Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Všechno zboží je v pořádku
- Doručovací doba, objednáno v pondělí a zboží na lékárně je až v pátek, nic se nezlepšilo, po poslední objednávce
- Dlouhá doručovací doba mě odrazuje
Velký výběr, ale pokud to bude stále tak dlouho trvat, budu objednávat u konkurence
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Ověřili jsme, že u Vaší objednávky došlo k neočekávanému zdržení jelikož jsme čekali na naskladnění jedné z položek. Za toto zdržení se Vám omlouváme.
Věříme, že další nákup proběhne v pořádku a k Vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Je toho více: nedostupnost stránek e-shopu - na obrazovce se rozprostře požadavek souhlasu s cookies, odmítnout nelze. U jiných e-shopů je tlačítko "odmítnout", nebo tento souhlas požadují v malém vyskakovacím okně, které mohu ignorovat s nebrání mi v nákupu. Ve svém počítači mám velmi dobrý antivirový program a pokud bych souhlasil s cookies, stránku mi vypne a bude zcela nedostupná i v budoucnosti. Toto zboží. jsem si objednal přímo v lékárně, prodavačka mi to - sic neochotně- objednala (máte štěstí, že tu nemám žádné zákazníky), udala mi cenu, kterou jsem už předem znal a tvrdila, že je to bez poštovného. Což nebyla pravda, jakýchsi 19Kč se tam vloudilo. A nakonec mne nepříjemně překvapila dlouhá dodací doba - 6 dnů se mi zdá proti jiným obchodům hodně.
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní.
Na našich webových stránkách stačí potvrdit "Pouze nezbytné cookies" pro zajištění funkčnosti tohoto webu.
Ověřili jsme, že u Vaší objednávky došlo k neočekávanému zdržení jelikož jsme čekali na naskladnění objednané položky. Za toto zdržení se Vám omlouváme.
Dopravu zdarma nabízíme od určité částky nákupu otevřeně. O bezplatném doručení rozhoduje její minimální výše, a to 399 Kč pro přihlášené zákazníky.
Je na posouzení každého, zda jsou tyto podmínky výhodné či nikoliv. Ekonomická stránka nákupu je podstatná i pro naši společnost. Proto není v našem zájmu zpoplatnit dopravu u každého nákupu bez ohledu na jeho výši. Nakonec jsme zvolili klientsky příznivější cestu a poskytli alespoň nějakou výhodu, která nemusí odpovídat představě každého zákazníka.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá doba odeslání k vyzvednutí…
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní.
Objednávka byla vytvořena 19.08. a 21.08.2024 doručena na Vámi vybranou lékárnu. Standardní doba doručení jsou 3 pracovní dny.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednala v pátek 16.8., v sobotu 24.8. přijde SMS, že si nám zboží vyzvednout do dvou dnů ! Když je pobočka v sobotu i v neděli zavřená a v pon odjíždím na tři dny pryč...ještě jsem se nesetkala s e-shopem, kde by trvalo doručení přes týden a navíc byla tak nesmyslně krátká doba k vyzvednutí!! Rozhodně nedoporučuji!!!
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás, že objednávka nebyla doručena dle slíbeného termínu.
U Vaší objednávky došlo k neočekávanému zdržení jelikož jsme čekali na naskladnění objednané položky. Objednávka je od 22.08.2024 připravena k vyzvednutí na Vámi zvolené lékárně, avšak pokud o ni již nemáte zájem, prosím nepřebírejte ji a na informační zprávy neberte zřetel.
Za pozdější doručení Vaší objednávky se Vám omlouváme a věříme, že další nákup proběhne v pořádku a k Vaší spokojenosti.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Rychlost
- Prodávají něco co vůbec nefunguje.
- Nehorázné prachy
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.
Jsme rádi, že jste spokojen s rychlostí zpracování rezervace.
V rámci lhůty 14 dní můžete zboží vrátit v kterékoli lékárně Dr. Max, kdy možnost vrácení je na posouzení reklamačním oddělení. Kolegové s Vámi v lékárně sepíší protokol na místě a předají jej i s vráceným zbožím na příslušné oddělení e-shopu.
Jako doklad o zakoupení stačí předložit účtenku od nákupu.
Pevně věříme, že Váš požadavek vyřídíme co nejdříve.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Když si objednáte zboží a po trech dnech vám volají ze ho nemají tak to vás trošku zvedne ze židle.
Nakonec jsem dostal jen polovinu z věcí pro které jsem puvodně objednávku dělal.Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Velice nás mrzí, že Vás u objednávky provázely obtíže. Každá zkušenost je pro nás důležitá a děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Produkt byl z důvodu vyprodání odstraněn a peníze byly vráceny zpět na kartu. Za zdržení při vyřízení objednávky se Vám omlouváme.
Věříme, že další nákup proběhne v pořádku a k Vaší spokojenosti.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- zboží se mi jeví jako velmi předražené
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste spokojen s nákupem.
Prodejní cena zboží se vždy odvíjí od nákupní ceny, proto také mohou nastat rozdíly s ohledem na konkurenční lékárny. V případě, že se Vám tedy zdá u nás či v jiném e-shopu zboží drahé, máte vždy jako spotřebitel možnost zvolit jiného prodejce.
Jestliže se přihlásíte na zákaznický účet ke Kartě výhod, u každého nákupu nad 399 Kč bude dopravné zdarma. Více informací Vám zasílám zde: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Sranda, 6 dni objednáno, zatím žádnou sms jsem neobdržela, abych si zboží vyzvedla, ale dotazník spokojenosti už mám…..
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás Vaše negativní zkušenost.
Na základě Vaší zpětné vazby a hovor jsme dohledali aktivní rezervaci, v rámci které jsme zaslali informační zprávy. Stav vychystání rezervace nebo objednávky lze také sledovat online zde: https://objednavky.drmax.cz/. Tuto možnost kontroly můžeme doporučit v případě nesrovnalostí.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Ahoj! Koupil jsem od vás váhu do koupelny. Ukazuje vše kromě správné hmotnosti. Mohu je vrátit?
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.
V rámci lhůty 14 dní můžete zboží vrátit v kterékoli lékárně Dr. Max, kdy možnost vrácení je na posouzení reklamačním oddělení. Kolegové s Vámi v lékárně sepíší protokol na místě a předají jej i s vráceným zbožím na příslušné oddělení e-shopu.
Jako doklad o zakoupení stačí předložit fakturu, zaslanou automaticky na Váš e-mail.
Pokud nechcete nebo se nemůžete dostavit na lékárnu, můžete sortiment společně s vyplněným protokolem zaslat na náš e-shop. Bližší informace Vám přikládám zde: https://www.drmax.cz/vse-o-nakupu/odstoupeni-od-smlouvy.
Pevně věřím, že Váš požadavek vyřídíme co nejdříve.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- Velký výběr zbozi
- Hrozně dlouhá doba dodání, i z Polska mi přišel balíček o dva dny dříve. Objednala jsem v pondělí a až v pátek byli k vyzvednutí v lékárně. Myslela jsem si když je to na vyzvednutí v lékárně bude rychle, ale bylo to spíš jak kdyby to posílali z Asie
Příště buď budu počítat s dlouhou dodací dobou nebo objednám jinde.
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu.
Zásilky se vždy snažíme vychystat a expedovat co nejdříve. Velice nás mrzí, že u Vaší objednávky nastalo zdržení, a to při jejím vychystání.
Přijměte prosím naši omluvu za vzniklé komplikace.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- Nechápu příplatek 19 když vyzvednu osobně ve vašich lékárnách a dlouhá čekací doba 4dny v dnešní době mi přijde hodně,raději bych zakoupila hned a jinde kdybych věděla že to bude 4dny,potřebovala jsem lék dříve
Přijde mi absurdní přidávat 19korun za vlastní obchody vyzvednutí,nechápu tuto položku když jste 1firma,jako kdyby ráno v pekárně mi řekli (ještě přidáme ke každému rohlíku 2koruny za řidiče který rohlíky dovezl),to snad již tvoří cenu i vaše náklady za dopravu a vydala to stejná paní u stejného okénka kde kupuji léky bez předpisu,příště zvolím nákup u konkurence bez absurdního příplatku a budu mít 19korun ten den na pečivo
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.
Dopravu zdarma nabízíme od určité částky nákupu otevřeně. O bezplatném doručení rozhoduje její minimální výše, a to 399 Kč pro přihlášené zákazníky.
Je na posouzení každého, zda jsou tyto podmínky výhodné či nikoliv. Ekonomická stránka nákupu je podstatná i pro naši společnost. Proto není v našem zájmu zpoplatnit dopravu u každého nákupu bez ohledu na jeho výši. Nakonec jsme zvolili klientsky příznivější cestu a poskytli alespoň nějakou výhodu, která nemusí odpovídat představě každého zákazníka.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Nedoručili v termínu, který slibovali.
Potřebovala jsem doručit před odjezdem do zahraničí, proto jsem objednala v této lékárně. Garantovali doručení do druhého dne. Bohužel, balík dorazil až po mém odjezdu. Ač bylo zaplaceno už v den objednání.
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Velice mě mrzí, že Vás u objednávky provázely obtíže. Každá zkušenost je pro nás důležitá a děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Jedná se o nově zřízenou funkcionalitu stránek a bohužel se neobejdeme bez komplikací. Pracujeme však na tom, aby se podobné situace neopakovaly.
Přijměte naši omluvu za vzniklé komplikace.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- neochota se domluvit
- špatná komunikace
Přes E-shop mi bylo doručeno jiné zboží než jsem si objednal, reklamační oddělení není ochotné připustit chybu. Musel jsem si koupit zboží znovu přímo v lékárně.
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení. Zpětná vazba je pro nás velice důležitá, budeme tedy rádi, pokud nám poskytnete více informací a rádi situaci prověříme. S bližšími informacemi prosím kontaktujte naši zákaznickou linku, která je pro Vás k dispozici pondělí-pátek 8:00-17:00 na telefonním čísle: 516 770 100 nebo e-mailu: [email protected].
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- O rezervaci jsem nebyla informována, že můžu již vyzvednout a najednou zrušeno.
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás Vaše negativní zkušenost.
Podle systému jsme ověřili, že informační zprávy odešly ze systému v pořádku. Pokud máte o zboží stále zájem, můžete si rezervaci zadat znovu. Doporučíme případně kontrolu vychystání přes odkaz, který přikládáme zde: https://objednavky.drmax.cz/.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Ukázána špatná adresa lékárny, skutečně Vinohradská 2577/178 lékárna není, šla jsem včera po Google map, , dostala se do zastávky Flora, potom šla jsem po Google map. Ale tam lékárny není. Bylo 32 stupňů, bylo mi špatně, už nic nechtěla. Nebudu objednávat nic v Doktor Max
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Ověřili jsme, že jste celou situaci řešila na zákaznické lince Dr.Max. Lékárna na Vinohradské 2577/178 je v blízkosti budovy Crystal Prague a přesnou navigaci můžete spustit přes naše webové stránky.
Věříme, že další nákup proběhne v pořádku.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- velká nabídka
- dobré ceny
- opakovaně špatně fungující stránky
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Ověřili jsme, že probíhala údržba webových stránek a z toho důvodu mohly nastat chyby při přihlášení nebo vytvoření objednávky. Za případné komplikace se Vám omlouváme.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- Přijde mi super, že si zboží ráno koupíte a ještě odpoledne vám jej Dodo doveze na adresu. To je velmi cenná služba, zvlášť s miminkem.
Nyní při objednani selhal zákaznický servis, kdy zboží mělo být doručováno mezi 14-16 hod a Dr. Max zákaznické centrum mi v 15 hod napsalo email, že kojenecké mléko dorazí další den nebo zda si přeji stornovat objednávku. Zákaznické centrum mě mělo kontaktovat telefonicky. Vznikly mi tím potíže při péči o nemocné miminko. Na službu jsem se spoléhala, abych nemusela shánět osobně kojenecké mléko po lékárnách.
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás Vaše negativní zkušenost.
Ověřili jsme, že z důvodu technické chyby na skladě se nestihl Vámi vybraný časový slot. Po domluvě se zákaznickou linkou byla objednávka stornována a peníze se vrátí zpět na kartu, ze které byla objednávka zaplacena. Za vzniklé komplikace se Vám velmi omlouváme.
Věříme, že další nákup proběhne v pořádku a k Vaší spokojenosti.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- Mají Thealoz duo (oční kapky) i když aktuálně konkurence je nemá k dispozici. Proto si ihned dovolili je zdražit. Kč 349,- + Kč 19,- vs. nově Kč 375,- + Kč 19,-. Je snadné přejít na Systane Hydration. Výborná kvalita od konkurence. A za o dost míň. Doporučil lékař.
- To je ta o dost výšší cena.
Než koupit za záměrně navýšenou cenu, tak změnit produkt a lékárnu. Po konzultaci s lékařem.
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste spokojen s nákupem.
Prodejní cena zboží se vždy odvíjí od nákupní ceny, proto také mohou nastat rozdíly s ohledem na konkurenční lékárny či prodejny s veterinárním sortimentem. V případě, že se Vám tedy zdá u nás či v jiném e-shopu zboží drahé, máte vždy jako spotřebitel možnost zvolit jiného prodejce.
Jestliže se přihlásíte na zákaznický účet ke Kartě výhod, u každého nákupu nad 399 Kč bude dopravné zdarma. Více informací Vám zasílám zde: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- Při rezervaci zboží v lékárně účtují absurdní poplatek "cena za dopravu 19,-" (toto je doslova uvedeno na faktuře), přestože k žádné dopravě navíc nedošlo. Zboží již bylo na skladě v lékárně.
- trojí ceny v lékárně - při běžném nákupu předražené, v akci na eshopu při rezervaci platíte nesmyslný poplatek, nebo akce z letáku - musíte mít kartičku.
Nechci žádné poplatky navíc, různé ceny (lékárna / eshop) ani kartičky. Drmax zneužívá svoje postavení a doufá, že si toto zákazník nechá líbit. Příště srovnám zboží na Heuréce, nakoupím levněji a podpořím malou lékárnu než tento řetězec.
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste spokojen s nákupem.
Prodejní cena zboží se vždy odvíjí od nákupní ceny, proto také mohou nastat rozdíly s ohledem na konkurenční lékárny či prodejny s veterinárním sortimentem. V případě, že se Vám tedy zdá u nás či v jiném e-shopu zboží drahé, máte vždy jako spotřebitel možnost zvolit jiného prodejce.
Jestliže se přihlásíte na zákaznický účet ke Kartě výhod, u každého nákupu nad 399 Kč bude dopravné zdarma. Více informací Vám zasílám zde: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá dodací doba..než objednávku nachystali,už jsem pomalu zboží nepotřebovala:)..
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás Vaše negativní zkušenost.
Mrzí nás, pokud jste se setkala s tím, že jsme zásilku nestihli doručit v uvedeném termínu. Tento způsob oznámení doručení je na našem e-shopu nově, s tím že se snažíme termíny dodržet. Nicméně může nastat komplikace nebo zdržení, které termín ovlivní.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za zdržení.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max