Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Objednám si legitimně 4 produkty, doručí jen 3. Jeden mi z objednávky zrušili(nevím proč, mají tam binec a nenašli jej?). Smutné to je zejména v tom případě, když si nechají zaplatit poplatek 19,- za vyzvednutí objednávky v lékárně a prostě nejsou schopni dodat vše objednané. Slušnost by standardně velela v takové situaci tento poplatek minimálně zrušit, ale kdeže, to je Dr. Max ;-)

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nedostala Vaši objednávku kompletní.

    Došlo k jeho vyprodání objednaného produktu z našeho skladu, dodavatelé mají tuto položku ve výpadku a termín opětovného naskladnění v tuto chvíli není znám. K expedici jsme Vám tedy připravili pouze kusy, které skladem byly. Od 1.3.2023 se změnily podmínky pro dopravu a platbu na webových stránkách Dr.Max. Pokud jste na webových stránkách přihlášen/á, máte dopravu od 399,- Kč vždy zdarma. Pro nepřihlášené klienty je doprava zdarma od 1 500,- Kč. Více informací naleznete zde https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že Váš příští nákup proběhne bez komplikací.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nelze koupit parfemy na benefit body, takze jdu na Pilulka.cz

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.

    Uhradit všechny položky pomocí benefitů na našem e-shopu není možné. Benefitní body můžete uplatnit na nákup zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru.

    O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.

    Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů.

    Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Je to už 14dní a zboží stále nemám

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám stále objednávka nebyla doručena.

    S Vámi vybranou lékárnou jsme ověřili, že došlo ke ztrátě zásilky. Za zdržení, které tímto nastalo se Vám omlouváme. Snažili jsme se Vás kontaktovat, bohužel neúspěšně. Bližší informace k řešení, jsme Vám zaslali na e-mail uveden v objednávce.

    Pevně věříme, že doručení již proběhne v pořádku.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod lepší

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste s nákupem na našem e-shopu spokojena. Nicméně v hodnocení jste zvolil "Nedoporučuji obchod".

    Věříme, že nakonec bylo vše v pořádku.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nastaly komplikace a byly řešeny zvláštním způsobem

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že u Vaší objednávky nastaly komplikace.

    Poprosíme Vás o bližší zpětnou vazbu na e-mail [email protected], jelikož Vaše objednávka byla založena 10.10.2024 a doručena na lékárnu 14.10.2024. V rámci vychystání zboží nebo expedice jsme nedohledali, že by došlo ke komplikacím.

    Předem děkujeme za Vaši zprávu.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    Již po druhé mě nebylo zboží doručeno, žádná zpráva-nic.
    Chodí pouze hodnocení, které tedy hodnotím tentokrát jako NG.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.

    Ověřili jsme, že Vaše rezervace byla vychystána 10. 10. 2024 a informační zprávy byly zaslány formou e-mailu a SMS. Po uplynutí čtyř kalendářních dní úložní doby, došlo ke stornu rezervace.

    Poprosíme Vás případně o kontrolu SPAMU hromadných zpráv nebo nevyžádané pošty. A pokud by se situace opakovala, doporučíme kontaktovat zákaznickou linku pro kontrolu požadavku v systému.

    Pevně věříme, že Váš další nákup proběhne k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednala jsem si noční krém a dostal jsem denní

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    Vaše negativní zkušenost nás velmi mrzí.

    Abychom mohli situaci dále řešit poprosíme Vás o bližší informaci na e-mail info@ drmax.cz, a to jaké zboží bylo zaměněno nebo které chybělo. Na základě Vaší zprávy bychom sepsali reklamační protokol a požadavek by byl následně řešen kolegy z reklamačního oddělení. Do té doby poprosíme o ponechání produktu.

    Další z možností řešení je reklamace zaslaného produktu na kterékoli z našich lékáren. Zboží stačí přinést společně s fakturou (v elektronické nebo tištěné podobě). Kolegové s Vámi sepíší protokol na místě a předají jej i s poškozeným zbožím na příslušné oddělení e-shopu.

    Ať už se rozhodnete pro kterékoli řešení reklamace, lhůta pro vyřízení je 30 kalendářních dní. Snažíme se však vždy tyto situace vyřešit co nejdříve.

    Za komplikace které tímto nastaly se Vám omlouváme.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Je výhodné si zboží vyzvednout v lékárně, v místě bydliště.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Ověřili jsme, že objednávka z Vaší strany byla v lékárně vyzvednuta. Pevně věříme, že Vám tento způsob vyzvednutí bude nadále vyhovovat.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Neprisla mi upozornujici sms, ze je zbozi pripraveno. Objednavka byla mezitim zrusena.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Omlouváme se za nedorozumění při stornování Vaší rezervace. Zvolená lékárna neměla položky skladem, z tohoto důvodu provedla také storno a nedorazila Vám SMS zpráva ani e-mail. Jestliže má o zboží stále zájem, prosím vytvořte si nový nákup.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nereagují a neřeší problém s reklamací

    Prodali mi již nefunkční výrobek, konkrétně nefunkční UV lampu u elektrického kartáčku, ihned po zakoupení jsem ji dala do zásuvky a nefungovala, obratem ještě ten den jsem zboží vrátila do lékárny s tím,že chci jiné nové funkční zboží, ROZHODNĚ NECHCI žádný opravovaný kus! Nikdo se mi neozval ani neposlali email, že výrobek obdrželi, prostě nic, sama jsem tedy psala po asi třech dnech co se děje s mou reklamací, bylo mi oznámeno, že budu čekat 30-dní, reagovala jsem, že pokud mi nemůžou poslat nové zboží - které vidím že mají na e-shopu a chtějí mě nutit čekat 30- denní lhůtu, tak já odstupuji od smlouvy a ať mi vrátí peníze v zákonné lhůtě 14 dni - nereagovali až do posledního dne této lhůty jen odpovídali operátoři, že se mi ozve reklamační oddělení. Je evidentní, že pokud máte problém, tak oni se rozhodně nepřetrhnou. Nikdy nekupovat žádné elektronické zboží, slyšela jsem, že i ty jejich náhražky léků z Číny jsou špatné a neobsahují co mají. Působí jako neseriózní nepoctivý obchodník. Rozmyslet si dobře co tam člověk koupí.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost.

    Vaše reklamace je již v pořádku dořešena, jestliže máte k věci více dotazů, kontaktujte nás prosím telefonicky na zákaznické lince 516 770 100 nebo e-mailem na [email protected]. Rádi prověříme všechny případné nesrovnalosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Vyřídil jsem objednávku a za krátkou dobu (asi jedna hodina) jsem dostal e-mail, že objednávka je vyřízena a zboží připraveno. Za dva dny jela manželka zboží vyzvednout a zaplatit a v tu dobu jsem dostal e-mail, že objednávka byla zrušena. Manželka se s prodavači domluvila a zboží zaplatila a dostala.Je to sice hezké. ale takové šprýmy nemám rád.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Vaši rezervaci opravdu vidíme stornovanou, za vzniklou situaci se Vám omlouváme. Nejedná se o standardní postup a upozornila jsem na skutečnost personál lékárny.

    Věříme, že Váš další nákup proběhne bez komplikací.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod je příliš rychlý. Objednáte několik druhů zboží a už ten den vás bombardují upozorněními, aby jste si zboží vyzvedli. To pak nemusím objednávat, ale rovnou tam jít, když vše mají na pultě.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojen s rychlostí nákupu.

    Jestliže má lékárna všechny položky skladem, vytvoří se rezervace s podmínkami e-shopových cen a je tedy připravena k osobnímu odběru tentýž den, abychom mohli našim zákazníkům poskytnout ten nejvyšší komfort. Jedná se tedy o standardní postup.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bezdůvodně mi zrušily objednávku se slevovým kódem

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    Vaši rezervaci jsme byli nuceni stornovat z důvodu podezření na zneužití personalizovaného slevového kódu. Jestliže budete mít zájem o prověření situace, požádáme Vás o více informací předat telefonicky na 516 770 100 nebo e-mailem na [email protected].

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velká nespokojenost… Dr.Max má soutěž ,nakoupit zboží za určitou cenu a dostanete kód kterým se přihlásíte do soutěže …nakoupila jsem zaplatila ale kód žádný …několikrát jsem psala na stránky a žádala o kód…prý jsou přetížení .. k čemu potom taková soutěž..nalákat lidi…

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše špatná zkušenost se zasláním soutěžního kódu.

    Na základě komunikace se zákaznickou linkou jsme soutěžní kód zaslali na e-mailovou adresu, která byla uvedena v objednávce. Požádáme Vás o kontrolu, zda byl e-mail v pořádku doručen. V opačném případě se prosím obraťte na e-mail [email protected]. Rádi s Vámi situaci dořešíme.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že Váš další nákup proběhne bez komplikací.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka vytvořena ve čtvrtek. V úterý smska, že si mohu objednávku vyzvednout. V lékárně mou objednávku nenašli, prý byla dovezená na jinou lékarnu. Takže po 4 pracovních dnech jsem objednávku zrušila a šla ke konkurenci, kde byly věci přímo k prodeji

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že objednávka nebyla doručena dle slíbeného termínu.

    U Vaší objednávky došlo k neočekávanému zdržení jelikož jsme čekali na naskladnění jedné z položek. Za situaci se omlouváme a pevně věříme, že Váš další nákup proběhne k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rezervace na lékárně, dodání na lékárnu za 5 dní.proto jsem koupila druhý den v lékárně. Velke zklamání.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    omlouváme se za zdržení celé objednávky.

    Po ověření se Vám tímto velice omlouvám za zpoždění při doručení, které vzniklo kvůli vyššímu počtu objednávek. Nejedná se o standardní postup, vždy se snažíme o expedici objednávek v co nejkratším možném čase.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že Váš další nákup proběhne bez prodlení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Hrozně dlouho jsem čekala na balíček.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že objednávka nebyla doručena dle slíbeného termínu.

    U Vaší objednávky došlo k neočekávanému zdržení jelikož jsme čekali na naskladnění jedné z položek. Za situaci se omlouváme a pevně věříme, že Váš další nákup proběhne k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádná komunikace, dodání zboží trvalo týden a to jsem to musela urgovat.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    omlouváme se za zdržení celé objednávky.

    Po ověření se Vám tímto velice omlouvám za zpoždění při doručení, které vzniklo kvůli technické chybě při expedici. Nejedná se o standardní postup, vždy se snažíme o expedici objednávek v co nejkratším možném čase. Dne 08.10.2024 byla zásilka doručena na Vámi uvedenou adresu.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že Váš další nákup proběhne bez prodlení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba dodání+poplatek. "Benu" k vyzvednuti druhy den zdarma.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní.

    Objednávka byla vytvořena 02.10. a 04.10.2024 připravena k vyzvednutí na Vámi vybrané lékárně. Standardní doba doručení jsou 3 pracovní dny a vždy se snažíme zásilky expedovat co nejdříve.

    Pokud se na našich stránkách zaregistrujete a přihlásíte, budete mít dopravu vždy zdarma od 399 Kč, a to jak na adresu domů, tak s osobním vyzvednutím na lékárně. Více informací ohledně dopravy a platby naleznete zde: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem si zboží u kterého nebylo na eshopu jasně uvedeno, že nelze platit benefitama FKSP. (u konkurence to uvedeno je u každé položky) Při vyzvednutí v lékárně jsem doplácela 1100Kc v hotovosti, protože až tam jsem se dozvěděla, že Benefity nelze uplatnit, ačkoli na konkurenci, BENU, Pilulka či lekarna.cz se uplatnit za tento sortiment mohu. Benefity zde nejdou uplatnit ani na probiotika, ani na zubní kartáčky... nechápu, už budu nakupovat jen u konkurence, kde je daleko větší výběr s platbou za Benefity. Hodně mě to otrávilo...

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní.

    Uhradit všechny položky pomocí benefitů na našem e-shopu není možné. Benefitní body můžete uplatnit na nákup zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru.

    O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.
    Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů. Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max