufáme, že v budoucnu budeme mít příležitost Vám poskytnout lepší nákupní zkušenost.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle doručeno
    • Při nákupu na tomto eshopu, buďte hodně obezřetní. Objednal jsem si notebook, z druhé ruky. V textu u produktu, je uvedeno zboží bez mechaniky. Po rozkliknutí, v detailu produktu, další podstatné informace. Dle to ho jsem objednal notebook, za přívětivou cenou. Po rozbalení, jsem zjistit, že není nainstalován operační systém (což je pro mě, jako uživatele zásadní). Obrátil jsem se s reklamací, na obchod. Po přijetí mne kontaktovali, že je to v pořádku. Zboží prodávají bez operačního sytému!! Hledal jsem v potvrzené objednávce - zakoupené zboží (tam nic není). Na stánkách také. Následně mi, od eshopu přišel návod. Tato informace, je uvedena na třetí zozkliknutí úplně na konci /Přerušené alternativním zbožím/. Eshop nechce o tom diskutovat! Reklamace zamítnuta!

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    mrzí nás negativní udělené hodnocení. Vaše reklamace byla zamítnuta. V popisu produktu, na stránce tohoto produktu na eshopu, byla řádně uvedena informace, že tento model NTB je bez operačního systému. Mrzí nás, že jste tuhle informaci v našem popisu přehlédl. Zboží Vám bude expedováno zpět, jak jste byl již informován ze strany našeho reklamačního oddělení.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    • dodávají mobil nekompletní, bez nabíječky, bez záruky, zabaleno jako brambory; Co mohu čekat? Že mobil nebude funkční?

    Je to první internetový obchod, který mne podvedl.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že nejste s objednávkou spokojeni, ale zatím jsme od vás neobdrželi žádný kontakt ohledně tohoto problému. Proto nejsme schopni posoudit, jak přesně vám bylo zboží doručeno.
    Prosíme vás, abyste se obrátil na naši zákaznickou podporu, kde s vámi situaci prověříme a nabídneme vhodné řešení. Rádi bychom zdůraznili, že zboží balíme buď v originálním, nebo náhradním obalu, a obsahuje veškeré příslušenství uvedené na našich stránkách (v tomto případě napájecí kabel). Každý produkt je navíc vždy prodáván se zárukou.
    Komentář o podvodu proto nechápeme a rádi vše vysvětlíme a vyřešíme k vaší spokojenosti, jakmile nás budete kontaktovat.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost dodání
    • Popis produktu neodpovídal
    • Falešné informace o obsahu balení produktu

    Koupil jsem si samsungu galaxy tab s7 fe u kterého bylo napsané že Obsahuje veškeré originální příslušenství a po rozbalení byl v balení pouze tablet a kabel, který ani nebyl originální, přitom v originálním balení se má nacházet taky adaptér a s-pen, který v balení nebyl a obchod mi na to napsal že v balení měl být pouze tablet a kabel, přitom to na svých stránkách neměli nikde napsané a nikde nebyl napsaný obsah balení.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé nedorozumění. Velmi nás mrzí, že popis produktu neodpovídal vašim očekáváním.
    Rádi bychom upřesnili, že na našich stránkách bylo u tohoto modelu uvedeno, že obsahem balení je pouze tablet a napájecí kabel. O této skutečnosti jsme vás také informovali v zaslaném e-mailu.
    Nicméně chápeme vaši nespokojenost a aktuálně s vámi situaci řešíme. Nabídli jsme vhodné možnosti, jak tuto záležitost dořešit, a věříme, že společně najdeme řešení k vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo nekompletní.
    • Zboží bylo poškozené

    Objednal jsem si zrcadlovou skříňku do koupelny. Napřed chyběly police. Následně jsem si objednal tu samou a tam bylo zase uštíplé zrcadlo.
    Police nešly doručit zvlášť.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    toto nás mrzí a omlouváme se za případné vzniklé komplikace. O vzniklém případu jste nás i kontaktoval soukromou zprávou. Věříme, že se podaří brzy dořešit.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží došlo použité a nefunkčí (inzerováno prodejcem jako nové)
    • Byla nutná vlastní "oprava"

    Pokud si objednáte nové zboží a dojde vám zjevně již jednou vrácené, jedná se za mě o podvod. Nevěřím, že se takováto věc může stát "nedopatřením". Tenhle obchodu už nikdy.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Něco takového nás mrzí. Konkrétní zprávu ohledně stavu dodaného zboží zatím od Vás neevidujeme. Prosíme o kontaktování naší zákaznické podpory s fotodokumentací. Věřím, že bychom pak našli vhodné řešení.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Cena

    Objednaná vanová zástěna.. po týdnu voláno, že není skladem a fyzicky neexistuje.. vybral jsme jinou+nějaké drobnosti a objednávka dorazila nekompletní..

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i přesto, že není kladné.

    Velice nás mrzí komplikace , které nastaly s vaší objednávkou, nicméně jsme Vás informovali obratem a nikoli až týden po objednání , jak uvádíte.
    Vše jsme řešili ihned a komunikovali s Vámi, o to víc mě vaše hodnocení mrzí.

    S pozdravem
    Michaela Raková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží je nefunkční, poslala jsem elektronický vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, pokaždé odpoví někdo jiný a prosí o zaslání formuláře. Nekonečný příběh. Snad už zítra vadný kousek odvezou a vrátí peníze.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i přesto, že není kladné.

    Velice nás mrzí komplikace se zbožím, samozřejmě necháme tento problém ověřit přímo ve skladu.
    Na váš email se žádostí o odstoupení jsme ihned reagovali a také formulář poslali, uvádíte, že Vám vždy odpoví někdo jiný.
    Ano je nás na zákaznické lince více , ale na váš email bylo odpovězeno pouze jednou , proto tedy nerozumím vašemu tvrzení.

    Co se týká vrácení zboží, nabídli jsme Vám svoz, kdy si pro zboží přijedeme na vaši adresu a vyřešili v co možné nejkratší době.

    S pozdravem
    Michaela Raková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar prišiel, až po týždni a darček k narodeninám, tak doputoval, až po oslave, takže katastrofálne služby, mal som chuť zásielku neprevziať, ak je to možné vyberte si radšej inú spoločnosť.

    Reakce obchodu IPRICE.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i přesto, že není kladné.
    Začalo nám předvánoční období a dobu dodání jsme tak museli prodloužit na 4 pracovní dny, to způsobilo, že jste balík nedostal dříve.
    Děláme maximum pro to, abychom expedovali v čase, který uvádíme.
    Dále musím zmínit, že i přesto, že máme objednávku vyřízenou a nachystanou k expedici, dopravci jsou v toto období také vytížení a může se stát, že nám balík vezmou až druhý den.

    Mrzí mě Vaše hodnocení, opravdu děláme maximum.

    S pozdravem
    Raková Michaela