Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    S obchodem jsem spokojena, jen mi vadi, ze mi v E-schopu na objednavce nenapisi, ze kdyz chci platit kartou benefit plus, ze nejdou vsechny veci zaplatit, jako to bylo drive

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste spokojena. Na základě změny legislativy, došlo i k úpravě uplatnění benefitů. a z toho důvodu bohužel nelze veškeré zboží uhradit benefity. O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nešlo platit benefitní kartou

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.

    Na základě změny legislativy, došlo i k úpravě uplatnění benefitů. O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    V dnesni dobe, kdy zasobovani do lekaren jezdi min jednou denne, by si mohli odpustit tech 19,- za OSOBNI vyzvednuti. Navic mnou objednane zbozi maji bezne skladem i tak. Takze temer mizi vyhodna cena z eshopu. Priste objednam u konkurence

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.

    V daném poplatku jsou při rezervaci zahrnuty následující služby: zboží pro Vás lékárníci nachystají a následně zboží zarezervují po dobu 4 kalendářních dní a zboží si vyzvednete za cenu, která je na e-shopu nikoli za cenu na lékárně, která může být vyšší. V rámci přihlášení na našich stránkách budete mít dopravu vždy zdarma od 399 Kč, a to jak při doručení na adresu domů, tak při vyzvednutí v lékárnách.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    Zaprvé dostala jsem až dneska upomínku na balík a zadruhé nedostala jsem všechno i když jsem to objednávala telefonicky přímo protože první zásilka byla prý poškozená tak že byla vrácena nic mne nebylo sděleno sděleno tak jsem si to bjednala znovu telefonicky a ještě jeden produkt který vůbec nedorazil a nic oni neví a hotovo no zajímavé jednání

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    Vaše negativní zkušenost nás velmi mrzí.

    Za komplikace, které nastaly se Vám omlouváme. Na základě Vaší recenze, jsme Vás kontaktovali prostřednictvím e-mailu. Poprosíme Vás o odpověď, aby mohlo dojít k nápravě situace.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    • Nepříjemný perzonál....
    • Hrozny vzduch

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.

    Bohužel nedokážeme posoudit celou situaci, jelikož jsme v danou chvíli nebyli v lékárně přítomni. Každý pacient, který naši lékárnu navštíví, je pro nás důležitý. Na Vaši zkušenost jsme upozornili vedoucí lékárny.

    Pevně věříme, že Váš nákup proběhne plně k Vaší plné spokojenosti.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla vyřízena až po urgenci

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost.

    Standardní doba doručení jsou 3 pracovní dny a za chybně uvedený čas doručení se Vám omlouváme. Jedná se o nově zřízenou funkcionalitu stránek a bohužel se neobejdeme bez komplikací. Pracujeme však na tom, aby se podobné situace neopakovaly.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    rozdelujete zbozi ktere se muze a nemuze platit flexipasem to se mi nelibi a neni to ani hned k pochopeni

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když negativní.

    S ohledem na nedávné změny v legislativě, které se týkají zdanění benefitů, již není možné využít platbu prostřednictvím benefitů na všechny naše produkty. Benefitními poukázkami již není možné uhradit např.: veterinární přípravky, dekorativní kosmetiku, parfémy, opalovací krémy, prací prostředky, některé čaje, vysavače apod.

    O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.

    Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů.

    Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.

    Věříme, že jsou informace nyní jasnější.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepochopila jsem výdej objednaných léků do prodejny, v pondělí, čtvrtý kalendářní den mi bylo sděleno, že je objednávka vrácena, prý už je pozdě a potom se dovím od info centra, že zboží zrušili až v úterý, proč jsem tedy v pondělí nic nedostala to nechápu

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní.

    Ověřili jsme, že jste celou situaci řešila na zákaznické lince. Pokud jste na lékárně nahlásila, že máte k vyzvednutí objednávku z e-shopu a ne e-shopovou rezervaci, tak Vám lékárník sdělil, že objednávku na Vaše jméno nemá. Objednávka odchází z e-shopového skladu a je na lékárnách uložena v jiných prostorách, než rezervace, které se vychystávají ze skladu lékárny.
    Po kontrole systému se Vaše rezervace lékárníkovi zobrazila jako nevyzvednutá a tudíž byla stornována.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

  • Nedoporučuje obchod

    Nákup byl dobrý, ale v této lékárně nemají zájem o zákazníky proto do této lékárny již nikdy.Radeji kupovat jinde.Jiz dříve nás na to upozornili.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost.

    Bohužel nedokážeme posoudit celou situaci, jelikož jsme u ní nebyli přítomni. Každý pacient, který naší lékárnu navštíví, je pro nás důležitý. Bližší informace nám však můžete poskytnout na e-mail [email protected].
    Na Vaši zkušenost jsme však upozornili vedoucí lékárny.

    Pevně věříme, že Váš další nákup proběhne plně k Vaší spokojenosti.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo doručeno bohužel ne to které sem si vybrala

    Zboží bylo doručeno ale bohužel.ne to co jsem chtěla a reklamace nepřipadala v úvahu prý to bylo moje chyba komunikace otřesena

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost.

    Ověřili jsme, že jste situaci řešila na zákaznické lince. Pokud o produkt nemáte zájem, můžete provést odstoupení od kupní smlouvy. Veškeré informace Vám uvádíme na odkazu https://www.drmax.cz/vse-o-nakupu/odstoupeni-od-smlouvy.

    Pevně věříme, že Váš další nákup proběhne plně k Vaší spokojenosti.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dle informací při objednávce mělo být zboží skladem a k odeslání druhý den. Zboží bylo odesláno až za tři dny a dorazilo čtvrtý den. Problém tedy nebude v dopravě ale v odesílateli.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost.

    Objednávka byla vytvořena 16.07. a 19.07.2024 doručena na uvedenou adresu. Standardní doba doručení jsou 3 pracovní dny a za chybně uvedený čas doručení se Vám omlouváme. Jedná se o nově zřízenou funkcionalitu stránek a bohužel se neobejdeme bez komplikací. Pracujeme však na tom, aby se podobné situace neopakovaly.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Konkrétně lékarna v olympia Teplice = Nepříjemný přístup k zákazníkovi, na pokladně raději drží mobil v ruce než aby pozdravily, když se na cokoliv zeptám buď mě odbijí a nebo mě odkáží na eshop, hrůza zlatá Benu lékarna

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost.

    Bohužel nedokážeme posoudit celou situaci, jelikož jsme u ní nebyli přítomni. Každý pacient, který naší lékárnu navštíví, je pro nás důležitý. Bližší informace nám však můžete poskytnout na emailu [email protected].
    Na Vaši zkušenost jsme však upozornili vedoucí lékárny.

    Pevně věříme, že Váš další nákup proběhne plně k Vaší spokojenosti.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednáno, nedodáno

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní.

    Ověřili jsme, že jste si dne 14.07. vytvořil objednávku a 16.07.2024 byla doručena na Vámi uvedenou adresu. Věříme, že nakonec bylo vše v pořádku.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    tyto tabletky mohu posoudit až po delší době užívání - mám je sotva týden

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Jsme rádi, že jste s byl s nákupem na našem e-shopu spokojen. Nicméně v hodnocení jste zvolil "Nedoporučuji obchod".

    Věříme, že nakonec bylo vše v pořádku.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

  • Nedoporučuje obchod

    chybně dodané zboží.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní.

    Ověřili jsme, že jste Vaši objednávku konzultoval na zákaznické lince a do košíku byl vložen chybný produkt. Novou objednávku na správný produkt si můžete vytvořit na tomto odkazu https://www.drmax.cz/.


    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nelze zaplatit benefitní kartou pluxee...

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    platba prostřednictvím Pluxee je možná pouze při osobním odběru objednávky v lékárně. Je však zapotřebí, aby objednávka obsahovala pouze položky, na které se tato platební metoda vztahuje. O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dá se platit sodexo stravenkami

    Objednávku jsem odeslala víc jak před týdnem a zatím stále nepřišla, mezitím mi dvakrát upozornily že nemají určité zboží co jsem objednala, takže objednávka není celá co jsem chtěla ale zboží se stejně nachází pořád na e-shopu, nepíšou že by nebylo dostupné. Také vyhledávání na e-shopu moc nefunguje, musíte se prohrabat spoustou stránek až najdete co potřebujete.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste nebyla se zpracováním objednávky spokojena.

    Dne 10. 7. 2024 jsme přijali požadavek na zpracování Vaší objednávky, kdy jedna z objednaných položek byla skladem u dodavatele, čekali jsme tedy na její naskladnění na náš centrální sklad. K naskladnění bohužel nedošlo a byly jsme nuceni objednávku upravit dne 15. 7. 2024. Poté však byla ihned 16. 7. 2024 předána do expedice a 18. 7. 2024 je připravena k osobnímu odběru na zvolené lékárně. Vždy se snažíme expedici co nejvíce uspíšit s ohledem na skladovou zásobu centrálního skladu. Sledování stavu objednávek lze vždy přes aktivní odkaz zde: https://objednavky.drmax.cz/. Je k dispozici na hlavní webové stránce Dr. Max v pravém horním rohu.

    Věříme, že Váš příští nákup proběhne plně k Vaší spokojenosti bez prodlení.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    Neochota prodavačky lékárny s titulem Bc a Dis

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost.

    Bohužel nedokážeme posoudit celou situaci, jelikož jsme u ní nebyli přítomni. Každý pacient, který naší lékárnu navštíví, je pro nás důležitý. Bližší informace nám však můžete poskytnout na emailu [email protected].
    Na Vaši zkušenost jsme však upozornili vedoucí lékárny.

    Pevně věříme, že Váš další nákup proběhne plně k Vaší spokojenosti.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    od lońska 100% předražené proto nedoporučuji a poplatek za osobní odběr také není v pořádku jinak rychlost a ochota kvalitní.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojen s nákupem.

    Prodejní cena zboží se vždy odvíjí od nákupní ceny, proto také mohou nastat rozdíly s ohledem na konkurenční lékárny či prodejny s veterinárním sortimentem. V případě, že se Vám tedy zdá u nás či v jiném e-shopu zboží drahé, máte vždy jako spotřebitel možnost zvolit jiného prodejce.

    Jestliže se přihlásíte na zákaznický účet ke Kartě výhod, u každého nákupu nad 399 Kč bude dopravné zdarma. Více informací Vám zasílám zde: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • slevy 1+1 zdarma jsou jen na oko, protože nespadají pod regulaci na ochranu spotřebitelů

    pozor na to, nejedná se tedy o nekalou praktiku z pohledu zákona, ale z pohledu spotřebitele to samozřejmě klamání je

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Akci 1+1 ve Vaší rezervaci vidíme v pořádku uplatněnou, bohužel tedy nedokážeme posoudit uvedené informace. Případnou zpětnou vazbu můžete rozvést na e-mail [email protected]. Rádi se s Vámi na situaci podíváme blíže.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max