Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Nechápu,jak se může balíček ztratit
-
Nedoporučuje obchod
- Výhodné ceny v rámci akce 3 za 2
- Produkty byly psané jako ,,skladem" s vyzvednutím druhého dne. Nicméně se tak nestalo a musela jsem 3 dny čekat. Jelikož jsem to potřebovala po 2 dnech od objednávky, protože se jednalo o materiál na převaz po chirurgickém zákroku, nemohla jsem čekat. Avšak díky tomu jsem platila za stejné zboží a množství větší sumu.
- Snažila jsem se kontaktovat podporu Dr Maxe, odpověď jsem dostala po 2 dnech od kontaktování, kdy jsem už zboží měla osobně zakoupené.
Je dobré zboží kupovat když ho nepotřebujete mít v určitý čas doma.
-
Nedoporučuje obchod
Zásilku mi nepředali z důvodu pochybení lékárny - duplicitní kódy.psala jsem vám e-mail, odpověď jsem ještě nedostala, zásilka je zaplacená a já na ni dál čekám, bohužel i bez odpovědi k mailu, na který prý máte pro zaneprázdnění týden čas
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem byl nucen vrátit, protože mi pokladní oznámila že nemůžu platit benefit kartou. Toto nařizení je u Vás údajně již od léta, ale nikde tato důležitá poznámka není uvedena.
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní.
Uhradit všechny položky pomocí benefitů na našem e-shopu není možné. Benefitní body můžete uplatnit na nákup zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru.
O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.
Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů. Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- Balíček neobsahoval žádný sortiment z oblasti kosmetiky a nešel celý obsah zaplatit formou mého benefitu Unišek +
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní.
Uhradit všechny položky pomocí benefitů na našem e-shopu není možné. Benefitní body můžete uplatnit na nákup zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru.
O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.
Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů. Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- Neustále chodí otravné maily o hodnocení objednávky
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Každá zpětná vazba je pro nás důležitá, záleží však na každém zákazníkovi, zda hodnotící formulář vyplní nebo ne. Pokud o zasílání hodnocení nemáte zájem, můžete před odesláním objednávky nechat políčko "Souhlasím s předáváním e-mailové adresy a údajů o objednávce cenovým srovnávačům za účelem zjištění spokojenosti (Heureka a Zboží)" prázdné.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
prosba o hodnocení dorazila dřív než zboží, přestože byla potvrzena platba již minulý týden, tak kde je chyba?
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Ověřili jsme, že ve chvíli, kdy se objednávka vychystala na skladu a předala přepravci na doručení, byl Vám zaslán e-mail s hodnocením. Z důvodu poškození se však objednávka od přepravce vrátila a byla Vám vytvořena nová objednávka. Nová objednávka se připravuje na centrálním skladu a její stav můžete sledovat na stránkách https://objednavky.drmax.cz/.
Věřím, že další nákup proběhne v pořádku a k Vaší spokojenosti.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem si mezizubní s dlouhým nástavcem, takže..
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.
Podle Vaší objednávky jsme ověřili, že zboží bylo objednáno, ale ne s dlouhým nástavcem, jelikož skladem tento typ na našem eshopu nemáme.
Pokud nicméně o zboží nemáte zájem, můžete provést odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zásilky v kterékoli lékárně Dr. Max. Kolegové s Vámi sepíší protokol na místě a předají jej i s vráceným zbožím na příslušné oddělení e-shopu.
Jako doklad o zakoupení stačí předložit fakturu, zaslanou automaticky na Váš e-mail.
Pokud nechcete nebo se nemůžete dostavit na lékárnu, můžete sortiment společně s vyplněným protokolem zaslat na náš e-shop. Bližší informace Vám přikládám zde: https://www.drmax.cz/vse-o-nakupu/odstoupeni-od-smlouvy.
Pevně věřím, že Váš požadavek vyřídíme co nejdříve.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Pořad mi zboží nepřišlo.!
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás Vaše negativní zkušenost.
Ověřili jsme, že na základě hovoru z dnešního dne, byla objednávka založena nová. Za chybu, která tímto nastala, se Vám omlouváme a věříme, že doručení nové objednávky již proběhne v pořádku.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Obchod objednávku zrušil vždy a uvedl důvod, ze uběhla doba pro vyzvednutí objednávky. Byl to nesmysl, protože objednávka byla zadána tři hodiny před zrušením a do té doby mi nepřišla výzva k vyzvednutí.
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.
Za situaci a chybu, která tímto nastala, se Vám omlouváme. Ověřili jsme, že Vámi vybraný produkt je v lékárně skladem. Pokud máte o zboží i nadále zájem, můžete si rezervaci zadat znovu.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Týden objednáno a ještě nedoruceno
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás, že jste na doručení zásilky čekala déle.
Po ověření se Vám tímto velice omlouváme za zpoždění při doručení, které vzniklo kvůli vyššímu počtu objednávek. Nejedná se o standardní postup, vždy se snažíme o expedici objednávek v co nejkratším možném čase.
Objednávka je pro Vás nyní již připravena k vyzvednutí po dobu pěti kalendářních dní. Stav zásilky lze ověřit zde: https://objednavky.drmax.cz/.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
To je k smíchu! Posíláte dotazník spokojenosti, ale balíček doteď nedorazil! Objednáno 11.11., dnes je 18.11. Dvakrát jsem urgovala, pokaždé tvrdili, že balík je připraven k odeslání a že jistě další den už dorazí.
Takže tentokrát spokojená nejsem, zboží jsem měla jako dárek a potřebovala jsem ho doručit nejpozději do víkendu, který už ovšem uplynul, takže NEDĚKUJI.Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás, že Vám stále objednávka nebyla doručena.
Na základě hovoru byl předán dotaz na kolegy ze skladu. Bohužel i přesto k expedici objednávky nedošlo. Situace která tímto nastala nás velmi mrzí a omlouváme se za komplikace. Pokud již o zboží zájem nemáte, berte prosím objednávku jako bezpředmětnou.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Vadí mi že u Vas nemohu koupit drogerii za benefity.Prodavačka mi tvrdila že to nejde a u každé drogerii máte napsáno co si smím koupit za benefity a přitom u drogerie nivea napsáno nebylo.Takže jdu do jiné lékárny to koupit.Mrzi mne to vždy jsem byla s Vámi spokojená.
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní.
Uhradit všechny položky pomocí benefitů na našem e-shopu není možné. Benefitní body můžete uplatnit na nákup zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru.
O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.
Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů. Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Objednala jsem mimo jiné synovi déčko s pipetou, ale lahvička přišla úplně prázdná. Obsah se nevylil, jelikož byla lahvička úplně čistá, nová, ale prázdná.
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
Vaše negativní zkušenost nás velmi mrzí.
Za situaci, která tímto nastala se Vám omlouváme. Pokud produkt dorazil prázdný, mohlo dojít k chybě již u dodavatele. Prostřednictvím kterékoli lékárny Dr. Max můžete podat reklamaci.
Na lékárnu si s sebou prosím vezměte zakoupený produkt a doklad o nákupu – fakturu, a to buď v elektronické nebo tištěné podobě.
Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 kalendářních dní, nicméně se vždy snažíme situaci vyřídit co nejdříve.
Pokud nechcete nebo se nemůžete dostavit na lékárnu, můžete sortiment společně s vyplněným protokolem zaslat na náš e-shop. Bližší informace Vám přikládám zde: https://www.drmax.cz/reklamace/reklamacni-rad.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- Doporučili byste obchod svým známým?
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás, pokud nákup neproběhl dle Vašeho očekávání.
Bližší zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá, nám můžete poskytnout na [email protected].
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- Nemožnost zaplatit Edenred, neochotný personál, rychlost dodání
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní.
Uhradit všechny položky pomocí benefitů na našem e-shopu není možné. Benefitní body můžete uplatnit na nákup zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru.
O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.
Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů. Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- Žádnou jsem nepostřehla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Po deseti dnech marného čekání na oznamovací email o doručení, jsem v sekci stav objednávky objevila lakonické sdělení, že objednávka byla zrušena. Nebyl udán důvod, obchod se ani neomluvil. V dnešní době celkem skandální.
Je to jako loterie, buď zboží dorazí aaaa nebo taky neeee!
Tento los fakt nekupujte!Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás storno Vaší objednávky.
Ověřili jsme, že objednávka byla zrušena z důvodu technické chyby na skladě. Za storno se Vám velice omlouváme. Rádi Vám vytvoříme novou objednávku na telefonním čísle 516 770 100 nebo nás kontaktujte na e-mail [email protected].
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Zbozi milostive doruceno, dnes budu vyzvedavat - nedopurucuju objednavat z Dr.max a kor ne ve spojeni s Ceskou postou - od pondeli do stredy sem nemela vubec zadne informace o zasilce - hlavne,ze sem ji mela zaplacenou to je ok,ale komunikovat to ne - ani Dr.max ani CP mi nepodaly informace k objednavce kde je a kdy ji milostive doruci - a pokud by mely plnou pusu kecu,ze sem mela zavolat tak sem v praci a celej den delam s notasem a mobilem a sluchatkama v usich a pokud je nekdo aspon trosku inteligentni tak mu dojde,ze kazdej nema cas v praci volat - ja nemuzu mit dva telefony kazdej na jednom uchu a poslouchat a resit zaroven 2 veci - logicky nesmysl a proto clovek vyuzije mailovou komunikaci apod. , protoze je jedina mozna a docka se ceho?? Niceho - odpoved dostanu davno potom co zasilku vyzvednu - fakt mi to bude k necemu jen co je pravda - priste nakoupim jinde a necham si to dorucit nekym jinym
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás, že jste na doručení zásilky čekala déle.
Po ověření se Vám tímto velice omlouváme za zpoždění při doručení, které vzniklo kvůli vyššímu počtu objednávek. Nejedná se o standardní postup, vždy se snažíme o expedici objednávek v co nejkratším možném čase.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- Problém zaplacení balíku kvůli Sunaru . Zaplacením balíku Benefitni kartou celý balík.
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste spokojena s nákupem na e-shopu.
Uhradit všechny položky pomocí benefitů na našem e-shopu není možné. Benefitní body můžete uplatnit na nákup zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru.
O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.
Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů.
Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
nelze zaplati pluxee kartou, i když ti e-shop umožnuje
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.
Platba prostřednictvím benefitů Pluxee, je k dispozici pouze v našich lékárnách Dr. Max.
O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.
Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max