Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nesmyslný poplatek 19 korun za vyzvednutí zboží, které je na prodejně

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.

    V případě, že bez přihlášení vytvoříte rezervaci v lékárně, je Vám účtován tzv. rezervační poplatek. V daném poplatku jsou zahrnuty následující služby: zboží pro Vás lékárníci nachystají a následně zboží zarezervují po dobu 4 kalendářních dní a zboží si vyzvednete za cenu, která je na e-shopu nikoli za cenu na lékárně, která může být vyšší. Pokud se na našich stránkách zaregistrujete a přihlásíte, budete mít dopravu vždy zdarma od 399 Kč, a to jak na adresu domů, tak v lékárnách.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hruza

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, pokud nákup neproběhl dle Vašeho očekávání.

    Bližší zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá, nám můžete poskytnout na [email protected].

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • rychlost doručení

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste s nákupem na našem e-shopu spokojena. Nicméně v hodnocení jste zvolil "Nedoporučuji obchod".

    Věříme, že nakonec bylo vše v pořádku.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Čekám na objednávku 14 dnů a zatím nic nepřišlo hlavně že volali že byla poškozena ale ne poslali novu

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nedošlo k doručení Vaší objednávky.

    Ověřili jsme, že hovor ze zákaznické linky byl uskutečněn 11.11.2024, a to ihned poté, jakmile jsme se dozvěděli, že doručení zásilky neproběhlo. Za komplikace a zdržení, které tímto nastalo, se Vám omlouváme.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Very bad ,when ordering I select payments option with benefits, when I arrived to pick up the order was told I can't pay with benefit ,that was dump and frustrating

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Good day,

    Thank you for your feedback, which is important to us.

    It is not possible to pay for all items using benefits on our e-shop. You can redeem your benefit points for the purchase of health, medical, hygiene and similar items.

    You can find out whether it is possible to pay for a product using benefits in the parameters for each product. If a product can be paid for with benefits, the information "Product can be paid for with benefit cards/vouchers" is indicated in the parameters. For a detailed list of products that can be paid for with Benefit restricted vouchers, please see here: https://www.drmax.cz/benefity.

    Please direct any questions regarding the possibility of payment by benefits directly to the manufacturer who is responsible for the classification of each product in this category. Please be assured that we act in accordance with the Income Tax Act and our agreements with benefit providers.
    A complete list of acceptable vouchers and benefits can be found on our website: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.

    Have a nice day
    Dr. Max Customer Service Team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mám objednáno týden,žádná zpráva nic a zboží nedorazilo. To se mi jinde nestává a nestalo

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.

    Ověřili jsme, že Vámi přiložená objednávka byla založena 04.11.2024 a doručena na výdejní místo 05.11.2024. Zásilky se vždy snažíme expedovat co nejdříve, a to do dvou až tří pracovních dní. Může však nastat situace, která doručení nebo vychystání zásilky zpozdí. Za případné komplikace se Vám omlouváme.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží na prodejně
    • Nesmyslný poplatek za rezervaci a podání zboží

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.

    V daném poplatku jsou zahrnuty následující služby: zboží pro Vás lékárníci nachystají a následně zboží zarezervují po dobu 4 kalendářních dní a zboží si vyzvednete za cenu, která je na e-shopu nikoli za cenu na lékárně, která může být vyšší. Pokud se na našich stránkách zaregistrujete a přihlásíte, budete mít dopravu vždy zdarma od 399 Kč, a to jak na adresu domů, tak v lékárnách.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • podvodný a klamavý eshop
    • účelové storno objednávky

    Lživé a nepravdivé údaje od slovenské arogantní operátorky.
    Objednávka byla bezdůvodně a úmyslně stornována z důvodu, že prý zboží není skladem. Po 1 hodině od storna objednávky bylo dané zboží opět naskladněno na eshop a šlo normálně objednat, ale už za plnou cenu. Účelové a úmyslné storno objednávky, aby nemuseli dodat zboží v akci 2+1. Absolutně nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    velice nás mrzí celá situace, která nastala u Vaší objednávky.

    Bohužel však došlo k vyprodání akce a z tohoto důvodu nebylo možné Vám akční zboží zaslat. Došlo tedy ke stornování objednávky, omlouváme se Vám.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že Váš další nákup proběhne k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kešu nedorazilo, protože to nebylo výhodné pro Dr. Max. Dr. Max by musel zaslat 1000gr KEŠU ZDARMA!
    • Proto NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Bohužel došlo k vyprodání daného zboží a z tohoto důvodu nebylo možné Vám jej doručit. Objednávka byla tedy upravena, omlouváme se Vám.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že Váš další nákup proběhne k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    • pokud nemohu uplatnit na vse co nabizite v eshopu platit benefity schledsvam nakup za zbytecny a tudiz i vas eshop je k nicemu a dojdete ke stejnemu nazoru lidi si prestanou u vas nakupovat jste drahy a jeste neuplatnit benefity tak to uz je moc!

    uz nikdy vic nakoupim si jinde

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojen s nákupem na e-shopu.

    Uhradit všechny položky pomocí benefitů na našem e-shopu není možné. Benefitní body můžete uplatnit na nákup zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru.

    O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.

    Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů.

    Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • podvodný a klamavý eshop
    • účelové storno objednávky

    Lživé a nepravdivé údaje od slovenské arogantní operátorky.
    Objednávka byla bezdůvodně a úmyslně stornována z důvodu, že prý zboží není skladem. Po 1 hodině od storna objednávky bylo dané zboží opět naskladněno na eshop a šlo normálně objednat. Účelové a úmyslné storno objednávky, aby nemuseli dodat zboží v akci 2+1. Absolutně nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    velice nás mrzí celá situace, která nastala u Vaší objednávky.

    Bohužel však došlo k vyprodání akce a z tohoto důvodu nebylo možné Vám akční zboží zaslat. Došlo tedy ke stornování objednávky, omlouváme se Vám.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že Váš další nákup proběhne k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    Nemohla jsem zaplatit kartou sodexo, na internet stránkách nic pro to neukazuje

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojen s nákupem na e-shopu.

    Uhradit všechny položky pomocí benefitů na našem e-shopu není možné. Benefitní body můžete uplatnit na nákup zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru.

    O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.

    Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů.

    Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    V týdnu jsem nestihla vyzvednout ( pracovní povinnosti) a o víkendu je obchod zavřený.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení.

    Zpětná vazba je pro nás velice důležitá, budeme tedy rádi, pokud nám poskytnete více informací a rádi situaci prověříme. S bližšími informacemi prosím kontaktujte naši zákaznickou linku, která je pro Vás k dispozici pondělí-pátek 8:00-17:00 na telefonním čísle: 516 770 100 nebo e-mailu: [email protected].

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Normálně bývám spokojená,ale aktuálně ne. Zboží zatím nedorazilo, už je to přes týden

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste na nákup čekal dlouho.

    Po ověření se Vám tímto velice omlouvám za zpoždění při doručení, které vzniklo kvůli vyššímu počtu objednávek. Nejedná se o standardní postup, vždy se snažíme o expedici objednávek v co nejkratším možném čase.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chyběla část zboží kterou jsem reklamoval a balení poslal zpět.
    Dosud co chybělo a ani peníze nedošli.
    A ani se mi nikdo neozval.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.

    Za chybu, která nastala se Vám omlouváme. Podle Vaší objednávky jsme protokol dohledali a ověřili, že od zadání je lhůta 14 dní na vyřízení od zadání požadavku. Poprosíme tedy ještě o strpení a pevně věříme, že Váš požadavek kolegové vyřeší k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velký sortiment, akce které bohužel nedodržují
    • nedodání výrobku který měl být zdarma v akci 2+1
    • dlouhé řešení problému

    Klamavá reklama na výrobek zdarma při zakoupení dvou kusů, reklamace neuznaná-prý chyba na mojí straně... Přitom při nové, kontrolní ,objednávce je problém stejný, objednáte 3 kusy, v objednávce zůstanou 2 kusy placené+ třetí kus zdarma, ale ten mi nedodali... Problém řešen celý den. Dělají z lidí blbce ! Pozor na tento obchod

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.

    Mrzí nás, že jste s nákupem v naší společnosti nebyla spokojena. Ověřili jsme, že situace byla řešena prostřednictvím zákaznické linky, kde jsme se situací zbývali. Pokud nedojde k propsání třetího kusu produktu, v rámci akce 3za2, doporučíme vždy kontaktovat zákaznickou linku, a to v případě, že shrnutí objednávky nebude sedět.

    Nyní je možné uskutečnit odstoupení od kupní smlouvy, kdy zboží můžete vrátit do 14 dní od převzetí zásilky v kterékoli lékárně Dr. Max. Kolegové s Vámi sepíší protokol na místě a předají jej i s vráceným zbožím na příslušné oddělení e-shopu.
    Jako doklad o zakoupení stačí předložit fakturu, zaslanou automaticky na Váš e-mail.
    Pokud nechcete nebo se nemůžete dostavit na lékárnu, můžete sortiment společně s vyplněným protokolem zaslat na náš e-shop. Bližší informace Vám přikládám zde - https://www.drmax.cz/vse-o-nakupu/odstoupeni-od-smlouvy.

    Pevně věřím, že Váš požadavek vyřídíme co nejdříve.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Perfektní.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Jsme rádi, že jste s byl s nákupem na našem e-shopu spokojen. Nicméně v hodnocení jste zvolil "Nedoporučuji obchod".

    Věříme, že nakonec bylo vše v pořádku.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Rychlost

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Jsme rádi, že jste s byl s nákupem na našem e-shopu spokojen. Nicméně v hodnocení jste zvolil "Nedoporučuji obchod".

    Věříme, že nakonec bylo vše v pořádku.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

  • Nedoporučuje obchod

    • Drahé

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.

    Mrzí nás, pokud Vám ceny v rámci naší nabídky nevyhovují. Snažíme se vždy o to, aby nabídky i akce byly vždy co nejvýhodnější. Z toho důvodu poskytujeme i program Karty výhod. Záleží pak samozřejmě na Vás, zda produkty od nás zakoupíte, či ne.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    omlouváme se za zdržení celé objednávky.

    Po ověření se Vám tímto velice omlouvám za zpoždění při doručení, které vzniklo kvůli technické chybě při vychystávání. Nejedná se o standardní postup, vždy se snažíme o expedici objednávek v co nejkratším možném čase.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že Váš další nákup proběhne bez prodlení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max