Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Nulová komunikace
    • Nevrácení peněz
    • Nedoručené zboží

    Pokud můžete tak se těmto stránkám vyhněte obloukem! Sice zboží na obrázcích je krásné a za skvělou cenu, ale žádné Vám nedorazí.
    Na emaily neodpovídají, zboží nedorazilo - jsem strašně zklamaná už jen z toho důvodu, že jsem ještě student a dala jsem jim nemalé peníze.
    Dám tomu ještě pár dní a přidávám se též k trestnímu oznámení!

  • 70 %

    Objednávala jsem dříve, cca před rokem. Bez problémů, rychlé dodání. Nyní jsem udělala čtyři objednávky a už téměř měsíc čekám a nic. Žádná komunikace ani info o tom, jestli a kdy zboží dorazí. Pokud začne obchod komunikovat, ráda recenzi upravím. Nyní vidím velké riziko, že nedostanete ani zboží, ani peníze.

    Edit: po měsíci jsem obdržela všechno zboží, s kvalitou jsem velice spokojená, dostala jsem přesně to, co jsem objednala

  • 50 %

    Nevím, co se teď v Genesis děje. Vzhledem k tomu, že už nich objednávám druhý rok a dosud bez problémů, se mi je nechce zaškatulkovat mezi podvodné e-shopy. Ale to, jak v poslední době probíhá (nebo spíše neprobíhá) doručování objednávek ( za opravdu nemalé peníze), jejich způsob komunikace (nekomunikace), je při nejmenším zvláštní. Nevěřím, že takovýhle výpadek způsobil Covid a pokud ano, je opravdu tak těžké se zákaznicemi komunikovat? Dávat jim pravdivé informace, proč k takovému výpadku došlo? Už je nás moc na to, aby to byla jen náhoda, že mi byl balíček doručován, ale nebyl doručen (údajně 14.2., bez předchozí sms o doručování a telefonátu dopravce, tak jak to bylo vždy, navíc doručení v neděli???). Na jejich e-shopu však stále rychlostí blesku přibývá nové a nové zboží, takže aktivní jsou, ale nejspíš jinde než by měli být. Moc mě to mrzí.

    UPDATE: Zboží mi dorazilo. Sice ne ve slibovaném termínu dvou až sedmi dní, ale nakonec mi všech sedm objednávek řidič dovezl. Mají teď problémy s logistikou. Věřím, že se všechny, byť se zpožděním, dočkáme.

  • 10 %

    • Vůbec nic.
    • Neodpovídají na e-mail,na druhé straně telefonu naprosto arogantní "dáma" . Neskutečně sprosté jednání. Nedoporučuji.

    Zboží nedorazilo,peníze nevrátili. Obracím se na obchodní inspekci.

  • 10 %

    • Nedoručené zboží
    • Nefunkční infolinka
    • Nereagují na emaily
  • 10 %

    • Žiadna
    • Tovar nedorazí
    • Peniaze nevrátia
    • Nezdvíhaju telefóny
    • Nereagujú na e-maily

    Tento obchod absolútne neodporúčam.
    Tovar nepríde, peniaze nevrátia, ignorujú všetky e-maily a nezdvíhaju telefóny.
    Sú to podvodníci.

  • 10 %

    • Dlouhé doba doručení nebo žádná
    • Nespolehlivost
    • Žádná nebo minimální komunikace
    • Nedodržení obchodních podmínek

    Objednávala jsem několikrát, vždy jsem dlouho čekala, nakonec např. po čtrnácti dnech dorazilo. Nyní čekám na dvě zásilky skoro měsíc. Mám v tom nemalé peníze. Psala jsem spousty emailů, žádná reakce z jejich strany. Jen, že zboží je na cestě...tak nevím, ale asi to jde z Afriky ...Když jsem pohrozila obchodní inspekci, tak nakonec reakce, že mi zásilka bude ten den doručována. Týden pryč a zásilka zase nikde. Tak že jsem požadovala peníze zpět a jsem zvědavá, čeho se dovolám, ale zřejmě asi ničeho. Tak že v pondělí 15.02.2021 jdu podat trestní oznámení.
    To jsem ještě nezažila takové jednání a to přes internet objednávám prakticky každý týden něco. Nekorektní , neetické jednání z jejich strany. Přičemž na e- shopu mají dodací lhůtu stanoveno 2- 4 pracovní dny.
    Jsem tak naštvaná, že to není ani možné. Jako samoživitelka řeším každou korunu..tohle jejich chování nemá fakt mezí. Jak tady tak čtu, tak nejsem jediná, kdo s nimi řeší stejný problém.
    Postarám se o to, že tato firma skončí, to si buďte jistí. Mám jisté konexe a Ti už si ani neškrtnou. Je mi líto, že musím napsat takovou recenzi, protože vždy píšu recenze opravdu kladné, ale v tomto případě se nedá jinak.
    Tento obchod opravdu nedoporučuji a doufám, že brzy skončí.

  • 10 %

    • Dlouhá dodací doba
    • Chybějící zboží

    Tak jak to tady čtu tak vidím, že nejsem jediná. Objednala jsem si balíček kde z 5 věcí 1 svetr chyběl-absolutně neodpovídají na mail ohledně vrácení peněz atd. NAPOSLEDY!! Už nikdy si u nich nic nekoupím!

  • 70 %

    • 26.1. 2021 objednáno a zatím nic nepřišlo. Tak nevím...
  • 10 %

    • Párkrát jsem se trefila do opravdu pěkného kousku
    • Naprosto neseriózní v jakoukoliv roční dobu. Telefon "zákaznická linka" neustále hlásí, že hlasová schránka je přeplněná a tím hovor končí. Jejich web propaguje doručení do boxu do 24 h po zaplacení. Neexistuje. Momentálně čekám na zaplacené zboží od 18. 1. Po týdnu urgence - prý se UŽ vychystává. Po druhém týdnu - nedojelo asi auto k boxu. Po třetím týdnu neodpovídají ani na sms ani na email. Vrácení peněz za vrácené zboží musíte urgovat. Na poslední dobropis se splatností 2.2. čekám. Ten předchozí jim trval měsíc a 3 dny. Záměna zboží naprosto běžná, nebo nedodají v dodávce vůbec.
    • Že se občas trefíte do pěkné věci nevyváží tahanice okolo vrácení peněz nebo uhánění dodání zaplaceného zboží.

    Nedoporučuji.

  • 10 %

    Už nikdy polovina zboží z objednávky je děravá, flekatá nebo bez zipu. Na vrácení peněz za vrácené zboží si člověk počká a musí se ho domáhat, vypisováním emailu a telefonováním. Za mě zbytečná strata času a energie.

  • 10 %

    Už nikdy polovina zboží z objednávky je děravá, flekatá nebo bez zipu. Na vrácení peněz za vrácené zboží si člověk počká a musí se ho domáhat, vypisováním emailu a telefonováním. Za mě zbytečná strata času a energie.

  • 20 %

    • Občas se tam něco zajímavého najde za výhodnou cenu, ale je to spíš výjimka.
    • Naprosto sprosté chování v rámci rezervace zboží. Kvůli tomu, že nějaký zaměstnanec má zájem o kus, který si člověk zarezervuje do košíku, vám sprostě vysypou a zruší celý košík. Dřív sprostě sebrali jen tu věc, kterou chtěli, teď vám zruší všechno, co máte v košíku. Tohle se mi stalo už dvakrát a už tam nic nekoupím. Nemá to cenu. Marná námaha tam něco vybírat. Kromě toho se kolikrát stalo, že mi poslali jiné zboží, než bylo objednáno. Mnohokrát nereagovali na vrácení zboží, neozvali se mailem ani po týdnu, takže jsem zboží dala do Červeného kříže. Humus. Silně nedoporučuji, jsou to podvodníci!!!

    Naprosto sprosté chování v rámci rezervace zboží. Kvůli tomu, že nějaký zaměstnanec má zájem o kus, který si člověk zarezervuje v košíku, vám prostě vysypou a zruší celý košík. Dřív sprostě sebrali jen tu věc, kterou chtěli, teď vám zruší všechno, co máte v košíku. Tohle se mi stalo už dvakrát a už tam nic nekoupím. Nemá to cenu. Marná námaha tam něco vybírat. Kromě toho se kolikrát stalo, že mi poslali jiné zboží, než bylo objednáno. Mnohokrát nereagovali na vrácení zboží, neozvali se mailem ani po týdnu, takže jsem zboží dala do Červeného kříže. Humus. Silně nedoporučuji, jsou to podvodníci!!!

  • 50 %

    • Chybějící zboží

    Měla jsem objednáno pět kusů zboží, zaplaceno pět kusů zboží.
    Po rozbalení jsem zjistila, že chybí jeden kus. Na přiloženém tiskopisu"Detail objednávky" byla položka škrtnuta s popiskem "Není".
    Detail objednávky jsem naskenovala a zaslala mailem na adresu eshopu s průvodním dopisem kam chci vrátit částku za nedodané zboží.
    Do dnešního dne žádná odpověď. Na maily neodpovídají, telefon neberou.
    Zřejmě můj první a současně poslední nákup. Je to škoda, protože zbývající zboží, které mi bylo doručeno je v super kvalitě.

  • 20 %

    • Hezké oblečení, cena
    • Dojde pozdě nebo vůbec, jiné zboží, neuvedené vady, špatná velikost

    Ta myšlenka je hezká, do kamenné prodejny chodím ráda, ale ten eshop je bohužel katastrofa. Nejen že ty stránky jsou strašné (šaty a sukně dohromady? svetry a mikiny?), což zůstává úplně stejné i v jejich nesmyslném novém designu, to nejhorší je na tom ale práce, kterou odvádějí při doručování. Je to jako banda alkoholiků, balíček příjde pozdě nebo vůbec, oblečení je tam jiné, než jste si objednali, jiná velikost, rozbitý zip... A běžte si to vrátit, sice v místě bydliště nemáte prodejnu ani ten jejich box, ale proč si neudělat výlet, jen protože někde pracují šlomptny... Stalo se mi to opakovaně. Tohle opravdu nejde.

  • 50 %

    • velmi kvalitní zboží za nízké ceny a všechno možné, nejen oděvy, i domácí potřeby, knihy atd.
    • dobrá komunikace emailem
    • některé baličky v balírně (ne všechny!) si počínají hůře než malé děti, knihy nebo sklo hodí bez jakéhokoliv obalení do šedého tenkého pytlíku a takto pošlou, knihy pak přijdou s omlácenými rohy a hřbety a hrnky mi přišly bez uch
    • nový web neumožňuje si vybrat zboží, je to směs desetitisíců kusů bez možnosti volit si velikost, barvu nebo stav a také není možno se podívat na novinky, takže místo pár minut nákupu podle vyhledavačů by to vzalo celý den, než byste něco našli, co hledáte

    Kupujeme tam celá rodina od začátku, mají nádherné zboží za vynikající ceny, občas byl nějaký problém, že se něco ztratilo nebo knihy a sklo nezabalili, ale vždy komunikovali, ztráty hradili, v podstatě jsme byli spokojeni a se zbožím naprosto! Byl to vynikající obchod, kde bylo špičkové zboží! Píši byl protože dnes naráz bác!!! Konec možnosti si dobře nakoupit.! Tento nový web je ve srovnání se starým jedna velká katastrofa. Naprosto nefunkční!!! Zatím není jediný příznivý komentář. Postrádá všechno, co dělalo starý web funkčním, copak jde kupovat oděvy bez toho, že vůbec nelze si zvolit velikost? Tam byla také další kritéria - stav a barva, což bylo vynikající, když člověk potřeboval něco podle barvy vyhledat - barevně doladit k tomu, co měl. Nic z toho tady není, ani se nelze přihlásit, ani nelze sledovat novinky, to by na to hledání nestačil ani celý den. A ani to nebaví, pořád se tam motá to staré. Odstranili kategorii Přidáno. Dále věci z košíku vypadnou, aby je člověk hledal, i když je nikdo nekoupil, to dříve nebylo, byly v košíku stále, dokud je někdo nekoupil, třeba i druhý den nebo než je člověk sám neodstranil z košíku. Jen fotky jsou větší, což zvláště u knih bylo nutné. Jinak téměř nefunkční a barvená úprava a uspořádání také mnohem méně přívětivé než bylo to staré, takové bezvýrazné nic. Kdyby to neudělali sami majitelé, lidé by mysleli, že to dělal někdo, kdo chtěl, aby lidé u nich nekupovali!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostanete ani zbozi, ani penize
  • 10 %

    Zboží hezké ale Vše kolem je velký palec dolů!
    - Když dám zboží do košíku,tak by nemělo jít,že mi to někdo z košíku vezme,to je úplný nesmysl
    - Dále zboží než dostanete hodně trvá!Nefunguje jim od počátku doručování!
    - Neposílají sms o doručení zboží a automaticky Vám volá řidič za půl hodiny jsem u Vás apod...Když řeknete,že jste v práci jsou drzí a sprostí...poté Vám zboží už nedoručí a Vy jen máte kolem toho starosti....
    - Prostě základy jako informativní sms budeme Vám doručovat balík atd...od zaplacení vůbec kdy ho máte čekat atd...NEFUNGUJE!
    -Chlubí se, že budou mít nové web stránky ale to je zákazníkovi úplně jedno!Zákazník od zaplacení chce vědět kdy mu bude doručena zásilka,poté den předem,že vůbec budou něco doručovat,ať se zákazník zařídí nějak a je někdo doma apod...
    -To nemluvím o tom,že jak chybí zboží upozorňujete Vy ne oni,že Vám zboží do balíku nedají a že Vám vystavují dobropis!Vše Vy musíte hlídat a kontrolovat,formulář na vrácení zboží také Vy si tisknete a to že máte v balíku fakturu tak to buďte rádi...Taky se stavá že v balíku není....
    - O penězích za vrácené zboží jak trvá ani nemluvím raději....
    Takže tyto hlavní a důležité věci jim vůbec ale vůbec Nefungují!!!!!!!

  • 40 %

    • Ceny
    • Slevy
    • Výběr
    • Drahá doprava při osobním odběru
    • Doba dodání
    • Peníze za vrácené zboží pošlou klidně až za více než měsíc - porušení zákona
    • Mnohdy pošlou jiné zboží, které se ani nepodobá tomu objednanému

    Co mi však vadí je délka dodání - odběr v kamenné prodejně v Brně trvá min.3-4 dny, což mi přijde celkem dost.
    Další věc, která mi vadí, je výše poplatku za osobní odběr - 59,- je opravdu moc, většina e-shopů nabízí osobní odběr zdarma, nebo za cenu 9-19,-, což mi přijde optimální.
    Další podstatná negativní věc - dodaní do penguin boxu garantují do 24 hodin od platby, objednala jsem do něj několikrát a nikdy toto splněno nebylo.
    Co mi vadí nejvíc - vracela jsem zboží a NIKDY nebyly peníze vráceny do zákonem stanovených 14 dnů, nyní čekám už více než měsíc. OTŘESNÉ!

    Budu hodně váhat, zda ještě vůbec znovu objednat.

    Nicméně obrovskou pochvalu posílam prodavačkám na Masarykově ul.v Brně, dvakrát jsem tam vyzvedávala objednávku a moc příjemná obsluha! :)

  • 50 %

    • Levné secondhandové oblečení
    • Dobrý výběr s ucházejícími fotkami
    • Nekomunikují
    • Na vrácení peněz čekáte dlooouho
    • Nepošlou úplně všechno, co si objednáte

    Jak tady čtu recenze od ostatních, nejspíše jsem měla štěstí, co se týče oblečení. Velikost i objednané kousky seděly. Nicméně jeden kus mi neposlali - a to právě ten, díky kterému jsem se přiměla objednat oblečení přes net, v zásadě oblečení přes net totiž neobjednávám. Přišla mi na email faktura, že mi za tento kus vrátí peníze, ale stále jsem se jich ještě nedočkala.
    Komunikace na bodu nula. I když jsem jim posílala potvrzení o zaplacení, aby mi objednané kousky nikdo nevyfoukl, stejně se tak stalo. Vůbec neodpovídají. Psala jsem i na FB stránku, tam mi také neodpověděli, i když si zprávu zobrazili. Někdo by je měl komunikaci se zákazníky naučit, protože takhle to dál nejde. Dřív či později na své chyby doplatí.
    Bohužel z udaných negativních důvodů obchod nedoporučuji a znovu u nich již nenakoupím.