Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
zboží mi bylo doručeno celkem 3x, ačkoli jsem objednal jen 1 kus, známka obchodu: chaos.
Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den pane Vojtěchu,
v první řadě Vám moc děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice si vážíme Vašeho nákupu.
Zde se Vám uctivě omlouváme, máte určitě pravdu, pochybení vzniklo na naší straně. Nový kolega na úseku expedice pro Vás špatně vychystal objednávku (zabaleno 3ks místo 1ks) . Rozhodně se nejednalo o výjimečný případ. Manažer logistiky celý tento případ s novým kolegou již prošel, aby se už nikdy neopakoval.
Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
Ještě jednou Vám děkujeme za vše.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Zdravím.
Když už něco nabízím tak je dobré u grafické karty uvést, že ovladače pro danou grafickou kartu nejsou k dispozici. Moje chyba. Mám ponaučení, že než zakoupím grafickou kartu tak si musím zjistit ovladače ke grafické kartě. V tomhle mě vytočil do běla obchod.Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den pane Antone,
v první řadě Vám moc děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Zde se Vám velice omlouváme, ale k většině grafickým kartám se již dva roky nedodávají ovladače na nosiči CD. Prakticky mechaniky již nemá polovina strojů a vše se přesunulo na internet. V tomto je dnešní doba nezadržitelná. Je nám moc líto. Vaši grafickou kartu AMD Radeon si najde každý operační systéme a nebo na stránkách výrobce jsou ovladače.
Kolega, manažer z obchodního oddělení pan Baxa se s Vámi spojil a vše s Vámi prošel. Jestli se nepletu, tak Vám už byli ovladače zaslány na Vás mail. Vždy se můžete spolehnout, že se o Vás dobře a profesionálně postaráme.
Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
Ještě jednou Vám děkujeme za vše.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Pokud se zpozdí s dodáním zboží, následuje jen formální rádoby omluva s vysvětlením na špatný systém ( budeme měnit ), měl jste platit kartou ( nefunkční ), zboží jsme již odeslali ( předáno dopravci až po několika dalších hodinách )... Celkový dojem je ten, že další nákup již ne.
Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den pane Libore,
děkujeme Vám za Vaši recenzi. Zpětná zpráva od Vás, našich zákazníků je vždy pro nás velice cenná.
Naše firma je velice prozákaznicky založená a každá zpráva nám pomáhá zlepšit naše služby. Zde se Vám velice omlouváme a plně Vás chápeme. Jakmile je platba placena zálohovou fakturou, tak musíme počkat, než se platba spáruje s naší bankou a systémem. Zde to byl jeden den. Tuto prodlevu nedokážeme ovlivnit asi jako většina prodejců. Ještě jednou se Vám moc omlouváme.
Manažer z obchodu pan Baxa je s Vámi v kontaktu. Přejeme Vám brzký návrat z nemocnice a rychlé uzdravení.
Neváhejte se na nás i příště obrátit, když budete cokoliv potřebovat. Vždy se o Vás rádi postaráme.
Ještě jednou Vám děkujeme za vše.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru -
Recenze smazána na žádost autora
-
Nedoporučuje obchod
- Vše je repasované
Nechci tady nakupovat a doporučuji lidem ať tady nenakupují jsou to šunty
Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den pane Kalino,
V první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Mrzí nás, že na Vaší straně není 100% spokojenost. Zde se Vám velice omlouváme, ale naše společnost má ve své nabídce prakticky jen pouze repasované zboží, NE nové. Na každé produktové kartě tuto informaci poctivě uvádíme, že se jedná o použité zboží - typ zboží/použité. S touto informaci dále setkáte prakticky na každém kroku na našem e-shopu od produktové karty, bannerů, pojmenování internetové adresy v dané sekci, obchodních podmínek a dalších. Na naší straně se maximálně snažíme naše Vážené zákazníky informovat o kvalitě zboží. Proto každý produkt dále dělíme na kvalitu A a B.
Ve Vašem případě byl dokonce vybrán produkt kategorie B, kde přímo v patičce výrobku uvádíme, že bude mít produkt drobné estetické vady.
Ve výjimečném případě se stane, že zákazník tuto informaci přehlédne a cítí se poškozený, protože měl pocit, že si objednal nové zboží a dorazilo mu použité a cítí se poškozen, než si tuto záležitost objasníme. Manažer obchodu pan Baxa se s Vámi zkouší již spojit.
Neváhejte se na nás opět obrátit, když budete cokoliv potřebovat. Rádi se o Vás opět postaráme.
Ještě jednou Vám děkujeme za vše.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Nabíječky dali mne na hovno ne nabývá to dikuju
Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den pane Antone,
děkujeme Vám za Vaši recenzi. Zpětná zpráva od Vás, našich zákazníků je vždy pro nás velice cenná.
Naše firma je velice prozákaznicky založená a každá zpráva nám pomáhá zlepšit naše služby.
Manažer z obchodu pan Baxa je s Vámi v kontaktu. Jsme rádi, že celou situaci s kolegou řešíte.
Neváhejte se na nás i příště obrátit, když budete cokoliv potřebovat. Vždy se o Vás rádi postaráme.
Ještě jednou Vám děkujeme za vše.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Pomalé dodání.
Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den paní Lenko,
v první řadě Vám velice děkujeme, jak za Váš nákup, tak i za zpětnou informaci.
Omlouváme se Vám za vzniklou situaci paní Lenko. Když se podíváte s Vaším dovolením na naše ostatní recenze, tak u většině z nich se dočtete pochvalu od našich zákazníků právě na rychlost dodávky. Na naší straně si uvědomujeme, že dnešní době nemůže být člověk ani jeden den bez IT. Samozřejmě to není v žádném případě z naší strany omluva. Snad někdy v budoucnosti budeme mít šanci reputaci napravit.
Ještě jednou Vám děkujeme za Vše.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Nedoporučuje obchod
- Po siedmych dňoch od úhrady nemám informáciu v akom stave sa nachádza dodávka môjho PC
Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý deň Ivane,
v prvom rade Vám a Vašej spoločnosti ďakujeme za Váš nákup. Vášho hodnotenia si vážime. Spätná správa je pre nás veľmi dôležitá.
Tu sa Vám veľmi ospravedlňujeme, chyba vznikla na našej strane. Urobili sme opatrenia, aby sa už nemohla opakovať.
Máme pre Vás dobrú správu, už teraz začíname pracovať na novej pobočke priamo vo Vašom krásnom meste Bratislave.
Ešte raz Vám ďakujeme za všetko.
Keď budete čokoľvek potrebovať, neváhajte sa na nás v budúcnosti obrátiť. Stačí nám napísať na mail [email protected]. Ešte raz Vám za všetko ďakujeme.
Majte pekný deň.
praje celý tím inComputeru -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Výběr zboží v relativně dobré kvalitě
- Dobré ceny, rychlé dodání. A tím výhody bohužel končí
- Absolutní neochota cokoliv řešit
- Vůbec neřeší reklamace
- Nekomunikace-ať mailová či telefonická
- Prodejce umí dobře jen slibovat a vymýšlet nesmysly, nulová zodpovědnost
- S klidným svědomím Vám budou lhát a dlužit (specialita obchodního zástupce pana B.)
Z vlastní zkušenosti tento eshop opravdu nedoporučuji, nákup zboží lehce připomíná loterii. Pokud bude zboží sloužit, pak máte štěstí a budete spokojeni. Ti co budou mít problém, ho s největší pravděpodobností s tímto partnerem nevyřeší. Naštěstí je zde plno jiných zodpovědných prodejců, spolupráci jsem ukončil.
Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den pane Jane,
omlouváme se Vám, za vzniklou situaci. Když se podíváte s Vaším dovolením na naše ostatní recenze, tak u většině z nich se dočtete pochvalu od našich zákazníků právě na dobrou komunikaci. Samozřejmě to není v žádném případě z naší strany omluva, ale naše firma má velice prozákaznické myšlení a je nám líto, že to tak nevnímáte. Vaše zpětná recenze je pro nás výborná v tom, že alespoň víme, na čem máme více zapracovat.
Ve Vašem případě nebyla reklamace, protože výrobek byl již mimo záruční lhůtu. Je nám velice líto. K tomu baterie je díl, který podléhá spotřebě a má určitou životnost, jako například u automobilu pneumatiky. Samozřejmě Vám zrušíme velkoobchodní přístup, aby Vám od nás už nechodili akční nabídky.
Ještě jednou Vám děkujeme za Vše.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Nedoporučuje obchod
absolutne neprofesionalni-notebook nefunkcni, neberou telefony, neodpovidaji na maily, urcite od nich nic nekupujte
Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den pane Václave,
v první řadě Vám moc děkujeme za Váš nákup u naší společnosti. Celý problém jste už probral s naším vedoucím obchodu panem Baxou.
Omlouváme se, ale o víkendu máme zavřeno, takže se nám nedovoláte. Naše otevírací doba je v kontaktech na našem eshopu. Máme pro Vás dobrou zprávu. Od června plánujeme celotýdenní provoz, takže tu budeme pro Vás k dispozici místo 5 dnů 7. Ještě jednou Vám děkujeme za vše.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Nedoporučuje obchod
- téměř nulová kompetence obsluhy zákaznické linky
- zmatečné informace obchodního oddělení
- špatně nastavené automatické odpovědní systémy
- nemožnost se dovolat na jedinou telefonní linku
předposlední zkušenost : objednaný notebook, komunikace s incomputerem o navýšení SSD disku a RAM, vše potvrzeno, za týden zrušena objednávka, že NTB již není skladem.
Poslední zkušenost : Notebook vyzvednut, za 14 dní vrácen na reklamaci, vyzvednut osobně po skončení reklamačního řízení s tím, že došlo k opravě. V kanceláři zjistím že chybí baterie v NTB, po 30tém pokusu se dovolám, omluva že ať přivezu NTB zpět, ovšem vrácení baterie nelze provést hned, NTB tam musí zůstat, za dva dny bude hotové. Při té příležitosti upozorním, že od poslední opravy zlobí klávesnice, ať se na to podívají. Pak už jen bezvýsledné volání kdy bude opraveno, nakonec komunikace pouze přes email, po dalším týdnu výsledek z incomputeru, vyberte si jiný notebook na našich stránkách, váš původní nelze opravit, nemáme náhradní díly. Nehledě na to, že v Incomputeru násobně vzrostly ceny, nešlo nic adekvátního vybrat, požádal jsme o vrácení peněz. Po letech nejspíš končím se zbožím od Incomputeru, peripetie se zbožím nejsou rozhodně adekvátní ceně zboží, které je v mnoha případech shodné s novým PC nebo NTB.Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den pane Danieli,
děkujeme Vám za Vaši recenzi. Celý případ jste řešil s manažer obchodu pane Baxou. Velice se Vám omlouváme za vzniklé komplikace. Samozřejmě Vám na Vašem účtu zrušíme velkoobchodní přístup, aby Vám od nás už nechodili akční nabídky.
Ještě jednou Vám děkujeme za Vše.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Nedoporučuje obchod
- To opravdu nevím
- Velmi mile vám vysvětlí že jste blb, pokud si složitě nedohledáte fakt, že telefony jsou bazarové.
- Obchod který se zabývá jen bazarem. Bud opravdu pátráte a tuto informaci si dohledáte. Bohužel já jsem byl poprvé a tuto informaci se dozvíte až po obdržení přístroje. Protože u daného výrobku to schválně neuvádí. Musíte hledat na dalších specifikacích telefonu. Na posledním řádku pod informací, že má přístroj wifi, baterii a android. A mimo jiné ho již 2 roky někdo používal.....ovšem pak mi mile vysvětlili, že pokud jsem si tuto informaci složitě nedohledal před koupí, jsem důvěřiví blb a mam smůlu protože telefon je zakoupený na ičo. Což mají bohužel pravdu
Myslím že schválně neuvádí přímo u výrobku fakt, že kupujete bazar.
Až po hledání to zjistíte. Ovšem pokud se to nesnažíte zjistit, nebo vás to nenapadne, máte smůlu. Není uvedeno ani na objednávce ani na faktuře.
Zjístíte až doma jako jáReakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den pane Hodači,
mrzí nás, že na Vaší straně není 100% spokojenost. Zde se Vám velice omlouváme, ale naše společnost má ve své nabídce prakticky jen pouze použité zboží, NE nové. Na každé produktové kartě tuto informaci poctivě uvádíme, že se jedná o použité zboží - typ zboží/použité. S touto informaci se potom setkáte prakticky na každém kroku na našem eshopu. Na naší straně se maximálně snažíme naše zákazníky informovat o kvalitě zboží.
Ve výjimečně případě se stane, že zákazník tuto informaci přehlédne a cítí se poškozený, protože měl pocit, že si objednal nové zboží a dorazilo mu použité a cítí se poškozen, než si tuto záležitost objasníme.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️