Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychle vyřízená objednávka, při nedodání hračky ze strany výrobce nabídnuta náhradní varianta.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Okamžitě odesláno.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    osobní odběr,velký výběr

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost, profesionalita
    • Bohužel jsem dobírku musela platit v hotovosti ač to nebyla malá častka. Uvítala bych platbu kartou.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Kvalitní zboží,rychlé dodání,skvělá spolupráce. Vřele doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    velký výběr zboží, rychlé vyřízení objednávky, ochotný personál

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Udávají zboží skladem, ale zboží skladem není, prý není nutno telefonicky ověřovat. Objednávka mi dorazila nekompletní a nikdo z eshopu se ani neobtěžoval ozvat. Omluva proběhla nekorektně, spíše výmluvy. Další nákup neudělám.

    Sice rodinný podnik, ale s nerodinným chováním...

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, učinila jste u nás objednávku, tuto jsme ihned vyřídili a udělali při jejím balení chybu. Naše kolegyně vám zapomněla dát do balíku poslední položku z objednávky, kterou přehlédla na faktuře. Nevěděli jsme o této chybě, tudíž neproběhl před vaším telefonátem žádný další kontakt s vámi, nebyl k němu důvod. Zboží jsme měli skladem, jakmile jste nám zavolala, že v balíku chybělo, okamžitě jsme vám ho doposlali i s malým dárkem navíc. Omluvila jsem se vám osobně a opakovaně v průběhu celého telefonátu, na nic jsem se nevymlouvala, sdělila vám to, co píšu zde. Vy informaci o chybě při balení považujete za výmluvu, důvod nám není jasný. Chyba při balení není polehčující okolnost, aby se dala použít jako výmluva. Telefonát mimo jiné proběhl až několikátý den po té, co jste obdržela zásilku, takže jste si její obsah ani nezkontrolovala. Nevím, jak by reagovali v jiném nerodinném obchodě při takto pozdní reklamaci nekompletní dodávky a jestli by nastala okamžitá náprava jako u nás. Možná byste právě v tuto chvíli mohla ocenit naprosto korektní přístup rodinného obchodu. Tak či tak, my jsme udělali chybu, omluvili se za ní a okamžitě ji napravili. Pokud Vám takovýto přístup připadá nerodinný a odradí od dalšího nákupu, není v našich silách s tím cokoli udělat, i když nás to velice mrzí. Vážíme si každého zákazníka, což je jeden ze základních pilířů rodinného podniku. Děkujeme za pochopení, Michala Loudínová, majitelka rodinného obchodu se zcela korektním přístupem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží dorazilo rychle
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vyzvednutí na Palmovce OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dobré zboží, rychlé dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Vše super!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    rychlé,spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • vyobrazené zboží odpovídá skutečnosti, rychlá reakce ze strany obchodu a vyřešení nejasnosti v objednávce, velká ochota a rychlá expedice
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Prakticky okamžité vyřízení objednávky a dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velmi dobrá komunikace s obchodem. Měli jsme trošku větší balíček, který nebyl možný dle naší objednávky doručit na zásilkovnu. Obchod nás kontaktoval a vše se vyřešilo rychle k naší spokojenosti.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • vše OK
    • žádná
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • V pořádku

    stavebnice gears,gears, gears je ve strašné kvalitě , nevím jestli všechny stavebnice , ale zrovna ta naše stojí za prd spojovací části jsou stejně velké, takže do sebe nejdou dát, když přitlačíte prasknout , zelený plast praská strašně , takže stavebnice je nepoužitelná , vypadá jak kdyby jsme ji přejeli autem tam a zpátky.... reklamaci jsme ani nezkoušeli protože by nám to hodili na hlavu ... takže za mě vyhozené peníze...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nabídka kvalitního zboží, vždy milá obsluha, která poradí. Vše vyřízeno rychle a bez problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    prodávají to, co nemají na skladě. Požadovaný výrobek vyrábí a prodává společnost Betexa. Dráček výrobek zveřejnil, aniž by si ověřil, zda jej má k dispozici samotná společnost Betexa. Když jsem nabídku viděl, myslel jsem si, že Dráček má stále na skladě výrobek, který se již nevyrábí. Byl jsem nadšený, že se mi výrobek dostane do rukou. Ale ne. Neměli ho. Poučení: nenakupujte v České republice přes internet. Přijmou vaši objednávku a pak jdou hledat dodavatele. Jediný důvod, proč si koupit u Dráčka to, co prodává i výrobce Betexa, je ten, že mají výrobek k dispozici.
    Takto prodává kdokoli všechny výrobky ve vesmíru.
    Aspoň že nechtěli platbu předem.
    Takže budu sledovat webové stránky Betexa. Až budou mít výrobek k dispozici, koupím si ho od nich. Dráčka nepotřebuji.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den,
    ano, náš eshop, jako jakýkoli jiný, má v nabídce i výrobky, které nemáme skladem. Z desetitisíců námi prodávaných výrobků je neskladových jen malá část. Neskladové produkty máme v nabídce proto, že pokud je má dodavatel skladem, rádi je pro zákazníka u dodavatele objednáme. Na našem eshopu máte jasnou informaci o termínu dodání, pokud bychom měli vámi poptávané vystřihovánky skladem, byla by dodací lhůta skladem. Dodací lhůta u této položky byla dva týdny a ano, po kontaktování dodavatele Betexa jsme zjistili, že vámi poptávané vystřihovánky již nemají a mít nebudou. Máme desítky dodavatelů, někteří nám doprodání položek sortimentu oznamují, někteří však to nedělají, mezi nimi i Betexa. Pak se může stát, že některý produkt, který jsme třeba i dvacet let prodávali a byl běžně k doobjednání, najednou již není k dispozici a my to zjistíme až s objednávkou zákazníka. Informujeme o tomto zákazníka obratem, i vám jsme to napsali okamžitě. Pokud jste věděl, že to má Betexa vyprodané, nevím, proč jste si myslel, že my to máme skladem, když jsme uváděli jednoznačně, že nemáme. Tato situace není optimální, nejsme rádi, když se toto stane, ale ani ten nejserioznější eshop tomuto nedokáže vždy zabránit. Nikdy nedáváme nově na eshop neaktuální zboží, ale neaktuální zboží nám může v nabídce zůstat z výše uvedených důvodů. Betexa vámi poptávané zboží již nebude vyrábět, počkat sice můžete, ale úplně není na co. Omlouvám se za psychickou újmu, kterou jsme vám nedodáním těchto vystřihovánek způsobili, velice nás to mrzí.