Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 20 %

    • Cena
    • Doba dodani
    • Nesedi objednavka
    • Nenasla sem na netu oteviraci dobu Blanenskyho obchodu

    Objednano 30/12, dodano 14/1. Ze 4 veci dodali 3, misto divci sukne mame detsky oteplovaky.

  • 40 %

    Objednávala jsem ráda a byla spokojená. Sice trošku delší dodací doba, ale nic hrozného. Od podzimu 2021 hrůza! Věci jsou děravé, nesedí velikost a někdy ani to objednané zboží. Dávala jsem stále obchodu šanci, přeci jen jedná se o použité zboží, ale pokud přijde věc naprosto nepoužitelná a to několikrát, to už tedy končím s nákupy!

  • 50 %

    Objednáno 19.12.2021, vychystáno 20.12.2021, sms, že kurýr přijede 27.12.2021 v 8.00 ráno. Je 29.12.2021 20:00 večer zboží nikde .Nevím co je to za doručovací službu, ale toto není normální. Asi si vezmu ještě týden dovolenou, abych balík nepropásla.

  • 30 %

    • ceny
    • nelze platit hotově na dobírku
    • doručovací doba
    • oblečení nemá skoro žádný popis
    • občas špatně označené velikosti
    • oblečení zjevně nikdo nekontroluje

    Co se dá říct, musíte mít hold kliku. Moje první objednávka byla celkem ok, oblečení přišlo relativně čisté a v pořádku. Byla jsem tak nadšená, že jsem si objednala znovu. Objednala jsem si zelené kalhoty, které údajně měli být z C&A. To, co mi dorazilo, byla opravu katastrofa. Že neseděla značka bych ještě přežila, ale že to smrdělo, jako by to někdo před obchodem svlíknul z bezdomovce... to už se těžko rozdýchává.
    Na seznamu bylo všechno odškrnuto fajfkou, že to sedí -dokonce dvěma propiskama-, tak hádám, že to asi někomu rukama prošlo. Jak tohle někdo mohl kontrolovat a říct si "hm, tohle je v pořádku", opravdu nechápu. :)
    Chápu, že oblečení je second hand, ale tahle to spíš vypadá, jak když si tam natahají každý hadr, co potkají na ulici a nalepí na to cenovku. Chtělo by to víc kontrolovat a neprodávat boty bez zipu za 200 .:)

  • 100 %

    Za mne fajn e-shop.Několikrát jsem již objednala zboží.Na věci si někdy musíte počkat, ale čekání se vyplatilo, sehnala jsem zde moc pěkné oblečení.Pouze jednou mi přišly závěsy s vytahanými nitěmi,zboží jsem zaslala zpět a čekám na vracení platby,tak uvidíme.

  • 10 %

    Oblečení došlo špinavé a sice výrazně viditelně. Tedy za ceny jaké eshop nabízí se naprosto nevyplatí. Vrácení do boxu zpoplatněno - takže si mám zaplatit za to, že vracím něco co mi přišlo viditelně špinavé, s dírama a extrémně zapáchající, to mi nepřipadá úplně ok. Zvláštní eshop a já již nenakoupím a rozhodně nedoporučuji.

  • 20 %

    • doba dodání
    • věci jsou špinavé,zmačkané--boty ochozené,rozlepené-svetry mají žmolky,jsou vytahané-oblečení chybí knoflíky-zipy rozbité

    Věci jsou většinou jak z popelnice,hodně použité--nejsou uvedeny vady--málo fotek--velikosti nesouhlasí..obdržíte také jiné věci než máte v objednávce--a oblečení je při dodání neuvěřitelně zmačkané,prostě někdo udělá třeba z kabátu kouli a pak jí zmáčkne do pytle....oblečení je vytahané,rozbité zipy,knoflíky chybí--boty rozlepené,hodně nošené--ceny absolutně neodpovídají kvalitě zboží.........z deseti kabátů lze jeden obléknout...ale až po vyčištění...např.kabát který stál 199.-kč--tak má hodnotu max.50.-kč a žádná paráda.........bylo by dobré ty časté hrubé vady v popisu uvádět--když si koupíte lampičku,tak nesvítí a má ulomený držák k připevnění--neuvedeno.....takže nepoužitelná.....prostě např. z 20 věcí 15 ks vyhodíte-------bylo potřeba zákazníka informovat o všech vadách..

  • 20 %

    Tak jsem si objednala boty a nikdy bych nevěřila tomu co poslali, představte si boty bez podrážek doslova vyškubaný. V e-mailu psali jak paní Petra poctivě připravuje zásilku a pak takový výsměch. Co s tím,? Myslíte že se to vyplatí poslat zpátky, kdo platí pak poštovné? Opravdu dost sprostý obchod. Ještě mi poslali neoriginální značku tak je mám chuť nahlásit.

  • 20 %

    Zakoupila jsem zde dceři značkové a na fotce super botasky NIKe modrobílé barvy. Hodně se na ně těšila. Přišly úplně jiné boty - kvítečkované tenisky od vietnamců.....

  • 10 %

    • neprofesionální zákaznická péče
    • špatná komunikace
    • rychlost doručení
    • pouze jedna fotka produktu
    • nepopsané vady na oblečení
    • neodpovídající velikost - objednáno L, přišlo S

    Bohužel eshop nemá uvedeny, zda má oblečení nějakou vadu nebo flek, což u second handu považuji za důležité. Také bych uvítala alespoň dvě fotky, vše je nafoceno jen odbytě zepředu a oblečení má zkopírované popisky.

    Objednala jsem a zaplatila kartou v pondělí, zboží bylo do boxu doručeno až v sobotu. Na dnešní dobu je to dost dlouhá doručovací doba na něco, co je skladem. Ovšem to by mi ani nevadilo, kdybych měla nějaké info od eshopu, ale tam bylo 5 dní jen "vychystává se".

    Na emailu je neskutečně arogantní paní Hana, která nemá páru, co to obnáší pracovat na zákaznické podpoře. Slušně se zeptáte - odpoví na úplně něco jiného, než jste se ptali, zeptáte se po druhé, protivně vám odpoví s třemi vykřičníky. Info, které nemají na webu, zákazníkovi v mailu nijak nevysvětlí, počítá asi s tím, že jste vševěd a proč ji jako vůbec s něčím jako zákazník otravujete. Stačilo by slušně a trpělivě odepsat na mail a podat všechny informace a paní by měla vyřízeno, místo toho odpovídá naprosto neurčitě a zabere tím několik mailů a čas jak svůj, tak i můj.

    O objednávce jsem neměla absolutně žádné informace, kdybych se opakovaně neptala, možná ji do teď nemám. Paní na mailu prý přijde doručovací doba prej v pořádku. Ještě mi od středy tvrdí, že budu mít balíček doručený určitě v pátek, i když jsem se ptala, jestli to ví jistě, když se to pořád nehnulo ani ve čtvrtek odpo. V pátek jsem se ještě ptala, kde to je a sdělovala, že na víkend budu pryč, ale odpověď žádná. Samozřejmě pátek nic, doručili v sobotu, kdy jsem byla na víkend pryč a box má úložní dobu 24 hodin, naštěstí dopravce dobu prodloužil, ale od Genesisu už vůbec žádná odpověď nebo pomoc.

    U dvou objednaných bund neseděla velikost, u jedné dokonce přímo na štítku je uvedeno S, když bylo na eshopu, že je to L (42/44), to je docela velký rozdíl, ale nevadí, vracet už nebudu, za ty nervy a drobné mi to nestojí.

  • 60 %

    .

  • 10 %

    V tomto obchodě jsem nakupovala velmi často a pořídila si spoustu hezkých kousků.
    Poslední dobou ale chodí věci špinavé, zničené a velikost neodpovídá.
    A bohužel také neodpovídá zařazení zboží.
    Dámské kalhoty jsou zařazeny mezi pánské a naopak. A to je docela problém. Nosím velikost 48 a pokud přijde stejné číslo v pánské velikosti, je to malé.
    Byla jsem se podívat v podobném e-shopu a viděla, jak celý proces vkládání zboží probíhá a myslím, že by neměl být problém zboží změřit. Je to hezké, že zboží můžu vrátit, ale vrácení zboží poštou vyjde téměř dráž než zboží a doprava do boxu také.
    Dále se přidávám k ostatním s doručovací lhůtou. Také čekám déle než 14 dní a obchod nedoporučuji.

  • 40 %

    • První objednávka bez problému
    • Často přijde poškozené zboží
    • Chodí špatná velikost
    • Jen jedna fotka produktu
    • Pomalé odeslání
    • Někdy informují a někdy ne

    Nevím co se stalo, ale už to není tak fajn, jako dříve. Často příjde špatná velikost nebo místo dámského je to pánské. Místo M mi příjde xl-xxl nebo xs. Dokonce je tam i štítek s označením, ale na ten se asi nikdo nekouká. Někdy vám příjde i jiná značka, než jaká je uvedena. Všimla jsem si, že některé věci, u nich koupila ve slevě a vrátila, protože byli poškozené..Tak je dali znovu do prodeje za plnou cenu. Některé byli nenositelné, nevím jakou to má cenu. Dřív byl balíček do 3 doručen a pak se to natáhlo do 5 dní. No, teď balíček odešlou až po 7 dnech a další 4 dny klidně trvá doručení. Chápu, že je to i podle obsazenosti boxů, ale začít vychystávat věci skoro až po týdnu je vtipné.
    Věci zdražili z 99,- u kabátu na 199,- a u šatů na 149,-, ale kvalita věcí je pořád stejná. Je to jako v kole štěstí.
    Pokud si s oblečením koupíte i boty, můžete čekat, že se od toho zašpiní i zbytek oblečení. Kdyby je dali aspoň do sáčku, bylo by to lepší. Jednou se na mě z balíčku vysypal něco jako tabák a nebylo toho zrovna málo. Když ani nevíte, kdy balíček odešlou a uložní doba je 24h a prodloužení na poplatek, není to moc fajn.

    Aktualizace recenze 16.5.2022: Vyhněte se eko výzvě...Novému člověku dají normální kredity, ale nesouhlasí to co píšou na stránce. Pokud posíláte víc balíčků, tak vám kredity víc a víc snižují. Poslala jsem 25 věcí, které byli většinou nové, s visačkou nebo párkrát nošené a dostala jsem 2 kč za kus. Když jim napíšete, tak řeknou, že jste to měli normálně prodat a neposílat jim to, když nejste spokojení. Celkem slušná zlodějina...

  • 40 %

    • komunikativnost přes email
    • slevy
    • velmi dlouhá dodací lhůta
    • drahá doprava
    • neuvedené vady zboží

    Recenze většinou nepíšu ale dnes musím.
    Zboží jsem objednala 10.6. s platbou přes účet, nedorazil žádný email s pokyny k platbě. Ok psala jsem email s žádostí o pokyny k platbě, v pohodě. Zaplatila jsem a 14.6. měli peníze na účtu. 15.6. mi přišel email, že se zboží vychystává.
    Ale to dodání?!! U nás na západě žádné boxy na výdej nemáme, takže jsem byla nucená uhradit 139,- za dodání.
    Už jen to, že na eshopu kde si za tuhle částku koupíme pomalu dva kousky oblečení mi přijde docela nepřiměřená cena.
    Ale ok, říkám si dám to. No to jsem ale ještě netušila, že mi zboží dorazí 29.6. :-D Po více jak 14 dnech??!
    To mi v dnešní době přijde teda hodně nepřiměřené :-D Musím uznat, že jsem psala až místy nepříjemné emaily s žádostí o urychlené dodání a vždy mi někdo odepsal a ani se nenechal vytočit jo :-D
    Ale nevím zda budu mít nervy na to objednat znovu. Kamennou pobočku navštívím pokaždé když jsem v Praze. A vždy odcházím spokojená.
    Ale eshopu bohužel musím dát palec dolů!! Měli by si v tom udělat pořádek!
    Začít kmitat ve skladu a posílat přes zásilkovnu! A také psát vady ke zboží :)

  • 10 %

    • Neuvádí vady zboží
    • Nešel mi vyplnit reklamační formulář
    • Komunikace
    • Poměr cena X kvalita nesedi

    Absolutně nedoporučuji. První a poslední objednávka, z objednaných věcí mi přišly kraťasy s urvaným zipem a šaty mají po stranách velké fleky které nejdou vyprat. Podotýkám, že na e-shopu zboží vypadalo úplně bez chyby a nikde závada nebyla zmíněna.

  • 100 %

    Jsem velice spokojená a již téměř nenakupuji jinde. Věci mi vždy přišly v parádním stavu, tedy s cenovkami některé. Je to sice trochu sázka do loterie s velikostí (nejsou uvedeny rozměry v cm), ale se zbožím jsem maximálně spokojená. Dodací doba může být delší, ale to většinou s velikostí objednávky pochopím. Jsou vstřícní, perfektní ceny. Pro mě rozhodně nejlepší poměr cena/výkon z online second handů.

  • 10 %

    • nic
    • pomalé dodání
    • nefungující výdejny, nesedí otevírací hodiny
    • nekomunikace ze strany obchodu

    Objednávala jsem na genesis často ale co se děje poslední dobou absolutně nechápu. Na stránkách psané Express doručení do boxu, které vůbec není expres. Po asi 4 dnech od zaplacení objednávky jsem musela volat na infolinku, co se děje proč nemám žádné zprávy o dodání kde mi paní řekla, že mnou vybraný box je velmi vytížený a dodání trvá klidně i dva týdny! "Express doručení". Tak jsem nechala objednávku přeposlat na výdejnu abych nečekala na box. Ale i tam mi paní řekla, že to nebude dřív než za týden. Takže objednávka dodána po týdnu a půl, kdybych nevolala na infolinku ani nic nevím. Když jsem si chtěla balíček vyzvednout.. na výdejně mělo být otevřeno od 9, přijdu po 9, na dveřích nalepené, že otevřeno od 10.. paní prodavačka vevnitř sedí, čučí do telefonu, zády ke dveřím které jsou zablokované takže se dovnitř nedostanu. ZNOVU volám na infolinku co to má být a kdy je teda otevřeno "no pokud je na stránkách, že od 9 hodin tak má být od 9" takže jsem tam musela jít na dvakrát. Opravdu nechápu, poslední dobou dodání opravdu otřesné, zdržené, vůbec ne express jak slibují, o vytíženosti NIKDE na stránkách není nic psáno aby byly zákazníci informovaní, nesedící otevírací hodiny na webu a prodejně. A tohle není poprvé, co jsem měla problém s dodáním, jeden balíček ztracený, u všech ostatních zpoždění. I objednané oblečení z Anglie mi přišlo dřív než věci objednané z Genesis.

  • 100 %

    Velmi rychlé doručení, možnost dopravy zdarma už nad 199 Kč.
    Věci jako nové, polovina nová úplně (s visačkami)

  • 100 %

    • Ceny
    • Výběr
    • Krásné věci

    Jeden z balíků přišel později, ale stál za čekání! :)

  • 100 %

    • dobré ceny
    • nedodání zboží

    Balíček mi dorazil v pořádku.Sice trošku delší dobu ,ale dorazil.