Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka rozdělena na třikrát, termíny doručení jsou katastrofální a to ještě nepřišel zbytek (parapety s příslušenstvím)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží mi přišlo za dva dny, takže velmi rychle.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlost, kvalita, možnost vrácení zboží

    Zkušenost je velmi dobrá.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • v pohodě
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlá dodávka zboží, skvělá komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Problémy s doručením, ze dvou balíků dorazil nejdříve jeden. Po komunikaci s e-shopem došlo k dodání druhého balíku. Výborná spolupráce.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • SUPROVÉ,SPOKOJENÁ
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Bezproblémové nakupování.
    Můžu doporučit

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nutnost platit poštovné a nemoct si zboží vyzvednout v obchodě.
    • Přišlo jiné zboží

    Reakce obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že máte důvod ke kritice.
    V případě, že v objednávce zvolíte způsob dodání "Dodání do prodejny HORNBACH", pak si můžete vybrat prodejnu, kde si chcete zboží vyzvednout.
    Tým Hornbach

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost vyřízení zakázky, kvalita, přesnost a čistota řezů
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná přepravní firma

    Ze strany obchodu bylo všechno ok. Bohužel mi objednávka byla doručena na dva díly. Proč, neřeším. Přepravní společnost odkládala dodání zboží protože bylo velké. A nechtěla mi říct žádný přesný termín i přes několik urgencí na jejich call centru a chatu. Objednával jsem vše v sobotu, první část doručili v úterý a druhou až v pátek. A to se to snažili odsunou až na sobotu. Přijde mi to dlouho.

    Reakce obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že jste nebyl spokojen s jednáním přepravní společnosti, což ovlivnilo i negativní hodnocení celého nákupu.
    Přesto Vám děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je důležitá, pro další zkvalitňování našich služeb.
    Tým Hornbach

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v pořádku

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží nebylo připraveno, prodavač následně zajistil zboží z regálů.

    Reakce obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že máte důvod ke kritice.
    Rádi bychom Vás požádali, zda byste nám na adresu [email protected] mohl poskytnout bližší informace k prodejně, kde jste s uvedeným personálem setkal ( prodejna, den, čas), abychom mohli celou věc interně dořešit.
    Tým Hornbach

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše rychlé, bez problému

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • OK
  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše OK

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rezervace v obchodě nefungují spolehlivě

    Rezervace (s vyzvednutím v boxu) měla být připravena v 15:00 ale do zavírací doby se tak bohužel nestalo, objednávku jsem proto večer zrušil. Čekal jsem, že se alespoň někdo e-mailem omluví, ale bohužel nic...

    Reakce obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že máte důvod ke kritice.
    Rádi bychom Vás požádali, zda byste nám na adresu [email protected] mohl poskytnout bližší informace k prodejně, které se Vaše stížnost týká, abychom mohli celou věc interně dořešit.
    Za komplikace se omlouváme.
    Tým Hornbach

  • Doporučuje obchod

    90 %

    možnost zboží zarezervovat v prodejně a pak ke konci pracovní doby v klidu vyzvednout přes drive in v určený čas; rychlé vyřízení,

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výběr zboží z domova.

    Rychlé vyřízení objednávky.