Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé dodání

    Zcela nevstřícný přístup - notebook hned napoprvé nenaběhl, vrátil jsem ho a až po dlooouhé době mi byly vráceny peníze: ovšem pouze za ntb, brašnu jsem si měl ponechat a ani poštovné za zpackanou objednávku nevrátili. Obchod vřele NEDOPORUČUJI.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Vše by bylo OK, kdyby neměli na obrázku kartu s vysokou záslepkou a dodali s nízkou záslepkou. Na dotaz pak odpověděli, že obrázky jsou ilustrační. Nicméně údaj o odlišnosti nebo přesné specifikaci nebyl ani v podrobném popisu. K dobru budiž, že nabídli možnost vrácení zboží (firmě).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlá doprava
    • přišlo vadné zboží
    • hrozný proces reklamace

    zboží přišlo vadné, volně položené v krabici bez jakékoliv ochrany proti otřesum, pouze ve folii proti poškrábání, postup reklamace taky hrozný, chtěl jsem vrátit peníze, ale dokumet měl napsaný opravení zboží, po emailové komunikaci opraveno, pak ale výsledek reklamace místo vrácení peněz bylo opravení zboží, naštěstí se to vyřešilo, ale radši doporučuji se vyhnout tomuto obchodu.

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Ondřeji,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Kolegové z obchodního oddělení se o Vás postarali a vše dořešili.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodržené podmínky doručení, komunikace tragická, chtějí komunikovat po telefonu, ale telefon vzali až na 10 pokus. Rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Davide,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Kolegové z obchodního oddělení se o Vás postarali a vše dořešili.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Pokud bych byl slepý možná by to nevadilo ale to nejsem vzhledem k tomu jak je batoh neskutečně vadné šitý a to na tolik, že mě přechází zrak a nemuzu pochopit jak todle můžete nabízet!!!
    • Katastrofa ušité. Asi Rakouska bez brýlí šyla
    • Jeden ze zipů se hned rozjel

    Nemám nervi ani náladu vyplňovat formulář, ztrácet čas s vámi po tom co jsem dostaltak sku... venej výrobek

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Petře,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Kolegové z obchodního oddělení se s Vámi snažili několikrát spojit jak telefonicky, tak i mailem, aby se o Vás postarali a vše dořešili, ale neúspěšně.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepracovalo levé sluchátko
    • Špatně připojení k telefonu

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Andrii,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Kolegové z obchodního oddělení se o Vás postarali a vše dořešili.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    poslali špatné zboží

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Davide,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Kolegové z obchodního oddělení s Vámi daný problém řešili a vše na vyřešilo. Moc Vám děkujeme za Vaši spolupráci.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Utratím své peníze jinde

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Vladimíre,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Kolegové z obchodního oddělení s Vámi daný problém řešili a na naší straně se samozřejmě řešení našlo.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zbozi ktere prodavaji jako kategorie A vypada hur nez B v mnohych konkurencnich obchodech

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Alexi,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Kolegové z obchodního oddělení Vám po společné dohodě vybrali jiný kus.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží - počítač jsem obdržel neúplný.

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Jidřichu,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Kolegové z obchodního oddělení s Vámi daný problém prošli.
    Informace, že se jedná o repasovaný výrobek je na každé produktové kartě na více místech (přímo u ceny atd). Vy jste si vybral kategorii B, která nese obrovskou slevu právě díky některým design nedostatkům.
    Je nám líto, že tato informace byla přehlédnuta. Určitě se více zamyslíme, jak více tuto informaci zdůraznit. Děkujeme Vám za podmět.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobra cena
    • Notas mel neco s klavesnici-pro psani nepouzitelna

    Notas jsem vratil -chtel jsem vratit penize-zatim jsem dostal odpoved -Vratka Vašeho zařízení byla přijata na servisní oddělení.
    K obchodu jsem ztratil duveru

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Jiří,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Z naší stany byl problém (vratka) vyřešena do 2 dnů. I když je každé zboží pečlivě testováno a zabaleno, tak se jedná přece jen o elektroniku a někdy problém se může vyskytnout. Ten samozřejmě, jak ve Vaše případě řešíme obratem.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouho s tím otálejí

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Rudolfe,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Kolegové z obchodního oddělení se s Vámi opakovaně zkoušeli spojit, jak mailem, tak telefonicky a nepodařilo se. Neváhejte se na nás obrátit : [email protected]
    Vaše objednávka na osobní odběr byla podle systému vychystána do 3 hodin od přijetí.
    Mail robot Vám poslal informaci o vychystání. Zde musel nastat problém, že buď náš mail padl do spam pošty anebo z Vaší strany se zadal špatný mail.
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poslali nefunkční notebook, který evidentně neprošel žádnou výstupní kontrolou, protože prostě nešel zapnout. Při reklamaci slibovali rychlé vyřízení, nakonec jsem se musel upomínat, abych se dozvěděl, že to ani opravit nejde. Tři týdny čekání a notebook pro děti stále nemám, tady už nikdy nenakoupím.

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den, pane Petře,

    nejprve bychom chtěli poděkovat za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za vzniklé potíže. Kolegové z obchodního oddělení se s Vaším problémem zabývali.

    Rádi bychom Vás ujistili, že každý náš repasovaný výrobek prochází pečlivým odborným procesem. Naše zařízení pro tento proces disponuje jedním z nejlepších zázemí v České republice.

    Co se týče Vašeho zařízení, vyřešili jsme vše na naší straně během 3 dnů. Bohužel trvalo déle, než se k nám dostalo, a proto jsme nemohli rychleji reagovat.

    Záleží nám na maximální spokojenosti našich zákazníků, a proto si ceníme Vašeho poděkování.

    Mějte krásný den.

    S pozdravem,

    Celý tým inComputeru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • arogance, neochota

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den paní García,

    v první řadě Vám děkujeme za Vaši zpětnou zprávu. Velice se Vám omlouváme za komplikace.
    Kolegové z obchodního oddělení se s Vámi opakovaně zkoušeli spojit jak mailem, tak telefonicky kde vzniklo asi nedorozumění, ale nepodařili s Vámi spojit.
    Vaše objednávka na osobní odběr byla nachystána za 2 hodiny od přijetí. Automat robot Vám poslal informaci mailem. Vaše objednávka nebyla vyzvednuta. Na naši straně jsme si kontrolovali Váš telefon i nevolala jste nám a ani mail od Vás nepřišel.
    Myslíme si, že zde došlo nedorozumění, že jsme v objednávce uvedla omylem špatný mail a čekala jste na informace o Vaší objednávce, které přijít nemohly.
    Neváhejte se na nás obrátit, kdyby se vyskytl jakýkoliv problém mail: [email protected]
    Vždy nám moc záleží na tom, aby na straně našich zákazníků byla maximální spokojenost.
    Ještě jednou Vám děkujeme za vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru