• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží v eshopu již nebylo a nikdo mi to nedal vedět

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní recenze, z naší komunikace víte, jak situace s objednaným zbožím vypadá a jakým způsobem komunikujeme. Jak jinak byste se dozvěděla, že nějaké zboží není nebo se na něj čeká, když ne od nás? Zboží jsme ještě neposlali, protože čekáme, zda dodavatel tento týden Vámi objednaný batůžek dostane od výrobce a protože se jedná o dovoz ze Španělska, tak se bohužel do poslední chvíle neví, jestli tento konkrétní typ dorazí, i když jsme ho celý letošní rok měli permanentně na našem skladě k dispozici. Na Vaší vlastní žádost jsme vyměnili další zboží ve Vaší objednávce, které jste si původně objednala, protože se Vám to původně objednané přestalo líbit a díky čekání jsme mezitím na sklad dostali pro Vás vhodnější zboží. Udělali jsme i tuto změnu, abychom Vám vyšli vstříc. Přesto z Vaší recenze tak nějak vyplývá, že v podstatě nekomunikujeme a o zákazníka se nestaráme. Když provozujete eshop, tak i když se snažíte sebevíc, některé zboží, speciálně před Vánocemi, dojde o chvilku dříve, než se od dodavatele dozvíte, že třeba už není a nebude. Zabránit tomu úplně nelze a je jen na následné komunikaci, jak se zákazníkem domluvíte.Chápu, že vždy zákazníka rozlobí, když si něco objedná a ono to pak není, ale informace o stavu objednávky od nás máte a více se bohužel v tuto chvíli dělat nedá. Navrhla jsem Vám řešení a domluvily jsme se na tom, že počkáme, jestli batůžek tento týden dorazí nebo ne. Toto vše jste věděla před napsáním této recenze. Děkuji za pochopení.
    Doplnění informace: batůžky dodavateli dnes dorazily, takže zboží odešleme v avizované dodací lhůtě dle vaší objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Sátek, který jsem si objednala dorazil v úplně jiné barvě, než je vystaven na internetu. Celkové hodnocení: dodání super, zboží na nic.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, pokud jste nedostala zboží správné barvy, tak je možné, že došlo k nějaké chybě při expedici zboží a bylo omylem zasláno jiné zboží, případně se může stát i to, že barvy se na každém monitoru zobrazují trochu jinak a že jste měla jinou představu o barvě, než byla v reálu. Ale vše se dá nějakým způsobem vyřešit. Trochu mě zaráží, že při takovéto nespokojenosti jste se neobrátila po obdržení zboží přímo na náš obchod, je opravdu škoda, že se takovouto věc dozvídáme pouze z Vaší anonymní recenze. Těžko pak s takovouto situací můžeme cokoli dělat. Pokud budete chtít vyřešit, napište prosím přímo na jakýkoli z našich emailů uvedených např na faktuře.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • bohužel krom tohoto obchodu už nikde nebyl žádaný produkt
    • nezohledňuje cenu přepravy k ceně zboží, myslím, že obálky v hmotnosti cca 200g by mohly být posílány jako dopor.dopis

    nakoupila jsem zboží za 150 Kč, které mi přišlo ve středně velké obálce, cena za doručení této obálky 120 Kč.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, jak celkem jasně píšeme v dodacích podmínkách, není možné na každou objednávku počítat individuální poštovné podle velikosti zásilky. Expedujeme desítky zásilek denně, zkuste si představit, jak předem vybíráte z tohoto množství zásilky, které se vejdou do obálky, počítáte nižší poštovné a vyčleníte na tuto činnost extra zaměstnance, který navíc bude chodit s těmito zásilkami na poštu stát frontu. Můžu Vás ujistit, že tato činnost by byla v chodu firmy tak finančně nákladná, že by to v žádném případě nenahradilo úsporu na poštovném. PPL si účtuje naprosto stejné poštovné jak za obálku o pár gramech, tak i za 50kg balík a proto i my máme ceny za přepravu nastavené paušálně. Tyto podmínky máte jednoznačně dané předem a máte možnost zboží neobjednávat. Netuším, proč jsme dostali 1.5 bodu za dodací lhůtu, když jsme vám zboží poslali v nejbližší možný den, čili druhý den po objednání. Mrzí mě,že jste s nákupem takto nespokojena a že to zřejmě zapříčinila výše poštovného. Od nás jste dostala službu v naší stadardní kvalitě, počítat nižší poštovné za obálky nebudeme ani v budoucnu. Na internetu objednávám často a na eshop, který by počítal poštovné za obálky, jsem nenarazila, možná zkuste příště Mimibazar

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • po deseti dnech od objednání zboží stále nedorazilo.Nedostalo se žádného vysvětlení přestože jsem udala tel. číslo a emailovou adresu. Pokud zboží nedorazí do 3 pracovních dnů,objednávku ruším a rozhodně nedoporučím obchod nikomu ze svého okolí.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Někdy si člověk užene negativní hodnocení ani neví jak, ale i to přináší život:-). Zákaznice si u nás objednala zboží, které jsme odeslali druhý den po objednání a další den jí PPL zboží doručilo, tedy měla zboží do dvou dnů. Hned po doručení první objednávky si u nás chtěla objednat další zboží, resp se domnívala, že učinila další objednávku, ale to se jí bohužel nezdařilo. Objednávka neproběhla, paní nedostala žádné potvrzení o své další objednávce, žádná komunikace ani tedy nastat nemohla, objednávka nebyla zadána. Po deseti dnech od své první a vyřízené objednávky dostala od Heuréky dotazník ke své první objednávce. Vyplnila ho tak, jak ho vyplnila, protože si myslela, že ho vyplňuje ke své druhé neexistující objednávce. Na to,jak bez problému proběhla první objednávka zapomněla. Vše jsme si vyříkaly po telefonu, zboží, které zákaznice potřebovala, jsme poslali okamžitě, objednávku jsem již zadala sama. Chybka se vloudí a vloudit se může komukoli, tentokrát to ale bylo zcela na straně naší zákaznice. Mě osobně mrzí, s jakou lehkostí naše zákaznice napsala negativní recenzi na náš eshop, když věděla, že první objednávka proběhla naprosto korektně a rychle. Ani jí nebylo divné, že na druhou objednávku nedostala od nás žádné potvrzení o tom, že objednávka proběhla. Automaticky jsme byli vrženi do kategorie nespolehlivých prodejců...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Výdejní místo zastrčené, špinavé, zboží na zemi.
    • Špína, špína, špína!!!

    Internetový obchod jako každý jiný.
    Výdejní místo děs a hrůza.
    Doporučuji ostatním si výrobky koupit jinde.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, na našem eshopu uvádíme, že jsme se v nedávné době přestěhovali a že se omlouváme zákazníkům pro dočasný stav prodejny. Jste první, kdo si stěžuje, že je výdejní místo zastrčené. Zatím jsme měli reakce jen pozitivní, jak je prodejna dobře dostupná u metra. Pravda, nejsme na hlavní třídě, ale to v případě eshopu opravdu není nutné. Jsme hlavně eshop a nikdy nebudeme mít reprezentativní prodejnu, kde bude vše sterilně srovnané v regálech a kde nenajdete jedinou krabici v dohledu. Vzhledem k pohybu zboží, kdy nám každý den přiveze několik zásilkových služeb v různé časy několik zásilek se zbožím a současně se balíky expedují od nás, není absolutně možné,aby na prodejně nikdy nebylo nic v krabicích. Zboží není na zemi, ale v krabicích na zemi. Buď je to to co zrovna přivezli nebo na něj ještě nemáme regál, ale vězte, že brzy bude regál na vše. Jistě se nám v nejbližšších dnech podaří tento stav vylepšit. Výdejní místo není špinavé, pokud jste tedy zrovna neměla na mysli fasádu, která se mimochodem bude během zimy opravovat. Je škoda, že jste své výtky k naší prodejně neřekla na místě prodavačce, možná byste si to vyříkali na místě a ona by Vám to ráda vysvětlila. Proti špíně s několika vykřičníky se ale opravdu ohrazuji. Zboží od nás odchází vždy v perfektním stavu, nikdy si žádný zákazník nestěžoval, že by něco bylo v tomto směru v nepořádku. Z vaší recenze bych měla dojem, že se u nás umaže úplně vše v okamžiku, kdy to překročí práh prodejny, včetně našich zákazníků. Dalším zákazníkům bych ráda vzkázala, že se jim může stát, že u nás zakopnou o krabici, ale špinaví od nás neodejdou:-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • JIž o nich nevím
    • Komunikace se zákazníky.

    V eshopu měli zboží, to jsme si objednal. Následně mi poslali, že ho nemají a že bude další týden. Další týden mi napsali, že jsem si objednal vyprodané zboží a že je to moje vina. Z jednoho osobního emailu komunikuje více lidí a ti nevědí co komu napsali.
    Pozor na ně.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, ve svém poměrně dlouhém a vysvětlujícím emailu jsem se Vám snažila vzniklou situaci ohledně Vaší objednávky vysvětlit a opakovaně jsem se za zmatky v naší firmě omluvila. Naštěstí na Heuréce jsou názory mnoha zákazníků a z hodnocení naší firmy celkem vyplývá, že nejsme ani lumpové, ani podvodníci, ani lháři a z jednoho osobního emailu opravdu nekomunikuje standardně celá firma, jak by se mohlo z Vaší reakce zdát. Jak jsem Vám již psala, poštu z mého osobního firemního emailu vyřizovala po dobu jednoho týdne v době mé zahraniční dovolené, kdy jsem neměla přístup k internetu, moje kolegyně a dělala to s nejlepším svědomím. Bohužel pracuje ve skladu, nekomunikuje s dodavateli a netušila, že Vámi objednaný batoh nemůžu po svém návratu doobjednat, a protože batohy byly ještě před mým odjezdem na skladě, ani jí podobný "zádrhel" nenapadl. Bohužel jsme si já a moje kolegyně po mém návratu předaly opožděně informace o Vaší objednávce a já jsem Vám napsala dřív, než mi kolegyně vysvětlila problém, který u Vaší objednávky nastal a tím došlo k nedorozumnění. Toto by se rozhodně nemělo stávat a za to jsem se Vám omluvila. Pokud bych nebyla na dovolené, tak by se to nestalo. I přes mou snahu Vám vzniklý problém vysvětlit, se nám to nepodařilo, což nás mrzí. I přesto si myslím, že když ostatní uživatelé Heuréky u nás nakoupí, nemusí si dávat žádný extra pozor. Objednávku každého našeho zákazníka vyřídíme rádi a jejímu vyřízení budeme věnovat vždy nejlepší péči, která je v naší firmě standardem. Pokud se nám výjimečně něco nepovede, jako bylo ve Vašem případě, budeme doufat, že po našem vysvětlení zákazník naší chybu pochopí a nebudeme označeni za lháře a obchodníky, na které si ostatní musejí dávat pozor. S pozdravem, Michala Loudínová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velké množství sortimentu
    • bylo nám zasláno jiné zboží

    Objednávali jsme dárek k narozeninám a kvůli tomu,že zaslané zboží neopovídalo našemu výběru bylo u narozenin zklamání a rodičům přibyla starost s realizací náhradního dárku.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi, ale musím na ní reagovat a trochu opravit Váš výklad našeho pochybení, protože situaci nepopisujete tak, jak se opravdu stala a stavíte nás tím do velmi špatného světla. Objednali jste si povlečení Víla Amálka, výrobce dodává ve stejné velikosti dva typy dezénů s motivem Víla Amálka. Náš pracovník bohužel při balení Vaší zásilky pochybil a do balíku dal druhý dezén, než Vámi objednaný. V den, kdy jste nám toto zavolali, jsme na Vaší adresu odeslali správné povlečení. Nevím, jestli jsem mluvila s Vámi nebo s maminkou, ale bylo mi řečeno, že narozeniny oslavujete ve středu, my jsme poslali správné povlečení v pondělí a v úterý bylo doručeno. Paní, se kterou jsem mluvila, byla velmi ráda, že nové povlečení pošleme okamžitě bez toho, aniž bychom čekali, až nám vrátíte to chybně zaslané (myslím,že tohoto přístupu k nápravě pochybení byste se dočkali v málokterém obchodě). Naprosto jsme chápali, že jste potřebovali dárek včas a udělali vše proto,aby se tak stalo a narozeniny proběhly bez problému. Nevím,proč bylo u narozenin zklamání a proč museli rodiče shánět náhradní dárek, protože my jsme vše dali do pořádku obratem a s velkou omluvou za naší chybu. U nás pracují lidé, kteří nejsou stroje. Jejich práce si vážíme, naši zaměstnanci jsou vždy naprosto korektní k našim zákazníkům a jsme často chváleni za nadstandardní přístup ke každému zákazníkovi. Když ale zabalíte desítky zásilek denně, tak se jednou za čas chyba stane, nedá se tomu nijak zabránit. Vždy jakékoli pochybení napravujeme co nejméně bolestivě pro našeho zákazníka a uděláme, co je v našich silách. Vaše reakce nás opravdu velmi mrzí. Bohužel i toto patří k naší práci a těžko to můžeme ovlivnit. Situace, jak jí popisujete, ale nenastala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Široký sortiment zboží.
    • Délka dodací lhůty; špatná komunikace s klientem (neinformování o stavu vyřízení objednávky, pokud se zákazník nezaregistruje).

    Kvůli délce dodací lhůty a špatné komunikaci nedoporučuji.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den,registrace má samozřejmě tu výhodu, že informaci o stavu objednávky získáte průběžně přímo na eshopu, ale ani neregistrovaní zákazníci nemají informací nedostatek. Jak jsem již psala na Váš email, došlo bohužel k chybě u dodavatele a nedodali nám jednu položku z Vaší objednávky a tuto jsme museli rychle doobjednat. Tato chyba způsobila to, že došlo ke spoždění expedice o 3 pracovní dny oproti očekávání. Vzhledem k tomu,že všude prezentujeme datum expedice, který uvádíme na eshopu, jako orientační a věděli jsme, že chybějící zboží je na cestě a budeme posílat v brzké době, považovali jsme toto za dostatečnou informovanost z naší strany. Uvědomujeme si, že i denní spoždění je lepší zákazníkovi písemně sdělit, ale někdy to není v časových možnostech a většina zákazníků malou odchylku od předpokladu akceptuje jako bezproblémovou, navíc se nám to naštěstí moc často nestává. Když se bohužel sejde více faktorů, může ke spoždění samozřejmě dojít, ale víte, že Váš dotaz na stav objednávky byl odpovězen do 30 minut, což myslím o tak nedostatečné kvalitě komunikace nesvědčí.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Pestrost výběru zboží

    Obdržela jsem zboží jiné barvy, než jsem původně objednala. Bez jakéhokoliv upozornění či omluvy (pochopila bych, kdyby zboží oné původně objednané barvy nebylo na skladě). Vše jsem zjistila až po rozbalení balíčku. Neměla jsem čas zboží vrátit, vzhledem k tomu,že bych vše musela opět posílat přes zasílatelskou službu. Objednané zboží jsem potřebovala jako dárek.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, velmi mě mrzí, že jste se na nás neobrátila ihned po zjištění chyby naší expedice. Dvojnásob nás mrzí, že jste došla k závěru, že bez omluvy posíláme zákazníkům libovolné zboží libovolné barvy bez potřeby toto jakkoli komunikovat. Narozdíl od Vás bych jako zákazník nedokázala přijmout zaslání jinak barevného zboží i v případě, že původně objednané zboží nemá eshop zrovna na skladě, pokud by mě nepožádali o souhlas s touto změnou. My změnu děláme pouze v případě, že původně objednané zboží nejsme schopni dodat v "rozumné" lhůtě a takovýto postup samozřejmě se zákazníkem předem telefonicky nebo písemně konzultujeme a přikročíme k tomu až po jeho souhlasu. Nikdy se nestane, že bychom dali do balíku jinou barvu zboží jenom proto,že je to pro nás pohodlné řešení. Důvod, proč bychom dodali záměrně zákazníkovi jinak barevné zboží i přesto, že barvu, kterou si objednal, máme na skladě, si nějak nedokážu představit. Jediný důvod, proč jste dostala jinak barevné zboží je ten, že ho dal skladník do balíku omylem, což ho sice nijak neomlouvá, ale bohužel se to čas od času stane, nelze tomu 100% zabránit, skladník je jenom člověk, který čas od času chybu udělá. Stačilo,abyste nám hned zavolala, mohli jsme ten samý den poslat správnou zástěrku, druhý den byste měla doma. Tu špatně zaslanou jste mohla vrátit obyčejným dopisem poštou následně a případně požádat o náhradu takto vzniklých nákladů. V případě, že uděláme jakoukoli chybu, snažíme se ji napravit vždy rychle, aby zákazníka co nejméně zatížila, ale bohužel první informace o nějakém problému byla až z této recenze, kdy už se napravit nic nedalo. I tak nás to samozřejmě mrzí, ale rozhodně to nebyl záměr.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    běžný férový obchod

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • špatná komunikace

    průměrně

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobry den, Vase negativni hodnoceni nas opravdu mrzi, ale nemyslim,ze my jsme jediným viníkem celé situace. Přišly od Vás dvě naprosto identické objednavky 15 vteřin po sobě, za celou dobu existence naší firmy se nestalo, že by zákazník, který objedná takto rychle po sobě, stejnou věc, chtěl danou věc opravdu 2x a zdvojené objednávky chodí poměrně často, proto jsme toto automaticky pokládali za mylné dvojí objednání. I tak většinou ověřujeme, jestli se jedná opravdu o zdvojenou objednávku, bohužel jste objednal zboží, které bylo u dodavatele již vyprodané a nebylo možné dodat více než 1ks a druhou autosedačku jsme dodat nemohli a toto jsme věděli ihned po příchodu druhé objednávky, takže já jsem druhou zakázku automaticky zrušila. Na první objednávku jste dodal výzvu k vyzvednutí, na druhou objednávku jsme žádnou výzvu neposlali a nemožnosti dodat druhý kus jste byl na prodejně informován, pravda, pokud to mělo být 100%, měl jste být o nemožnosti dodat druhý kus informován obratem. Pokud by jedna objednávka obsahovala 2ks zboží nebo jsme věděli, že obě objednávky platí (napři poznámkou v druhé objednávce, že chcete spojit a vyřídit obě objednávky najednou), dostal byste informaci emailem,že druhý kus nejde dodat, ještě před cestou na prodejnu. Vzhledem k celkově nestandardnímu postupu při objednání nebyla informovanost z naší strany úplně 100% a je pravda, že bychom to asi řešili aktivněji, pokud by zrovna nebylo týden do Vánoc, kdy nepřetržitě zvonili telefony. Celá situace nastala shodou několika faktorů, ale vzhledem k tomu, že jste u nás nakoupil již dříve, víte, jak komunikace u nás vypadá a že s komunikací problém nemáme. I tak bych očekávala, že když jste dostal výzvu k vyzvednutí první objednávky a ne výzvu k vyzvednutí druhé objednávky, že počítáte s tím, že nachystané je pouze zboží z první objednávky. Celkové zklamání z nákupu nás opravdu mrzí, ale špatná komunikace byla na všech stranách, nejenom na naší.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zatím nemohu hodnotit, zboží nedorazilo.
    • zatím nemohu hodnotit, zboží nedorazilo.

    zatím nemohu hodnotit, zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dlouhá čekací lhůta na kapsář

    zatím nemám co hodnotit

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, kapsář přišel v pátek a budeme odesílat. Myslím, že dodací lhůta byla před objednáním jednoznačně deklarována a měl být odeslán těsně před vánocemi, budeme ho odesílat výrazně dříve, než jsme avizovali. Kapsáře nejsou velkovýroba na bežícím pásu, výroba nějakou dobu trvá a před vánonocemi není možné udrže celou škálu našich kapsářů na skladě po celou dobu sezony. Toto je např jediný kapsář, který jsme na skladě neměli. K okamžitému dodání bylo možné vybrat jinou barvu nebo nějakou dobu počkat. Jinak se to bohužel zařídit nedá

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dodací lhůty

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi i když nás mrzí Vaše nespokojenost. Dodací lhůty avizujeme předem, jsou velmi dobře viditelné na několika místech v eshopu a též ji dostanete potvrzenou do kopie objednávky ihned po dokončení a odeslání k nám. Předem jsme avizovali expedici tohoto zboží na 13.12., tedy dva týdny od objednání. Není to sice rychlé dodání, ale každé zboží má svá specifika, dodací lhůty u většiny našeho zboží známe velmi dobře a předem je zákazníkovi umíme sdělit. Je jen na zákazníkovi, jestli je pro něj tato lhůta přijatelná nebo ne a zda zboží objedná.Zboží jste objednal i za těchto podmínek a od nás by mělo být odesláno zítra, pokud zboží dnes dorazí od dodavatele, tedy 10.12, před pravděpodobným datem expedice. Nejpozději odešleme v pondělí. Zboží neměl dodavatel na skladě a proto jeho doskladnění trvalo takto dlouho, ale vzhledem k vánočním prodejům to prostě občas rychleji zařídit nejde a není chyba na naší straně. Od nás se expeduje druhý den po té,co zboží od dodavatele dostaneme

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 6ádná zpětná vazba, neinformovanost o dodací lhůtě

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi, i když opravdu nevím, čím jsme ti toto zasloužili. Objednala jste zboží 27.11. na třech místech v eshopu (detail zboží, košík a na konci objednávky obrovským červeným písmem a pak v kopii objednávky vám byl potvrzen termín expedice cca 6.12. Zboží jsme poslali 1.12., tedy třetí pracovní den od objednání, o odeslání zboží včetně čísla zásilky jste byla informována emailem. Opravdu nevím, jestli se tento postup dá nazvat neinformovanost o dodací lhůtě a žádná zpětná vazba, někdy stačí jenom číst. Zásilka je na PPL nedoručená, dnes ráno jsem urgovala nedoručení a čekáme na vyjádření PPL

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • cena, objednané zboží jinde neměli
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již před 10 dny jsem objednala zboží, zaplatila a doposud mi nikdo nedal zprávu v jakém stavu je má objednávka.

    Jsem zklamaná a již nebudu objednávat v tomto internetovém obchodě.

    Reakce obchodu Dráček.cz

    Dobrý den, musím říci, že podobné recenze mě opravdu mrzí, zákazník se ani trochu nezamyslí, zda by nemohla být chyba na jeho straně, nenapíše, nezavolá a rovnou napíše negativní recenzi. Bohužel musím konstatovat, že tato objednávka nebyla vyřízena, protože není k dnešnímu dni uhrazená a včera jsem dokonce nezávisle na této recenzi posílala zákaznici dotaz, zda bude platit převodem na účet, protože na platbu čekáme 10 dnů a zboží je připravené k odeslání. Mrzí mě to, ale chyba není opravdu na naší straně

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Obchod byl jeden z mála, kde zboží měly
    • Rychlá zpětná vazba (nečekala jsem odpověď v neděli, což mě příjemně překvapilo)
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • co nabízí mají vždy na prodejně ve stanovené lhůtě
    • žádné

    určitě bych doporučila

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • myslela jsem si že zboží přijde tak do 15 ti dnů jedná se o objednávku z 18.10.10 č19033365
    • Dlouhá dodací lhůta

    Dlouhá dodací lhůta nespokojenost