Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I přes prosbu včasného odeslání jsem nepochodil. Ani telefon nezvedají

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou reakci, která je pro nás vždy velice cenná a důležitá. Slouží nám, abychom jsme mohli stále zlepšovat naše služby. Na vztahu s našimi zákazníky nám vždy záleží.
    Naše firma je velmi prozákaznický orientovaná. Vždy a za každé situace se snažíme, aby na straně zákazníka, byla maximální spokojenost.
    Za komunikaci se Vám velice omlouváme, problém byl způsoben nepřítomností větší části kolegů, kteří byli v karanténě. Ještě jednou promiňte.
    Kolega manažer obchodu pan Baxa o tomto problému s vámi mluvil. Jsme rádi, že jsme byli společně v kontaktu.

    Ještě jednou Vám děkujeme.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Notebook byl dobře zabalený
    • Formuláře na reklamaci atd. v balíku

    Objednávka 14.9. Doručení 17.9. Po rozbalení notebooku kvality "A" jsem zjistil, že je vylomená mřížka u chladiče a v něm je prach, dále byl spodní kryt jak kdyby vypáčený šroubovákem. Ihned jsem psal email na obchod, protože na obchod se mi nepodařilo dovolat (číslo je na prodejnu takže můžou mít fofry, to chápu). Po pár emailech mi bylo přislíbena výměna notebooku nebo vrácení peněz. Takže odesílám notebook zpět). Ten jsem odeslal zpět 21.9., napsal že chci výměnu za stejný kus jak bylo dohodnuto (tou dobou bylo několik kusů skladem), doručeno 23.9. A 25.9. mi přišel reklamační protokol o přijetí zboží k reklamaci (tou dobou stále několik kusů skladem) 21.10. píšu email jak to vypadá a volá mi zaměstnanec obchodu. Po vysvětlení situace mi bylo řečeno , že uvedený model již není skladem, tak ať si vyberu jiný. Hledal jsem ale v kategorii "A" jsem našel podobný produkt dvojnásobně dražší a to jsem nechtěl. Takže jsem napsal žádost o vrácení peněz. Bylo mi odepsáno že se požadavek se předává managerovi technického oddělení jestli je možné vrátit peníze. 24.10. mi přišel dobropis o navrácení peněz plus poštovné za jednu zásilku (platil jsem dvě, za odeslání ke mě a zpět k nim). 27.10. přišly peníze a už jsem o nich neslyšel.
    SHRNUTÍ.....Notebook ihned po doručení neodpovídá kategorii "A" hned po rozbalení. Postavili se k tomu trochu s potížemi a po poradě s managerem slíbili výměnu nebo vrácení peněz (v tu chvíli podle mě měli jeden kus notebooku dát stranou na pozdější výměnu). Měsíc čekání od odeslání zpět, notebook u nich, peníze též. Po emailu z mé strany a kratších obstrukcích dobropis a pár dní na to peníze zpátky.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 týdny

    • Kvalita zboží neodpovídá popisu
    • Nechtějte u nich nic reklamovat

    Komunikace s obchodem se zdá být z počátku naprosto v pořádku, ale když už vám poněkolikáté píší stejný dotaz na který opakovaně odpovídáte, dospějete k názoru, že něco asi nebude v pořádku. U zboží píší, že má drobné kosmetické vady, ale ve skutečnosti se na nich někdo musel vařádit kladivem.

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Vítězslave,

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou reakci, která je pro nás vždy velice cenná a důležitá. Slouží nám, abychom jsme mohli stále zlepšovat naše služby. Na vztahu s našimi zákazníky nám vždy záleží.
    Naše firma je velmi prozákaznický orientovaná. Vždy a za každé situace se snažíme, aby na straně zákazníka, byla maximální spokojenost.
    Zde se omlouváme, za komplikací s komunikací. Nový kolega se zaparkovával a omylem zvolil jiný postup.
    Kolega manažer obchodu pan Baxa o tomto problému s vámi mluvil. Jsme rádi, že jsme byli společně v kontaktu.

    Ještě jednou Vám děkujeme.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru ❤️

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zakoupila jsem repasovany notebook, aby mely deti na cem mit vyucovani. Zakazku pro mne vyrizoval muj kamarad IT specialista. Notebook vyzvednul a nasledne mne informoval, ze po zapnuti ma pocitac velmi hlasity vetrak a ne vsechny funkce jsou v pocitaci spravne nainstalovany a odinstalovany. Nejsem technik, takze vice toto nemohu specifikovat. Vzhledem k tomu, ze by bylo nutne pocitac cely upravit tak, aby jej bylo mozne pouzivat, dohodli jsme se na vraceni pocitace, protoze neodpovidal potrebam, ktere jsem ohledne notebooku mela (koupit a pouzit).
    Obchod na vraceni reagoval promtne, zakoupeny pocitac prijal zpet a vracenou platbu jsem mela na ucte behem nekolika dni.

    Obchod se mnou komunikoval a byl vstricny, jen moje pozadavky byly jine, nez mi spolecnost mohla nabidnout.

    Novy notebook jsem si z duvodu pretrvavajiciho nouzoveho stavu a home office, kdy mam k dispozici notebook pracovni kupovat nebudu, jakkoliv mi byl ochotne nabidnut.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání, skvělá cena
    • Při vrácení zboží, odstoupení od smlouvy, dlouhá čekací doba na vrácení peněz. Placení poštovného při dodání i vrácení zboží.

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den paní Vendulo,

    Děkujeme Vám za Vaši zpětnou informaci. Samozřejmě nikdy není problém zboží vrátit, to je automatické. Chceme, aby byla na straně našich zákazníků spokojenost. S vratkou je spojeno několik procesů. Zboží musíme projít přes příjem, servis a účtárnu. Zákon nám přikládá vrátit částku za vrácené zboží Vám zákazníkovi do 14 dnů, ale z naší strany se vždy snažíme, aby to bylo co nejrychleji. Čas se pohybuje mezi 3-6 dny.
    Kolega manažer obchodu pan Baxa o tomto problému s Vámi hovořil. Jsme rádi, že jsme byli společně v kontaktu.
    Ještě jednou Vám děkujeme za Vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru ❤️

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    PC jak vytažené z popelnice!

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Vojtěchu,

    je nám velice líto, že na Vaší straně není 100% spokojenost. Kolegové z obchodu jsou s Vámi v kontaktu.
    Velice omlouváme, ale naše společnost nabízí použité zboží, ne NOVÉ . Tuto informaci se snažíme poctivě všude inzerovat na našem eshopu. Vůbec se za tuto skutečnost neschováváme, ba naopak, toto vnímáme jako obrovskou výhodu pro naše zákazníky. Náš zákazník získá vysokou manažerskou řadu s velikou slevou od nového výrobku.
    Kvalita stroje se vždy velice přísně posuzuje. Samozřejmě, když se jedná o cenově levný notebook, tak například vlásečnicový škrábaneček na horním víku se posuzuje jako kvalita A, jako ve vašem případu u notebooku v cenové hladině 3 993 ,- s DPH. Stále se jedná o použité zboží a ne novou IT techniku.
    Jak jsme uvedli, nejedná se o nové stroje. Tyto měřítka jsou obecně pro všechny IT firmy stejná a nejsou zde odlišnosti.
    Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit, když budete cokoliv v budoucnosti potřebovat. Vždy se o Vás rádi a profesionálně postaráme.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru ❤️

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • ŠIROKÁ NABÍDKA
    • NEJSOU NÁVODY U PRODUKTU

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane Mátle,

    v první řadě Vám děkujeme za Váš nákup u naší společnosti. Jsme moc rádi, že je na Vaší straně spokojenost se zbožím. Vždy se Vám, našim zákazníkům snažíme nabídnou kvalitní v poměru cena/výkon.
    Za problém s manuálem se Vám velice omlouváme. K některým typům výrobkům jsou dodány manuály obecné, ale kolegové z obchodu Vám našim zákazníkům na požádání pošlou mailem v elektronické porobě manuál týkající se k výrobku.
    Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit, když budete cokoliv z IT potřebovat. Vždy se o Vás rádi postaráme.
    Ještě jednou Vám děkujeme za Vše.

    Mějte hezký den.

    přeje celý tým inComputeru ❤️

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dostupnost pro osobni odber
    • drive solidni e-shop, posledni rok velky pokles urovne firmy
    • specificka "vnitrni pravidla" pro zuctovani vraceneho zbozi ci reklamaci
    • snaha, abych stahl predchozi neprilis lichotive hodnoceni (tehdy 55%), kdyz se ukazalo, ze to neni technicky mozne, vypadalo jednani jako pomsta (jedna z polozek posledniho, v podstate vynuceneho, nakupu byla poskozena brasna... vynuceny nakup = odmitali zaplatit za reklamovane zbozi, u ktereho s odstupem casu nepravdive interpretovali predmet reklamace!!)
    • opakovana negativni zkusenost, dalsi nakupy jiz zde nerisknu

    V dobe, kdy firma sidlila ve Vrsovicich, slo o spolehlivy a solidni e-shop. Po prestehovani do Hostivare uz jen problemy a neduveryhodnost.

    5.8.2020, reakce na "odpoved" firmy inComputer:
    Ocekaval jsem, ze vase firma inComputer se bude nejakym zpusobem snazit zmirnit dopad meho hodnoceni, za kterym si stojim a objektivne jsem zapsal, ze do urcite doby jsem byl spokojeny, ale mira vasi demagogie, prekrucovani a lhani (!!) je prilis velka, nez abych na ni nereagoval.

    Spokojenost byla v dobe, kdy jste sidlili ve Vrsovicich a objendavky s klienty vyrizoval sam pan Stanislav Cieplak (pan s knirem).

    Ale posledni obchod ve Vrsovicich, asi ne nahodou se jiz jednalo o pana B., velmi arogantniho mladika, nastal velky propad ze solidnosti do naproste neduveryhodnosti firmy.
    Umineny notebook jsem reklamoval nikoli proto, ze by se zpomalovala nejaka aplikace, ale protoze cca po 8-20 vterinach od zapnuti se opakovane sam vypinal a restartoval. nemelo to nic spolecneho s baterii, na kterou se demagogicky opakovane odkazoval pan B. , protoze pri napajeni ze site ani baterie nemusi byt v notebooku fyzicky.
    Popsana chyba se projevila i pri predavani do reklamace, a to primo osobne panem B.!!! Tudiz lzete, ze reklamovany ntb je technicky v poradku!!!
    Jiny notebook nebylo mozne v nabidce nalezt, misto toho jsem ziskal ve stejne cene (z jineho zdroje !!!) mnohem lepe vybaveny notebook Lenovo ThinkPad T420 (8GB / 500GB), takze jsem od vas jiz zadny nepotreboval.

    Dalsi lez ve vasi reakci jsou udajne "umele vytvorene objednavky" !!
    Objednavka budiku, ktery mel anglickou zastrcku a byl opatren redukci na nase zasuvky - pri prvnim vlozeni zastrcky do redukce se redukce rozpadla a nebylo mozne ji laicky sestavit zpet, navic zjevne vubec nebyl v redukci jakykoli kontakt urceny pro kolík. Budik jsem vratil do 14 dnu dle zakona o internetovem ochodu.
    Autokamera KitVision mi pripomnela neblahou zkusenost s vyse uvedenym notebookem - hned pri prvnim pouziti se kamera opakovane svevolne vypinala a zapinala. Od druheho dne tato chyba na nejakou dobu zmizela, ale za nekolik mesicu provozu se nekolikrat zopakovala, nelze vsak vypozorovat nejakou souvislost (napr. na problem napajeni, plne SD karty atd.). Muzu jen doufat, ze se chyba neprojevi prave pri nejake nehode ci ohrozeni jinym ucastnikem silnicniho provozu.
    Ani definitivne posledni objednavka nebyla "umele vytvorena", nybrz VYNUCENA! jak jsem uvedl, dal bych prednost vraceni penez za šmejd (notebook), zadnou objednavku bych jiz u inComputer nevytvoril! Takhle jsem musel poskladat drobnosti v dane hodnote, doplatit petikurunu - a dodatecne zjistit poskozenou brasnu.

    Ohrazuji se i proti vasim vyrokum o vasi solidnosti a uspokojivem reseni problemu a proti urazlivym vyrokum o mem jednani!!! Vase solidnost je na nule, snahu jsem nezaregistroval ani v instatni podobe.Potvrzuje to i okamzity tlak na to, abych stahnul prvni hodnoceni (55%), jakoz i vase krive narceni, ktere se snazite zneuzit smerem k Heurece, aby stahla toto hodnoceni.

    Presto jsem jednal na pobocce pri opakovanych jednanich vzdy slusne, ale asertivne. Hodnoceni jsem napsal co nejpoctiveji a trvam na nem. Od vasi pochybne firmy uz bych nekoupil ani podlozku pod mys! Muzu jen doufat, ze si pan Cieplak zjedna poradek ve firme, ale ani pak uz nakup v inComputer.cz nebudu riskovat. O vasich soucasnych metodach si vsimavy zakaznik udela dostatecny obraz.

    Reakce obchodu inComputer.cz

    Dobrý den pane *editováno*,

    S Vaším dovolením nám dovolte reagovat na Vaši opakovanou negativní Heureku. Problém, že nám stále dokola dáváte neoprávněně negativní hodnocení na uměle vytvořené objednávky již s Heureku řešíme.
    Kolegové z obchodu s Vámi velice trpělivě prošli celý případ. Váš zakoupený notebook v hodnotě 2 499,- s DPH byl (je) zcela technicky v pořádku a problém s tím, že Vám nějaká moderní aplikace fungovala pomalu (trhavě) , je dáno výkonem samotného notebooku. I když jste měl již notebook zakoupený několik měsíců, tak Vám kolegové nabídli možnost výměny za jiný, výkonnější notebook. Vždy nám záleží na spokojenosti každého našeho zákazníka. Sám jste si vybral příslušenství. Z naší strany jsme Vám vyšli maximálně vstříc nad rámec. Zde se obáváme, že postup, který jste chtěl Vy sám, tak Vám neumožnila žádná firma.
    Celá situace nás o to více mrzí, že místo toho, aby na Vaší straně byla spokojenost, že jsme se o Vás dobře postarali, tak jste negativní. Kolegy jste celou dobu osobně urážel atd. Váš vyšší věk Vás v tomto hrubém chování myslím vůbec neomlouvá.

    Mějte hezký den.

    celý tým inComputeru