Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Cena na webu 219,- cena v lékárně 285,-!!!

    neuvěřitelná cena přímo v lékárně oproti nabídce na e-shopu

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.

    Nabízený sortiment a ceny nemusí odpovídat nabídce kamenných lékáren Dr. Max, toto také zmiňujeme v našich obchodních podmínkách. Cenová politika v kamenných lékárnách a našeho internetového obchodu je odlišná, je jinak postavená, a proto jsou i ceny jiné. Obecně jsou ceny produktů v našem internetovém obchodě výhodnější. Proto je lepší si předem vytvořit objednávku z e-shopu s doručením na požadovanou lékárnu nebo pokud je produkt skladem v lékárně, tak vytvoření rezervace.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Bohužel zboží objednáno v pondělí a k dispozici až v pátek? Škoda.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které je pro nás důležité.

    Zásilky se vždy snažíme expedovat, co nejdříve, a to do tří pracovních dní. U Vaší objednávky jsme bohužel čekali na naskladnění jedné z položek. Za zdržení, které tak nastalo při vychystání Vaší objednávky se velmi omlouváme.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • na některé zboží se nedají uplatnit zaměstanencké benefity

    Udělala jsem objednávku na e-shopu za cca 900Kč s tím, že si balík vyzvednu osobně v lékárně. O tom, že by balík na lékárně už byl, tak mi SMS nepřišla. Zjistila jsem to poté, kdy jsem se podívala na stav objednávky přes web. U pokladny v lékárně mi bylo sděleno, že z benefitní karty můžu zaplatit jen 150Kč a na ostatní zboží se benefitní program nevztahuje. S ničím takovým jsem nepočítala, protože cca před rokem jsem na stejné zboží benefity uplatňovala. Proto jsem byla nucena objednávku vrátit. Myslím si, že je to škoda. Benefity budu tedy nucena uplatnit jinde.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.

    Uhradit všechny položky pomocí benefitů na našem e-shopu není možné. Benefitní body můžete uplatnit na nákup zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru. Změna proběhla na základě úpravy legislativy.

    O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    • Nedá se platit benefity.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.

    Uhradit všechny položky pomocí benefitů na našem e-shopu není možné. Benefitní body můžete uplatnit na nákup zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru.

    O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.

    Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů.

    Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Byla jsem spokojna no posledně objednávku sklámála mne

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyla s nákupem v naší internetové lékárně spokojena.

    Poprosíme Vás o bližší informace na e-mail [email protected], jelikož zpětná vazba je pro nás důležitá.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    3.9. mi přišel email, že objednávka je přichystaná k vyzvednutí. 5.9. jsem si pro objednávku šla a bylo mi řečeno, že mám přijít až poté co přijde SMS. Nechápu, jaký je v tom rozdíl. A že zboží stále nedorazilo.. Dnes je to týden, co jsem objedávku objednala, 4 dny od emailu, že si mohu zboží vyzvednout a sms stále nikde. Bylo by fajn, kdybyste si emaily s SMSkama sladili.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    omlouváme se za nedorozumění s objednávkou.

    Ujišťujeme Vás, že informace o možném vyzvednutí objednávky v lékárně, mají stejnou váhu v SMS zprávě tak v e-mailu. Jestliže Vám tedy SMS zpráva z nějakého důvodu nedorazila, je možné spoléhat na e-mail a objednávku v lékárně vyzvednout. Bohužel nedokážu situaci blíže vyhodnotit a posoudit, jelikož jsem v danou chvíli v lékárně nebyla přítomna. Z toho důvodu jsem na Vaši zkušenost upozornila vedoucí lékárny.

    Pevně věříme, že Vás další nákup proběhne v pořádku a podobná situace se již nebude opakovat.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, které je pro nás důležité.

    Vaši objednávku jsme přijali ke zpracování ve čtvrtek 29. 8., následující den byla připravena k expedici a v pondělí byla standardně doručena na zvolenou adresu. Objednávku jsme tedy vyřídili v co nejkratším možném čase.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednávka měla být doručena následující den, ale doručeno až za týden a to po dvojnásobné reklamaci.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste na svou objednávku čekal.

    Po ověření se Vám tímto velice omlouvám za zpoždění při doručení, které vzniklo kvůli vyššímu počtu objednávek. Nejedná se o standardní postup, vždy se snažíme o expedici objednávek v co nejkratším možném čase.

    Věříme, že Váš další nákup proběhne bez prodlení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    dobrá zkušenost spokojenost

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Jsme rádi, že jste byl s nákupem na našem e-shopu spokojen. Nicméně v hodnocení jste zvolil "Nedoporučuji obchod".

    Věříme, že nakonec bylo vše v pořádku.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    po zhruba týdnu jsem byl informován, že obchod zrušil mou objednávku a dodnes nemam vráceny peníze...

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Vaši objednávku jsme přijali ke zpracování dne 26. 8. 2024. Nicméně dne 29. 8. 2024 jsme byli nuceni z důvodu výpadku produktu objednávku stornovat a částka byla vrácena zpět na stejný účet, ze kterého k nám dorazila. Očekávejte se tedy na svém účtu.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemám informace proč byla objednávka zrušena s nemám ani peníze - platila jsem bohužel předem.

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše špatná zkušenost s objednávkou.

    Ověřili jsme, že u Vaší objednávky došlo k poškození při přepravě a o celé situaci jsme Vás informovali formou hovoru ze zákaznické linky. Po vzájemné domluvě byla tedy objednávka stornována a byl zadán požadavek na vrácení částky zpět na stejný účet, ze kterého k nám platba dorazila.

    Věříme, že další nákup proběhne v pořádku a k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dr.Max nedodržuje slíbené termíny doručení.Raději se obrátím na obchod, kde mi přijde zboží včas

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Po ověření se Vám tímto velice omlouvám za zpoždění při doručení, které vzniklo kvůli vyššímu počtu objednávek. Nejedná se o standardní postup, vždy se snažíme o expedici objednávek v co nejkratším možném čase.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webu integrovaný termin dodání, který prý je tam ale chybně a neodpovídá. Je to záměrne klamání zákazníka.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám objednávka byla doručena se zpožděním.

    Každá zkušenost je pro nás důležitá a děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Jedná se o nově zřízenou funkcionalitu stránek a bohužel se neobejdeme bez komplikací. Pracujeme však na tom, aby se podobné situace neopakovaly.

    Přijměte naši omluvu za vzniklé komplikace.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • dodání trvalo skoro týden

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Ověřili jsme, že u Vaší objednávky došlo k neočekávanému zdržení jelikož jsme čekali na naskladnění jedné z položek. Za toto zdržení se Vám omlouváme.

    Věříme, že další nákup proběhne v pořádku a k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nedoručeno včas

    neinformováno o nedodání v termínu

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost.

    Objednávka byla vytvořena 21.08. a 26.08.2024 doručena na vybranou lékárnu. Za zdržení, které vzniklo při expedici, se Vám velmi omlouváme.

    Věříme, že další nákup proběhne v pořádku a k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Všechno zboží je v pořádku
    • Doručovací doba, objednáno v pondělí a zboží na lékárně je až v pátek, nic se nezlepšilo, po poslední objednávce
    • Dlouhá doručovací doba mě odrazuje

    Velký výběr, ale pokud to bude stále tak dlouho trvat, budu objednávat u konkurence

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Ověřili jsme, že u Vaší objednávky došlo k neočekávanému zdržení jelikož jsme čekali na naskladnění jedné z položek. Za toto zdržení se Vám omlouváme.

    Věříme, že další nákup proběhne v pořádku a k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je toho více: nedostupnost stránek e-shopu - na obrazovce se rozprostře požadavek souhlasu s cookies, odmítnout nelze. U jiných e-shopů je tlačítko "odmítnout", nebo tento souhlas požadují v malém vyskakovacím okně, které mohu ignorovat s nebrání mi v nákupu. Ve svém počítači mám velmi dobrý antivirový program a pokud bych souhlasil s cookies, stránku mi vypne a bude zcela nedostupná i v budoucnosti. Toto zboží. jsem si objednal přímo v lékárně, prodavačka mi to - sic neochotně- objednala (máte štěstí, že tu nemám žádné zákazníky), udala mi cenu, kterou jsem už předem znal a tvrdila, že je to bez poštovného. Což nebyla pravda, jakýchsi 19Kč se tam vloudilo. A nakonec mne nepříjemně překvapila dlouhá dodací doba - 6 dnů se mi zdá proti jiným obchodům hodně.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní.

    Na našich webových stránkách stačí potvrdit "Pouze nezbytné cookies" pro zajištění funkčnosti tohoto webu.

    Ověřili jsme, že u Vaší objednávky došlo k neočekávanému zdržení jelikož jsme čekali na naskladnění objednané položky. Za toto zdržení se Vám omlouváme.

    Dopravu zdarma nabízíme od určité částky nákupu otevřeně. O bezplatném doručení rozhoduje její minimální výše, a to 399 Kč pro přihlášené zákazníky.
    Je na posouzení každého, zda jsou tyto podmínky výhodné či nikoliv. Ekonomická stránka nákupu je podstatná i pro naši společnost. Proto není v našem zájmu zpoplatnit dopravu u každého nákupu bez ohledu na jeho výši. Nakonec jsme zvolili klientsky příznivější cestu a poskytli alespoň nějakou výhodu, která nemusí odpovídat představě každého zákazníka.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá doba odeslání k vyzvednutí…

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní.

    Objednávka byla vytvořena 19.08. a 21.08.2024 doručena na Vámi vybranou lékárnu. Standardní doba doručení jsou 3 pracovní dny.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala v pátek 16.8., v sobotu 24.8. přijde SMS, že si nám zboží vyzvednout do dvou dnů ! Když je pobočka v sobotu i v neděli zavřená a v pon odjíždím na tři dny pryč...ještě jsem se nesetkala s e-shopem, kde by trvalo doručení přes týden a navíc byla tak nesmyslně krátká doba k vyzvednutí!! Rozhodně nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že objednávka nebyla doručena dle slíbeného termínu.

    U Vaší objednávky došlo k neočekávanému zdržení jelikož jsme čekali na naskladnění objednané položky. Objednávka je od 22.08.2024 připravena k vyzvednutí na Vámi zvolené lékárně, avšak pokud o ni již nemáte zájem, prosím nepřebírejte ji a na informační zprávy neberte zřetel.

    Za pozdější doručení Vaší objednávky se Vám omlouváme a věříme, že další nákup proběhne v pořádku a k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost
    • Prodávají něco co vůbec nefunguje.
    • Nehorázné prachy

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.

    Jsme rádi, že jste spokojen s rychlostí zpracování rezervace.
    V rámci lhůty 14 dní můžete zboží vrátit v kterékoli lékárně Dr. Max, kdy možnost vrácení je na posouzení reklamačním oddělení. Kolegové s Vámi v lékárně sepíší protokol na místě a předají jej i s vráceným zbožím na příslušné oddělení e-shopu.
    Jako doklad o zakoupení stačí předložit účtenku od nákupu.

    Pevně věříme, že Váš požadavek vyřídíme co nejdříve.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max