Přihlásit se a přidat příspěvek
  • V únoru 2023 jsem zakoupil u této společnosti repasovaný notebook Lenovo Thinkpad T 550 pro mého 91 letého dědu, kterému to stále pálí a jako bývalý starosta je stále aktivní a pro svůj každodenní život notebook potřebuje. Po doručení se notebook zdál v pohodě a až na nefunkční skype (kvůli chybějícímu software se zobrazovala při spuštění chyba), který bylo potřeba do windows doinstalovat se zdálo vše celkem ok. Dědu nevídám denně a když mi po čase sdělil, že na numerické klávesnici notebooku mu nefunguje číslo 6 a sdělil, že je to tak od začátku, probral jsem s ním, že by byl kvůli reklamaci třeba měsíc bez notebooku, což odmítal. Nyní v prosinci si opět stěžoval na nemožnost psaní číslice 6 standartním způsobem, proto jsem oslovil eshop. Obratem mi odepsal pan majitel, který nabídl reklamaci, která však byla do 3 dnů od předání zboží na reklamaci ukončena verdiktem, že nemůže být uznána, protože klávesnice notebooku je silně znečištěna a zalepena a že mohlo dojít k polití, k čemuž zaslali fotky znečištěné klávesnice. Fotky nejenže nekorespondovaly se stavem klávesnice 1 den před osobním doručením na prodejnu (tlačítko jsem odcvaknul a kontroloval), ale také napsali, že tlačítko pro spokojenost zákazníka vyčistili a přitom ntb vrátili ve stejném stavu jako před reklamací, já jsem žádnou změnu nezaznamenal. Nabídli výměnu klávesnice za 1300 Kč, ale to jsem odmítl, to mohu vyřešit takto v kterémkoliv jiném servise. To, že není uznána reklamace se stává, ale že při neuznání nafotí jiné zboží a defacto obviní zákazníka z polití zboží, ke kterému na 100% nedošlo, to mě opravdu štve. Jejich technik má asi v zásobě nefunkční znečištěné zboží, které v případě reklamace šikovně nafotí a je po problému s reklamací. Klávesnice našeho ntb prostě nebyla funkční od nákupu a mrzí mě, že jsem zboží obratem nevrátil a nenakoupil u jiného seriózního prodejce. Rozhodně tento eshop nedoporučuji, možná nabízí zboží za výhodné ceny, ale s reklamacemi bude zcela jistě problém. Díky už nikdy více.

    • Dobrý den pane Pospíšile,

      v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace. Naše firma je pro-zákaznickou myslící, a i proto se velice podrobně každým takovýmto případem zabývá. Vše jsme prošli důkladnou kontrolou a stojíme za naším stanoviskem.
      Rychlost servisu - 3 dny je v pořádku. Jak jsme uvedli v úvodu, na naší straně se snažíme o profesionalitu, a to od komunikace (rady zákazníků) až po rychlost dodání objednaného zboží, stejně jako o servisní zásahy (rozšíření produktů, či případné reklamace).
      Softwarový problém nebyl spojen s hardwarem notebooku. Toto je běžné zákaznické nastavení, se kterým Vám i na dálku rádi pomůžeme.
      Co se týče klávesnice, na fotografiích byla demontována kvůli servisní kontrole, což by mohlo být pro zavádějící, a možná i proto zde rozporujete, že není vaše. Fotografie byly pořízeny z Vašeho notebooku. Až dostanete notebook zpět, určitě ji poznáte, že máte svou klávesnici. Když bychom Vám, jakkoliv jinak mohli pomoci, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. Kolegové z obchodního oddělení se o Vás rádi a profesionálně postarají. Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost. Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

      Mějte hezký den.

      Přeje celý tým inComputeru

    • Dobrý den pane Pospíšile,

      v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace. Naše firma je pro-zákaznickou myslící, a i proto se velice podrobně každým takovýmto případem zabývá. Vše jsme prošli důkladnou kontrolou a stojíme za naším stanoviskem.
      Rychlost servisu - 3 dny je v pořádku. Jak jsme uvedli v úvodu, na naší straně se snažíme o profesionalitu, a to od komunikace (rady zákazníků) až po rychlost dodání objednaného zboží, stejně jako o servisní zásahy (rozšíření produktů, či případné reklamace).
      Softwarový problém nebyl spojen s hardwarem notebooku. Toto je běžné zákaznické nastavení, se kterým Vám i na dálku rádi pomůžeme.
      Co se týče klávesnice, na fotografiích byla demontována kvůli servisní kontrole, což by mohlo být pro zavádějící, a možná i proto zde rozporujete, že není vaše. Fotografie byly pořízeny z Vašeho notebooku. Až dostanete notebook zpět, určitě ji poznáte, že máte svou klávesnici. Když bychom Vám, jakkoliv jinak mohli pomoci, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. Kolegové z obchodního oddělení se o Vás rádi a profesionálně postarají. Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost. Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

      Mějte hezký den.

      Přeje celý tým inComputeru

  • Tento obchod nedoporučuji.Jsou velmi důkladní v servilním odpovídání na veškeré odkazy a recenze na ně - odpovídají skutečně na každý příspěvek,což už je trochu podezřelé,nemyslíte?V každém emailu neustále píšou,jak je pro ně důležité,aby jste i nadále byl jejich zákazníkem,to by ale museli být reálně to,co zákazník hledá - totiž seriózní obchod.Nevadí mi repasované zboží.Koupil jsem si IPhone a za půl roku mi začalo zlobit tlačítko pro zapínání/zamykání displaye.Zaslal jsem ho na reklamaci a byla mi zamítnuta s tím,že telefon ZŘEJMĚ upadl na zem.Jak k tomuto zjištění přišli nezdůvodnili.Měl jsem na telefonu ochranné sklíčko,které bylo prasklé,ale telefon mi nespadl.Prostě se tlačítko ochodilo.Fungovalo,ale špatně.Po telefonu mi sami potvrdili,že o sklíčko nejde.Telefon po sloupnutí sklíčka je ale sám o sobě v perfektním stavu.Nafotil jsem ho tedy bez sklíčka a zaslal jim fotky zpět,jestli si s mechanickým poškozením telefonu nedělají legraci?Odpověděli mi,že ale v archivu mají ty fotky,na kterém je telefon s rozbitým sklíčkem...Neseriózní jednání typu - ta dírka se vám v botech udělala mechanickým třením...nejspíš chůzí.Znovu už v těchto "méně známých" obchodech nakupovat nebudu...Pokud si chcete být jisti záručním servisem,radím Vám,nakupte jinde.Již se těším,jak mě zde dole osloví...Dobrý den Maty...

    • Dobrý den,

      v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu.
      Ano, máme 100% pravdu, že vždy se zákazníkem komunikujeme, odpovídáme na jakýkoliv dotaz, pomoc, potřebu poradit, či reklamaci. Naše firma je na trhu 20 let, a právě na přístupu k našim zákazníkům si velice zakládáme. Práce je naším koníčkem, a právě komunikace a slušnost určitě do obchodu patří.
      K Vaší reklamaci. Zde se Vám velice omlouváme, ale Váš telefon jsme předali i nezávislému servisu na posouzení, zda náš servis nepochybil, a i zde byl verdikt stejný. Závada způsobena na straně uživatele. Plně chápeme, že si někdy uživatel způsobí závadu nevědomky, a proto je rozhořčen při neoprávněné reklamaci. To nás vždy velice mrzí a snažíme se veškerý problém vysvětlit, hlavně technicky doložit.
      Mějte hezký zbytek nedělního odpoledne

      přeje celý tým inComputeru ❤️

  • Hrozné jednání.Dne 25.12.2020 jsem objednal baterii k notebooku, byla na skladě.Dne 28.12.2020 přišla SMS, že baterie je připravena k vyzvednutí na prodejně.V prodejně mně však sdělili, že baterie není(pravděpodobně ji chtěl někdo známý) a musí být objednána.Takže závěr:projel jsem 32 km a nemám nic, ani omluvu.

    • Dobrý den pane Roučko,

      v první řadě Vám moc děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Zde se Vám velice omlouváme, máte určitě pravdu. Zde se stalo z naší strany pochybení. V tomto Vánočním shonu, nová kolegyňka na úseku expedice pro Vás špatně vychystala zboží. Rozhodně se nejednalo o upřednostnění žádného jiného zákazníka. Kódy u baterii jsou často velice podobné a došlo zde doopravdy k nechtěné záměně. Manažer logistiky celý tento případ s novou kolegyňku již prošel, aby se už nicky neopakovala.
      Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
      Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

      Mějte hezký den.

      přeje celý tým inComputeru

  • V obchodu inComputer jsem koupil "nový" telefon Samsung Galaxy S8. V popisu bylo jen, že telefon je částečně lokalizován pro zahraniční trh a že jde o Předváděcí zboží. Nicméně telefon je repasovaný "refurbished". Je z boku lehce poškrábaný a v balení chybí standardní příslušenství (sluchátka a 2 usb redukce). Při kontaktování obchodu mi bylo zděleno, že se sice omlouvají, ale že často prodávají použité zboží a že mi chybějící příslušenství, ani jinou kompenzaci, nedají. Telefon si nechám, je dobrý i tak, ale férové jednání to podle mě není. Prostě asi tak, jako to je s tím zajícem v pytli.

    • Dobrý den,

      mrzí nás, že na Vaší straně není 100% spokojenost. Zde se Vám velice omlouváme, ale naše společnost má ve své nabídce prakticky jen pouze použité zboží, NE nové. Na každé produktové kartě tuto informaci poctivě uvádíme, že se jedná o použité zboží - typ zboží/použité. S touto informaci se potom setkáte prakticky na každém kroku na našem e-shopu. Od banneru, popisek, obchodních podmínek a internetové adresy atd. Určitě se z naší strany více zamyslíme, jak tyto informace více zdůraznit. Na náš produkt „použité zboží“ jsme patřičně hrdi.

      Ve výjimečně případě se stane, že zákazník tuto informaci přehlédne a cítí se poškozený, protože měl pocit, že si objednal nové zboží a dorazilo mu použité a cítí se poškozen. Zde není problém nám zboží vrátit. Vždy se o vše rádi postaráme. Z naší strany je toto naprosto automatické. Naší firmě záleží na každém zákazníkovi. Pro nás je důležité naším zbožím rozdávat radost.

      Mějte hezký den.

      přeje celý tým inComputeru ❤️

  • Tady Pan Souček josef.Omlouvám se za špatné hodnocení na incomputer.czTento obchod vřele doporučuji.Kdybych mohl dám 10.hvězdiček.Jou rychlý a spolehlivý.Všechno jejich zboží 100 procentně funguje.Žádné problémy jsem u incomputer nikdy nezaznamenal.Nakupujte u tohoto obchodu.Ničeho se nemusíte bát.Díky

    • Dobrý den pane Součeku,

      Vůbec o nic nejde. Zákazníkům se běžně stává, že se v hodnocení omylem uťuknou. Pro nás je hlavně důležité, že je u Vás spokojenost. Obchod děláme s radostí a s láskou a když není u našeho zákazníka jakákoliv nespokojenost, snaží se vždy vše obratem vyřešit. Chceme, aby IT technika přinášela jen a jen radost. Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit, když budete cokoliv z IT potřebovat. Vždy se o Vás rádi a profesionálně postaráme. Mějte hezký den.

  • Dobrý den, firmu inComputer.cz určitě vřele doporučuji. Výborná a ochotná obsluha, byla jsem se vším velmi spokojena. Já sama u firmy nakupovala též na spokojené doporučení.

    • Dobrý den paní Dvořáčková,

      děkujeme Vám za Vaši skvělou recenzi. Jsme rádi, že je na Vaší straně spokojenost.
      Vaši pochvalu vyřídíme kolegům na obchodní oddělení. Jak nás příště navštívíte, tak Vás čeká úplně nová prodejna. Neváhejte se na nás i příště obrátit, když budete cokoliv potřebovat. Vždy se o Vás rádi postaráme.
      Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

      Mějte hezký den.

      přeje celý tým inComputeru ❤️

  • Dobry den, zatim nechci hodnotit, ale spis vyresit problem, koupil jsme u Vas notebook, po cca 4 mesicich prestala fungovat klavesnice a notebook byl odeslan na reklamaci, reklamace byla prijata a dle protokolu vymenena klavesnice. Po zapnuti notebooku stejny problem, klavesnice nefunguje, zda byla klavesnice opravdu vymenena nechci hodnotit. Nicmene i kdyby byla, urcite jeji funkcnost nikdo nepreskousel a slepe odeslal zpet, kdyby ji totiz prezkousel, zjistil by, ze klavesnice stale nefunguje a neposlal by ho nefunkcni, respektive s pretrvavajici zavadou zpet. Chapu ze jsme jen lide, ale ptam se co s tim udelame? Nezlobte se, ale nehodlam znovu platit postovne 200,- kvuli Vasi chybe.

    • Dobrý den, omlouváme se, ale na Heuréce v diskuzi nejde vidět ID uživatele, takže nedokážeme dohledat ani číslo objednávky/faktury/servisního protokolu. Nechodí nám také upozornění o příspěvku v diskuzi, a proto Vám nyní reagujeme až s týdenním zpožděním. Zde bychom jsme Vás strašně moc poprosili, nám napsat na mail [email protected] Kolegové z obchodu se o Vás rádi a profesionálně postarají.
      Mějte hezký zbytek nedělního odpoledne a těšíme se na Váš mail. Můžete se spolehnout, že se o vše postaráme.

  • My jsme absolutně spokojeni, bezproblémová domluva a následná rekonfigurace PC sestavy. Doporučuji.

    • Dobrý den pane Martine,

      Velice Vám děkujeme jak za Váš nákup, tak za Vaši recenzi. Vždy to pro nás moc znamená, když Vy naši zákazníci jste spokojení. Toto je pro nás na prvním místě. Když budete cokoliv v budoucnosti potřebovat, neváhejte se na nás opětovně obrátit. Vždy se o Vás rádi postaráme.

      Mějte hezký večer.

      přeje celý tým inComputeru ❤️

  • Moc spokojen,rychlost ,kvalita. Doporučuji.

    • Dobrý den, děkujeme Vám za zpětnou reakci. Jsme velice rádi, že jste spokojen s naším výrobkem. Rychlost a kvalita je u naší společnosti vždy na prvním místě, snažíme se aby zákazníci byli maximálně spokojení s našimi službami. Samozřejmě víme, že je stále co zlepšovat, na což nám slouží právě i portál Heuréka. Pokud byste v budoucnu od nás cokoliv potřeboval, neváhejte se na nás obrátit, vždy se Vám budeme individuálně věnovat. Mějte krásný IT den u notebooku :) zdraví Vás Michelle a tým inComputer