• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    nedoporučuji, zboží dorazilo zapáchající zatuchlinou.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, vzhledem k tomu, že je to již druhá podobná recenze z objednávek v rozmezí několika málo dnů, pátrali jsme po možné příčině tohoto problému. Obě objednávky byly na podobné zboží, které se u nás ve skladu prakticky nezdrželo, nové, zabalené od výrobce, problém se zbožím jako takovým prakticky nebyl možný. Jednalo se i o novinky u výrobce, nemohl je skladovat dlouho ani on. Po telefonické konzultaci s předchozí zákaznicí jsme se shodly na tom, že na vině byla zřejmě kartonová krabice, ve které zboží bylo přepravováno. Po pátrání v našem skladu jsme zjistili, že jeden balíček kartonů používaný v době expedice Vašeho zboží nebyl ve 100% stavu, část těchto kartonů expedice vyhodila a část byla bohužel použita i na balení zboží. Krabice původně ležely na dně většího množství jiných kartonů a zřejmě došlo k jejich poškození. Kartony skladujeme v místnosti s omezenou cirkulací vzduchu, což mohlo způsobit zmíněný zápach. Velmi se omlouváme za toto pochybení našeho skladu, krabice měly být zlikvidovány a dále nepoužívány. Již jsme přijali příslušná opatření. Vzhledem k tomu, že se nám tato situace v minulosti nikdy nepřihodila a ve skladu pracuje nový zaměstnanec, došlo k této velmi nepříjemné situaci shodou okolností a nezkušeností daného pracovníka. Hračky jako takové ale musely být ve 100% stavu. Samozřejmě je lze kdykoli vrátit, ale z Vaší reakce jsem pochopila, že o toto zájem nemáte, i z toho usuzuji, že zboží bylo nakonec v pořádku. Bohužel se mi nedaří se Vám dovolat, budu to nadále zkoušet. Děkuji za pochopení. Michala Loudínová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodací lhůta.
    • Zboží dorazilo v hrozné krabici.Po otevření byla jedna z hraček zcela rozsypaná a krabička roztrhaná, druhá věc-konkrétně kobereček, byl zahnutý tak, že byl nalomený.Vše bylo nekvalitně zabalené a i pán z dopravní společnosti tímto balíkem asi nešetřil a zacházel s ním jako s hadrem.Balíček jsem ale nereklamovala, ostatní věci byly v pořádku.Objednávat zde již ale nebudu.

    C

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí nastalá situace, ale zboží od nás odcházelo ve 100% stavu a dobře zabalené. Bohužel přepravní služby se nechovají k zásilkám vždy tak, jak by měly, sama jste zmínila, že řidič s naším balíkem nezacházel dobře. Jsem ráda, že jsme si celou záležitost nakonec vysvětlily po telefonu. I když práce přepravní služby poškozuje tímto velmi naší firmu, můžu udělat jediné a to stěžovat si na DPD a na konkrétního řidiče, což také udělám. Nixméně to nemění nic na situaci, že jste dostala poškozené zboží. Zboží lze samozřejmě reklamavovat i po převzetí zásilky, nevadí, že řidič nesepsal žádný protokol o poškození, pokud existuje fotodokumentace rozbitého zboží a stavu krabice, není problém vyřídit reklamaci na DPD zpětně. Mrzí nás to, ale bohužel tento problém nelze vyřešit jinak než případnou reklamací, u všech přepravních služeb se bohužel najdou lidé, kteří svou práci nedělají dobře a výsledkem je to,co se stalo Vám.

  • Nedoporučuje obchod

    • nebyl tam žadnej darek to se mi nelibi

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že náš obchod nedoporučujte pouze na základě faktu, že v zásilce nebyl žádný dárek. Upřímně jsme z tohoto hodnocení trochu rozpačití. Objednala jste si jedno DVD za 59Kč, součástí nabídky žádný dárek nebyl, objednané zboží jsme dodali obratem. Nikde neinzerujeme, že bychom do každého balíčku přidávali dárky tak je to nejspíš o špatně nastaveném očekávání.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dodací lhůta.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, mrzí nás Vaše nedoporučující recenze, ale bohužel v době dovolených našich dodavatelů, kteří si berou dvoutýdenní celzávodní volna bez možnosti takto dlouho objednat zboží, se bohužel dodací lhůty neskladových položek můžou prodloužit, pokud se objednávka zákazníka sejde s dovolenou u dodavatele, jako ve vašem případě. Nezbývá nám pak než jen zákazníka poprosit o strpení s dodáním, jako to bylo ve Vašem případě. Zboží jsme pro vás objednali s dostatečným předstihem, ale přesto nám nebylo dodavatelem odesláno před jejich dovolenou. Ještě jednou se omlouváme, ale některé shody okolností ovlivnit neumíme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Jsem zklamaná, na internet.stránkách bylo v popisu uvedeno jako příslušenství: elektrický obvod + žárovka, nikde nebyla zmínka o potřebě baterií.Domnívala jsem se, že za ty peníze (1048,-Kč)bude planetárium něco jako lampička, která může svítit třeba celý večer,a ne kus plastu na baterky. Informace na netu považuji zavádějící a klamnou, kdybych to věděla, nekoupila bych. Vracet nebudu, protože to již obdržel můj vnuk k narozeninám a nelze mu to vzít.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, mrzí nás Vaše zklamání z výrobku, ale dovoluji si nesouhlasit s tvrzením, že popis výrobku je klamný a zavádějící. Popisy přebíráme ve většině případů od výrobce. V popise výrobku je uvedeno vše po pravdě, chybí pouze informace o zdroji napájení, kterou jsme po Vašem upozornění do popisu přidali.V každém případě pokud jste chtěla, aby měl výrobek jiný zdroj napájení než baterky, stačilo se předem informovat emailem nebo telefonicky, rádi bychom Vám tuto informaci zjistili. Jsou zákazníci, kteří naopak preferují baterky před šňůrou a nenapadlo nás, že by napájení baterkami mohl být pro výrobek nějaký handicap. Planetária prodáváme cca 2 roky, je to velmi oblíbený vánoční dárek a zatím nám ho nikdo nevrátil ani si nestěžoval, že by byl s výrobkem jakkoli nespokojený. Věřím, že i přes vaše zklamání si nakonec vnuk promítání hvězd užije i s použitím baterií.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Všechno přišlo v absolutním pořádku, jen u hodin jsem po vybalení zjistila, že jsou na zadní straně odštíplé a po vložení baterie nefungují...Vrátila jsem je tedy v zákonem stanovené lhůtě 14dní, nicméně peníze na účtě ještě nemám.Čekala jsem vstřícnější jednání.Na můj dotaz, kdy bude obchod posílat peníze mi odpověděli, že podle zákona mají na vrácení měsíc.Po téhle zkušenost již v obchodě objednávat nebudu!Myslím, že v dnešní době by se o zákazníky měli víc starat a reklamace vyřizovat rychleji!

    Reakce obchodu Dráček.cz

    děkujeme za recenzi, kterou se pokusím upřesnit citováním naší komunikace. Za naší firmu se domnívám, že vše proběhlo korektně. Našich zákazníků si vážíme a reklamace i vratky vyřizujeme co nejrychleji. Peníze byly zákaznici vráceny v nejbližším možném termínu v rámci momentálního provozu firmy, a to pátý pracovní den po obdržení vráceného zboží.

    > Dobrý den paní Loudinová,

    včera jsem Vám psala ohledně reklamace hodin Sluníčko.Bohužel jsem ještě nedostala žádnou odpověď a tudíž Vám oznamuji, že v zákonem stanovené lhůtě 14ti dnů odstupuji od smlouvy a hodiny Sluníčko Vám zasílám zpět na Vaší adresu.

    Dobrý den paní xxxxx,

    Váš první email jsem bohužel neobdržela, nemohla jsem tudíž reagovat.Standardní způsob, jak řešíme problémy se strojky u hodin je takový, že požádáme výrobce, aby zaslal na adresu zákazníka strojek nový. Výměna strojku je velmi jednoduchá. Pokud si ale raději přejete hodiny vrátit,
    je to samozřejmě možné. Dejte mi vědět, zda mám nechat poslat nový strojek nebo zda budete hodiny vracet. Pokud vracet, tak prosím na adresu Dráček.cz, Pod Kotlaskou 3, 18000 Praha 8
    S pozdravem

    Michala Loudínová
    Dráček.cz

    na tento první email jsem odpovídala hodinu po jeho obržení ve večerních hodinách, po své pracovní době. Domluvily jsme se zákaznicí na vrácení zboží. Hodiny se vrátily zpět v následujícím týdnu v době, kdy jsem jako jediný odpovědný člověk ve firmě za vrácené zboží byla na dovolené. Na dotaz, kdy budou vráceny peníze za hodiny, jsem zákaznici odpověděla obratem, 30 minut po jejím dotazu:

    Dobrý den paní xxx,

    momentálně jsem na dovolené a veškeré vratky budu vyřizovat po návratu v příštím týdnu. Ze zákona máme lhůtu 30 dnů, do kdy musí být peníze vráceny.
    S pozdravem

    Michala Loudínová

    peníze jsme odeslali ihned po mém návratu z dovolené, rychleji to opravdu nešlo:-)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednáné zboží je cítit zatuchlinou.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Výrobek (divadlo s loutkami) je výtvarně povedený, praktický a zatím se jeví, že se snadno nezničí. Komunikovala jsem telefonicky s p.Maškem, který je milý a ochotný vyjít zákazníkovi vstříc. Zakoupila jsem u Vás ještě dalších 6 loutek. Zdravím Kohnová

    Doporučuji obchod používat, neprohloupíte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednali jsme asi pred 10ti dny a odeslane zbozi bude az snad 26. Vezsinou jsem zvykla po objednani max.5 dni a zbozi je doma. Zatim tedy hodnotim negativne.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, na našem eshopu máme propracovaný systém poměrně přesných dodacích lhůt, které dodržujeme. Jak jste sama zmínila, tak Vám byl termín expedice stanoven na 26.11. a o tom, že na zboží budete 2 týdny čekat, jste věděla před tím, než jste si zboží objednala. Od většiny ostatních eshopů s dětským zbožím se lišíme tím, že prodáváme atypické věci, často je to z malovýroby a vyrábí se na zakázku. Na našem eshopu máme tisíce položek a není opravdu možné 100% našeho sortimentu držet skladem. To,co máme skladem, od nás expedujeme nejpozději druhý den od objednání, ostatně průměrná dodací lhůta našeho eshopu, která je Heurékou spočítaná na 3 dny, o tomto jednoznačně vypovídá. Ano, jsou zákazníci, kteří čekají na zboží 2-4 týdny. Objednali si zboží, které zrovna výrobce vyprodal a čeká se na jeho znovuvyrobení a jsou jiné další důvody, proč to občas trvá. Ve Vašem případě jste si objednala zboží, které nemá na skladě ani náš dodavatel a dováželo se ze zahraničí a proto se čeká dva týdny. Vždy ale zákazníka na dodací lhůtu upozorníme před objednáním jasně stanovenou dodací lhůtou, kterou vidí na eshopu a je zcela na něm, zda toto akceptuje nebo ne. Tím, že si zboží zákazník objedná i přes delší dodací lhůtu, máme za to, že je s touto srozumněn. Přijde mi nefér si objednat zboží, vedět ještě před objednáním, že zboží mi může obchod poslat až 26.11 a pak 23.11 vyjádřit nespokojenost nedoporučujícím hodnocením pro ostatní zákazníky z důvodu dlouhé dodací lhůty. Vámi objednané zboží přijde na sklad 26.11 a tento den Vám bude také odesláno, tedy přesně dle předpokladu.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • výběr zboží z domova
    • zboží si při rozhodování nemohu prohlédnout
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • male prostory
    • drobet chaos

    viz vyse

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Ano, větší prostory by se nám hodily. Nicméně nejsme klasický kamenný obchod, ale provozovna internetového obchodu, která slouží hlavně jako výdejna eshopových objednávek a také se z tohoto místa objednávky expedují. Toto se lze dočíst i na našich stránkách. Přes tyto podmínky nebyl výdej Vámi objednaného zboží jakkoli chaotický a nijak naše prostory neovlivnily kvalitu nákupu. Objednávku jste měla nachystanou a k žádným problémům ani zdržením při výdeji nedošlo. Nedoporučující hodnocení je pro nás trochu nečitelné, protože vlastně nevíme,co příště udělat lépe:-) Ale je to samozřejmě Váš osobní názor, na který máte plné právo. V každém případě nás to opravdu mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Skvely vyber,za prijemne ceny

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zakoupil jsem dětský kufřík-včelí medvídci, na kterém se ihned rozbil zámek.

    Nekvalitní výrobek, nedoporučuji

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, od výrobce tohoto produktu prodáváme stovky výrobků ročně a počet reklamací je minimálně. Nelze zajistit, aby se občas něco nerozbilo a od toho máte možnost rozbitou věc přinést na reklamaci. Pokud se to stane hned po nákupu a je to viditelné, že se jedná o vadu výrobku, tak měníme kus za kus. Chápu, že i cesta zpět na prodejnu nebo zaslání zboží je nepříjemná věc, ale i když budete prodávat sebekvalitnější věci, tak se občasným reklamacím nelze vyhnout. Určitě se to dá vyřešit k Vaší spokojenosti, ale nevyřešíme to, pokud jen napíšete stížnost na Heuréku....

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Po 1. objednávce trvalo 5 dní, než se z obchodu ozvali, že objednané zboží není na skladě a nabídli jinou variantu.Potom pouze jeden druh zboží měli ve 2 stejných kusech, což jsem nakonec s rezignací přijala, protože jsem produkt potřebovala.

    Přestože jsem nakonec vzala jiné zboží, než jsem původně a potom po druhé nabídce objednala, vážím si toho, že jde o český výrobek a dle etikety jde o družstvo invalidů. proto bych je podpořila. Možná by to chtělo zlepšit managmant.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste byla nespokojena s nákupem u nás, ale ráda bych to přeci jen trochu upřenila, protože Vámi uvedené informace nejsou přesné. Neozvali jsme se po 5 dnech, ale informovali jsme Vás třetí pracovní den dopoledne. Objednala jste si 2ks kapsáře do školky, který se již nevyrábí a my jsme měli na skladě 1ks. U výrobce jsem zjišťovala, jestli nemají nějaké zbylé zásoby, abychom vám mohli dodat původně objednaný dezén. Bohužel jak jste zmínila, je to družstvo invalidů a komunikace není zdaleka tak pružná, takže jim trvalo dva pracovní dny, než skladník prohledal sklad a zjistil, že další kapsáře opravdu nemají.My jsme Vás informovali ihned po té,co jsme měli definitivně potvrzeno, že vám původně objednaný dezén nemůžeme dodat a navrhli dezény z našich skladových zásob. Kapsáře jsem odeslali ihned, jakmile jste nám potvrdila změnu v objednávce. Mrzí nás i tato prodleva, ale i tak myslím,že byla přiměřená situaci.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • pěkný a zajímavý a přehledný sortiment
    • dlouhá dodací lhůta
    • vázne komunikace

    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí nejlevněji produkt
    • s potvrzenou objednávkou se začal zabývat až po 8 dnech
    • navýšil cenu z důvodu navýšení ceny u dodavatele
    • nakonec přistoupil na původní cenu v objednávce

    zajímalo by mě, kolik je takových případů u tohoto obchodu, kdy se omlouvá z důvodu čerpání dovolené příslušného pracovníka, že zboží, bude dražší než v objednávce, protože prý mezi tím dodavatel zdražil; a dojde (možná) se značným zpožděním (zatím 10dnů) než u ostatních obchodů, které nabízejí dodání do 2dnů.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, toto je typický příklad toho, jak ve stejné situaci a snaze jí vyřešit nějakým kompromisem, Vám zůstanou dva zákazníci. Jeden spokojený a v pohodě a jeden totálně naštvaný. Jsme rodinný eshop, což má spoustu výhod, ale i nevýhody. Hlavní nevýhodou je, že když odjede rodina na dovolenou, znamená to, že ve firmě zbydou "jen" zaměstananci, kteří na týden zajistí bezproblémový provoz a veškerou komunikaci, ale mají omezený přístup k informacím a nemůžou vědět vše. Když dojde k výjimečně situaci, že v průběhu naší dovolené náš dodavatel výrazně změní cenu zboží, které nemáme skladem a v tento čas toto zboží někdo koupí, nemáme několik dnů na eshopu aktuální cenu a vznikne problém. Ano, jako jediný nákupčí zboží naší firmy, jsem byla týden na dovolené s našimi dětmi. V den návratu z dovolené jsem objednávala inkriminované zboží a zjistila, že se nákupní cena změnila cca o 30% nahoru, což je hodně. (podotýkám, že toto se stává jen pouze u jednoho našeho dodavatele a za celou dobu existence naší firmy jsme podobnou situaci řešili cca 3x). Pokud bychom chtěli dodat zákazníkovi za původní prodejní cenu, museli bychom tento nákup dotovat, nová nákupní cena byla vyšší než původní prodejní. Napsala jsem dvěma zákaznicím, které si zboží v týdnu mé dovolené objednali, jaká je situace. Dovolená nebyla žádná výmluva a patřičně jsem se za svou nepřítomnost omluvila. Navrhla jsem cca 15% zvýšení původní ceny (navýšení 100Kč), která byla ale nižší, než nová cena. Jedna paní reagovala tak, že novou cenu přijmula a neměla problém. Druhá paní, pisatelka této recenze, napsala rozezlený email, že jí žádná moje dovolená a změna nákupní ceny nezajímá, že je to náš problém, a že máme okamžitě dodat zboží za původní cenu a obratem, protože už na to týden čeká a objednala si to u nás jen kvůli ceně (jinde hold neměli dovolenou a cenu změnili včas). Nemáme opravdu za potřebí mít konflikty ze zákazníky, takže jsem paní napsala, že pokud můj návrh nepřijímá, že sice nemáme povinnost zboží za původní cenu dodat, ale že jí ho přesto dodáme, i když cenu budeme dotovat (kdysi jsem toto řešila s ČOI a zákon není v tomto ohledu vůbec jednoznačný a nikdo nemůže eshop nutit, aby zboží dodal v situaci, kdy se výrazně změní nákupní cena u dodavatele a je to jen a jen na rozhodnutí obchodníka, jak se k problému postaví). Já sama jsem několikrát nakoupila v jiných eshopech zboží v akci, kde se cena změnila následně a musím konstatovat, že mi nikdy daný eshop za mnou objednanou cenu zboží nedodal, pokud byli ve stejné situaci jako my, že by museli nakoupit dráž než prodat. Moc se mi to také nelíbilo, takže pokud jsme v této situaci (i když děláme vše proto, aby se tak nedělo), tak se snažíme o kompromis, abychom na to aslepoň neprodělali, když už nevyděláme a zatím jsme se dohodli vždy bez problému, takže mě reakce této zákaznice jednoduše zaskočila. Paradoxní na této situaci je, že nespokojená je zákaznice, která dostala zboží za původní cenu, ale asi by mě teď už překvapilo, kdyby to bylo jinak.Co se týká termínu dodání, tak posunutí termínu dodání zákaznice akceptovala a zná ho přesně a je ochotná čekat ( termín byl posunut o 4 pracovní dny!), protože tam kde mají zboží skladem ho nemají samozřejmě za původní cenu. Za nás doufám, že těchto situací bude v našem eshopu co nejméně, nejlépe žádná:-) a že budeme mít co nejméně zákaznic, které hodnotí negativně ten fakt, že jsme zboží dodali za původní cenu, byť na to doplácíme. K dotazu ohledně četnosti našich výmluv doplňuji, že na dovolednou jezdíme 2x do roka, týden v zimě a týden v létě, tudíž se "vymlouváme" maximálně s touto frekvencí.Pokud máme štěstí a nic se v době naší dovolené nepřihodí, tak se nevymlouváme vůbec:-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží jsem objednala, dosud nedorazilo, netuším, jestli dorazí, docela ho potřebuji
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dodání zboží, které není skladem.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, tuto objednávku provázela od počátku velká nedůvěra, protože zákazník měl špatnou zkušenost s objednáním zboží v jiném eshopu. Již na začátku se zákazník zřejmě rozhodl,že to stejné bude i u nás, takže by mě vlastně překvapilo, kdyby recenze byla pozitivní. Dodací lhůta byla delší než bývá standardně, ale bohužel je takový čas jaký je. Zboží, které máme skladem, expedujeme ihned, u ostatního jsme plně závislí na rychlosti našich dodavatelů. Zákazníka jsme po celou dobu čekání průběžně informovali o stavu objednávky a ujišťovali ho, že zboží dodáme a omlouvali se za delší dobu vyřizování. Chápu minusové body za dobu vyřizování (expedice 12 dni po objednani), ale vse bylo komunikováno naprosto korektně. Tak nějak mám pocit, že zákazník byl rozhodnutý být s námi nespokojený už před nákupem:-) Zboží přišlo daleko později, než chodí normálně, dodavatel poslal Radiálkou místo Geis a Radiálka funguje spíš hůře než lépe, vezli to k nám jednou tak dlouho než Geis, celkově se to neobvykle protahovalo na mnoha místech. Někdy se prostě věcí nedaří i kdyby se člověk postavil na hlavu. Ale jak říkám, myslím, že o průběhu této zakázky už bylo rozhodnuto před jejím zadáním do našeho eshopu:-)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Váš obchod mi byl doporučen.
    • Došlo mi úplně jiné zboží, než jsem si objednala. Jsem zvědava, jak dopadne reklamace.

    Byl to můj první nákup přes inernet a dopadl špatně. Takže asi nedoporučím,

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, ještě jednou se omlouváme za záměnu v barvě výrobku, který jsme Vam dodali. Naprosto chápeme, že je velmi nepříjemné nakoupit v eshopu a pak zboží vracet na výměnu, a že jste z toho rozladěná. Bohužel přes veškeré úsilí našeho skladu se chyby stávají. Děláme vše proto, aby k chybám nedocházelo. Jsme ale lidé, nejsme stroje. K chybám při balení dochází a docházet bude, je vždy akorát otázka, v jaké míře se to stává. Máme standardní chybovost jedno promile, v listopadu a prosinci toto číslo však narůstá až na půl procenta, a to z toho důvodu, že naroste asi tak pětinásobně počet balených zásilek a práce v expedici je v těchto dnech velmi stresová a časově náročná. Zboží balí v tento čas každý v naší firmě, i ti pracovníci,kteří to v průběhu roku nedělají, nejde to zařídit jinak. Najmout na dva měsíce v roce nového člověka na balení zásilek by byl zaručený způsob, jak si zkazit dobré jméno úplně. Nezkušený člověk za vánočního stresu takovouto práci nezvládá a naše chybovost by pak byla spíše každý druhý než každý dvoustý balík. Musíme vždy řešit natahováním pracovní doby a využitím každé volné ruce ve firmě. I tak si myslím, že na množství zabalených zásilek děláme chyb minimálně. Reklamace řešíme rychle, výměnou, případně dodáním chybějícího zboží ap. Nikdy nebyl v tomto směru u nás žádný problém. Náš obchod Vám byl doporučen, asi to nebylo náhodou. Samozřejmě nás velmi mrzí, že se ve Vaše případě stala chyba, a tím jsme přišli o důvěru, ale musím jen zopakovat. Chybám se zabránit nedá, dají se pouze minimalizovat rizika a udělat vše proto, abych chyb bylo co nejméně. Na to myslíme každý den.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobré ceny a velký výběr

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi, jen doufám, vzhledem k bodům a pozitivnímu slovnímu hodnocení, že ten palec dolů a nedoporučující hodnocení je jen omyl:-) Pokud bylo s Vaší objednávkou něco v nepořádku, tak nás prosím kontaktujte, děkuji