Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
nedostal jsem žádné potvrzení objednávky, nemluvě o tom, že konkurence zasílá i průběžné informace o stavu objednávky....až to opravíte, dejte mi vědět, pak Vás mohu doporučit. Zdraví Vojta
Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den pane Vojtěchu,
v první řadě Vám moc děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Zde se velice omlouváme, ale automatické odpovědi o objednávce posílá robot. Zde je vyloučena lidská chyba. Samozřejmě i my máme nastavené automatické informace o Vaší objednávce.
Někde se stane, že mail padne do spam pošty a nebo na straně zákazníka se zadá mail s chybou (například špatný formát mailu) a robot mail odešle, ale Vám není doručný.
Za komplikace se Vám velice omlouváme.
Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
Ještě jednou Vám děkujeme za vše.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Poslali jiné zboží než jsem si objednal
- Nechtějí uznat svou chybu
- Klamou zákazníky
Objednal jsem si adapter k notebooku značky Fujitsu 135 W, místo toho mi poslali nějaký jiný NONAME. Když jsem jim volal, že poslali něco co jsem si objednal, bylo mi řečeno, že udělali ve skladě chybu. Ať jim pošlu fotografii zboží a faktury, že to dají dopořádku. Pak mi napsali, že už originální adaptery nemají, proto mi poslali nějaký jiný. Pokud zboží nechci můžu je poslat zpět, že mi vrátí peníze za zboží i za dopravu. Ještě mi nabídli slevu ve výši 68 Kč. Když jsem jim napsal, že chci zboží vrátit, tak mi odpověděli, že mi dopravu neproplatí, že by mi museli uznat reklamaci. Kdyby byli seriózní firma, tak by mi zavolali, že už mnou požadované zboží nemají, jestli můžou poslat jiné. Za tu cenu co jsem za jejich použitý neznačkový adapter zaplatil, bych si koupil nový. Takže mě poškodili i finnačně. Ve faktuře byl uveden adapter Fujitsu, který jsem nedostal. Hlavně, že v recenzích uvádí, že se snaží dělat vše proto, aby byli jejich zákazníci spokojeni - samé lži. Nakonec mi ještě poslali mailem nabídku, že si mám od nich koupit nějaké jiné zboží. To už je výsměch, od incomputeru už nikdy nic.
Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den pane Tomáši,
děkujeme Vám za Vaši recenzi. Zde došlo z naší strany nedorozumění. Zboží bylo dodané správně, ale nový kolega Vám dodal neúplné informace. FS a firma Acer si pro část svých modelů notebooků nechává vyrábět adaptéry u značek Delta, LiteON atd. V těchto případech se jedná o originální adaptér k danému výrobku a koupíte takovýto adaptér s novým notebookem. FS a ani Acer nepřelepují adaptéry svou značnou. Je to jako RAM v notebooku FS a Acer, ty nejsou také od tohoto výrobce, ale od výrobce RAM. Když to shrneme, z naší strany byl dodán originál adapter.
Z Vaší strany je možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od nákupu, kdyby na Vaší straně nebyla spokojenost a my Vám obratem vyplatili zpět adaptér. Vše s Vámi prošel nás obchodní manažer pan Baxa a snad už je vše v pořádku a je na Vaší straně spokojenost.
Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit, když budete cokoliv v budoucnosti potřebovat. Vždy se o Vás rádi a profesionálně postaráme.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem notebook a dokinu. Poslali motebook a dokinu ne. Bez jakékoliv komunikace se mnou. Ani nevím, zda dopošlou dokinu, nebo co bude dál. Smysl to dávalo dohromady. Nejsem spokojen s komunikací obchodu. Příště nakoupím jinde.
Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den pane Michale,
Děkujeme Vám za Vaši zpětnou reakci, která je pro nás vždy velice cenná. Slouží nám, abychom mohli stále zlepšovat naše služby. Na vztahu s našimi zákazníky nám vždy záleží.
Velice se Vám omlouváme za naše pochybení. Kolegové z obchodu se vždy snaží maximálně s našimi zákazníky komunikovat, ale když se například opakovaně nedovolají, tak zvolili špatný postup a zboží odeslali. Je to z důvodu toho, že někteří zákazníci naopak preferují rychlost zásilky a zlobí se na kolegy, že se zboží ihned neodeslalo. Prostě obchod je někdy složitý.
Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit, když budete cokoliv v budoucnosti potřebovat. Vždy se o Vás rádi a profesionálně postaráme. Samozřejmě když nám dáte ještě jednu šanci.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Za vrácené zboží vrátí peníze
Doporučuji se velkým obloukem tomuto obchodu vyhnout. Zboží jsem si vybral a objednal. Následně mi přišel e-mail, že je zboží již prodáno, ale nabídli mi náhradu se kterou jsem souhlasil s tím, že mi dodají novou baterii. Napsali, že ano, tak jsem potvrdil objednávku. Druhý den mi přišel opět e-mail, že baterie je již prodána. Byla mi nabídnuta možnost dodatečně koupi nové baterie za předem domluvenou cenu. Znovu jsem tedy potvrdil objednávku a čekal na den D. Ten přišel za 3 dny. Osobně jsem si pro zboží dojel. Nejdříve mě zarazila cena která byla na faktuře, která byla poněkud jiná než byla nabídka, ale po mé námitce na cenu jsem dostal fakturou novou se správnou cenou.
Notebook jsem si konečně odvezl. Cestou jsem nechal notebook zprovoznit a ve firmě která opravuje tuto techniku celé naší rodině. Navečer mi volá pán, že u notebooku je něco špatně. Dojel jsem tam a bylo mi řečeno, že je špatná klávesnice popřípadě i něco dalšího. Při psaní šla tak polovina tlačítek. Zaplatil jsem 600 Kč, poděkoval a odjel. Druhý den jsem šel notebook vrátit. Na mojí otázku kde je jejich několikanásobná kontrola, mi pán který notebooky vydával a měl na starosti kasu řekl, že by se to nestalo kdyby ho zkoušel on sám. Nabídl mi hned náhradu s tím, že bude fungovat, na to jsem mu řekl, že to mi řekl i na tento.
Když to sečtu
2x cesta Kladno - Praha - Kladno 650 Kč
Zprovoznění 600 Kč
Po sečtení jsem vyhodil 1250 Kč
Koupil jsem si nový v Elektrowordu a mám klid.Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den pane Miroslave,
Děkujeme Vám za Vaši zpětnou reakci, která je pro nás vždy velice cenná a důležitá. Slouží nám, abychom jsme mohli stále zlepšovat naše služby. Na vztahu s našimi zákazníky nám vždy záleží.
Celou situaci jste řešil s naším obchodním manažerem panem Baxou a jsme rádi, že se vše vyjasnilo.
Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit, když budete cokoliv v budoucnosti potřebovat. Vždy se o Vás rádi a profesionálně postaráme.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Výrobek byl deklarován jako použitý, nicméně bez kosmetických vad - přišlo něco, co vypadalo, že bylo právě vytaženo krávě z tlamy nebo možná z jiného otvoru...okamžitě jsem vrátil, funkčnost jsem ani nezkoušel.
Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den pane Radku,
je nám velice líto, že na Vaší straně není 100% spokojenost. Kolegové z obchodu byli s Vámi v kontaktu.
Velice omlouváme, ale naše společnost nabízí použité zboží, ne NOVÉ. Tuto informaci se snažíme poctivě všude inzerovat na našem e-shopu. Vůbec se za tuto skutečnost neschováváme, ba naopak, toto vnímáme jako obrovskou výhodu pro naše zákazníky. Náš zákazník získá vysokou manažerskou řadu s velikou slevou od nového výrobku.
Kvalita stroje se vždy velice přísně posuzuje. Samozřejmě, když se jedná o cenově levný notebook, tak například vlásečnicový škrábaneček na horním víku se posuzuje jako kvalita A, jako ve vašem případu u notebooku v cenové hladině 3 999 ,- s DPH. Stále se jedná o použité zboží, a ne novou IT techniku.
Jak jsme uvedli, nejedná se o nové stroje. Tyto měřítka jsou obecně pro všechny IT firmy stejná a nejsou zde odlišnosti. Samozřejmě není vůbec problém, že jsme využil svého práva na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů.
Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit, když budete cokoliv v budoucnosti potřebovat. Vždy se o Vás rádi a profesionálně postaráme.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo nefunkční, vrátil jsem jen obratem zpět. Obchod nehodlá zaplatit poštovné zpět. Průtahy s vrácením peněz. Vážené nedostatky v komunikace. V žádném případě nedoporučuji.
Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den pane Radku,
Děkujeme Vám za Vaši zpětnou reakci, která je pro nás vždy velice cenná a důležitá. Slouží nám, abychom jsme mohli stále zlepšovat naše služby. Na vztahu s našimi zákazníky nám vždy záleží.
Naše firma je velmi prozákaznický orientovaná. Vždy a za každé situace se snažíme, aby na straně zákazníka, byla maximální spokojenost, přesně jako ve Vašem případě.
Vaše červená recenze nás mrzí, protože Vaší strany jste nereklamovali, ale odstoupili jste od kupní smlouvy do 14 dní a tu není možné žádat proplacení poštovného. Jedno poštovné jde na vrub firmy a druhé na stranu zákazníka. Kolega manažer obchodu pan Baxa o tomto problému s vámi mluvil. Jsme rádi, že jsme byli společně v kontaktu.
Ještě jednou Vám děkujeme.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Bohužel i po konzultaci s obchodníkem ohledně cen a případných dostupností mi nebylo zboží doručeno v patřičném množství, a tudíž jsme se domluvili na vrácení peněz. (Zboží bylo placeno předem). Argument obchodu byl ten, že si zboží objednalo příliš zákazníků najednou.
Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den pane Jiří,
V první řadě Vám a Vaší společnosti děkujeme za Váš nákup.
Ano máte pravdu a velice se Vám za vzniklou situaci omlouváme, že se nám nepodařila pokrýt Vaše celá objednávka. Nyní před vánoci je o atraktivní zboží obrovský zájem. Většina zákazníků objednává zboží přes e-shop a ve výjimečných případech se sejde několik objednávek ve stejný moment v době synchronizace mezi systémy. Tento problém v sezoně se stává všem e-shopům. Samozřejmě je nám celá situace líto, nechtěli jsme Vás zklamat. Kolega manažer obchodu pan Baxa o tomto problému s Vámi hovořil.
Ještě jednou Vám děkujeme za Vše.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Nedoporučuje obchod
- Nezkontrolovane zbozi, ktere bylo nefunkcni - nefunkcni nabijeci konektor, odstipnuty displej, poskozeni dispeleje pri zapnuti - chyby
Zadost o vymenu za funkcni na naklad prodejce nebyla vyslysena, vraceni penez za standardni situace trva 14 dni, coz bylo pro me absolutne neprijatelne... penize byly vraceny za 5 dni asi po urgencich...
zakaznicky servis nula, emaily se standardizovanymi odpovedmi o snaze vyhovet a bla bla, ale nanestesti realita je jinde...Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den paní Regíno,
Děkujeme Vám za Vaši zpětnou informaci. Samozřejmě nikdy není problém zboží vrátit, to je automatické. Chceme, aby byla na straně našich zákazníků spokojenost. S vratkou je spojeno několik procesů. Zboží musíme projít přes příjem, servis a účtárnu. Zákon nám přikládá vrátit částku za vrácené zboží Vám zákazníkovi do 14 dnů, ale z naší strany se vždy snažíme, aby to bylo co nejrychleji. Dokonce i nyní v sezoně je tento čas mezi 3-6 dny. Kolega manažer obchodu pan Baxa o tomto problému s Vámi hovořil. Jsme rádi, že jsme byli společně v kontaktu.
Ještě jednou Vám děkujeme za Vše.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Nedoporučuje obchod
- Otresna komunikace
- Nedostacujici Informace o produktu
Nedoporucuji ! Tohle jsem nikdy nezazila ...nikdo Vam nezvedne telefon ..pres emaily taktez reakce “jak se mi zachce”. Ted cekam az se mi nekdo uraci odpovedet na moji reklamaci a vraceni penez ...uz nikdy vic u vas nic nekoupim ...
Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den,
Děkujeme Vám za Vaši zpětnou reakci, která je pro nás vždy velice cenná a důležitá. Slouží nám, abychom jsme mohli stále zlepšovat naše služby. Na vztahu s našimi zákazníky nám vždy záleží.
Naše firma je velmi prozákaznický orientovaná. Vždy a za každé situace se snažíme, aby na straně zákazníka, byla maximální spokojenost, přesně jako ve Vašem případě.
Za zhoršenou komunikaci se Vám velice omlouváme, problém byl způsoben nepřítomností větší části kolegů z obchodního oddělení, kteří byli v karanténě.
Kolega manažer obchodu pan Baxa o tomto problému s vámi mluvil. Jsme rádi, že jsme byli společně v kontaktu.
Ještě jednou Vám děkujeme.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- narozdíl od telefonů, které nezvedají, tak rychle reagují na e-mail
- tj. rychle zamítnou jakoukoliv možnost reklamace své chyby :-)
- neodbornost technika - nezná paměti ECC
- arogance obchodníka s kterou zamítne vrácení špatného typu pamětí
Počítač dorazil nekompletní (chyběla paměť), paměti, které byly objednány jako ROZŠÍŘENÍ pamětí pro tento počítač s ním nebyly kompatibilní (byl vyžadován typ ECC a byly dodány neznačkové a předražené NonECC) Na to si dejte pozor, i přes to že na to byli telefonicky upozorněni prodávají ROZŠÍŘENÍ pamětí jako salám, je jim jedno do jaké počítače má co přijít.
Poté co jsem na to upozornil obchodníka, jsem se od něj dočkal pouze arogantních a stupidních výmluv. Ač počítače mají dobré a za rozumnou cenu pan obchodník "Bax..." mě odradil od dalších nákupů u této firmy. Děkuji. Pavel ŠtanglerReakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den pane Štanglere,
Děkujeme Vám za Vaši zpětnou reakci, která je pro nás vždy velice cenná. Slouží nám, abychom mohli stále zlepšovat naše služby. Na vztahu s našimi zákazníky nám vždy záleží.
Za možnost nedovolání se Vám omlouváme, ale v současnosti, kvůli současné virové situaci kolem nás, jsou telefonní linky přetíženy. Samozřejmě na mailu jsme pro Vás nepřetržitě na dvě směny a snažíme se online zpracovávat všechny požadavky od našich zákazníků co nejrychleji.
Celá situace je nám líto, ale z naší strany proběhlo správné rozšíření. Proběhli všechny testy. V některých případech se omlouváme, ale nejsme schopni pokrýt speciální přání ze strany zákazníka.
Jinak Vám děkujeme za Vaši pochvalu k cenové politice. Vždy se Vám, našim zákazníkům snažíme nabídnou kvalitní modelové řady s naší minimální marží co se odráží na celkové ceně.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Nedoporučuje obchod
Nic nefungovalo noťas poškrábáný, nenačítal nic,vracela sem zpět,neochota obchodu na tel se nedovoláte,hnus,jen na email odpoví až se jim zachce,jsem zvědavá jak vyřídí reklamaci!
Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den paní Renato,
Děkujeme Vám za Vaši zpětnou reakci, která je pro nás vždy velice cenná a důležitá. Slouží nám, abychom jsme mohli stále zlepšovat naše služby. Na vztahu s našimi zákazníky nám vždy záleží.
Naše firma je velmi prozákaznický orientovaná. Vždy a za každé situace se snažíme, aby na straně zákazníka, byla maximální spokojenost.
Za zhoršenou komunikaci se Vám velice omlouváme, problém byl způsoben nepřítomností větší části kolegů z obchodního oddělení, kteří byli v karanténě. Co se týče dodaného zboží, tak se omlouváme, ale zde asi byl z Vaší stany špatně zvolený výrobek. Notebooky za 2 999,- s DPH včetně úplně nové baterie je samozřejmě pomalejší a některé aplikace nefungují a nebo nefungují správně. Samozřejmě na základní práci je takto levný notebook dostačující. Design u takto použitého zboží se může stát, že horní víko může být použité. Nejedná se o nový notebook.
Kolega manažer obchodu pan Baxa o tomto problému s vámi mluvil. Jsme rádi, že jsme byli společně v kontaktu.
Ještě jednou Vám děkujeme.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Nedoporučuje obchod
- Popis zboží neodpovídal, chybělo například aktivní pero. Obchod jej odmítl dodat.
- Reálný stav notebooku, i když byl kupován jako použity z výstavy - opravdu hodně obouchaný, s poloviční vydrží baterie nebyl nikde zmíněn.
Reakce obchodu inComputer.cz
Dobrý den pane Jane,
Děkujeme Vám za Vaši zpětnou reakci, která je pro nás vždy velice cenná a důležitá. Slouží nám, abychom jsme mohli stále zlepšovat naše služby. Na vztahu s našimi zákazníky nám vždy záleží.
Naše firma je velmi prozákaznický orientovaná. Vždy a za každé situace se snažíme, aby na straně zákazníka, byla maximální spokojenost.
Zde se omlouváme, ale ani u nového modelu není PERO součástí příslušenství. Zde musela vzniklou z Vaší strany nedorozumění. Samozřejmě ani v naší nabídce toto nebylo uvedené, a proto Vás kolegové zprávě informovali, že je toto příslušenství příplatkové.
Kolega manažer obchodu pan Baxa o tomto problému s vámi mluvil. Jsme rádi, že jsme byli společně v kontaktu.
Ještě jednou Vám děkujeme.
Mějte hezký den.
přeje celý tým inComputeru ❤️ -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.