Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V minulosti jsem byl se značkou spokojený
    • Stav zboží nesedí se skutečnou zásobou.
    • Špatná a pomalá komunikace ze strany dormea.
    • Operátorka na telefonu mi lhala o stavu objednávky.

    Objednávka je už pár týdnů zaplacená a pořád nebyla ani odeslaná. Obchod komunikuje dost pomalu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprostá absence komunikace

    Zboží jsem si objednala a zaplatila, ale přišel mi jen email, že objednávka byla přijata. O přijetí platby vůbec nic. Takže nevím, v jakém stavu je moje objednávka, protože obchod vůbec nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zavadejici popis zbozi

    Objednal jsem matraci IMemory silverII 180x200 cm. Byly mi doruceny dve matrace 90x200 cm v jednom pytli(potahu). Az pri telefonicke reklamaci mi bylo sdeleno, ze se matrace v jednom kuse vyrabi pouze do sire 160 cm.Pokud se rozhodnu obchod zrusit musim na sve naklady zbozi odeslat zpet. Myslim, ze nikdo ze zakazniku nedisponuje vakuovackou, aby ten smejd mohl zbalit do prijatelnych rozmeru. Takze moc "dekuji" a obchod rozhodne nedoporucuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • hodně dlouhé čekací doby na objednané zboží
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Web poradne nefujnguje jiz nekolik mesicu... komunikace ze strany obchodu strasna..
    Priste si objednavku 3x rozmyslim

  • Nedoporučuje obchod

    Slibují a neplní

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná výhoda ba naopak
    • Zboží stále nedorazilo. Objednáno 20.6.2022 voláno do Dormeo 22.6.2022 kvůli změně adresy, bohužel nelze. 27.6.2022 voláno znova balík nikde, prý už jsme Vám ho poslali, paní mi dala číslo balíku, zadáno na poště. Po zadání čísla balíku se objevilo 27.6.2022 obdrženy údaje k doposud nepodané zásilce

    Tím to chci říct že už nikdy u Dormeo nenakoupím

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Vždy jsem býval spokojen, ale tentokrát musím bohužel hvězdičky odebrat.
    Ani po týdnu zboží ještě nedorazilo. To se mi nestalo za celou dobu, co tady nakupuji.

  • Nedoporučuje obchod

    • Tak strasně dlouhé dodací lhůty jsem snad nezažila.Naproste zklamání
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhé čekání na vyřízení objednávky
    • Po objednání a následném zaplacení pouze objednávku potvrdily a dále nekomunikovali,dokavaď jsem se sám neozval

    Pokud můžete , doporučuji pouze osobní převzetí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomukují, neni to nskup za psr korun, propagoveli doruceni do 3 prac dni. Dnes ke to vice nez tyden, a nic se neděje

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mám od nich anatomický vankúš už pár rokov a som s ním spokojný
    • Tovar skladom nebol doručený ani po týždni
    • Nedostal som žiadnu informáciu ohľadom predpokladaného termínu doručenia

    Ak by Dormeo namiesto žiadania hodnotenia nákupu najprv nákup aj doručili (alebo aspoň zaslali akúkoľvek informáciu), možno by dostali lepšie hodnotenie.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • sliby chyby potvrzena objednavka jinak nic akorat kazdodenni emailové zpravy
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobu dodání se jim ještě nikdy nepodařilo dodržet.
    • U přehledu objednávek je stále uvedeno "zpracování" ačkoliv mám výrobek už rok doma. Stav objednávky zkrátka není aktualizovaný.

    Nelíbí se mi, že nikdy nedodrží dobu dodání. Bez nějaké informace o zpoždění, prostě čekej tiše. Výrobky jsou fajn, ale tohle je nepříjemné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již 9 dni objednané zboži dosud nedorazilo…
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Doruceni do nekolika dnu se nezadarilo ...

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,

    děkujeme vám za recenzi.
    Velice se omlouváme, ale ve Vaší objednávce máte produkt/y u kterých evidujeme zpoždění s naskladněním.

    Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění aspoň části dodávky, abychom Vaši objednávku mohli vyřídit co nejdříve.Vaše objednávka se k zítřejšímu datu vyexpeduje.

    Za prodlevu se ještě jednou omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednávka byla zapalcena předem s tím, že bude dodána do "zásilkovny" v místě bydliště. V den dodání nám bylo oznámeno, že z tech. důvodů to převezou do Kralup. V této zásilkovně je však nevýhodný čas k vyzvednutí. Zásilka zatím nebyla vyzvednuta

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za recenzi ,které si moc vážíme.
    Za tyto komplikace se moc omlouváme ale zásilku nebylo možné doručit ( nedovoláno,nikdo na adrese) a tak to dopravce nechal uložit na DPD Pick up point kde si to můžete kdykoliv vyzvednout .

    Děklujeme
    Kristýna,Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    Zavolali, že mají objednávku a tím to zatím skončilo. Je to 7 dní.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za recenzi,které si vážíme.
    Omlouváme se za delší čekání na vaší zásilku .K zítřejšímu datumu se objednávka vyexpeduje a předá dopravci který jí během několika dní doručí na vaší adresu.

    Za prodlevu se ještě jednou omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dlouhá dodací lhůta. Na dokladu psáno 3-5 dnů. Dnes 8 den a nic.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za recenzi.
    Omlouváme se že zboží dorazilo později než ve stanovené lhůtě ale vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku. Za opožděné doručení se ještě jednou omlouváme a doufáme, že objednávka udělala radost i později.

    Děkujeme
    Kristýna,Dormeo od Studio Moderna