• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si s předstihem dárek k narozeninám syna. Část mi dorazila, ale další část zatím ne, protože obchod nebo dodavatel neudělal naskladnění v čas, uvedený u objednané položky. Teď obchod nabízí zaplatit ještě jednou za doručení další části objednávky (ale proč? Není to mým problémem, že obchod nemůže dodržet uvedenou dobu dodání, a já čekám víc než 2 týdny), nebo zrušit část objednávky, nebo vyzvednout osobně na druhém konci Prahy. Nejsem spokojená s takovým přístupem.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den,
    bohužel čerpat 2x dopravu zdarma při rozdělení jedné objednávky na dvě zásilky u nás opravdu nejde. Předběžný termín naskladnění uváděný na eshopu je vždy předběžný, není garantovaný, v případě opoždění je zákazník včas informován a jsou navržena alternativní řešení, což se stalo i u vaší objednávky. V okamžiku, kdy jsme věděli, že termín nestihneme (dodávka zboží se doslova minula s vámi požadovaným termínem o jeden pracovní den), jsem vás o situaci včas informovala. Navrhla jsem vám možnost vyzvednout si kompletní objednávku na naší prodejně v den, kdy jste ho potřebovala, ale to jste odmítla, že je to pro vás daleko, což chápeme, ale jiná možnost včasného dodání v daný okamžik nebyla. Dále jsem vám nabídla alternativní zboží, které jsme měli skladem a bylo prakticky identické jako to chybějící, bylo za vyšší cenu, nabídla jsem vám ho tedy se slevou za cenu původně vybrané položky. Taktéž nevyhovovalo. Dohodly jsme se tedy, že pošleme jednu položku ze dvou dříve, abyste tuto měla včas a u tohoto odeslání jste poštovné neplatila. Za pozdější zaslání druhé položky jste měla zaplatit dotované symbolické poštovné 59Kč. Též jste nebyla spokojená.Nabídli jsme Vám tedy storno druhé části objednávky a odeslání první položky bez účtování poštovného, i když výše objednávky výrazně klesla pod hodnotu nutnou pro čerpání poštovného zdarma. Mrzí nás, že nejste s žádným navrženým řešením spokojená, myslím, že jsme vám nabídli dostatek možností jak situaci vyřešit a za nás je tento postup naprosto v pořádku. Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nejsem spokojena.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den,
    mrzí Vás vaše nespokojenost s naším obchodem. Objednala jste kostým myš, který jsme odeslali první pracovní den po vaší objednávce. Zboží je kvalitní český bavlněný výrobek. Těžko se nám zjišťuje důvod vaší nespokojenosti, s námi jste žádný problém nekomunikovala. Na email ani telefonát nereagujete, což je velká škoda, nemůžeme napravit něco, co druhá strana nechce řešit. V každém případě jsme kdykoli k dispozici k případnému zájmu o řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu čekání věcný přístup k vyřešení problému, který obchod způsobil

    Velmi mě zklamalo, že až po potvrzení objednávky 5.9.2023 mi bylo oznámeno, že zboží, které je skladem, bude expedováno 12.9.2023, ale budiž...
    Syn musel vydržet s batohem, u kterého se mu rozbil hlavní zip, chodit týden do školy a čekali jsme...aby nám 11.9.2023 bylo oznámeno, že batoh není a nebude

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi, bohužel musíme konstatovat, že velice zkreslujete realitu a uvádíte nepravdivé informace.
    Pokud by bylo vše objednané skladem, expedovali bychom obratem, nečekala byste týden. Skladem byl pouze batoh, nebyl skladem penál, který jste objednala s batohem. Toto jste ale již viděla před objednáním v dodací lhůtě na eshopu a pokud jste spěchala na batoh, bylo by vhodnější k němu neobjednávat neskladový penál. Zřejmě jste si dodací lhůty penálu nevšimla a jednodušší je vinit z problému druhou stranu. Emailem jsme vám obratem oznámili, že penál bohužel nebude skladem delší dobu a zároveň jsme vám nabídli jiný podobný penál, který jsme skladem měli nebo odeslání samotného batohu bez penálu. Obě možnosti navrženého řešení jste odmítla a objednávku celou stornovala. Proč v rozporu s realitou zde uvádíte, že jsme vám oznámili nedostupnost batohu, nám není jasné. Asi to zní dramatičtěji, než kdybyste napsala pravdu a to, že nedostupný byl jen penál a batoh jste mohla mít druhý den doma.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Udávají zboží skladem, ale zboží skladem není, prý není nutno telefonicky ověřovat. Objednávka mi dorazila nekompletní a nikdo z eshopu se ani neobtěžoval ozvat. Omluva proběhla nekorektně, spíše výmluvy. Další nákup neudělám.

    Sice rodinný podnik, ale s nerodinným chováním...

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, učinila jste u nás objednávku, tuto jsme ihned vyřídili a udělali při jejím balení chybu. Naše kolegyně vám zapomněla dát do balíku poslední položku z objednávky, kterou přehlédla na faktuře. Nevěděli jsme o této chybě, tudíž neproběhl před vaším telefonátem žádný další kontakt s vámi, nebyl k němu důvod. Zboží jsme měli skladem, jakmile jste nám zavolala, že v balíku chybělo, okamžitě jsme vám ho doposlali i s malým dárkem navíc. Omluvila jsem se vám osobně a opakovaně v průběhu celého telefonátu, na nic jsem se nevymlouvala, sdělila vám to, co píšu zde. Vy informaci o chybě při balení považujete za výmluvu, důvod nám není jasný. Chyba při balení není polehčující okolnost, aby se dala použít jako výmluva. Telefonát mimo jiné proběhl až několikátý den po té, co jste obdržela zásilku, takže jste si její obsah ani nezkontrolovala. Nevím, jak by reagovali v jiném nerodinném obchodě při takto pozdní reklamaci nekompletní dodávky a jestli by nastala okamžitá náprava jako u nás. Možná byste právě v tuto chvíli mohla ocenit naprosto korektní přístup rodinného obchodu. Tak či tak, my jsme udělali chybu, omluvili se za ní a okamžitě ji napravili. Pokud Vám takovýto přístup připadá nerodinný a odradí od dalšího nákupu, není v našich silách s tím cokoli udělat, i když nás to velice mrzí. Vážíme si každého zákazníka, což je jeden ze základních pilířů rodinného podniku. Děkujeme za pochopení, Michala Loudínová, majitelka rodinného obchodu se zcela korektním přístupem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    prodávají to, co nemají na skladě. Požadovaný výrobek vyrábí a prodává společnost Betexa. Dráček výrobek zveřejnil, aniž by si ověřil, zda jej má k dispozici samotná společnost Betexa. Když jsem nabídku viděl, myslel jsem si, že Dráček má stále na skladě výrobek, který se již nevyrábí. Byl jsem nadšený, že se mi výrobek dostane do rukou. Ale ne. Neměli ho. Poučení: nenakupujte v České republice přes internet. Přijmou vaši objednávku a pak jdou hledat dodavatele. Jediný důvod, proč si koupit u Dráčka to, co prodává i výrobce Betexa, je ten, že mají výrobek k dispozici.
    Takto prodává kdokoli všechny výrobky ve vesmíru.
    Aspoň že nechtěli platbu předem.
    Takže budu sledovat webové stránky Betexa. Až budou mít výrobek k dispozici, koupím si ho od nich. Dráčka nepotřebuji.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den,
    ano, náš eshop, jako jakýkoli jiný, má v nabídce i výrobky, které nemáme skladem. Z desetitisíců námi prodávaných výrobků je neskladových jen malá část. Neskladové produkty máme v nabídce proto, že pokud je má dodavatel skladem, rádi je pro zákazníka u dodavatele objednáme. Na našem eshopu máte jasnou informaci o termínu dodání, pokud bychom měli vámi poptávané vystřihovánky skladem, byla by dodací lhůta skladem. Dodací lhůta u této položky byla dva týdny a ano, po kontaktování dodavatele Betexa jsme zjistili, že vámi poptávané vystřihovánky již nemají a mít nebudou. Máme desítky dodavatelů, někteří nám doprodání položek sortimentu oznamují, někteří však to nedělají, mezi nimi i Betexa. Pak se může stát, že některý produkt, který jsme třeba i dvacet let prodávali a byl běžně k doobjednání, najednou již není k dispozici a my to zjistíme až s objednávkou zákazníka. Informujeme o tomto zákazníka obratem, i vám jsme to napsali okamžitě. Pokud jste věděl, že to má Betexa vyprodané, nevím, proč jste si myslel, že my to máme skladem, když jsme uváděli jednoznačně, že nemáme. Tato situace není optimální, nejsme rádi, když se toto stane, ale ani ten nejserioznější eshop tomuto nedokáže vždy zabránit. Nikdy nedáváme nově na eshop neaktuální zboží, ale neaktuální zboží nám může v nabídce zůstat z výše uvedených důvodů. Betexa vámi poptávané zboží již nebude vyrábět, počkat sice můžete, ale úplně není na co. Omlouvám se za psychickou újmu, kterou jsme vám nedodáním těchto vystřihovánek způsobili, velice nás to mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Předpokládaný termín odeslání zboží obchodem byl 6. 4. 2023. Zboží zatím nedorazilo, žádná zpráva zatím taky ne.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme se za opožděnou expedici zboží, vše jsme si již vysvětlily emailem. Děkujeme za Vaše pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nic
    • Přišlo jiné zboží než jsem objednal.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, škoda že se o problému dozvídáme z recenze a že jste nám nezavolal. Jsme lidi, ne roboti, i když děláme maximum, tak se občasnému pochybení vyhnout nedá. Když se stane, pošleme si pro chybně dodanou položku vlastní dopravu a doručíme správnou. Stačí napsat, zavolat. Je to jednoduché a lze snadno vyřešit, ale musíte nám k tomu dát příležitost. Pokud budete mít zájem, ozvěte se nám, dáme do pořádku. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obal ve kterém bylo zboží.. byl počmárán lihových fixem, což bych u takového prémiového zboží neočekával. Jelikož to byl dárek, tak to opravdu nepůsobilo dobře.. Trochu jsem se při předávání styděl..

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Dodané povlečení je sice v exkluzivní kvalitě, nikoli však způsob balení výrobcem. Zboží není nijak standardně označené EANy nebo kody, ničím, co by eshopu umožnilo bezchybně expedovat zákazníkům a dokud jsme si ho viditelně neoznačili sami, byla velká chybovost v posílání, protože motivy Josefa Lady jsou na povlečení velmi podobné. Bohužel tady musíme upřednostnit přesnost v odesílání před estetikou. I tak si myslíme, že napsání našeho interního kodu fixou na plastový sáček na spodní hraně výrobku není nějak zásadním zásahem, ze který byste se musel při předávání stydět . Děkujeme za pochopení

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem platila 21.11.2022 a stále ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den,
    jak jsme vám již vysvětlila emailem, zaplacení zboží ovlivní rychlost expedice jen pokud ho máme skladem. To, že objednané zboží skladem nemáme, resp. že máme poslední kus a na další je nutno počkat dva týdny, jste viděla již v době vaší objednávky na eshopu a mohla jste se rozhodnout zboží neobjednat. Vámi objednaná položka byla vyprodaná u výrobce a věděli jsme, že bude za dva týdny naskladněna, což se stalo. Zboží tento týden dorazí a budeme obratem expedovat. Zřejmě jste skladovou dostupnost přehlédla, ale stačilo se zeptat/zavolat, obratem byste informaci o dodací lhůtě dostala. Není v našich silách informovat všechny zákazníky jednotlivě, dodací lhůty jednoznačně komunikujeme na eshopu a tyto lhůty dodržujeme. Mrzí nás vaše nespokojenost, ale bohužel v tento čas se může stát, že nějaká položka vypadne na delší dobu, než je v jinou část roku. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží zabalili do krabice od Decathlonu, na které byl štítek se starou objednávkou, přepravní služba mi krabici nechala v Decathlonu, kam jsem si pro ni musela zajet.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikaci, škoda, že jste nezavolala, zajistili bychom doručení na správnou adresu. Snažíme se chovat ekologicky a tak používáme i různé kartony, které např. zbudou z našeho osobního nakupování a krabice od mého válce z Decathlonu se velice hodila na váš koberec:-) Bohužel kolegyně při jejím použití nezkontrolovala pořádně další nálepky, jen nám není jasné, jak na štítek pražského Decathlonu mohl řidič přepravní služby doručit balík do Decathlonu na druhé straně republiky. Zdá se, že spíše než podle adresního štítku doručoval řidič podle loga na kartonu a odvezl do prvního Decathlonu na jeho trase. V každém případě se ještě jednou velmi omlouváme a děkujeme, že jste si zásilku vyzvedla na jiné adrese. Vážíme si toho

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platební podmínku jsem dala "Platba převodem". Před odesláním objednávky se objevily platební údaje, které ale odesláním objednávky zmizely. Myslela jsem si, že budou v potvrzovacím mailu, ale nebyly. Doteď se nikdo neozval, že není objednávka zaplacena, zda mají stornovat nebo jestli chci poslat platební údaje. Ticho. 7 dní ticho. Objednali jsme tedy jinde a Dráčiku se příště vyhnu.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás komplikace se zaplacením objednávky, ale vaše informace uvedené výše se nezakládají na pravdě a jsou značně zkreslené. Každý potvrzovací email obsahuje platební údaje, obsahoval je i ten váš. Po třech pracovních dnech odchází automatická upomínka ohledně nezaplacené objednávky. Pokud zákazník nadále nereaguje, posíláme osobní email s dalším upozorněním, že není zaplaceno a nabízíme jiné způsoby platby. Tento email jsem vám poslala já osobně, den před napsáním této recenze. Byl to čtvrtý pracovní den po objednání a třetí pokus se s vámi spojit. Nereagovala jste ani na jeden email. Věděla jste, že nemáte zaplaceno, co Vám, prosím, bránilo v tom nám sama napsat nebo zavolat, že se vám platební údaje v emailu nezobrazily? (to se pravděpodobně stalo nastavením vaší emailové schránky a to zákazem html příloh a to my opravdu neovlivníme). Navíc máme na titulce eshopu uvedené číslo účtu, kam lze zaplatit, takže stačilo si ho opsat, nebylo potřeba volat ani psát. Z naší strany rozhodně žádné ticho nenastalo, probíhal standardní upomínací proces. Samozřejmě nás mrzí, že jste objednala jinde a děkujeme touto recenzí za informaci, že máme vaší objednávku stornovat. Rádi bychom se o problému dozvěděli jinak než negativní recenzí na Heuréce. Z naší strany proběhlo vše naprosto korektně. Nicméně potvrzení objednávky jste dle vašich slov dostala, tak si nedovedu představit, že by nedorazily emaily upomínací. Celé to na mě budí dojem, že jste o vyřízení objednávky velký zájem neměla. Důvod této recenze si můžeme jen domýšlet. Michala Loudínová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Kniha přišla v pořádku. Odpověď na moji mailovou otázku jsem nedostal.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, pokud byste položil emailový dotaz nebo zavolal, odpověď byste dostal v krátkém časovém horizontu v případě emailu a okamžitě v případě telefonátu. Dotaz jste ale položil formou poznámky v objednávce a ta poznámka vůbec nezněla tak, že očekáváte písemnou reakci na ní. Poznámku "Dobrý den, Madynka zachránkyně - pokud možno nová - půjde sehnat?" jsme pochopili tak, že pokud sehnat půjde, máme vám ji přidat k objednávce a pokud nepůjde (což jste asi věděl dříve než my, že nejspíš nepůjde, protože titul je vyprodaný), máme vyřídit vaší objednávku dle původního zadání, což jsme udělali. Upřímně nás vaše negativní recenze a nedoporučující hodnocení velmi mrzí, protože nevíme, proč jsme ho dostali. Objednal jste zboží, které jsme vám dodali. Zboží, které jste poptával, ale které my jsme nikdy nenabízeli, jsme neodeslali, protože i když jsme ho pro vás ve velkoobochodě poptali, sehnat nešlo. Udělali jsme maximum a kontaktovali bychom vás jen, kdyby kniha dodat šla. Myslím, že z naší strany proběhlo vše naprosto korektně, a i když jsme zvyklí dělat pro naše zákazníky první poslední, tak někdy to zkrátka není pro některé dost.Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Penal je vyobrazeny ako naplneny. Nas penal bol zial prazdny a ze tomu tak byt nemalo, svedci pritomnost papieroveho rozvrhu a pravitka. Skoda. Syn bol smutny.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, pokud jakýkoli námi prodávaný penál obsahuje i vybavení typu pastelky, fixy, vždy toto uvádíme v popise produktu a penál má již v názvu Vybavený nebo Plněný. Koupila jste si penál od firmy Ergobag, který vybavený není, ani to nikde neuvádíme, že by byl. V doplňujících obrázcích vidíte, jak penál vypadá naplněný, jsou to ilustrační fotky, neznamená to, že penál je dodáván s náplní. Tento výrobek prodáváme s těmito doplňujícími obrázky dlouhé roky a jste první, kdo si myslel, že obdrží penál s výbavou. Pro jistotu jsme upravili popis, kde je nově velkým písmem zmínka, že penál výbavu neobsahuje, aby k podobné mýlce v budoucnu již nedošlo. Je naprosto běžné, že výrobci dávají do penálů papírový rozvrh a někdy i papírové pravítko. Přítomnost těchto dvou položek nemá s faktem, že se penál dodává neplněný, žádnou souvislost. Mrzí nás, že by váš syn smutný, ale bohužel nás nenapadlo, že si někdo doplňující ilustrační obrázek vyloží tak, že je penál plněný. Penál můžete samozřejmě i vrátit, pokud se zbožím nejste spokojena. Škoda, že se o vaší nespokojenosti dozvídáme jen z této recenze, raději vždy jakoukoli nespokojenost zákazníka řešíme osobně a většinou se dohodneme na řešení, které zákazníkovi vyhovuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Strašný obchod

    Objednávku jsem v čas stornovala a od té doby mi chodí výhružný mail , kde chtějí proplatit poštovné a to v jiné výši než požadovali u objednávky.
    V žádném případě nic neobjednávejte!!!

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den,
    objednávku jste nestornovala, ale nepřevzala jste dobírku. Nepřevzetí dobírky není forma, jakou se stornuje objednávka nebo odstupuje od smlouvy. Následně jste poslala email, kde jste vysvětlila nepřevzetí dobírky tím, že tchýně koupila zboží jinde. Objednávku lze bezplatně stornovat před jejím odesláním. Pokud nedojde k převzetí dobírky, je potřeba uhradit náklady, které vzniknou jejím marným odesláním. Z tohoto důvodu jsme vám poslali žádost o úhradu 119Kč, což je částka, kterou máte v objednávce. Tuto žádost jste ignorovala. Stejně jste ignorovala druhou upomínku k této platbě. Následovala poslední třetí upomínka s částkou 150Kč, tedy s navýšením 30kč kvůli opakovanému upomínání. Na třetí upomínku reagujete touto recenzí místo toho, abyste se postavila čestně k faktu, že jste způsobila nějakou škodu a náklady na poštovné zaplatila. My se k zákazníkům chováme vždy naprosto korektně a jsme rádi, když se oni také tak chovají k nám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží ve slíbeném termínu nedorazilo, další informace nemám.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, zboží jsme odeslali s mírným opožděním původně stanoveného termínu, jelikož český výrobce byl ve skluzu s dodávkami. O změně termínu jsme vás chtěli 2x telefonicky informovat, bohužel jste nezvedl telefon, ani nevolal zpět. Následně jsme si vysvětlili emailem. Doufám, že je již vše v pořádku a dárek od nás udělá obdarovanému radost.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání.

    Včelí medvídek Brumda, přestože má zpívat po zmáčknutí packy písničky, nevydal ani hlásku. Plyšáčka jsem si objednala hlavně proto, že má být zvukový. Toto mi dojem z něho pokazilo a nevím, zda bych si ještě nějakou zvukovou hračku z internetového obchodu objednala. Přístě si ji raději koupím přímo v nějakém kamenném obchodě, kde si funkčnost mohu ověřit.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, mrzí nás vaše zklamání, ale první věta v popisu výrobku zní: POZOR, JEDNÁ SE POUZE O PLYŠOVOU HRAČKU BEZ HRACÍHO STROJKU, HRAČKA NEZPÍVÁ. Máme za to, že zákazníci při nákupu čtou popisy výrobku. Z důvodu existence obou verzí jsme tuto informaci napsali tučným písmem jako první větu v popisu hračky. Vzhledem k povaze nákupu je dobré si o výrobku přeci jen něco přečíst, předejde se pak podobnému zklamání. Hračku lze bez problému vrátit zpět na naší adresu. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo, i když jsem ho ihned zaplatila převodem z účtu a na můj dotaz emailem nikdo nereaguje.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den,
    omlouvám se za pozdní odpověď na váš email, v době prázdnin dětí jsem čerpala dovolenou a odpovídala jsem ihned po návratu do práce. Rychlost platby nijak neovlivňuje rychlost vyřízení objednávky, jedna položka z vaší objednávky byla u výrobce vyprodána, detailnější informaci o dodání najdete v emailu. Velice se omlouvám a děkuji za pochopení. Michala Loudínová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vůbec nereaguje na email s reklamací. Je to položka za 100 kč, takže dál tímto nemíním trávit čas, ale nakoupili jsme spolu s tímto zbožím další věci za 2500 Kč (osobně v obchodě, ne přes eshop) , tak by člověk čekal trochu jiný přístup.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Nereagujeme, protože žádný email s reklamací nám na email nedorazil. Pokud by dorazil, reagovali bychom obratem. Náš přístup k reklamacím se neodvíjí od výše objednávky, vyřizujeme stejně jakoukoli reklamaci na jakkoli drahé zboží.
    Dohledala jsem objednávku, na kterou reagujete touto recenzí, která je ale ve výši 300Kč a tudíž se to zřejmě této objednávky netýká. Pokud jste nakoupili přímo na prodejně, tak na dokladu není vaše jméno a bez spolupráce s Vámi nejsem schopná tuto reklamaci dořešit, protože nevím, o jakou objednávku a zboží se jedná. Volala jsem vám, bez úspěchu. Pokud budete chtít reklamaci vyřešit, ozvěte se mi, prosím, na můj telefon nebo email. Určitě ji vyřešíme k Vaší spokojenosti. Děkuji za pochopení. Michala Loudínová