Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel jsem u vás objednala zboží s tím ,že doručení bude 14.6.2024
    Dopoledne jsem se podívala na svou objednávku a pořád byla u vás v kompletaci.
    Takže jsem volala na vaší linku a objednávku z nedodržení z vaší strany zrušila.
    Doteď jste mi ještě ani nevrátili platbu zpět na kartu
    závěrem sem hodně zklamaná vaším přístupem

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost.

    Za zdržení, které nastalo při vychystání objednávky se Vám omlouváme. Ověřili jsme nicméně, že požadavek na vrácení platby byl již zadán a schválen. V následujících dnech Vám bude platba vrácena.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Hned vydej

    V lékárně zboží až o stovku dražší než na e shopu, ale když koupíte přes e shop, stejně doplacite 19 korun. Reklama kupte dva a třetí bude zdarma? O tom se vám může jen zdát. Jsou levnější lékárny.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.

    Nabízený sortiment a ceny nemusí odpovídat nabídce kamenných lékáren Dr. Max, toto také zmiňujeme v našich obchodních podmínkách. Cenová politika v kamenných lékárnách a našeho internetového obchodu je odlišná, je jinak postavená, a proto jsou i ceny jiné. Obecně jsou ceny produktů v našem internetovém obchodě výhodnější. Proto je lepší si předem vytvořit objednávku z e-shopu s doručením na požadovanou lékárnu, nebo pokud je produkt skladem v lékárně, tak vytvoření rezervace.

    V daném rezervačním poplatku 19,00 Kč jsou zahrnuty následující služby: zboží pro Vás lékárníci nachystají a následně zboží zarezervují po dobu 4 kalendářních dní a zboží si vyzvednete za cenu, která je na e-shopu nikoli za cenu na lékárně, která může být, jak jsme uvedli výše, rozdílná. Pokud se na našich stránkách zaregistrujete a přihlásíte, budete mít dopravu vždy zdarma od 399 Kč, a to jak na adresu domů, tak v lékárnách.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Podívejte šlo zaplatit benefity teď děláte drahoty jsou to přece taky peníze takže mi bylo řečeno že to už nejde tak zásilku nechci.A ještě něco aspoň laskavě oznacte které výrobky nejde platit benefity nebo jestli vůbec lze platit benefity na těch vašich stránkách.V Maxu už nekoupím nic.Dekuji.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když negativní.

    S ohledem na nedávné změny v legislativě, které se týkají zdanění benefitů, již není možné využít platbu prostřednictvím benefitů na všechny naše produkty. Benefitními poukázkami již není možné uhradit např.: veterinární přípravky, dekorativní kosmetiku, parfémy, opalovací krémy, prací prostředky, některé čaje, vysavače apod.

    O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.

    Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů.

    Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.

    Věříme, že jsou informace nyní jasnější.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Doprava šílená. Od pondělí mi DPD mělo doručit balík. Přijel s nim až v pátek když jsem nebyla doma. DPD vůbec nefungovali stránky takže se nedal na balíku změnit ani čas doručení. Katastrofa..

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše zkušenost s doručováním objednávky.

    Vaši zpětnou vazbu jsme předali danému přepravci jako hodnocení. Případně nás stačí kontaktovat e-mailem na [email protected], rádi s Vámi dořešíme případné alternativní řešení.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednavka měla dorazit do 15hod nedorazila

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Vaši rezervaci jsme přijali ke zpracování 6. 6. 2024 v 14:22 a tentýž den o 5 minut později byla připravena k osobnímu odběru. O této skutečnosti jsme Vás informovali SMS zprávou a e-mailem na kontaktní údaje, které byly vyplněny v rezervaci. Jestliže se jednalo o jiný nákup, zašlete nám prosím bližší informace na [email protected]. Rádi ho prověříme.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Čekala jsem skoro týden…v dnešní době

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    K prodlevě u zpracování objednávky došlo díky stěhování moravského skladu, který ji pro Vás připravoval. Tato informace byla také uveřejněna na hlavní webové stránce v horní části, že dojde ke zdržení expedic.

    Velice se za vzniklou situaci omlouváme a věříme, že se prodleva nebude opakovat.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Plus: narozeninová sleva
    Mínus: vzhledem k tomu, že se jednalo o vlastní produkty Dr. Max, které by měly být k dispozici ihned na každé prodejně, tak dodávka trvala téměř týden

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste na svou objednávku čekal.

    V době objednání zřejmě nebyly všechny požadované položky skladem na zvolené lékárně, z tohoto důvodu se Vám vytvořila objednávka. K prodlevě u zpracování objednávky došlo však díky stěhování moravského skladu, který ji pro Vás připravoval. Tato informace byla také uveřejněna na hlavní webové stránce v horní části, že dojde ke zdržení expedic.

    Velice se za vzniklou situaci omlouváme a věříme, že se prodleva nebude opakovat.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Objednáno před týdnem, zboží stále nemam. U Stavu objednávky vypsáno, kontaktujte zákaznickou linku, odkud přijde auto odpověď, ze budou reagovat i za několik dni. To bylo před dvěma dny a stále nic. Přičemž u všech výrobku bylo info, ze je k dispozici druhy den po 14 hod…a to je objednávka do lékárny…
    Upřímně z Pilulky pošlou do 24 hodin kamkoli… asi tak.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když negativní.

    Vaše objednávka byla 6. 6. 2024 přijata ke zpracování a díky stěhování moravského skladu došlo ke zdržení při zpracování. Tato informace byla také uveřejněna na hlavní webové stránce v horní části, že dojde ke zdržení expedic. Dnes bude objednávka připravena k osobnímu odběru na zvolené lékárně. Nejedná se o standardní postup, vždy se snažíme o expedici objednávek v co nejkratším možném čase s ohledem na provoz skladů.

    Za zpoždění celé expedice se Vám omlouváme a věříme, že příští nákup proběhne k Vaší spokojenosti.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    status objednávky se nezměnil několik dní

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Stav u objednávky se několik dní nezměnil díky stěhování moravského skladu, který ji pro Vás připravoval. Tato informace byla také uveřejněna na hlavní webové stránce v horní části, že dojde ke zdržení expedic.

    Velice se za vzniklou situaci omlouváme a věříme, že se prodleva nebude opakovat.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo mě neinformuje o stavu objednávky.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nemáte informace o objednávce.

    Protože došlo minulý týden ke stěhování moravského skladu, který pro Vás objednávku připravoval, stav objednávky se několik dní neměnil. Z tohoto důvodu Vám nechodili informace o jejím stavu. Upozornění na stěhování skladu bylo také uveřejněno na hlavní webové stránce v horní části.

    Velice se za vzniklou situaci omlouváme a věříme, že se prodleva nebude opakovat.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ceny
    • Nedoporučuji, už objednávat nebudu. Neskutečně dlouhá doba dodání, a to celý 1 týden!! I když vše svítí skladem.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    K prodlevě u zpracování objednávky došlo díky stěhování moravského skladu, který ji pro Vás připravoval. Tato informace byla také uveřejněna na hlavní webové stránce v horní části, že dojde ke zdržení expedic.

    Velice se za vzniklou situaci omlouváme a věříme, že se prodleva nebude opakovat.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoli prodejce uvadi moznost platby prostrednictvim sodexo poukazek,na vydejnim miste v Lounech mi byla platba timto zpusobem zamitnuta.
    U konkurence nastesti tento problem nebyl

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám nešla objednávka uhradit benefitem.

    S ohledem na nedávné změny v legislativě, které se týkají zdanění benefitů, již není možné využít platbu prostřednictvím benefitů na všechny naše produkty. Benefitními poukázkami již není možné uhradit např.: veterinární přípravky, dekorativní kosmetiku, parfémy, opalovací krémy, prací prostředky, některé čaje, vysavače apod.

    O tom, zda je možné produkt uhradit pomocí benefitů se dozvíte v parametrech u jednotlivého produktu. Pokud produkt lze uhradit benefity je v parametrech uvedená informace "Produkt lze uhradit benefitními kartami/poukázkami". Detailní seznam zboží, které lze uhradit poukázkami s omezením Benefit, naleznete zde: https://www.drmax.cz/benefity.

    Případné dotazy ohledně možnosti platby pomocí benefitů, prosím, směřujte přímo na výrobce, který je odpovědný za zařazení jednotlivých produktů do této kategorie. Ujišťujeme Vás, že jednáme v souladu se zákonem o daních z příjmů i našimi smlouvami s poskytovateli benefitů.

    Kompletní seznam akceptovatelných poukázek a benefitů naleznete na našem webu: https://www.drmax.cz/obecne/doprava-a-platba.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Strašný

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Bohužel z Vašeho hodnocení nemáme možnost posoudit, co konkrétně u nákupu nebylo podle Vašich představ. Více informací nám můžete zaslat e-mailem na [email protected] nebo telefonicky na telefonním čísle 516 770 100.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo zboží v jiné barvě a stalo se tak dle recenzí už i nejméně jednomu nakupujicimu přede mnou. Když jsem na to poukázal, dostal jsem odpověď, že to můžu reklamovat, ale že na vyřízení mají 30 dnů. Přitom věc koupenou v e-shopu můžu vrátit okamžitě, takže ještě špatná informace k tomu navíc.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, i když je negativní.

    Produkty zakoupené na e-shopu můžete vrátit formou odstoupení od smlouvy a to do 14 dnů od převzetí objednávky. Veškeré informace Vám uvádíme na odkazu https://www.drmax.cz/vse-o-nakupu/odstoupeni-od-smlouvy.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží doteď nepřišlo vůbec žádná zpráva volání nic

    Objednávka a pak email jak jsem byla se zbožím spokojená když my doteď žádné zboží nepřišlo!!!zadna SMS žádné volání nic

    Čejkova

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že objednávka nebyla doručena dle slíbeného termínu.

    U Vaší objednávky došlo k neočekávanému zdržením jelikož jsme čekali na naskladnění jedné z položek. Za pozdější doručení Vaší objednávky se Vám omlouváme.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že Váš další nákup proběhne k Vaší spokojenosti.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rychle dodani
    • U výrobku byly uvedeny informace o možnosti vracení zboží, které již nebyly aktualni

    Po použití přístroje se u mě objevila silná alergicka reakce, přestože test proběhl beze známek možné reakce. S největší pravděpodobnosti se jedna o výjimečnou situaci, ale ten stav po použití bych nepřála nikomu…

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám produkt nevyhovoval.

    Pokud se produkt jeví jako vadný, můžete ho reklamovat na kterékoliv lékárně Dr.Max, kde s Vámi bude sepsán reklamační protokol. Veškeré informace týkající se reklamace Vám uvádíme na tomto odkazu https://www.drmax.cz/reklamace/reklamacni-rad.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na zásilku jsem pospíchala a tak jsem z nabídky vybrala prodejnu, kde jsem si dle informací mohla zboží vyzvednout ještě ten den večer. Přesto že mi nepřišla upozorňující sms, byla jsem se v prodejně zeptat a tam se mi lékárníce vysmála, že to běžně trvá 2-3 dny a že na netu mají chybné info, že to tak je normální

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, pokud jste se setkala s tím, že jsme zásilku nestihli doručit v uvedeném termínu.

    Tento způsob oznámení doručení je na našem e-shopu nově, s tím že se snažíme termíny dodržet. Nicméně může nastat komplikace nebo zdržení, které termín ovlivní.

    Pevně věříme, že díky Vaší zpětné vazbě budeme moct tuto službu zdokonalit.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nic 4 dny neprislo, pak volala ze to co jsem si objednak omylem slo na jinou prodejnu. Jiny nakuru a faktura potrebuje zmenit jméno...a nic ani odpoved.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.

    Ověřili jsme, že Vaše objednávka byla z technických důvodu při expedici doručena na jinou lékárnu a o novou objednávku jste neměl zájem. Za tyto komplikace se Vám velmi omlouváme.
    Pokud potřebujete upravit fakturu k již vyzvednuté objednávce, kontaktujte naši zákaznickou linku na čísle 516 770 100 nebo na e-mail [email protected].

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velmi dlouhá doba dodání

    Už podruhé jsem objednala s vyzvednutim na prodejně s platbou na místě a dodání trvalo skoro týden

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    mrzí nás, pokud jste se setkala s tím, že jsme zásilku nestihli doručit v uvedeném termínu.

    Tento způsob oznámení doručení je na našem e-shopu nově, s tím že se snažíme termíny dodržet. Nicméně může nastat komplikace nebo zdržení, které termín ovlivní.

    Pevně věříme, že díky Vaší zpětné vazbě budeme moct tuto službu zdokonalit.

    S přáním hezkého dne
    Tým zákaznické linky Dr. Max

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Vše bez problémů.

    Reakce obchodu Dr. Max lékárna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Jsme rádi, že jste s byl s nákupem na našem e-shopu spokojen. Nicméně v hodnocení jste zvolil "Nedoporučuji obchod". Věříme, že nakonec bylo vše v pořádku.

    S přáním pěkného dne
    Tým zákaznické linky Dr.Max