Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku
Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 20 %

    • Hezké oblečení
    • Naprosto nedoporučuji
    • Zaměňují zboží, které by rozpoznal i mentálně postiženy
    • Mizející vecy z kosiku,‘musíte objednávat na etapy
    • Velikosti neodpovídají
    • Když chcete vrátit, je to složitější než uvarit perník
    • Nikdy víc

    Ne. Tady je to jedno velký špatný.

  • 90 %

    • velký výběr
    • najdou se i pěkné a nepoškozené kousky
    • posílají někdy vadné zboží nebo špatnou velikost
    • Zpoplatněné vratky a to i do kamenné pobočky
  • 20 %

    • Žádná
    • Že vám pošlou jinou velikost než jste si objednali, dlouhá dodací lhůta

    Objednal jsem si troje kalhoty XL a všechny mají jinou velikost a jsou malé velikosti.Proto si rozmyslete než u nich něco nakoupíte. Když jsem si to šel vyzvednout tak mi bylo řečeno že pokud to rozbalím nejde to vrátit. Proto končím s Genesis E-shopem a už si u nich nic nekoupím a odhlásim se z registrace,aby mě už neobtěžovali. NENECHTE se napálit.

  • 50 %

    • velký výběr
    • nízké ceny
    • zboží přišlo roztržené, ale při poslání zboží musím platit poštovné zpět já
    • na email na podpoře nikdo nereaguje už třetí týden, takže už se asi nedočkám
    • popis zboží velmi vágní, bylo by fajn, kdyby tam byly aspoň rozměry

    I když dva kousky z objednávky byly hezčí na fotce a mám z nich opravdu radost, jsem dost otrávená z toho, že roztržené triko musím vracet na vlastní náklady, přestože to není moje chyba a na podpoře jako zákazník evidentně nikoho nezajímám. Takže kolem a kolem byl to poslední nákup.

  • 80 %

    • pěkné zboží za dobré peníze
    • velký výběr, každý den nové zboží
    • časté akce
    • dlouhá dodací lhůta
    • nejste dopředu upozorněni na vady

    Genesis je skvělý eshop, opravdu se tam dají najít super věci za dobré peníze. Mají i časté akce nebo si můžete vytočit slevu či dopravu zdarma.

    Samozřejmě to má ale i své mouchy. Bohužel se občas stane, že obdržíte oblečení s vadou (nejčastěji s dírou) nebo uvádějí špatnou velikost. Chápu, že se to občas stane, ale pokud je to jejich chyba, tak bych uvítala vrácení zdarma. Protože proč bych měla platit za jejich chybu? Bohužel ani fotky nejsou moc kvalitní...A doba doručení je taky šílená...čekat na balíček dva týdny mi opravdu přijde přehnané.

    Nakupovat budu dál, ale zlepšit by se určitě mohli, to zase jo.

  • 30 %

    V poslední době určitě oceňuji časté slevy na různé kategorie zboží, možnost si i slevu vytočit na kole štěstí a také je fajn další přidaná fotografie. Proč ale proboha prodáváte oblečení s dírami, tady je snad jasné, že to člověk bude chtít vrátit. Nebo když je uvedená na štítku velikost 38, proč to prodáváte jako velikost 42? Ano, jsme lidé, děláme chyby, ale to máme my jako zákazníci platit za doručení i vrácení zboží, u kterého vy máte chybu? Stává se to často. Když si objednám 6 věcí a z nich u 2 je špatně uvedená velikost a u dalšího je vada, tak už nemám chuť si ani dále u vás objednávat. Dokud bylo vrácení zdarma a doručení také, bylo to u mě velmi oblíbený obchod, kdy jsem chápala, že nemáte čas u tolika zboží mít vše dokonalé, ale teď, pokud mám platit za doručení a vrácení jako v jiných obchodech, tak bych ocenila, kdyby vaše popisy byly správné jako právě u jiných obchodů!

  • 100 %

    • 50% sleva na 1.nákup
    • kolotoč slev
    • levné zboží, mnohdy s visačkou
    • rychlé dodání (cca týden)
    • zboží odpovídá fotce
    • nejsou psané vady
    • fotky na eshopu jsou přesvícené, divně vyfocené..
    • Občas zboží špatně přiřadí k sekci (např. dámské kalhoty k pánským)

    Než jsem si objednávala, tak jsem měla docela obavy, když jsem četla recenze, co jsou tady. Ale musím říct, že jsem opravdu mile překvapená a spokojená. Objednala jsem 3x a všechno v pořádku. Věci mi přišli v perfektním stavu. Mnohdy jsou věci popsané jako použité, ale přišli mi i s visačkou!

  • 100 %

    • S obchodem jsem spokojená ,,nakupovala jsem již několikrát a zboží vždy přijde kvalitou odpovídající tomu,co jsem objednala. Voňavé,čisté..Akorát a to mě moc mrzí ,,již dvakrát mi přišla jiná velikost..naposled bunda zn.Bonprix inzerována 54 ,,došla 48...A to opravdu zamrzí.Bunda krásná,ale mně k ničemu.Vim,že při takovém množství denně nabízeného zboží neni možné dělat lepší fota a popisy,,a tak právě proto je třeba alespoň velikosti posílat správné.

    Za sebe ,po mých zkušenostech ,,obchod doporučuji.

  • 90 %

    • rychlost doručení
    • krásné kousky oblečení
    • cena
    • výběr sortimentu
    • Rozhodně by chtělo u oblečení uvádět míry a nedostatky

    Já tedy nerozumím tomu šílenému hodnocení, nebo jsem asi měla prostě štěstí. Oblečení nesmrdí (voní jako sekáčové oblečení). Zboží mi bylo doručeno za 3 dny od objednání, balíček byl krásně zabalen. Velikosti sedí perfektně.
    Jediné, co je škoda, že se u oblečení neuvádí míry, protože velikost L ne vždy sedí jako L. A rozhodně do inzerátu fotit nedostatky (upadlé knoflíky, fleky, špatné zipy). Jinak by Váš e-shop byl úplně super a rozhodně neobjednávám naposledy.

  • 100 %

    • Super stav oblečenia
    • Rýchle doručenie
    • Mínus 50% na prvý nákup
    • Koleso šťastia
    • Ceny
    • Penguin box
    • Dlhšia čakacia doba na vrátenie peňazí

    Zatiaľ som naprosto spokojná. Objednávam si viac vecí, z ktorých si potom vyberiem niekedy viac niekedy menej. Stav vecí zatiaľ bol 100% ako nové, niekedy sa stane, že niečo má žmolky, alebo inú vadu, ale tak stále to môžete vrátiť. Vzhľadom na ceny, značky, zľavy, koleso šťastia je cena za vrátenie 29 Kč zanedbateľná.

  • 20 %

    • Do nedávné doby bylo výhodou doručení do Penguin Boxu zdarma. Nyní veškerá doručení zpoplatněna kromě obchodu.
    • Popis vystaveného zboží není kompletní a to dlouhodobě. Je zjevné, že z důvodu úspory času využívají předem dané texty u každého zboží. Chybí však základní věci a to v jakém je stavu, popř. výška, šířka pasu atp?
    • Je skutečnost, že pokud si Vy jakožto zákazník něco zakoupíte, musíte okamžitě nebo do 3 dnů od vytvoření objednávky zaplatit. Kdežto je li to naopak a Genesis Vám má vracet peníze zpět, tak týden čekáte než vezmou na vědomí Vaší žádost, poté než vytvoří dobropis a na něm ve finále zjistíte, že splatnost je až za dalších 14 dní. V souhrnu čekáte měsíc a ještě trnete hrůzou zda se peníze navrátí?
    • Zákaznická linka v 99% nefunguje a chat podpory totéž
    • Dost často se zboží zatoulá a není doručeno v čas nebo vůbec
    • Dochází k záměnám produktů v objednávce. V přiložené faktuře, objednávce je nějaké zboží avšak zboží absolutně neodpovídá popisu (objednáte punčocháče a dostanete zimní kalhoty)
    • Za vrácení zboží byť do Penguin boxu platíte
    • Zpoplatnění doručení zásilky do Penguin boxu
    • Kolo štěstí je blamáž na lidi aby objednali, v reálu nic pořádného nevytočíte
    • Odměny za nákup nebo li body už nejsou co bývaly

    V dobách dřívějších bych doporučil všem. Jak nabídka, tak ceny a přístup. Nyní absolutně zavrhuji tuto firmu!

  • 10 %

    • Velký výběr
    • Málokdy příjde věc v pořádku
    • Trestají zákazníka za své chyby
    • Zákaznická podpora
    • Rychlost expedice
    • Kvalita věcí

    Z 90% příjdou věci zničené a z 80% špatná velikost. V našem městě chodím do sekáče, kde koupím za 45,- věci v mnohem lepším stavu. Nechápu, jak si někdo může splést XS s L, když je to velkým písmem označené. Bohužel je to velice časté a začínám pochybovat o vzdělání pracovníků, když neumí ani číst. Nově je zavedené, že se vám strhávají body za storno a vrácené věci. Pošlou vám zničené věci a všimnou si toho museli, ale potrestají vás mínusovými body, protože si to dovolíte vrátit. Ještě 14 dní čekáte na peníze.
    Nakupuji tady už opravdu dlouho, ale jediné co se mění jsou ceny. Ceny rostou, kvalita pořád stejně špatná a zákaznická podpora se taky horší. Pokud tady objednáte, musíte být připraveni, že věci budete nejspíš vracet. Jen zázrakem vám příjde něco nepoškozeného.
    Boxy mají často problém a hlavně v chladu. Musím u toho v zimě stát i 5 minut jako trubka, aby se konečně rozsvítil displey. Někdy se stane, že to vyhodí chybu, že se box nespojil se serverem nebo systémem. No a občas se vybije baterka. To už jsem zažila 3x za posledního půl roku. Musíte každý den volat na podporu a balíčky prodlužovat o dalších 24 hodin. Kdy ho příjdou opravit? Někdy neví, jindy řeknou den, ale technik se na to vykašle. Jednou nefungoval 5 dní a to se mi stalo jen u Penguin box.

    Doporučuji se genesis eshopu vyhnout obloukem nebo od toho ideálně nic nečekat.

  • 30 %

    Nekteré věci,jsou spíš do popelnice,jak na nošení.Nechápu proč tam vystaví deravou,neno poškozenou věc,když to pak musím poslat zpátky a ješte zaplatit 29 Kč za vrácení.Měli by tam vystavovat věci zachovalé!S genesis eshopem končím!!!!

  • 20 %

    • téměř žádná
    • moc nevýhod

    Dnes prvně píši svoji negativní zkušenost : v létě mi zapomněli dodat dětský batoh, mávla jsem rukou - 50 kč mě (i když jsem dávno důchodce) snad nezruinuje, stane se; pak jsem si vyzvedla další balíček, ale bylo tam zboží nejen pro mne. Jsem přece čestná, tak jedu vrátit zboží, které není pro mne.
    Objednala jsem pro vnučku další batůžek, co bych pro vnoučata neudělala ! Ovšem ten byl tak roztrhaný, zipy vytržené, takže další zklamání. Ještě to nevzdávám, třeba mám jen pech a hodím batůžek do koše, nechci se hádat. I další batůžek měl rozbité zipy, ale je moc hezký, tak jdu koupit zipy a přešívám... Ještě jsem málo poučená...
    Při rušení obchodu v Brně na České došlo k "nedorozumění" a nedali mi vědět, že si mám jít vyzvednout uložený balíček Po čase mi přišla SMS, že si mám jít balíček vyzvednout, ptala jsem se, zda toho nemám víc, stále mi (5 týdnů)) chyběl ještě jeden. Prý nemám. Volám do firmy, zda o něm nevědí. Vědí, čeká na vyzvednutí na Masarykove, odkud zrovna jedu. Jedu tam znovu, milé (naštěstí) prodavačky mi sdělily, že balíček si odvezli zpět, firma mi prý měla poslat SMS. Volám tedy zase do firmy a prý ho tedy dají znovu na Masarykovu a že oni SMS neposílají (tak kdo to tedy píše ?). Opět jedu pro nedoručený balíček, ochotné prodavačky mi ho konečně po 6 týdnech vydají. Uf. podařilo se. Sice po mnoha telefonátech, mnoha zbytečných jízdách, ale mám ho.
    Začátkem prosince jsem jela již do boxu na Vejrostovu, kde si to teď občas vyzvednu. Ale box nefunguje, venku zima, necítím se dobře a prosím o pomoc s dodáním, marně. Nakonec končím akutně v nemocnici na závažnější operaci. Přijde mi SMS, že si mám jet vyzvednou balíček. Volám do firmy a vysvětluji situaci. Milá slečna to chápe a až budu moct, pak mi to doručí znovu. Nicméně po měsíci volám, že si to již půjdu vyzvednou, nemělo by to být těžké, tak to snad zvládnu. Ovšem jiná slečna mi oznamuje, že takhle by to tedy nešlo a musím zaplatit za dopravu, a ještě mi dovezou jeden balíček domů, co jsem si již zaplatila,, ale oba mi dát domů nemůžou. Prosím, zda bych si nemohla tedy dopravu domů uhradit také, ale to by už nešlo, udělali mi beztak už velkou laskavost. Nakonec jeden balíček mi domů dovezou a pro druhý si pojedu sama. Nicméně řidič byl tak ochotný, že mi dal balíčky oba naráz, je prý nesmysl, abych jela k boxu, když už je u mne. Hurá ! Dobří lidé ještě existují. Mám děti s rodinami mimo Brno, tak pro mne i "obyčejné" věci nejsou vždy jednoduché.
    Minulý týden jsem vyzvedla pro dceru objednané šaty, ovšem místo uvedené vel. 42 je to velikost XS. Chci to jít vrátit, ale zjišťuji, že i když se hradí veškerá doprava - do boxu 59 kč, tak za vrácení musíte zaplatit ještě 29 kč! Tak budu mít hezký hadr na podlahu.
    Včera večer mi přišla SMS, že si mám zase vyzvednout balíček na Vejrostove, avšak box opět nefunguje (kde udělali soudruzi chybu?) Na uvedeném tel. čísle, kde slibují, že jsou od 8 hod - nevím do kdy - pro NÁS. No, po 3 hodinách vyvolávání (nikdo to nebere) i poslaných SMS mi nakonec sdělí, že to tedy napraví.
    Myslím, že teď už jsem poučena. Nejsem čestná, ale hodně naivní. A hodně nazlobená.

  • 10 %

    • Zpoplatněno vrácení zboží
    • Špinavé zboží
    • Dlouhá doba dodání
    • Smradlavé zboží

    Obchod nedoporučuji. Objednané zboží přišlo špinavé a smradlavé, ani jsem neměla chuť si jej vyzkoušet. Ke všemu musím zaplatit 29 Kč za vrácení.

  • 10 %

    • Nic
    • Cena
    • Kvalita neodpovídá fotografiím
    • Doba dodání
    • Reklamace

    Nedávno jsem kupovala zde sako, které mi přišlo až za 2 týdny a neuvěřitelně špinavé. Na fotkách online shopu bylo nafocené bez vad. Když přišlo byly na něm žluté stopy a několik skvrn. Navíc při vrácení musíte zaplatit 29 Kč, i pokud to není vaše chyba. I když je zboží ze secondhandu, čekala jsem mírné známky opotřebení, ale aspoň by mohlo být vyprané a čisté.

    Zboží tedy vůbec neodpovídá fotografiím na jejich stránkách a když ho chcete vrátit, musíte zaplatit minimálně 29 Kč.

    Nikdy víc bych si zde už neobjednala nic!!!

  • 10 %

    • Velký výběr zboží
    • Cena
    • U nabízeného oblečení nejsou napsané vady
    • Zpoplatněné vrácení zboží
    • Délka doručení
    • Oblečení vhodné možná tak jako hadr na podlahu

    Zde jsem nakupovala po dlouhé době a naposled. Ze sedmi bund, které jsem si objednala, přišla pouze jedna nositelná. Ostatní roztrhané, s chybějícími knoflíky, špinavé, smradlavé a celkově rozmačkané. I když se jedná o second hand, čekala bych, že oblečení bude alespoň trochu nositelné. U bundy za 200 bych to tedy očekávala. V tomhle tedy nevyjdu ani vynést odpadky. A vrácení? Hrůza. Online formulář, který by se měl při odeslání zpět vyplnit, nefunguje. Takže se musí vyplnit pouze na stránkách penguin boxu a zaplatit 29,-. Což mě tedy za vrácení takových hadrů přijde fakt směšné. A to nemluvím o tom, že jsem na zásilku čekala měsíc. Za mě tedy už nikdy více!

  • 20 %

    • Cena
    • Doba dodani
    • Nesedi objednavka
    • Nenasla sem na netu oteviraci dobu Blanenskyho obchodu

    Objednano 30/12, dodano 14/1. Ze 4 veci dodali 3, misto divci sukne mame detsky oteplovaky.

  • 40 %

    Objednávala jsem ráda a byla spokojená. Sice trošku delší dodací doba, ale nic hrozného. Od podzimu 2021 hrůza! Věci jsou děravé, nesedí velikost a někdy ani to objednané zboží. Dávala jsem stále obchodu šanci, přeci jen jedná se o použité zboží, ale pokud přijde věc naprosto nepoužitelná a to několikrát, to už tedy končím s nákupy!

  • 50 %

    Objednáno 19.12.2021, vychystáno 20.12.2021, sms, že kurýr přijede 27.12.2021 v 8.00 ráno. Je 29.12.2021 20:00 večer zboží nikde .Nevím co je to za doručovací službu, ale toto není normální. Asi si vezmu ještě týden dovolenou, abych balík nepropásla.