• Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, bohužel jste si vybrala zboží z české malovýroby v době, kdy poptávka několikanásobně převyšuje výrobní možnosti výrobce. Na toto zboží se čeká obvykle dva týdny, přibližnou dodací lhůtu jste měla stanovenou se včerejším datem odeslání. Vše mělo proběhnout v termínu, bohužel kromě výrobců momentálně mají s kapacitou problém i přepravci. Toto zboží máme od pátku na cestě a PPL ho ani čtvrtý den nedovezlo místo standardního jednoho dne. V tuto chvíli překračujeme avizovaný termín expedice o jeden den, zboží snad konečně zítra dorazí a budeme ho moci odeslat. Omlouváme se za toto krátké opoždění, ale v prosinci není možné dodržet lhůtu přesně na den. Děkuji za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Porušený obal zboží, karton i vnitřní plastový obal

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu.Zkontrolovali jsme veškeré naše skladové zásoby uvedeného zboží a zjistili jsme, že dovozce vkládá dovnitř balení české návody a vyndavá anglické, které jsou uvnitř zaletovaného igelitového obalu. Aby toto mohl udělat, sáčky částečně rozřízne, vyjme anglický návod a vloží český. Mají to tak všechny sady. Vzhledem k Vašemu dojmu, že se jednalo o vrácené zboží předchozím zákazníkem, jsme dovozce upozornili na nevhodný způsob výměny návodů a věříme, že do budoucna zváží jiný lepší způsob, jak český návod do balení vkládat. Nejedná se v žádném případě o vrácené nebo jakkoli jinak používané zboží. Děkujeme za upozornění.

  • Nedoporučuje obchod

    dodnes som neobdrazala tovar ani odpoved na moju otazku ohladne dorucenia, pritom iny konkurencny cesky e-shop objednavku, uskutocnenu v rovnaky den, davno dorucil

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, omlouváme se za prodlevu v komunikaci, která nastala kvůli celorepublikovému svátku v minulém týdnu. Vaše objednávka nebyla vyřízena, protože peníze přišly na náš účet bez v.s a jména a nebylo žádným způsobem možné identifikovat odesílatele této platby. Toto jsme dnes spolu doladily po emailu a zboží poputuje na vaší adresu dle dalších instrukcí od vás. Děkuji za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Stavebnice přišla otevřená.lesna

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Námi dodávané zboží pochází přímo ze skladů výrobce, zboží distribuované naším eshopem není před dodáním zákazníkovi jakkoli používané. Stavebnici jsme vám poslali ve stavu, v jakém nám ji dodal výrobce. Mrzí nás, že jste nebyla s balením výrobku spokojená, ale v žádném případě to nebylo tím, že by výrobek někdo před odesláním na vaší adresu vybaloval či jinak používal, dodali jsme Vám novou stavebnici v originálním balení. To, že není igelitový sáček zavařený, neznamená, že stavebnici někdo před Vámi používal. Děkuji za pochopení. M.Loudínová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží dorazilo v pořádku, ale na jinou adresu než bylo uvedeno.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, omlouvám se za chybu v expedici. Bohužel jsme expedovali 2.3 a v souvislosti s přechodem na EET a nový systém nám nefungovaly exporty objednávek do systému PPL a zadávali jsme vše ručně. Kolega si nevšiml při ručním zadávání, že se fakturační adresa liší od dodací. Balík lze jednoduše přesměrovat, mrzí nás, že jste nás nekontaktovala, přesměrování bychom rádi zařídili. Děkuji za pochopení, první dny přechodu na nový fakturační systém byly velmi náročné a bohužel se nám jedna chybka vloudila

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    V balíčku nepřišlo žádné potvrzení o zaplacení a ze strany obchodu po několikerém poptání po měsíci stále žádná odpověď.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, na základě recenze jsem zkontrolovala emaily z vaší adresy. Bohužel jste nám opakovaně napsala tak, že jste odpověděla na automatický email o změně stavu objednávky. Tento bohužel není doručovaný do žádného z našich emailů, není možné odpovídat na tyto automatické maily, které jsou automaticky mazány, omlouvám se. Fakturu jste v balíčku obdrželi, dáváme do každé zásilky potvrzení o zaplacení. Vzhledem k tomu, že bylo doručováno do školky, je možné, že faktura nebyla řádně předána odpovědné osobě ve školce. Mrzí nás tato situace, ale stačilo napsat standardní email, zavolat, poslat sms, kopii dokladu byste měla obratem do hodiny. Tento jsem vám právě poslala. děkuji za pochopení. M. Loudínová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlá dodávka vybraného zboží, kamenná prodejna v Praze, možnost osobního vyzvednutí a případné změny objednávky přímo na místě.
    • Online komunikace bez problémů.
    • Kamenná prodejna není příliš reprezentativní, ale to nehodnotím jako mínus, brala jsem to spíše jako výdejní místo pro e-shop. Ovšem přístup slečny, jež mi předávala zboží mě překvapil. Slečna byla otrávená, skoro až naštvaná, že kvůli mě musela přerušit nejspíše rozpracovanou inventuru. Objednané zboží mi předávala bez jakéhokoliv zájmu. Když jsem se po pár minutách do obchodu vrátila, zda by bylo možné zboží vyměnit za jiné, protože naživo jsem zjistila, že zboží nesedlo mým představám, tak řekla, že ano, ale další podrobnosti k výměně zboží jsem z ní skoro musela páčit a tvářila se již více než naštvaně. Při mém odchodu ani neodpověděla na pozdrav. Prozákaznický přístup, ochota věnovat se klientovi tak, aby měl chuť se vracet, to je základ obchodu...

    Online objednávka bez nutnosti komunikace je bezproblémová, při osobním přístupu má obchod mezery.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den Katko, děkujeme za zpětnou vazbu. O komunikačním problému naší kolegyně na prodejně víme a aktivně ho řešíme. Kolegyně je velmi pracovitá a spolehlivá, jsou zákazníci, kteří odchází spokojeni a chválí ji, protože jim dobře poradí s výběrem a ráda se jim věnuje. Bohužel je ale občas v komunikaci se zákazníkem neobratná a neumí dobře řešit nestandardní situace, jaká byla u Vás. Zboží vám mělo být samozřejmě vyměněno s úsměvem a bez sebemenšího zaváhání. Bereme to jako profesionální selhání naší kolegyně, ona sama to také tak vidí, toto jsme s ní podrobně probrali a pracujeme na tom, aby se do budoucna uměla lépe s podobnými situacemi vyrovnávat. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnou zkušenost z naší prodejny.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zastaralý eshop.

    Zastaralý eshop, bez možnosti platby online a širšího výběru dopravy. Zboží nakoupeno na základaně nejnižší ceny.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Platbu kartou jsme zavedli od listopadu, tedy jen pár dnů po Vaší objednávce. Rozšířili jsme i počet přepravců, který jsme měli již dříve, ale na základě toho, že zákazníci vždy u nás preferovali PPL, jsme širší výběr dočasně zrušili. Po znovu zavedení dalšího přepravce nadále 99% našich zákazníků preferuje PPL:-) Pokud někdy v budoucnu zlepší svoje služby pošta tak, aby doručování přes tohoto partnera nebylo noční můrou pro zákazníky i pro nás, rádi do nabídky vrátíme tuto možnost, kterou jsme v minulosti s mnoha problémy s doručováním využívali. Eshop jsme před rokem kompletně modernizovali a věříme, že zavedením platby kartou jsme tento zastaralý dojem odstranili:-) Děkujeme za Váš nákup!

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem objednala 10.10.2016, ten den poslala platbu, přes 6500Kc, žádný malý balíček......do dnešního dne žádná komunikace, když pominu od obchodu údaje k platbě. Dnes 31.10. 2016 mi přišel email jak jsem spokojená s obchodem. Nevím popravdě co si o tom myslet a jestli to je nějaký vtip.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • rychlost
    • jedinecnost zboží
    • nelíbil se mě materiál na tričko

    tričko s krtkem jsem nikde jinde nenašla
    zkušenost dobrá s obchodem i doručením
    obchod doporučuji pokud někomu nezáleží na kvalitě materiálu

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, již jsme si vysvětlovaly emailem. Trička s Krtkem prodáváme dlouhé roky, za 12 let jsme na trika od tohoto výrobce neměli jedinou reklamaci, opravdu si nemyslím, že je s kvalitou tohoto výrobku něco v nepořádku. Trička máme odzkoušená i na našich dětech, vydržela dědění sourozenců a ještě jsme je poslali dál mladším kamarádům. Každý zákazník může mít jiné nároky a pokud triko neodpovídá Vašim představám, není problém zboží vrátit. Děkuji za pochopení.M.Loudínová, Dráček.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na základě podkladů od eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • osobní odběr
    • zboží rychle dostupné
    • vyšší ceny proti konkurenci

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, zboží jste objednal týden před Vánocemi. Objednávku jste zrušil 23.12., týden jsme Vám zboží blokovali k prodeji a bylo zrušeno poslední předvánoční den až na základě naší opakované urgence. Nákup byl v nevelké hodnotě, je samozřejmě možné, že někde mohli mít o nějakou desetikorunu levněji. Mrzí nás, že jen z tohoto důvodu nám dáváte nedoporučující recenzi, a je škoda, že cena produktu byla jediným kritériem k hodnocení kvality našeho obchodu. Naše ceny jsou průměrné, ne nejnižší, ale ani nejvyšší, zakládáme si na vysoké kvalitě služeb a rychlém zpracování objednávek s vysokou skladovou dostupností prodávaných položek. Naši zákazníci toto většinou oceňují:-)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem nepřevzala, bylo připraveno k osobnímu odběru nekompletní.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, zboží bylo dodáno z velkoobchodu v neporušeném stavu v originálním obale, nebyl důvod se domnívat, že obsah nebude kompletní. Obsah balení kontrolujeme pouze na vyžádání zákazníka na prodejně, kdy před ním krabici otevíráme. Není možné to dělat jinak, většina zákazníků požaduje zboží, které je v originálním neporušeném obale, který nikdy nebyl otevřen. Dětská dřevěná váha, která byla poslední na skladě, neměla přibalené závaží, a protože to bylo těsně před Vánocemi, nebylo možné toto doobjednat. Velmi se omlouváme za zbytečnou cestu do naší prodejny, v případě dřívějšího nákupu bychom byli schopni do Vánoc dodat kompletní

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Lžou o skladových zásobách.

    Dodání zboží "skladem" trvalo 11 dní. To je v dnešní době tragedie. Samotná doprava trvala 1 den. Obchod tedy na vyřízení potřeboval 10 dní. Věří snad někdo, že měli zboží opravdu skladem? Navíc nijak nekomunikovali a férově neupozornili, že by to mělo tak dlouho trvat. Nedoporučuji z důvodu klamání spotřebitele.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Milý Bobe, chápu, že Vám eshopy, které uvádějí zboží skladem a toto skladem nemají, vadí.Nám také, a proto o svých skladových zásobách nikdy nelžeme. Zboží jste objednal 29.11. krátce před půlnocí, jedna položka byla skladem, objednal jste si ale položky dvě, druhá měla dodací lhůtu 2 týdny. Eshop Vám na všech místech objednávky generoval expedici na den 14.12, což je zítra. Druhou položku neměl výrobce skladem, proto byla tak dlouhá dodací lhůta. Nicméně výroba dodala nakonec dříve,a tak jsme i my odeslali zboží už 3.12, tedy 4. pracovní den od objednání a ne 11.den, jak nepravdivě uvádíte vy. Umíme to i rychleji, skladové položky odesíláme do 24h,ale v tento čas se prostě musíme řídit našimi dodavateli a jejich schopností doplňovat sklady. Naše komunikace proběhla naprosto standardně, dostal jste všechny informační emaily, jak o předpokládané lhůtě odeslání, tak o dni expedice i doručení. Z vaší strany žádný kontakt neproběhl, protože vše probíhalo jak mělo. Pevně věřím, že jste si jen spletl obchod a psal jste recenzi na někoho úplně jiného, než na nás. Ano, pokud uvádíme, že máme zboží skladem, tak ho skladem máme a spotřebitele opravdu neklameme:-) níže kopie emailu, který jste dostal ihned po objednání:
    Vážený zákazníku,

    děkujeme za objednávku na stránkách Dráček.cz.

    Na vyřízení Vaší objednávky pracujeme. Pro komunikaci prosím používejte přidělené číslo objednávky: 1062904550

    Předpokládané datum expedice je 14.12.2015.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velká neochota paní na prodejně ukázat mi objednaný koberec i když bylo toto telefonicky domluveno. Objednaný koberec přeřízla nůžkami. Dodán jiný, ten byl na skladu zřejmě dlouho, po 10ti dnech se zatím nenarovnal

    důkladná kontrola zboží nutná.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí tato zkušenost, uvedená paní prodavačka už u nás nepracuje i z výše uvedených důvodů. Náš obchod si zakládá na velké vstřícnosti k zákazníkům a popsané chování není přijatelné.Pokud u nás ještě někdy nakoupíte, můžete se spolehnout, že se tato situace nebude opakovat. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dorazila mi hračka,ktera ležela někde na prodejně! To by mi až tak nevadilo,jako to že jsem na tuto skutečnost nebyla upozorněna! Hračka (didaktický vozík medvěd) byl poškrábany,odřený a měl strhnuté závity... Škoda,pokazilo to radost,všem! Z tohoto obchodu už nikdy nic neobjednam!!!!!! Nechapu,proč jsem na to nebyla upozorněna! Používaná hračka,kdo ví jak dlouho a kde... A hned za plnou cenu! HNUS,HNUS,HNUS!!!

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, jak jsem již psala do mailu, mrzí nás problém s dodaným zbožím. Hračka Vám byla dodána ve stavu, v jakém jsme ji obdrželi od našeho německého dodavatele, na první pohled nevykazovalo balení žádný problém, neměli jsme důvod hračku rozbalovat a pododrobně zkoumat její stav. Zboží leželo cca 1 měsíc v regále našeho skladu, nebylo nikde na prodejně, nebylo vystavené, ani nijak používáné. Pokud obsah po rozbalení vykazoval jakékoli vady, stačilo poslat na náš email fotografie a domluvit se na výměně zboží nebo slevě kvůli zmíněné vadě. Nemohli jsme vás upozornit na vadu, o které jsme neměli tušení. Náš obchod nikdy neexpeduje používané zboží nebo zboží s jakoukoli vadou a pokud z různých důvodů dojde k tom, že zákazník dostane zboží poškozené (většinou při přepravě), řeší se následně jako reklamace ve prospěch zákazníka. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    • objednané zboží není skladem, obchod se mnou nekomunikuje

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, to že zboží není skladem, jste věděl hned v době objednání, neskladové položky i dobu dodání uvádíme na eshopu. Emailem jsme tuto informaci potvrdili. I když máme jako eshop poměrně velké skladové zásoby, není možné mít na skladě úplně vše a stále. Bohužel Vámi vybraný penál byl v době objednávky dočasně vyprodaný u dovozce a čekání déle než původně avizovaný týden Vám nevyhovovalo, objednávku jsme na základě Vaší žádosti zrušili. Komunikace probíhala standardně. Samozřejmě nás mrzí, že zboží bylo nějaký čas doprodané, a že jste si musel zakoupit jinde, kde ho ještě měli skladem. I to bohužel obchodování na internetu přináší

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedoporučují,vůbec žádna komunikace. jsou nespolehliví!!!!!

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, v zápětí po Vaší objednávce jsem Vám já osobně volala, že jedno z objednaných trik není skladem v požadované velikosti. Domluvily jsme se, že na dodání nespěcháte a že preferujete objednanou velikost před jiným řešením,což jsme se snažili zajistit. Po několika dnech jste sama zavolala, sdělila jsem Vám, že triko ještě nemáme a nabídla znovu zaslání dvou jiných velikostí s tím, že Vám trika přeměříme a pošleme rozměry emailem. Komunikace mohla být pružnější, snažili jsme se v mezičase sehnat původní velikost, čím se to celé protáhlo, ale měla jsem pocit, že preferujete vyčkávat na sehnání správné velikosti před náhradním řešením výběru jiného zboží. Mrzí nás, že nákup neproběhl dle vašich představ, ale to, že neprobíhala žádná komunikace, není pravdivá informace

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nemožnost využít k placení rozšířené moderní formy, nap. platba kartou. Naše firma prodává jen kávu, ale nedovolila by si neumožnit moderní způsoby placení a zůstat u hotovostních dobírek jako před 50-ti lety. V takovém obchodě, který to nenabízí nakupuji jen v největší nouzi a již nikdy více.

    Kdo rád manipuluje s hotovostními platbami a spokojí se s tím, nechť nakupuje u Vás. Jiné problémy jsem nezaznamenal-

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, ano, náš eshop už má něco za sebou a zaostává za nejnovějším trendy, z tohoto důvodu chystáme v horizontu 3 měsíců eshop nový, který bude mít všechny vymoženosti moderního světa. I tak jsme rádi, že jste u nás nakoupil, a že kromě placení dobírkou (která je mimochodem přes veškeré modernější způsoby stále nejoblíbenější formou úhrady v ČR), vše proběhlo v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Prislo neco jineho nez jsem objednal.
    • Zbozi neni v katalogu oznaceno cisly nebo pismeny viz koberec farma vice druhu bez oznaceni.Telrfonicky jsem vysvetlil ktery vzor pozaduji a prisel jiny po urgenci klid.

    Brz zajmu co zakaznik pozaduje.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, omlouváme se za problém s dodaným motivem, není to naším nezájmem, ale neznalostí, která nás samozřejmě neomlouvá. Výrobce lehce změnil motiv koberce farma (na koberci jsou silnice místo polních cest), neřekl nám o tom, a o existenci dvou motivů jsme se dozvěděli až od Vás.Koberec se i po změně designu nadále dodává pod názvem farma a pod stejným objednacím číslem, nadále jsou na něm koně a jiná zvířátka, změny v designu cest jsme si bohužel nevšimli a poslali koberec dle Vaší objednávky, ale s jiným typem cesty. Toto jsme si po telefonu následně vysvětlili. Bohužel koberec s požadovaným starším motivem jsme už neměli a nemohli jsme ho tedy dodat. Omlouváme se, pochybení nebylo záměrné nebo dané naším nezájmem. Nabídku na eshopu jsme obratem aktualizovali. Děkuji za pochopení