Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednavka byla neuplna.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste s nákupem na e-shopu nebyla spokojená.

    Více informací týkající se neúplné objednávky nám prosím sdělte na e-mail [email protected].

    Děkujeme.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jindy jsem byla s obchodem spokojená.
    • Pravděpodobně automatické aktualizace ohledně stavu objednávky udržují zákazníka v domnění, že se objednávka vyřizuje, ale pak místo zprávy o doručení přijde oznámení o stornu z důvodu nedostupnosti zboží.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že byla Vaše objednávka stornována.

    Ověřili jsme, že z důvodu vyprodání produktu došlo ke stornu celé objednávky. Za výpadek produktu se Vám velmi omlouváme.

    Věřím, že další nákup proběhne v pořádku a k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno před více než týdnem a stále nedorazilo!

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že objednávka nebyla doručena dle slíbeného termínu.

    U Vaší objednávky došlo k neočekávanému zdržení jelikož jsme čekali na naskladnění jedné z položek. Ověřili jsme, že objednávka byla dne 08.10.2024 doručena na Vámi uvedenou adresu. Za pozdější doručení Vaší objednávky se Vám omlouváme.

    Pevně věříme, že Váš další nákup proběhne k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná sleva, objednáno 3 + 2, po slevě je zboží levnější než v akci.. Dopravu jste zvedly.
    • Žádná sleva, objednáno 3 za 2, po slevě je zboží levnější než v akci.. Dopravu jste zvedly.

    Jste zloději, zdražily jste limit pro dopravu i když jezdíte do lekáren. Jedna objednávka byla španě spočítána, chtěl jsem ji zrušit i když jsem první objednávku učinil v neděli večer a druhou v pondělí ráno udajně to nejde bylo mi doporučeno objednávku nepřebrat a druhá objednávka 3 za 2 nebyla žádná sleva, když jsem se díval po akci na vaši stránku zboží bylo levnější než v té akci. Jak jsem říkal jste zloději a nebudu u vás již objednávat. V Benu lékárně je zboží do 2 dnů a levnější jen někdy nemají sortyment co potřebuji. Jinak jsem u vás nakoupil za celou dobu nejméně za 10.000,- Kč, prdím na vás....

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní.

    V případě, že bez přihlášení vytvoříte rezervaci v lékárně, je Vám účtován tzv. rezervační poplatek. V daném poplatku jsou zahrnuty následující služby: zboží pro Vás lékárníci nachystají a následně zboží zarezervují po dobu 4 kalendářních dní a zboží si vyzvednete za cenu, která je na e-shopu nikoli za cenu na lékárně, která může být vyšší.

    Pokud se na našich stránkách zaregistrujete a přihlásíte, budete mít dopravu vždy zdarma od 399 Kč, a to jak na adresu domů, tak v lékárnách. Více informací ohledně dopravy a platby naleznete zde: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevhodné chování obsluhy na prodejně!

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost.

    Bohužel nedokážeme posoudit celou situaci, jelikož jsme u ní nebyli přítomni. Každý pacient, který naší lékárnu navštíví, je pro nás důležitý. Bližší informace nám však můžete poskytnout na e-mail [email protected].
    Na Vaši zkušenost jsme však upozornili vedoucí lékárny.

    Pevně věříme, že Váš další nákup proběhne plně k Vaší spokojenosti.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručení trvá strašně dlouho.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že objednávka nebyla doručena dle slíbeného termínu.

    U Vaší objednávky došlo k neočekávanému zdržení jelikož jsme čekali na naskladnění jedné z položek. Za pozdější doručení Vaší objednávky se Vám omlouváme.

    Pevně věříme, že Váš další nákup proběhne k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Protože moje objednávka 3dny nebyla doručována z důvodu, že Dr.Max neodeslal elektronická data podání ČeskéPoště, ta sice balik převzala k doručení, nicméně jí nebylo známo komu a kam balík doručit. Pokud bych se telefonicky nezačal domáhat doručení balíku, ještě dnes bych balík neměl a Dr.Max by se o tom ani nedozvěděl. Opravdu jsem zvyklej na jiný způsob z ALZA.cz kde večer objednám a ráno mám a nikdy se mi nestalo, že bych se musel zajímat kdo kde udělal chybu v doručovacím procesu. Tady máte obrovské mezery.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení i když je negativní.

    Ověřili jsme, že jste celou situaci řešil se zákaznickou linkou a objednávka byla dne 04.10.2024 doručena na Vámi uvedenou adresu. Za komplikace při expedici a pozdější doručení se Vám velmi omlouváme.

    Věříme, že další nákup proběhne v pořádku a k Vaší spokojenosti.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Docela me mrzi,ze objednany Paralen Grip ma expiraci do 6mesicu!!Cehos jsem si vsiml az doma.Evidentne se eshop zbavil,prochazejiciho stareho leku!!!Budu reklamovat v lekarne,kde jsem vyzvedaval. Jiri

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zboží nemá pro Vás vyhovující expiraci.

    Produkt můžete vrátit formou odstoupení na kterékoliv naší lékárně. Veškeré informace týkající se odstoupení od kupní smlouvy Vám uvádíme na tomto odkazu https://www.drmax.cz/vse-o-nakupu/odstoupeni-od-smlouvy.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • v současné době nic

    Neustale obtězovani telefonim robotem hrozne

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.

    Robot upozorňuje na vyzvednutí e-shopové objednávky, která je připravena k vyzvednutí na lékárně a to po dobu 5 kalendářních dnů. Pokud požadujete, aby Vám robot nevolal, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected].

    Děkujeme.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nesouhlasí nutriční hodnoty z e-shopu s hodnotami na výrobku

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.

    Situace která tímto nastala nás velmi mrzí. Abychom mohli informace ověřit, poprosíme Vás o zaslání e-mailu na [email protected]. Do e-mailu nám zašlete fotku složení produktu a informaci o který z produktů zakoupený v objednávce se jedná. Hodnoty na výrobku bychom následně konzultovali s příslušným oddělením.

    Pokud byste na základě hodnot výrobku neměla o zboží zájem, můžete provést odstoupení od kupní smlouvy v kterékoli lékárně Dr. Max. Kolegové s Vámi sepíší protokol na místě a předají jej i s vráceným zbožím na příslušné oddělení e-shopu. Jako doklad o zakoupení stačí předložit fakturu, zaslanou automaticky na Váš e-mail.

    Za komplikace které tímto nastaly se omlouváme.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    • V obchodě Omega 3 levnější než na e-shoppu.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.

    Ceny v lékárnách a na e-shopu se mohou lišit. Cenová politika v kamenných lékárnách a našeho internetového obchodu je odlišná, je jinak postavená, a proto jsou i ceny jiné. Pokud by případně zboží v objednávce mělo pro Vás nevyhovující cenu, je možné objednávku v lékárně nepřevzít.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nikde ani zmínka o dlouhých dodacích lhůtách, takže když zboží potřebujete, ale nemůžete si dojet do lékárny, je takový nákup obrovské mínus. Už se vám stalo, že z košíku je systémem nenápadně vyhozena nějaká položka, i když je oficiálně skladem?

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    omlouváme se za zdržení celé objednávky.

    Po ověření se Vám tímto velice omlouvám za zpoždění při doručení, které vzniklo kvůli vyššímu počtu objednávek. O této situaci jsme Vás informovali formou SMS zprávy. Nejedná se o standardní postup, vždy se snažíme o expedici objednávek v co nejkratším možném čase. Nyní je objednávka doručena na zvolenou adresu.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že Váš další nákup proběhne bez prodlení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávku jsem zrušila protože jsem chtěla uplatnit flexi pasy které jsem dostala v práci. Lékárna inzerujete že je akceptuje, ale bohužel.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nebylo možné zboží hradit benefitem.

    Uhradit všechny položky pomocí benefitů na našem e-shopu není možné. Benefitní body můžete uplatnit na nákup zboží zdravotního, léčebného, hygienického a obdobného charakteru. Vámi zvolené zboží do této kategorie bohužel nespadá.
    O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.

    Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů.

    Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Balíček přišel, obsah neodpovídal tomu, co jsem si objednala. A částka, kterou jsem tedy zaplatila byla mnohem vyšší než to, co bylo uvnitř. Reklamovala jsem, věc zatím nevyřešena.
    • Obchod mně velmi zklamal.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zboží neodpovídá Vaší představě.

    Situací se již zabývá reklamační oddělení, které se vždy snaží o co nejrychlejší dořešení. Požádáme Vás tedy o trpělivost, budeme Vás informovat e-mailem.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhé čekání

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    omlouváme se za zdržení celé objednávky.

    Po ověření se Vám tímto velice omlouvám za zpoždění při doručení, které vzniklo kvůli vyššímu počtu objednávek. Nejedná se o standardní postup, vždy se snažíme o expedici objednávek v co nejkratším možném čase. Nyní je objednávka doručována na zvolenou adresu.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že Váš další nákup proběhne bez prodlení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již podruhé jsem si objednala z eshopu zboží, v lékárně mi nebyli schopni zboží vydat, vymlouvali se na systém, chápu, ale starám se o těžce nemocného manžela a jeho maminku a stála jsem v lékárně jak poprvé, tak podruhé dvacet minut bez úspěchu, při prvním nákupu jsem dojela do lékárny podruhé, ale stalo se mi to ted zase, tak opravdu zkuste systém vytunit, opravdu nelze pro objednávku z eshopu do lékárny vyzvedávat na dvakrát nebo na třikrát, do dnešního dne jsem neměla čas, protože lékárnu nemám v e městě kde bydlím vyzvednout, tak je možné, že se mi to vyzvednout ani nepodaří.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vás provázeli u vyzvednutí objednávky komplikace.

    V době výpadku systému v lékárnách bohužel technicky není možné vydávat e-shopové objednávky, velice se omlouváme. Protože se jedná o náhlou situaci, dopředu nelze informovat zákazníky, aby v této době lékárnu za účelem výběru e-shopu nenavštěvovali. Systém neustále rozšiřujeme a usilovně pracujeme na tom, aby se podobné situace neopakovaly.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta
    • Systém umožnil rezervovat zboží, které které nebylo dostupné na lékárně, stejná zkušenost při objednávce z e shopu

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Vaši rezervaci evidujeme jako stornovanou ze strany zvolené lékárny. Pravděpodobně nebylo možné celý nákup připravit z důvodu chybějící položky na skladě lékárny, omlouváme se Vám. Dlouhá dodací lhůta u rezervací nicméně není možná, zboží do lékárny neexpedujeme. Jestliže se jednalo o jiný nákup, požádáme Vás o bližší informace e-mailem na [email protected] nebo telefonicky na zákaznické lince 516 770 100. Rádi s Vámi nákup ověříme.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží v dobré akci, děkuji
    • dlouhá doba dodání
    • rozporuplné informace: SKLADEM v eshopu, objednávka čeká na dodavatele
    • konkurenční e-shopy vyhrávají

    Z této objednávky mám rozporuplné pocity. Na jednu stranu jsem získal dobré zboží v akci 1+1, za to moc děkuji. Dr.Max si do svých obchodních podmínek dal větu, že nedoručuje do Zásilkovna BOXů. Já tyto Z-BOXy používám neustále, všechny ostatní e-shopy mi sem bez problému posílají, takže pro mě jen komplikace.

    Dále, u mojí objednávky se objevilo "Do Vaší objednávky nemáme všechny produkty, čekáme na dodání od našeho dodavatele", přitom na e-shopu po celou dobu svítilo SKLADEM, to jsem si opakovaně kontroloval. Takže buď je to skladem a čekání na dodavatele je nepravda. Anebo se opravdu čeká na dodavatele a pak e-shop uvádí nepravdivý stav skladu. Proč? E-shopy tohle někdy dělají, aby nalákaly zákazníka. Život mě naučil, že když mi někdo dává takto rozporuplné informace, je lepší jít jinam. Dr.Max asi nebudu nějak často používat na nákupy.

    Třeba když nakupuji na e-shopu Benu.cz, tak je ve 100% vše v pohodě. Skladem je opravdu skladem, rychle to odesílají, skoro vždy to druhý den mám k dispozici. U Dr.Maxe jsem čekal týden.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyl se svou objednávkou spokojen.

    V rámci doručování přes Zásilkovnu využíváme výdejní místa, nikoliv Z-boxy. Informujeme o tom také v sekci "Doprava a platba", odkaz Vám zasíláme zde: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba. Protože expedujeme z více expedičních skladů, může se stát, že na jednom z nich dojde k vyprodání zboží a čekáme na doskladnění dodavatelem. V takovém případě zákazníky informujeme zmíněnou SMS zprávou o zdržení expedice. Vaši objednávku již evidujeme v pořádku vyzvednutou na zvoleném výdejním místě Zásilkovny.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Skvělá.....jen poslední objednávka, zatím nedorazila ani po pěti pracovních dnech

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    omlouváme se za zdržení celé objednávky.

    Po ověření se Vám tímto velice omlouvám za zpoždění při doručení, které vzniklo kvůli vyššímu počtu objednávek. Nejedná se o standardní postup, vždy se snažíme o expedici objednávek v co nejkratším možném čase. Jakmile bude objednávka předána do expedice, budete informována e-mailem. Stav objednávky můžete sledovat také zde: https://objednavky.drmax.cz.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že Váš další nákup proběhne bez prodlení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zaslali mně zboží na jinou pobočku zásilkovny než jsem si zadala.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás komplikace, které Vás provázeli u vyzvednutí objednávky.

    Požádáme Vás o bližší informace na e-mail [email protected] nebo telefonicky na zákaznické lince 516 770 100. Rádi s Vámi správné výdejní místo Zásilkovny ověříme.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max