Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Pokud bych byl slepý možná by to nevadilo ale to nejsem vzhledem k tomu jak je batoh neskutečně vadné šitý a to na tolik, že mě přechází zrak a nemuzu pochopit jak todle můžete nabízet!!!
    • Katastrofa ušité. Asi Rakouska bez brýlí šyla
    • Jeden ze zipů se hned rozjel

    Nemám nervi ani náladu vyplňovat formulář, ztrácet čas s vámi po tom co jsem dostaltak sku... venej výrobek

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepracovalo levé sluchátko
    • Špatně připojení k telefonu

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Andrii,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Kolegové z obchodního oddělení se o Vás postarali a vše dořešili.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    poslali špatné zboží

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Davide,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Kolegové z obchodního oddělení s Vámi daný problém řešili a vše na vyřešilo. Moc Vám děkujeme za Vaši spolupráci.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Utratím své peníze jinde

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Vladimíre,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Kolegové z obchodního oddělení s Vámi daný problém řešili a na naší straně se samozřejmě řešení našlo.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zbozi ktere prodavaji jako kategorie A vypada hur nez B v mnohych konkurencnich obchodech

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Alexi,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Kolegové z obchodního oddělení Vám po společné dohodě vybrali jiný kus.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Zboží - počítač jsem obdržel neúplný.

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Jidřichu,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Kolegové z obchodního oddělení s Vámi daný problém prošli.
    Informace, že se jedná o repasovaný výrobek je na každé produktové kartě na více místech (přímo u ceny atd). Vy jste si vybral kategorii B, která nese obrovskou slevu právě díky některým design nedostatkům.
    Je nám líto, že tato informace byla přehlédnuta. Určitě se více zamyslíme, jak více tuto informaci zdůraznit. Děkujeme Vám za podmět.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobra cena
    • Notas mel neco s klavesnici-pro psani nepouzitelna

    Notas jsem vratil -chtel jsem vratit penize-zatim jsem dostal odpoved -Vratka Vašeho zařízení byla přijata na servisní oddělení.
    K obchodu jsem ztratil duveru

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Jiří,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Z naší stany byl problém (vratka) vyřešena do 2 dnů. I když je každé zboží pečlivě testováno a zabaleno, tak se jedná přece jen o elektroniku a někdy problém se může vyskytnout. Ten samozřejmě, jak ve Vaše případě řešíme obratem.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouho s tím otálejí

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Rudolfe,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Kolegové z obchodního oddělení se s Vámi opakovaně zkoušeli spojit, jak mailem, tak telefonicky a nepodařilo se. Neváhejte se na nás obrátit : [email protected]
    Vaše objednávka na osobní odběr byla podle systému vychystána do 3 hodin od přijetí.
    Mail robot Vám poslal informaci o vychystání. Zde musel nastat problém, že buď náš mail padl do spam pošty anebo z Vaší strany se zadal špatný mail.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poslali nefunkční notebook, který evidentně neprošel žádnou výstupní kontrolou, protože prostě nešel zapnout. Při reklamaci slibovali rychlé vyřízení, nakonec jsem se musel upomínat, abych se dozvěděl, že to ani opravit nejde. Tři týdny čekání a notebook pro děti stále nemám, tady už nikdy nenakoupím.

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den, pane Petře,

    nejprve bychom chtěli poděkovat za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za vzniklé potíže. Kolegové z obchodního oddělení se s Vaším problémem zabývali.

    Rádi bychom Vás ujistili, že každý náš repasovaný výrobek prochází pečlivým odborným procesem. Naše zařízení pro tento proces disponuje jedním z nejlepších zázemí v České republice.

    Co se týče Vašeho zařízení, vyřešili jsme vše na naší straně během 3 dnů. Bohužel trvalo déle, než se k nám dostalo, a proto jsme nemohli rychleji reagovat.

    Záleží nám na maximální spokojenosti našich zákazníků, a proto si ceníme Vašeho poděkování.

    Mějte krásný den.

    S pozdravem,

    Celý tým inComputeru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • arogance, neochota

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den paní García,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Kolegové z obchodního oddělení se s Vámi opakovaně zkoušeli spojit jak mailem, tak telefonicky kde vzniklo asi nedorozumění, ale nepodařili s Vámi spojit.
    Vaše objednávka na osobní odběr byla nachystána za 2 hodiny od přijetí. Automat robot Vám poslal informaci mailem. Vaše objednávka nebyla vyzvednuta. Na naši straně jsme si kontrolovali Váš telefon i nevolala jste nám a ani mail od Vás nepřišel.
    Myslíme si, že zde došlo nedorozumění, že jsme v objednávce uvedla omylem špatný mail a čekala jste na informace o Vaší objednávce, které přijít nemohly.
    Neváhejte se na nás obrátit, kdyby se vyskytl jakýkoliv problém mail: [email protected]
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    platná objednávka byla přes zprávu : už balíme vaši objednávku ! byla bez slova vysvětlení zrušena.

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den, paní Šárko,

    nejprve Vám děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Kolegové z obchodního oddělení se s Vámi opakovaně snažili spojit jak emailem, tak telefonicky. Zdá se, že zde došlo k nedorozumění.
    Neváhejte se na nás obrátit, pokud by se vyskytl jakýkoliv problém, na emailem: [email protected].
    Vždy nám velmi záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla dosažena maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte krásný den.

    S pozdravem celý tým inComputeru

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nevím jestli je to nevýhoda obchodu, jako nevýhoda dopravce, ale dosud nemáme žádné zprávy, kde se zásilka nachází.

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Romane,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Informace o expedici chodí automaticky do mailu. O toto se stará automat robot a chyba zde není prakticky možná. Někdy se stane, že mail padne do spam schránky našeho zákazníka, nebo zákazník omylem zadá špatný mail.
    Neváhejte se na nás obrátit, kdyby se vyskytl jakýkoliv problém - mail: [email protected] .
    Kolegové z obchodního oddělení s Vámi vše projdou tak, aby na Vaší straně byla spokojenost.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.