Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží bylo neúplné a nereagují,aby zbytek zaplacené objednávky dodali
- úplně si dělají přes e-maily legraci
V tomto obchodě již nikdy nic objednávat velice špatná zkušenost shodou okolností zrovna potřebné věci pro děti na prázdniny.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení.
Velmi nás mrzí vaše negativní hodnocení, kdy vaše zásilka byla rozdělena do dvou zásilek a dle čísla seldování Vám obje zásilky byly doručeny a v tento moment by jste již měl mít zásilky u sebe dle vaší objednávky.
Omlouvám se za vzniklé komplikace vzniklé rozdělením objednávek o čemž jsme vás informovali v informarčním emailu který zasíláme.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- jediná výhoda je rychlost doručení
- Zboží dorazilo zničené
- Komunikace zpočátku dobrá, teď když se řeší reklamace, mé číslo nezvednou, ale známému, kterého jsem poprosil aby zavolal, mu to pani Blašková zvedla ihned.
- Doteď bez odpovědi i přes snahu se s obchodem spojit
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu, a za vzniknuté komplikácie sa samozrejme ospravedlňujeme. K poškodeniu vášho tovaru muselo prísť počas prepravy, a to neadekvátním zaobchádzaním vášho balíku dopravcom, čo je nám veľmi ľúto.
Čo sa týka vášho vyjadrenia, že sme s Vami nekomunikovali a nezdvíhali Vám telefón, neni pravda. Telefonicky ste nás kontaktovali, áno, ale štýlom, že ste nechali hovor zvoniť pár sekúnd a telefón ste následne zložili. V tomto prípade naši operátori nemali šancu váš telefón zdvihnúť, kedže ste hovor po pár sekundách položil. Telefóny zdvíhame každému zákazníkovi, a ak je linka vyťažená, tak sa hovory spätne navolávajú našími operátormi, čo bolo aj vo vašom prípade, kedy vás kolega spätne kontaktoval na váš telefón.
Aktuálne teda čakáme na spätné doručenie vášho tovaru a verím, že celú záležitosť sa podarí uzavrieť v čo možno najkratšom čase.
S prianím pekného dňa,
Kristína Blašková -
Nedoporučuje obchod
zboží už mám dávno objednáno, pořád mi píšete, že už je na cestě a nic nic nic, nejste vůbec spolehlivý obchod, to si snad se zákazníků děláte jen srandu že
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
mrzí nás toto hodnocení. Objednané zboží bylo od nás řádně předáno do přepravy - dva dny po vytvoření Vaší objednávky. Dle záznamů v systému dopravce je dvakrát uvedeno : "Nedoručen - příjemce na adrese nepřítomen".
Objednané zboží je zatím uskladněno na příslušném přepravním uzlu dopravce. Ze strany dopravce a jejich příslušného kurýra má samozřejmě docházet ke kontaktování zákazníka. Zatím od Vás neevidujeme žádnou zprávu (kromě tohoto komentáře), tak se bohužel nemáme možnost blíže vyjádřit.
Mohlo dojít k nějakým komplikacím na straně dopravce. Protože je pro nás spokojenost zákazníků důležitá, tak necháme záležitost prověřit a budeme Vás kontaktovat.
S pozdravem
Petr Juránek -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Nebohou bylo, 2 jakost, pod kterou nevíte, co se skrývá..., Touster byl velice pohmozden.., a krabice byla zřejmě použita několik krát.., vypadala zašle a poničená při odvirani.
- Jsem celkem zklamaná.
- Nebohou e-shopu je, že kupujete zajíce v pytli....
Prodejce e-shop mnoho krát nejsou solidní firmou.. A kupující měl by si dát pozor speciálně na firmu...
V Anglii by se to vůbec nemohlo stát.
Česko teď patří k EU .., ale kolik krát , fakticky mnoho krát selhává v Basic Customer Service....Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení.
Mrzí nás váš názor nakolik jak sama píšete zakoupila jste zboží kvality 2.jakost kdy se jedná již o zboží které má nějaké vady nebo chybějící díly a tyto chyby jsou červeným písmem vypsány v našem popise zboží a jsou zde také tyto vady nafoceny, aby je viděl zákazník reálně jak skutečně vypadají.
O to víc je nám líto toto hodnoce, které nám nepříjde objektívní z důvodu, kdy o stavu zboží jste byla před jeho koupí informována z našich web stránek i skutečné fotografie produktu a sama jste se pro koupi toto zboží rozhodla.
Nakolik nejste se zbožím spokojena již jsme s Vámí v kontaktu a řešíme možné dořešení vzniklé situace k vaší spokojenosti, kdy spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě.
Věřím, že vše společně vyřešíme.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
- Koupila jsem si u Vás televizi - bohužel, stojan na ni vůbec nepasuje. Jsem těžce nemocná a proto odkázaná na nákupy on-line a když se mi něco takového stane, znamená to pro mne velké komplikace.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme Vám za vaše hodnocení i když nás mrzí že je negativní.
Dle společné komunikace kdy jste nám psala o vaší nekompletní zásilce celou situaci prověřujeme. Na základě toho se domluvíme na dalším postupu či řešení viz naše domluva na e-mailu. Na základě toho Vás budeme kontaktovat s dalším postupem.
Věřím, že i přes tyto vzniklé komplikace se k nám opět vrátite a znovu u nás nakoupíte.
Mockrát děkuji za pochopení a vstřícnost
S pozdravem,
Denisa Bačuvčíková -
Nedoporučuje obchod
магазин рекламирует и продает товар с завышенными ожиданиями
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení.
Mrzí nás, že nejste se zbožím plně spokojeni.
Neevidujeme však od vás žádný telefonický ani emailový kontakt o vzniklých komplikacích s produktem.
Máte zakoupený produkt nový, tedy bylo vám doručeno originálně zabalené zbožé přímo od výrobce.
Samozřejmě se s Vámi spojíme a vše prověříme, neboť spokojenost zákazníka je pro nás na prvním místě.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
- Zbozi skladem nebylo skladem
Nic mi nedorucili, protoze zjistili ze zbozi nemaji.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení.
Velmi nás mrzí vzniklé komplikace nedoručením zboží, nakolik se objevila chyba v našem skladovacím systému, kdy se na naše webové stránky propsalo zboží, které jsme fyzicky neměli skladem.
Za vzniklé komplikace se Vám ještě jednou omlouvám a budeme rádi, když i přes tuto nepříjemnost znovu zavítáte na náš eshop a nakoupíte.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
- Špatné popisy zboží na webu
- Komunikace
- Neseriózní jednání
Objednal jsem si nové zboží, bylo mi doručeno přes 3 roky staré zboží, 3x reklamované. Vše se dalo dohledat na webu výrobce.
Z počátku dohady, ohledně situace, že to není možné a jak jsem na to přišel. Nestačili ani fotografie, kde bylo evidentní, že zboží není nové - drobné oděrky, poodlepované samolepky, na balení nalepené reklamační protokoly. Následně se komunikace chopil někdo jiný, který konečně zařídil svoz zboží. I přesto, že mají ze zákona nárok na vrácení financí do 14ti dnů od data doručení zpět, bych očekával výrazně rychlejší vyřízení. Několikrát jsem telefonicky kontaktoval obchod, ohledně dané situace. Vždy po nějaké urgenci, se situace o něco posunula dál. Myslím si, že došlo k závažnému pochybení na straně prodejce (které se stát bez pochyby může), ale ten by měl situaci řešit s prioritou jedna.
Bohužel jsem naprosto ztratil v důvěru v tento obchod. I přes to, že v minulosti jsem nakoupil několikrát, bez nějakých problémů.Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení.
Velmi nás mrzí vzniklé komplikace s doručeným zbožím, kdy dle prvotního prověření došlo k pochybění při dodání jiné kvality zboží než jste měl objednanou.
Za tyto komplikace a doručené zboží se velmi omlouváme.
Doplnění fotografií jsme žádali z důvodu prověření u dopravce i u našeho dodavatele.
Následně jsme se společně po telefonické komunikaci dohodli na osstoupení od kupní smlouvy s využítím bezplatného svozu ,který jsme pro vás zajistili.
Částka za vrácené zboží Vám bude vrácena v co nejkratší lhůtě nejpozději však do 14 dnů dle našich obchodních podmínek jak jsme uváděli.
Mrzí nás, vzniklé komplikace a věřte, že jsme ve vašem případě udělali vše s co nejvyšší prioritou nakolik spokojenost našich zákazníků je pro nás vždy na prvním místě.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Obchod asi v pohode , ale posílají to přes DHL a pokazdy přivezou rozbitou televizi, nebo se balík ztratí. Hrůza!!
- Levné a komunikace je kvalitní.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení.
Mrzí nás vzniklé komplikace, kdy Vám dopravní společnost doručila rozbité zboží. Bohužel nemůžeme úplně zaručit jak jednotlivý řidič bude ke zboží přistupovat.
Již vše řešíme s dopravcem i s Vámi, kdy se společně dohodneme na Vámi nejvhodnějším způsobu dořešení vzniklé situace.
Věřím, že i přes tyto vzniklé komplikace se k nám opět vrátite a znovu nakoupíte.
Mockrát děkuji za pochopení a ještě jednou se omlouvám za vzniklé škody.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
Doručeno poškozené zboží a zbytecne komplikace s barvením a nebylo možnost dodání noveho
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí že jste se zbožim nebyli spokojeni.
Dle prověření Vámi zaslaných fotek muselo dojít k poškození zboží již přímo z výroby, kdy jste měl zakoupený nový kus zboží, který byl doručen originálně zabalen od výrobce, případně při přepravě.
Bohužel jsme již neměli skladem zboží pro výměnu a tak jsme se po dohotě s Vámi domluvili na odstoupení od kupní smlouvy se svozem, který by se měl v následujících dnech uskutečnit a následně Vám bude vrácena uhrazená částka zpě.
Velmi se omlouvám za vzniklé komplikace a věřím, že i přes vzniklé komplikace znovu zavítáte na náš eshop.
S pozdravem,
Klára šůstková -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Nabízejí zboží v levnější ceně, ale oproti ostatním e-shopům balení neobsahuje vše, co v ceně nabízí jiné e-shopy. Jednání poté bez ochoty. Pro mě je to zavádějící a zboží si více tady nekoupím. Nebudu mít obavy, že za levnější cenu neobdržím to, co v jiném e-shopu.
Nebudu zde více nakupovat a nedoporučuji. Nižší cena je vždy "háček" , proč je nižší a nemáte to šanci předem zjistit.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme Vám za vaše hodnocení i když nás mrzí že je negativní.
Dle společné komunikace kdy jste nám psala o vaší nekompletní zásilce jsme celou situaci prověřovali jak na našem skladě tak také u výrobce zboží kdy Vám bylo doručeno kompletní balení což bylo potvrzeno i výrobcem Vámi uzakoupeného zboží a celou tuto situaci jsme Vám potvrdili i podloženou komunikací s výrobcem.
Mrzí nás tedy vaše nepravdivé tvrzení, že jsme zboží dodali neuplné a že považujete naše jednání bez ochoty nakolik jsme s Vámi komunikovali vždy obratem a všechny naše tvrzení jsme vždy podložili.
Také jsme Vám nabídli, že pokud nejste se zbožím spokojená, že jej můžete vrátit v zákoné lhůtě 14-ti dní od koupě a nabídli jsme Vám také bezplatný svoz pro toto zboží, ale na náš email jste již nereágovala pouze tímto neobjektivním hodnocením naší společnosti.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo poškozené. Rozbitý plast na spodní straně. Vzhledem k ceně jsem reklamaci nepodával. Mixér je funkční. Škoda, že to nebylo v popisu.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za komentář k objednávce, byť nás samozřejmě mrzí negativní hodnocení. Zboží bylo zakupováno jako zánovní - tedy zboží, které jeví a nese známky použití. Bohužel se nemáme možnost blíže vyjádřit, protože od Vás neevidujeme žádnou zprávu s fotodokumentací na stav dodaného kusu. Podat reklamaci na stav dodaného kusu máte samozřejmě plnohodnotné právo, bez ohledu na cenu zboží - i přesto, že je tedy zboží nakonec funkční.
Věříme, že i přes tuto nepříjemnost u nás někdy opět znovu nakoupíte - máme Vám rozhodně co nabídnout.
S pozdravem
Petr Juránek -
Nedoporučuje obchod
Náhradní planžeta s břity nepasuje k originálnímu holicímu strojku Braun.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí, že je negativní.
Bohužel od vás neevidujeme žádnou emailovou komunikaci o tom že Vám planžeta s břitem nesedí k vašemu strojku.
U všech planžet a břitů uvádíme modelové serie pro které jsou plažety vhodné.
Následně protože je spokojenost našich zákazniků pro nás na první místě vás budem kontaktovat a vše dořešíme k vaší spokojenosti.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Zboží přišlo v jiných rozměrech než bylo na webu. Obal poškozený, zřejmě již použity.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
děkujeme za vaše hodnocení.
Mrzí nás, že Vám přišlo jiné a poškozené zboží, aktuálně se nedokážeme k celé situaci více vyjadřit, bohužel od vás neevidujeme žádný email ani jinou informaci o tom, že vám zboží došlo jiné a poškozené.
Spokojenost našich zákazníků je pro nás na první místě, budeme vás kontaktovat a pokusíme se s Vámi celou situaci dořešit.
S pozdravem,
Denisa Bačuvčíková -
Nedoporučuje obchod
Poslali nefunkční přístroj - deklarovali pouze poškozený obal
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení.
Mrzí nás, že nejste se zbožím spokojeni, bohužel se nedokážeme k celé situaci blíže výjadřít, nakolik od vás neevidujeme žádný email ani jinou informaci o tom, že vám zboží došlo nefunkční.
Protože spokojenost našich zákazníků je pro nás na první místě, budeme vás kontaktovat a pokusíme se s Vámi celou situaci dořešit k vaší spokojenosti.
Věřím, že společně vše dořešíme.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Zboží bylo označeno jako zboží s poškozeným obalem, bohužel bylo poškozeno uvnitř. Chyba, která nebyla možná opravit. Zboží vracíme.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení, i když nás mrzí že je negativní.
Za vzniklé komplikace se zbožím se omlouváme. Zboží je dodáváno přímo od dodavatele a dle komunikace kterou jsme společně ihned po obdžení infromace o nefunkčnosti zboží jedná o chybu tiskárny, kterou jsme obratem spoelčně začali řešit.
V tudle chvíli je již objednán pro vás svoz na zboží, který doručí prodsukt nazpět k nám pro další způsob řešení.
Věřím, že z vyřízením budete spokojeni a že i přes tuto komplikaci na náš eshop nezanevřete a znovu nás navštívíte.
Mockrát děkuji za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
Tiskárnu jsem vrátil, peníze, zatím nevrátili ?
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení našeho obchodu.
Mrzí nás vaše hodnocení, nakolik hodnotíte objednávku, která v našem eshopu ani neproběhla nakolik jste si úpůvodně vytvořil více objednávek a tuto jsme jako neuhrazenou automaticky stronovali.
Vaše objednávka kdy nám vracíte doručenou tiskárnu je evidována pod jiným číslem objednávky, kdy jsme Vám na pátek 17.2.2023 objednávali bezplatný svoz pro zboží, které nám zatím nebylo doručeno.
Jakmile se zboží k nám vrátí budeme vás kontakotvat a následně vám bude vrácena částka zpět na účet jak jsme uváděli i při domluvě o odstoupení od kupní smlouvy.
Věřím, že budete s dořešením vzniklé situace spokojen.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
- Mají infolinku
- Na infolince funguje během jednoho dne několik lidí, kteří si nepředávají informace ani mezi sebou, ani s expedicí
- Zboží mi vůbec nedošlo. Namísto telefonu došel router zabalený v černém velmi tenkém obalu.
- Moje reklamace není doposud vyřízená, i když se jedná o záměnu a do jednoho dne od doručení jsem jejich zboží nachystala k vyzvednutí,s odstoupením od kupní smlouvy, vše elektronicky a fotky na jejich email.
- Až obtěžující telefonáty večer plné omluv,výmluv na ostatní kolegy, ale jasné info kdy mi hodlají zaslat zpět přes dvacet tisíc žádné.
- Je to jen distributor, který přeprodává.
Nedoporučuji, protože nemají vhodné balení zboží, ani pohotovou reakci na reklamování zboží, když se jedná o záměnu. Jen lidmi přeplněnou infolinku, kde si nepředávají informace. Ale o úplný podvod snad nejde, jen o diletantství, nesystémovost.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu, byť nás mrzí negativní hodnocení.
Za záměnu zboží, ke které došlo, se Vám velmi omlouváme. Případ je v řešení. Byl Vám nabídnut bezplatný odvoz omylem dodaného kusu, čehož jste využila - dle dat sledování v systému dopravce byl balík řádně převzat do přepravy. Jakmile bude zásilka navrácena, tak dostanete písemné potvrzení na email o úspěšném přijetí.
Peníze dle obchodních podmínek následně vracíme nejpozději do 14 dnů.
Věříme, že i přes tuto vzniklou událost u nás v budoucnu znovu nakoupíte - že Vás osloví například nízké ceny a rozsah prodávaného sortimentu.
S pozdravem
Petr Juránek -
Nedoporučuje obchod
- Dobrá komunikace při reklamaci
- Dobré ceny
- Nezabrání se tomu, aby místo objednaného poslali jiné zbozi
Když si zboží nelze prohlednout, je to riziko. Tzv Rozbalená varná konvice přišla ČERNÁ místo objednané bílé, a nebyla v dobrém stavu.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení i když nás mrzí, že je bohužel negativní.
Velmi se omlouváme za vzniklé komplikace s doručením jiné barvy konvice, než jste měla ve vaší objednávce, nakolik po prověření došlo k chybě od našeho dodavatele kdy v krabici bylo jiné barva zboží než jsme uváděli v popise.
Ještě jednou se za vzniklé komplikace omlouvám.
Aktuálně již řešíme od vás bezplatný svoz nazpět k nám a vrácení částky zpět na váš účet.
Jsme rádi, že i přes tuto nepříjemnou situaci jste s komunikací v našem obchodě spokojena a věříme, že v budoucnosti ráda zavítáte na naše stránky.
S pozdravem,
Klára Šůstková -
Nedoporučuje obchod
Digestoř slabé kvality, navíc plechy nejsou slícované, plechový zobáčky ohnuté. Celá digestoř jakoby zkroucená. Bez plastového protikusu k odtahu nebo aspoň stahovací pásky. Digestoř byla pravděpodobně vrácena a eshop zboží nezkontroloval před dalším odesláním.
Reakce obchodu IPRICE.CZ
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení našeho eshopu, i když nás velmi mrzí že je negativní.
Za vzniklé komplikace se velmi omlouvám.
Bohužel se nedokáži adekvátně k celé situaci vyjádřit, nakolik od vás neevidujeme žádnou emailovou komunikace o vzniklém problému s doručeným produktem.
Protože spokojenost našich zákazníků je pro nás na první místě, následně se s Vámi spojíme a pokusíme se celou situaci dořešit k vaší spokojenosti.
Věřím, že najdeme vhodné řešení vzniklé situace.
Mockrát děkuji za pochopení a vstřícnost.
S pozdravem,
Klára Šůstková