Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- doposud mi zboží nepřišlo
- dlouhá dodací doba
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás, že nebyla doposud doručena Vaše objednávka.
Budeme Vás kontaktovat ze zákaznické linky Dr.Max, abychom celou situaci dořešili.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Jediná výhoda je, že zboží je na e-shopu.
Reakce e-shopu na objednávku je velmi dlouhá. Zboží mi bylo doručeno až týden po objednání. Na dotazy e-shop reaguje pouze automatickou odpovědí. Jiné e-shopy dodávají zboží maximálně do dvou dnů.Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
omlouváme se za zdržení celé objednávky.
Po ověření se Vám tímto velice omlouvám za zpoždění při doručení, které vzniklo kvůli technické chybě při expedici. Nejedná se o standardní postup, vždy se snažíme o expedici objednávek v co nejkratším možném čase. Dne 30.10.2024 byla zásilka doručena na Vámi vybranou lékárnu.
Děkujeme za pochopení a věříme, že Váš další nákup proběhne bez prodlení.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- zabaleno ve slabé krabici = poškozené zboží
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás, že zboží přišlo poškozené.
Ověřili jsme, že situací se již zabývá reklamační oddělení, které se vždy snaží o co nejrychlejší dořešení. Požádáme Vás tedy o trpělivost, budeme Vás informovat e-mailem.
Děkujeme za pochopení.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- bývali fajn, daly se uplatnit eBenefity, dens je to tragikomedie o a více dějstvích
Vyměnili platební terminály, neumí s nimi, k tomu dostat se k objednávce a zaplatit eBenefity, což jsem 10 dní předním běžně dělala, znamenalo vytvořit přes 8 objednávek na různých místech ČR a téměř 3 týdny práce/zkoušení. K té jsem se nakonec dostala bez problémů do 2 minut stovky km od bydliště. V krasjkém měste a ni okolí 50km to najednou nebylo možné -vyměnili jim terminály, dali jim k tomu jiné návody na zákaznické lince dali 4 různé vysvětlení - jen jediné se asi na skutečnostech - zbytek byly v rozporu s tím, jak to fungovlao a jak mohu doložit = zákaznická linka neníschopna nic vyřešit, na některých lékárnách jsou protivní frustrací z nových terminálků, ke kterým mají jiné návody a končí to slovy, jak vy jste neschopní a že máte přijít ve středu a ve čtvrtek odpoledne, až tam bude šef, ať si to vyřeší...
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.
Uhradit všechny položky pomocí benefitů na našem e-shopu není možné. Benefitní body můžete uplatnit na nákup zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru. Do tohoto zboží spadají i ortopedické vložky. Nicméně druhý produkt z Vaší objednávky nesplňuje podmínky pro uplatnění.
O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.
Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů.
Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr.Max -
Nedoporučuje obchod
Dlouhá doba dodání online objednávky
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní.
Poprosíme Vás o bližší zpětnou vazbu na e-mail [email protected], jelikož Vaše objednávka byla založena 23.10.2024 a od 24.10.2024 je připravena k vyzvednutí na Vámi zvolené lékárně. V rámci vychystání zboží nebo expedice jsme nedohledali, že by došlo ke komplikacím.
Předem děkujeme za Vaši zprávu.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- Nejde platit endered benefit!!!!
- Nejde platit endered benefit jak je to i vsech
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.
Uhradit všechny položky pomocí benefitů na našem e-shopu není možné. Benefitní body můžete uplatnit na nákup zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru. Do tohoto zboží spadají i ortopedické vložky. Nicméně druhý produkt z Vaší objednávky nesplňuje podmínky pro uplatnění.
O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.
Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů.
Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr.Max -
Nedoporučuje obchod
- Nebylo doručeno na místo udané lékárny ;(
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.
Ověřili jsme, že jste si jako způsob doručení zvolila přepravní společnost PPL s doručením na Vámi uvedenou adresu. Objednávka byla z důvodu nepřevzetí vrácena zpět na sklad a následně stornována.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr.Max -
Nedoporučuje obchod
Lékárna už nebere benefit i karty.
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.
Uhradit všechny položky pomocí benefitů na našem e-shopu není možné. Benefitní body můžete uplatnit na nákup zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru. Do tohoto zboží spadají i ortopedické vložky. Nicméně druhý produkt z Vaší objednávky nesplňuje podmínky pro uplatnění.
O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.
Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů.
Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr.Max -
Nedoporučuje obchod
- Široký sortiment
- Divně fungující eshop
Z počátku dobrá síť lékáren, v současné době má podivně se chovající e-shop, který buď "zamrzne" v ten nejnevhodnější moment (u mne začne např. blikat červené kolečko pres nákupní košík a v ten moment už nic nejde dělat), případně odešlu objednávku, do emailu mi přijde potvrzení, ale pokud se přihlásím na svůj účet, tak mi aplikace tvrdí, že nemám žádnou objednávku...
Přidáli se k tomu i výše cen, které jsou mnohdy citelně vyšší než u konkurence, důsledek je jasný - preferuji jinou síť lékáren...Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.
Ceny léků a produktů se mohou oproti jiným lékárnám lišit. Záleží vždy na cenové nabídce od dodavatelů. Pokud by se jednalo o léky, či produkty na volný prodej, mohu doporučit náš e-shop www.drmax.cz, kde může být cena při objednání nebo rezervaci v lékárnách nižší.
Pokud máte potíže s objednáváním na našem e-shopu, požádáme Vás o bližší informace na telefonní číslo 516 770 100.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr.Max -
Nedoporučuje obchod
- nyní nevím
Že tu objednávku sháním už téměř měsíc, objednávala jsem ji zatím 5x -ano 5 objednávek a zboží nemám mluví za vše. Dříve přišla do 2 dní na lékarnu v blízkosti, nyní to na ni nejde, změnili terminály, mají k nim jiný návod než co se objevuje na displeji a zapaltit nejde,
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás Vaše negativní zkušenost.
Podle Vaší objednávky jsme dohledali, že se jednalo o doručení na lékárnu, kde je platba možná pouze při převzetí zásilky na místě lékárny. Zásilka byla založena 14.10.2024 a 16.10.2024 byla již připravena k vyzvednutí. Tentýž den pak došlo v odpoledních hodinách k vyzvednutí.
Pokud Vám nejde založit objednávka na konkrétní lékárnu Dr. Max, poprosíme Vás o informaci na e-mail [email protected], s adresou lékárny. Možnost doručení nebo z jakého důvodu nelze objednávku na lékárnu doručit, bychom ověřili.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
bez upozornění na nějaký problém zboží nebylo doručeno
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.
Podle Vaší objednávky jsme ověřili, že k doručení na vybranou lékárnu došlo 22.10.2024. Pět kalendářních dní máte na vyzvednutí. Informační zprávy byly doručeny na e-mail a telefonní číslo z objednávky. Stav Vaší objednávky můžete případně ověřit i přes naše stránky, zde: https://objednavky.drmax.cz/.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- Již nelze platit za zdravotní pomůcky tj. ortopedické vložky do bot benefitní kartou
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.
Uhradit všechny položky pomocí benefitů na našem e-shopu není možné. Benefitní body můžete uplatnit na nákup zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru. Do tohoto zboží spadají i ortopedické vložky. Nicméně druhý produkt z Vaší objednávky nesplňuje podmínky pro uplatnění.
O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.
Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů.
Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr.Max -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dlouhá doba dodání, neinformovatnost personálu o stavu objednávky.
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.
Dle Vaší objednávky jsme ověřili, že na vybraném Boxu byl technický problém s obrazovkou. Opravu jsme se snažili vyřešit v co nejkratším možném intervalu.
Za zdržení, které tímto nastalo se Vám omlouváme a věříme, že další nákup proběhne plně k Vaší spokojenosti.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem zboží a zaplatila. Přišel mi mail ohledně vyprodaného zboží. Nekonečné nesrozumitelné domluvy co místo vyprodaného zboží. raději jsem zrušila objednávku.
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.
Ohledně chybějícího produktu a náhrady za něj pro zachování akce, jsme se snažili Vás kontaktovat telefonicky dvakrát a následně prostřednictvím e-mail. Mrzí nás, že nedošlo k vyřešení situace k Vaší spokojenosti a věříme, že další nákup již bude dokončen bez komplikací.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Zbozi nedorazilo na udanou adresu, ale nechali ho nekde u ZOO
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás, že Vám stále objednávka nebyla doručena.
Za situaci, která nastala se Vám omlouváme. Nyní ověřujeme s dopravcem PPL, z jakého důvodu nedošlo k doručení na Vámi vybranou adresu. Hned jakmile získáme bližší informace, budeme Vás kontaktovat.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo až za 6 dní!
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
Vaše negativní zkušenost nás velmi mrzí.
Zásilky se vždy snažíme expedovat, co nejdříve, a to do tří pracovních dní. U Vaší objednávky jsme bohužel čekali na naskladnění jedné z položek. Za zdržení, které tak nastalo při vychystání Vaší objednávky se velmi omlouváme.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
- Neprijemny personal
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.
Bohužel nedokážeme posoudit celou situaci, jelikož jsme v danou chvíli nebyli přítomni. Každý pacient, který naši lékárnu navštíví, je pro nás důležitý. Na Vaši zkušenost jsme upozornili vedoucí lékárny.
Pevně věříme, že Váš nákup proběhne plně k Vaší plné spokojenosti.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr. Max -
Nedoporučuje obchod
v posledni době se zmenil personal v lekarne ve Slanem, jsou velke fronty a magistr neovláda ani recept v telefonu.
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
omlouváme se za delší čekání při výdeji léků.
Vždy však záleží na počtu lékárníků a magistrů, kteří jsou v lékárně přítomni. Práce kolegů spočívá ve více úkonech, které udržují chod lékárny. Nejedná se pouze výdej léků.
Pevně věříme, že Vás další nákup proběhne v pořádku.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr.Max -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Objednám si legitimně 4 produkty, doručí jen 3. Jeden mi z objednávky zrušili(nevím proč, mají tam binec a nenašli jej?). Smutné to je zejména v tom případě, když si nechají zaplatit poplatek 19,- za vyzvednutí objednávky v lékárně a prostě nejsou schopni dodat vše objednané. Slušnost by standardně velela v takové situaci tento poplatek minimálně zrušit, ale kdeže, to je Dr. Max ;-)
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
mrzí nás, že jste nedostala Vaši objednávku kompletní.
Došlo k jeho vyprodání objednaného produktu z našeho skladu, dodavatelé mají tuto položku ve výpadku a termín opětovného naskladnění v tuto chvíli není znám. K expedici jsme Vám tedy připravili pouze kusy, které skladem byly. Od 1.3.2023 se změnily podmínky pro dopravu a platbu na webových stránkách Dr.Max. Pokud jste na webových stránkách přihlášen/á, máte dopravu od 399,- Kč vždy zdarma. Pro nepřihlášené klienty je doprava zdarma od 1 500,- Kč. Více informací naleznete zde https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.
Děkujeme za pochopení a věříme, že Váš příští nákup proběhne bez komplikací.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr.Max -
Nedoporučuje obchod
- Nelze koupit parfemy na benefit body, takze jdu na Pilulka.cz
Reakce obchodu Dr. Max lékárna
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.
Uhradit všechny položky pomocí benefitů na našem e-shopu není možné. Benefitní body můžete uplatnit na nákup zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru.
O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.
Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů.
Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.
S přáním pěkného dne
Tým zákaznické linky Dr.Max