Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží, které mi nevyhovovalo specifikací. Obchod se mi nesnažil vyjít vstříc s vrácením. Odkázal se na mou akceptaci obchodních podmínek a nazdar. Tudíž jsem vlastníkem něčeho, co nemůžu vrátit, protože si nechci koupit nic dalšího...něco co nepotřebuji.
    Žádná domluva. Obchod nedoporučuji a příště už nic nekoupím.

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den paní Lenko,

    v první řadě Vám moc děkujeme za Vaši zpětnou zprávu.
    Zde se Vám velice omlouváme, ale kolegové z obchodního oddělení postupovali zprávě. Zboží bylo koupeno na firmu PNEU HNÍDEK s.r.o., a tudíž zde není možné odstoupit do 14 dnů jako u spotřebitele, ale zboží Vám vždy rádi vyměníme. Takto postupují všechny velké e-shopy. Podnikatel, je vždy obeznámen touto skutečností.
    Zde se musíme zastat našich kolegů z obchodního oddělení, ale jak si přečtete v ostatních recenzích, kolegové vždy příjemní a chovají se naprosto seriózně. Naše společnost je více jak 19 let na trhu a je velice prozákaznicky založená.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.
    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní zboží

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den paní Kateřino,

    V první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Jsme rádi, že jste si vše vyjasnila s naším obchodním manažerem panem Baxou.
    Zde se Vám velice omlouváme, ale naše společnost má ve své nabídce prakticky jen pouze použité zboží, NE nové. Na každé produktové kartě tuto informaci poctivě uvádíme, že se jedná o použité zboží - typ zboží/použité. S touto informaci dále setkáte prakticky na každém kroku na našem e-shopu od produktové karty, bannerů, pojmenování internetové adresy v dané sekci, obchodních podmínek a dalších.
    Z Vaší strany byl vybrán notebook velice cenově zvýhodněn, protože byl v kategorii B. Takže byl použitý a měl větší známky použití.

    Neváhejte se na nás opět obrátit, když budete cokoliv potřebovat. Rádi se o Vás opět postaráme.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží dorazilo nefunkční.
    Na stránkách prodejce navíc není jasně označeno, že jde použité zboží.
    Dohledáno až později malým písmem po rozkliknutí další karty.

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Josefe,

    V první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Mrzí nás, že na Vaší straně není 100% spokojenost. Zde se Vám velice omlouváme, ale naše společnost má ve své nabídce prakticky jen pouze použité zboží, NE nové. Na každé produktové kartě tuto informaci poctivě uvádíme, že se jedná o použité zboží - typ zboží/použité. S touto informaci dále setkáte prakticky na každém kroku na našem e-shopu od produktové karty, bannerů, pojmenování internetové adresy v dané sekci, obchodních podmínek a dalších. Na naší straně se maximálně snažíme naše Vážené zákazníky informovat o kvalitě zboží. Proto každý produkt dále dělíme na kvalitu A a B.
    Ve výjimečném případě se stane, že zákazník tuto informaci přehlédne a cítí se poškozený, protože měl pocit, že si objednal nové zboží a dorazilo mu použité a cítí se poškozen, než si tuto záležitost objasníme.
    Zboží Vám samozřejmě obratem vyměníme.

    Neváhejte se na nás opět obrátit, když budete cokoliv potřebovat. Rádi se o Vás opět postaráme.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží dorazilo
    • V popisu bylo dotykové pero patřící k výrobku. To nedorazilo. Prý chyba v popisu výrobku. Stát se může, nicméně kupovala jsem produkt + pero, které nebylo dodáno.

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den,

    v první řadě Vám moc děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Zde se Vám velice omlouváme, ale zde možná došlo nedorozumění. Pero bývá zasunuto do zdířky ve výrobku. Někdy se stane, že si toho náš zákazník nevšimne, což je pochopitelné. Kolegové se s Vámi zkoušeli opakovaně spojit jak přes mail, tak i telefonem, ale bez výsledné reakce.
    Neváhejte se na nás obrátit na mail : [email protected]
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Smazáno na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po osobním vyzvednutí NTB bylo doma zjištěno, že NTB vykazuje závažnou závadu. Následující pracovní den odvezen NTB zpět na pobočku s tím, že se nám do tří dní ozvou se stavem a řešením. Nikdo se neozval, tak bylo do 14 dní odstoupeno od kupní smlouvy. Přes sliby o navrácení platby, nejsou peníze stále připsány na účet.

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den paní Petro,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi, velice si ji Vážíme. Zpětná informace od našich zákazníku je pro nás velice důležitá, takto víme, co máme zlepšovat na našich službách.
    Za komplikace s výrobkem se Vám velice omlouváme.
    Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit, když budete cokoliv v budoucnosti potřebovat. Vždy se o Vás rádi a profesionálně postaráme. Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    byl mi zaslán notebook s baterií.která má výdrž 15minut.

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Vladimíre,

    V první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Váš názor je pro nás velice cenný.
    Mrzí nás, že na Vaší straně není 100% spokojenost. Zde se Vám velice omlouváme, ale naše společnost má ve své nabídce prakticky jen pouze použité zboží, NE nové. Na každé produktové kartě tuto informaci poctivě uvádíme, že se jedná o použité zboží - typ zboží/použité. S touto informaci dále setkáte prakticky na každém kroku na našem e-shopu od produktové karty, bannerů, pojmenování internetové adresy v dané sekci, obchodních podmínek a dalších. Ve Vašem případě jsme si vybral kvalitní notebook, vysoké modelové řady, ale datumově starší. Proto také jeho cena byla pod 5tis z původních 30tis. Dále jsme tento notebook zařadili do kategorie B .Zde samozřejmě nemůže být baterie na vysoké kapacitě. U každého notebooku je to malinko odlišné, omlouváme se. Zde je to podobné jako u použitého automobilu a stavem pneumatik. Baterie a pneumatiky je zboží, které podléhá spotřebě. Co se týče baterie, ano manažer obchodu Vám nabídl baterii za naši nákupní cenu . Z naší strany používáme kvalitní baterie. I zde je to jako u pneumatik. Je rozdíl v kvalitě dílu a to obrovský.

    Neváhejte se na nás opět obrátit, když budete cokoliv potřebovat. Rádi se o Vás opět postaráme.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký a úspěšný den.

    přeje celý tým inComputeru ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    baterka totálně podvybitá nefunkční!!!

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den paní Veroniko,

    děkujeme Vám za Vaši recenzi, velice si ji Vážíme. Zpětná informace od našich zákazníku je pro nás velice důležitá, takto víme, co máme zlepšovat na našich službách.
    Celý případ jsme řešila s naším obchodním manažerem a jsme velice rádi, že se vše vysvětlilo. Za komplikace s výrobkem se Vám velice omlouváme. Zde se jedná o nové zboží. Značka je nízko poruchová, jde pouze o promile procent. Tím, že je zboží nové, tak jej nemůže testovat a těmto naprosto výjimečných situacím nejde zabránit. Samozřejmě Vám reklamaci vyřešíme obratem.
    Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit, když budete cokoliv v budoucnosti potřebovat. Vždy se o Vás rádi a profesionálně postaráme. Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru ❤️