Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    eshop telefonaval že nedokáže hodinky dodat do vánoc , i když to bylo s předstihem . druhý den jsem objednal na Datart a další den byly doma .

    Reakce obchodu hodinky-365.cz

    Dobrý den,

    ještě jednou se Vám omlouvám za komplikace s dodáním. Hodinky nám měly opravdu do Vánoc dojít, bohužel došlo k zpoždění. Kontaktovali jsme Vás hned poté, co jsme tuto informaci dostali od dodavatele. :( Moc mě tato situace mrzí, každopádně jsem ráda, že jste si hodinky sehnal a došly do Vánoc. :)

    Přeji hezký zbytek dne
    Kočvarová Daniela, Oddělení péče o zákazníky, Hodinky 365

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prezentováno jako ochranný kryt pro Fenix 7x , ale nesedí...

    Reakce obchodu hodinky-365.cz

    Dobrý večer,

    děkuji Vám za Vaši zpětnou vazbu. Na Eshopu jsme opravdu měli chybně uvedenou tuto informaci. Moc se Vám omlouvám za komplikace ohledně Vaší objednávky, nyní jsou tyto informace na našich stránkách již aktualizovány. Správný kryt jsme dnes předali dopravci a samozřejmě zdarma poslali směrem k Vám. :)

    Ještě jednou se omlouvám za nepříjemnosti,
    Nikola Juráková, Oddělení péče o zákazníky, Hodinky 365

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Periodické upozornenie na pozdržanie objednávky (7 dní)
    • Neustále posúvanie termínu (22 dní od zaplatenia)
    • Namiesto udržania si zákazníka malým darčekom som pri každom telefonáte počul o zrušení objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží dorazilo celkem rychle tím to končí
    • Přeprodávají zboží z Číny. Nekoupil bych si tam už nic po tom co jsem si objednal řemínek k hodinkám skoro za 700 a kvalitou je jak za 20kč z aliexpresu.

    Opravdu nedoporučuji. Koupil jsem si řemínek k hodinkám Garmin a po necelých dvou měsících se začíná trhat. Nehledě na nesmyslnou velikost kde quickfit ke garminu je přidělaný k normálnímu pásku další osičkou a nástavcem takže řemínek je o cca 3cm delší a i přes celkem velké zápěstí jsem ho zapl na poslední dírku. Kdyby řemínek stál 200kč tak nad tím asi mávnu rukou ale za tyhle peníze bych čekal mnohem víc. Udělal jsem chybu že jsem ho nevrátil do 14 dní. Dejte si pozor při nákupu dražších hodinek ať vám nedorazí nějaká čínská kopie za x tisíc korun jako mně tento řemínek.

    Reakce obchodu hodinky-365.cz

    Dobré dopoledne,
    velmi mne mrzí, že s tímto řemínkem nemáte dobrou zkušenost. Nicméně na základě našeho dnešního rozhovoru jsme se shodli, že tento řemínek spolu dořešíme reklamací. :)

    Kristýna Rusz Gambalová, DiS., Oddělení péče o zákazníky, Hodinky 365

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Hodinky přišly se škrábancem na sklíčku ciferníku .
    • Drobná vada na ciferníku hodinek .

    Reakce obchodu hodinky-365.cz

    Dobré odpoledne,

    mrzí mne, že první dojem byl pokažen. Nicméně doufám, že po telefonickém rozhovoru kde se nakonec vyjasnilo, že hodinky nenesou poškození, ale pouze stopy lepidla z originální fólie. :)
    Kristýna Rusz Gambalová, DiS., Oddělení péče o zákazníky, Hodinky 365

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Hodinky za 21.000,- Kč se zdají v pořádku, ale přišly v poškozené krabičce (nabouraná roh, roztržený vnitřní rámeček krabičky) to se rozhodně nemohlo stát při přepravě, určitě nešetrné zacházení při balení!!!
    • Hodinky nebyly seřízené

    Již bych v obchodě určitě nic neobjednal!!!

    Reakce obchodu hodinky-365.cz

    Dobré odpoledne,

    velmi se omlouvám za poškozenou krabičku. V návaznosti na náš telefoní rozhovor jsem Vám nabídla zaslání nové krabičky. Pokud byste si tuto nabídku promyslel, klidně se na mne můžete obrátit na naší bezplatné lince 800 365 365.
    Kristýna Rusz Gambalová, DiS., Oddělení péče o zákazníky, Hodinky 365

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tento obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu hodinky-365.cz

    Dobré dopoledne pane Tondo,
    je mi líto, že jste s námi nebyl spokojen. :( Bohužel u vrácení hodinek jste nesplnil podmínky vrácení, tedy hodinky byly poškozené (poškrábaná luneta, snímač a displej) a nesly známky používaní a proto byla ponížená částka vracení. Dle komunikace s Vámi jste s tímto souhlasil.
    Kristýna Rusz Gamblalová, DiS., Oddělení péče o zákazníky, Hodinky 365

  • Nedoporučuje obchod

    Mluvila jsem po nejake době se zastupcem obchodu a bylo mi receno ze zbozi bude doruceno 23.3 tak čekám

    Reakce obchodu hodinky-365.cz

    Dobré dopoledne, velmi se omlouvám za zdržení odeslání Vaší objednávky. Telefonicky jsme se v den předpokládané expedice domluvili, že Vás budu informovat o termínu naskladnění. Tak se také stalo a dnes zboží odesíláme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rychlá dodávka. Chybí český návod. Zůstanu u svých starých ručičkových hodinek. Hodinky se mě neoslovily.

    Reakce obchodu hodinky-365.cz

    Dobré odpoledne,

    velmi mě mrzí rozčarování z nedodání českého návodu, za což se omlouvám. :( Na základě naší dohody již máte český návod v emailu. :)

    Bc. Zuzana Bojková, Oddělení péče o zákazníky, Hodinky 365

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Určitě nedoporučuji! Mimo jiné lžou a uvádí nepravdivé informace o dostupnosti/dodání zboží!

    Reakce obchodu hodinky-365.cz

    Dobré odpoledne pane Martine,

    velice mě mrzí, že jsme Vám nemohli doručit objednávku v předpokládaném termínu, chyba je na naší straně. :(
    Na základě našeho hovoru jsem Vám potvrdila vrácení peněz, které Vám byly obratem vráceny zpět na kartu.

    Kristýna Rusz Gambalová, DiS., Oddělení péče o zákazníky, Hodinky 365

  • Nedoporučuje obchod

    Nekvalitní výrobek za vysokou cenu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pořád reklamují, jak jsou ochotní Vám hodinky vysvětlit, zprovoznit atd.
    Proto jsem si objednala Garminy od nich.
    Cena byla cca o 2 tis. víc, než v Alze, ale říkám si, vše mi vysvětlí, nainstalují. Požádala jsem to i v objednávce, že mám o tuto službu zájem včetně ochranné folie/skla.
    Prodavačka nepříjemná až arogantní, když jsem si řekla o tyto dvě věci, sdělila mi, že ochranné sklo nemají, ať jdu do Alzy a servisní pan má polední přestávku (bylo 13.30h), a že mam počkat 8 minut. A nebo si stáhnout program sama, že samotná instalace trvá dlouho, a že kdyby byl obchod plný, tak taky čekám ..atd. Požádala jsem, zda by to nebylo možné uspíšit, že tady nikdo není, a že mam doma malé děti, a hlídání, že nemohu čekat. Prodavačka stále arogantní, až mi bylo do breku, jen jediný kolega, který mě viděl nervózní mi nabídl vodu/kávu.
    Nakonec si počkala, instalace trvala 5 minut a bylo to hodně nepříjemné. Měla jsem jim ty hodinky nechat a koupit v Alze. Nakonec jsem to ochranné sklo koupila tam, kde byli velice ochotní, usměvaví a vše mi nalepili během pár minut.
    Do tohoto obchodu HODINKY 365 už nikdy více.
    Mohli mi na objednávku reagovat, že mám přijít v ten a ten čas kvůli instalaci a upozornit mě, že ochranné sklo nemají ! A ne mě arogantně posílat do Alzy.

    Reakce obchodu hodinky-365.cz

    Zdravím Vás,

    upřímně mě mrzí, že jste měla s námi takovou zkušenost. Také bych se zlobila, kdybych si něco objednala a teprve při převzetí zjistila, že to v obchodě není připraveno. Tohle je jednoznačně chyba na naší straně, přiznám se že jsme Vám prostě zapomněli zavolat, že sklíčko nemáme skladem, omlouvám se! :-/ Vaše zklamání ještě umocnilo přístup přímo v naší prodejně, tohle by se stávat opravdu nemělo (přesto, že mi to na nikoho z mých kolegů nesedí). :-( Vím, že tohle už nezměním, ale doufám a pevně věřím, že po naší telefonické domluvě a mé osobní omluvě na nás už nepohlížíte tak negativně a dáreček Vám udělá radost.
    Kdykoliv se na mě můžete obrátit, vynasnažím se, abyste nás poznala z té lepší stránky.:-) Petra Obrusníková, provozní vedoucí.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • nebyl dodan cesky navod

    Reakce obchodu hodinky-365.cz

    Dobrý den,

    mrzí mě, že jsme Vám návod fyzicky zapomněli přibalit do balíčku s hodinkami. Hned jsme Vám jej přeposlali na email a kdybychom mohli cokoliv dovysvětlit, jsme tady.
    Omlouvám se, rozhodně přiznávám, že to byla naše chyba.
    Ing. Petra Obrusníková, DiS., provozní vedoucí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Hodinky jsem zakoupil k narozeninám manželky. Přišly sice téměř přesně na čas i s mnou požadovaným věnováním, ale mokré tak, jako by je někdo vytopil v rybníce. Hned druhý den jsem je odeslal na reklamaci. Prý je poslali výrobci. Asi vysušit až na Saharu... Dodnes čekám a manželka má po radosti.

    Reakce obchodu hodinky-365.cz

    Zdravím Vás,

    hodinky už máte zpět, vysušené a zkontrolované. V pouzdře hodinek zřejmě bylo víc vlhkosti. :-/Doufám, že již žádné potíže nebudou. Jsme tady každopádně pro Vás.:-)
    Petra Obrusníková, provozní vedoucí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mělo jinou barvu a ještě bylo použité
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • obchod komunikuje se zákazníkem (sám zavolá)
    • předem informuje o naskladnění a předání zboží přepravci
    • originální balení bylo dosti poničené

    Za mě není dobré, když si obchod už si dá tu práci a zboží řádně zabalí, aby pak zákazník po vybalení viděl skoro zcela poničený (zmačkané rohy, roztržené spoje) jinak pěkné originální krabičky, ne zrovna levných hodinek (30t.)

    Reakce obchodu hodinky-365.cz

    Hezký den,

    omlouvám se, jde to jednoznačně za námi! Zkontaktujeme se s Vámi a domluvíme se, jak můžeme tuhle naši ostudu napravit. Zároveň Vám děkuji za zpětnou vazbu, vážím si toho.
    Petra Obrusníková, provozní vedoucí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka zrušena z důvodu chování prodavačů, od zákazníka vyžadují nasazení respirátoru a sami nosí použitou roušku pod bradou ještě s infantilním vysvětlením ze jim padá. Pokud prodejce chce hrát tuhlo tragickou komedii a zachraňovat tímto svět jistě přijde o další zákazníky. Objednávku v nemale hodnotě jsem zrušil a nakoupil jinde kde jsou normální.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hodinky byly zakoupeny jako nové. Bohužel mě čekalo po otevření krabičky nemilé a nechutné překvapení. Hodinky byly použité. Dýnko, luneta, sklíčko upatlané a na snímači tepu byly usazeniny kdo ví čeho od kdo ví koho. Značné množství genetického materiálu ve formě slepenců pravděpodobně potu, zbytků kůže, prachu a dalších ingrediencí, které ovšem znát ani vidět nechcete. Snaha obchodu o omluvu ve formě kupónu na slevu, uplatnitelnou v tom samém obchodě se kterým jsem získal tuto nepěknou zkušenost, působila více než trapně.

    Reakce obchodu hodinky-365.cz

    Zdravím Vás,
    ve všech bodech máte pravdu. Nedopatření se stalo jednoznačně na naší straně, omlouvám se! :-( Tohle by se stát rozhodně nemělo.
    Petra Obrusníková, provozní vedoucí.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrá komunikace se zákazníkem
    • Neochota domluvit se na řešení vzniklé situace nezaviněné zákazníkem, ale obchodem
    • Chyba u zboží v eshopu

    Nákup jsem nakonec zrušil, protože byla nulová ochota obchodu vyřešit situaci, která vznikla jejich chybou, k oboustranné spokojenosti. Objednal jsem totiž hodinky v eschopu označené jako nové. Obchod se mi obratem ozval s omluvou, že měli chybu v popisu zboží a že se jedná o rozbalené/vrácené zboží a zda je i přesto chci. Po vzájemné výměně fotografií konkrétního kusu jsem souhlasil s podmínkou, že na ně budu mít stejnou možnost vrácení/výměny po Vánocích v případě nevhodného dárku, protože tuto službu standardně nabízejí pro nové zboží na celý rok od prodeje a já jsem je s touto informací jako nové objednával. S tím obchod nesouhlasil i přesto, že jsem je ujišťoval, že je velmi malá pravděpodobnost, že k tomu dojde a stačilo mi prodloužit tuto možnost třeba jen do konce ledna 2022, nikoliv na celý rok. Holt zákazník není u tohoto obchodu na prvním místě. Škoda.

    Reakce obchodu hodinky-365.cz

    Hezký den,

    zboží ve druhé jakosti nabízíme se slevou a s možností vrácení do 14 ti dní. Nepřišlo by nám fér, Vám dát delší dobu a všem ostatním zákazníkům u II. jakosti poskytnout jen dva týdny. :-/ Na zboží v první jakosti ale nabízíme možnost vrácení po celý rok, celých 365 dní. :-)
    Petra Obrusníková, provozní vedoucí.